Nawigacja TOMTOM GO Professional 520 WiFi EU GPS (6999480526)

20 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 299,00 zł
z 20 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 0,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,00 zł
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • mapy w zestawie: tak
  • przekątna ekranu [cale]: 5
  • dostawca map: tomTom
  • producent: TomTom

opis

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Nawigacja TOMTOM GO Professional 520 WiFi EU ( dożywotnia aktualizacja )

+ Transport GRATIS!
+ Dostawa do Paczkomatu GRATiS!

  • Wyświetlacz [cale] 5
  • System operacyjny Producenta
  • Złącze USB microUSB
  • Czytnik kart pamięci microSDHC
  • Wbudowana pamięć [GB] 16
  • Index 872934
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


Nawigacja TOMTOM GO Professional 520 WiFi EU ( dożywotnia aktualizacja )

Profesjonalne urządzenie nawigacyjne dla dużych pojazdów

Wyznaczaj spersonalizowane trasy dostosowane do wymiarów, masy, ładunku i maksymalnej prędkości ciężarówki, autokaru lub samochodu dostawczego zapewniające bezpieczniejszą, bardziej wydajną i spokojniejszą podróż. Funkcja spersonalizowanego wyznaczania tras przewiduje czas przyjazdu za Ciebie, podając realistyczny czas podróży.
Dedykowane użyteczne miejsca dla ciężarówek i autokarów

Odkryj ponad 50 000 stacji benzynowych, parkingów, restauracji i centrów serwisowych dla ciężarówek i autokarów. Firma TomTom starannie dobrała UM-y dzięki informacjom z serwisów DKV, ParkyourBus i Les Routiers, aby sprostać potrzebom zawodowych kierowców. Niezależnie od tego, w którym miejscu w Europie się znajdujesz, w urządzeniu wyświetlane będą UM-y znajdujące się na trasie. Możesz też skorzystać z mapy, aby odszukać pobliskie miejsca.
Aktualizacje przez sieć Wi-Fi®

Pobierz najnowsze mapy i oprogramowanie urządzenia TomTom GO PROFESSIONAL, korzystając z wbudowanego modułu Wi-Fi®. Komputer nie jest już potrzebny. Urządzenie nawigacyjne dla ciężarówek informuje o dostępności nowych aktualizacji — wystarczy połączyć się z siecią Wi-Fi i wybrać z menu pozycje do zainstalowania.
Ostrzeżenia o wstrzymanym ruchu

Unikaj nagłego hamowania dzięki powiadomieniom o korkach na trasie. Usługa ta umożliwia bezpieczniejszą jazdę, informując o czarnych punktach, czyli miejscach, gdzie często dochodzi do wypadków. Obserwuj alerty na urządzeniu nawigacyjnym, które informuje o odległości do miejsc, w których ruch jest wstrzymany oraz czarnych punktów.
Dożywotnie mapy dla dużych pojazdów

Dożywotnie aktualizacje map dla dużych pojazdów dostępne za darmo przez cały czas użytkowania produktu umożliwiają wybieranie najbardziej odpowiednich tras z dokładnym określeniem czasu przybycia.
Dożywotnia usługa TomTom Traffic

Dostawa w godzinach szczytu? TomTom wie, jak przewidzieć ruch drogowy i uniknąć korków zarówno na autostradach, jak i na mniejszych drogach. Wyznaczaj szybsze trasy dzięki dożywotniej usłudze TomTom Traffic dostępnej za pośrednictwem połączenia Bluetooth® ze smartfonem.
Dożywotnia usługa Fotoradary TomTom

Prowadź bez stresu, znając pozycje przenośnych i stacjonarnych fotoradarów w Europie. Liczne ostrzeżenia o fotoradarach dostępne w urządzeniu nawigacyjnym TomTom dla ciężarówek pozwalają zwolnić na czas, co pomaga uniknąć wydatków związanych z potencjalnymi mandatami.
Wiadomości ze smartfonu

Słuchaj odczytywanych na głos wiadomości ze smartfonu bez zdejmowania rąk z kierownicy i spuszczania z oczu drogi. Pozwól urządzeniu TomTom GO PROFESSIONAL odczytywać wiadomości SMS, iMessage, Line i inne.
Zgodność z Siri i Google Now™

