NASIONA TRAW MIESZANKA TRAWNIKOWA CENTNAS 10 KG (6541518840)

zakończona
74,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
  • lokalizacja: CHEŁM
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]

BISKO DOM I OGRÓD

KONTAKT

e-mail: sklep@bisko.pl

tel. 783 666 273

PŁATNOŚCI

Dane do przelewu:

BISKO Dom i Ogród

13 1060 0076 0000 3200 0112 2373

Tytuł: nr. aukcji + nick allegro

WYSYŁKA

INFORMACJE

regulamin.pdf

odstąpienie od umowy.pdf

reklamacja.pdf

Nasza oferta

NASIONA TRAW MIESZANKA TRAWNIKOWA CENTNAS 10 KG

Mieszanka traw przeznaczona do zakładania trawników użytkowych. Daje gęstą, zwartą darń odporną na wydeptywanie i znoszącą nieduże zaniedbania pielęgnacyjne. Na spulchnioną glebę wysiać nawóz wieloskładnikowy NPK oraz torf. Nawóz i torf przemieszać z glebą, wyrównać i uwałować. Siewu dokonać siewnikiem bądź ręcznie. Nasiona podzielić na dwie części i wysiać dwukrotnie na krzyż. Nasiona przemieszać z glebą na głębokość ok. 0.5 cm. Powierzchnię ucisnąć wałem lub deską. Do momentu wschodów - ok. 3 tygodni - często zraszać. W okresie suszy nawadniać w porze wieczorowej. Pierwsze koszenie wykonać, gdy trawa wyrośnie do 10 cm skracając ją o połowę. Kolejne koszenia wykonywać, gdy trawa odrośnie do 6-8 cm. Wiosną i jesienią stosować nawożenie mineralne. Od kwietnia do września raz w miesiącu wysiać nawóz azotowy - po skoszeniu.


Dodatkowe pytania? Zadzwoń 783 666 273 bądź napisz sklep@bisko.pl

... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 783666273
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 15.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271) Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu stosowne oświadczenie pisemne na adres e-mail: sklep@bisko.pl lub listem na adres BISKO Dom i Ogród Sp. z o.o. ul. Rampa Brzeska 27 22-100 Chełm NIP: 563-225-35-60 REGON 060113252 wpisany do KRS pod nr 0000252696. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 3. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru ponosi Klient, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta. Prosimy o nie wysyłanie przesyłek za pobraniem (nasza firma nie ma możliwości odbioru przesyłek pobraniowych), w razie problemów związanych z nadaniem przesyłki ze zwracanym towarem, prosimy o kontakt z obsługą naszego Sklepu. 4. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny Produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klienta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach: - świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, - dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, - umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, - świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, - dostarczania prasy, - usług w zakresie gier hazardowych.

reklamacje

1. Produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) 2. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie - wiadomość za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail Sklepu: sklep@bisko.pl - listownie. - lub w jakiejkolwiek dogodnej dla Użytkownika formie. - W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia, numery ofert w Allegro oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. - Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. - W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w poprzednim punkcie, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Użytkownika. - W przypadku uzasadnionej reklamacji, Użytkownik może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Użytkowników równowartość ceny całości dokonanej transakcji. - Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres e-mail, adres korespondencji lub nr faksu. - Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.