Aktywuj usługi Siri i Google Now™ i mów do nich, korzystając z wbudowanego mikrofonu urządzenia TomTom GO PROFESSIONAL. Uzyskaj dostęp do osobistego asystenta umożliwiającego pełne skupienie się na drodze bez sięgania po smartfon.
Dzwonienie z zestawem głośnomówiącym

Urządzenie TomTom GO PROFESSIONAL pozwala pozostać w kontakcie i bezpiecznie prowadzić pojazd dzięki funkcji dzwonienia z zestawem głośnomówiącym. Wystarczy połączyć urządzenie nawigacyjne ze smartfonem za pośrednictwem technologii Bluetooth®, aby wyświetlać na ekranie informacje o połączeniu. Trzymaj ręce na kierownicy i wzrok na drodze.
Planuj z aplikacją MyDrive

Spokojnie zaplanuj trasę za pomocą aplikacji TomTom MyDrive o każdej porze i w dowolnym miejscu, co pozwoli zaoszczędzić czas podczas jazdy. Uwzględniaj preferowane drogi lub postoje i synchronizuj spersonalizowaną trasę z urządzeniem nawigacyjnym dla ciężarówek. Jesteś gotowy do drogi zaraz po wejściu do ciężarówki.
Ruchomy uchwyt magnetyczny

Specjalny magnetyczny uchwyt zapewnia łatwe mocowanie urządzenia TomTom GO PROFESSIONAL. Urządzenie nawigacyjne dla ciężarówek możesz błyskawicznie wkładać i wyciągać z uchwytu jedną ręką. Znajdź idealne miejsce w kabinie, mocując uchwyt do przedniej szyby lub deski rozdzielczej.

Specyfikacja techniczna

Techniczne

Typ nawigacji Nawigacja samochodowa,Nawigacj­a ciężarowa
Wi-Fi Tak
Sterowanie Dotykowe poprzez wyświetlacz
Rodzaj pamięci Pamięć wewnętrzna,Karta pamięci
Wbudowana pamięć [GB] 16
Wyświetlacz [cale] 5
Wyjście słuchawkowe nie
Zasilanie Wbudowany akumulator,Ładowarka samochodowa
Złącze USB microUSB
Czytnik kart pamięci microSDHC
System operacyjny Producenta
Bluetooth Tak

Parametry

Kolor obudowy Czarny
Wyposażenie Kabel USB,Ładowarka samochodowa,Uchwyt Active Dock,Adhesive Disk
Załączona dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim
Gwarancja 24 miesiące

Funkcje

Dożywotnia aktualizacja map Tak
Dostępne języki nawigacji głosowej Wielojęzyczna w tym polski
Funkcje dodatkowe Zgodność z Siri i Google Now,Aktualizacje przez sieć Wi-Fi
Komunikaty TMC/RDS Tak
Nawigacja głosowa Tak
Planowanie trasy Najkrótsza,Najszybsz­a,Omijanie autostrad/dróg płatnych
Profile tras Dla samochodów osobowych,Dla samochodów ciężarowych
Transmiter FM Nie
Wydawca mapy TomTom
Zainstalowane mapy Europa
Menu w języku polskim Tak
Funkcje nawigacji Asystent pasa ruchu,Dożywotnia usługa TomTom Traffic,UM-y dla ciężarówek i autobusów,Ostrzeżeni­a o wstrzymanym ruchu,Planowanie trasy z MyDrive,Fotoradary TomTom

Fizyczne

Szerokość [mm] 141.96
Wysokość [mm] 90.60
Grubość [mm] 18.85
Waga [g] 552

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnych opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Złotów, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12 Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. 

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź 2
Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź

Wzór formularzaodstąpienia od umowy znajdziesz pod adresem:

http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf

Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: reklamacje@electro.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej electro.pl pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html
 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj!
 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
 

Wyższe koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf.   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź 2, Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, (92-320) Łódź.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym
ELECTROpl
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

75860

 

402

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 250 000 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

Pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/