Nasadka grzebieniowa PHILIPS QC5130 QC5120 QC5115 (6541478517)

zakończona
33,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 8,99 zł
  • lokalizacja: Bielsk Podlaski
  • stan: nowy
  • marka: Philips

przedmiotem sprzedaży jest:

NOWA

Oryginalna

fabryczna

( nie serwisowa ! )

nasadka grzebieniowa

PHILIPS QC 5115

pasuje do QC 5105 QC 5115 QC 5120 QC 5125 QC 5130 QC 5132 QC 5135

( na aukcji prezentowane są oryginalne zdjęcia sprzedawanych nasadek )

Oryginalna fabryczna nasadka w 100% nowa i sprawna

nigdy nie używana !

DOSKONAŁE ZABEZPIECZENIE NASADKI W PACZCE LUB LISTACH !

( mocne kartonowe pudełeczko - odporne na zgniatanie )

Jeżeli aukcje nie są dostępne - proszę pisać na email

- wystawiamy codziennie w godz. 16.00-22.00

WYSYŁKI:

- przesyłki Poczty Polskiej wysyłamy w dniu zakupu lub następnego dnia

roboczego

- przesyłki Allegro Paczkomaty InPost wysyłamy w dniu zakupu lub dnia

następnego

/ również w soboty i niedziele - aby przesyłka jak najszybciej do Państwa dotarła /

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

(po zakupie proszę o podanie danych do faktury wraz z NIP

oraz danych do wysyłki)

email:

passion@passionseo.c­om

dodatkowe informacje pod nr tel.

507-520-101 (Orange) w godz. 8.00 - 22.00

Wpłaty proszę regulować na konto bankowe:

23 1140 2004 0000 3602 6984 3567 (mBank)

PASSION Ewa Gromczewska-Paradowi­cz, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Widowska 50

lub za pośrednictwem PayU (Płacę z

Allegro) - szybsza metoda

Kupując kilka produktów proszę korzystać

z ,,KOSZYKA'' !

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
List polecony ekonomiczny 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Paczka24 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Paczka48 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczka24 Odbiór w Punkcie 10,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

PASSION ul. Widowska 50 17-100 Bielsk Podlaski NIP 5431069855 REGON 200375768 tel. 0 507 520 101

kontakt

  • 507520101
    poniedziałek - sobota w godz. 8.00 - 22.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): dane sprzedającego, dane kupującego (imię i nazwisko, login Allegro, adres), treść ,,niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ..., numer oferty, datę zawarcia umowy, data odbioru towaru, datę i podpis w przypadku formularza w wersji papierowej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a. wiadomością e-mail, na adres passion@passionseo.com b. w formie pisemnej, na adres: PASSION EWA GROMCZEWSKA-PARADOWICZ, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Widowska 50 3.Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. 4.Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a.dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b.bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c.kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest zobowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 dni na adres Sprzedającego. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Adres do zwrotu towaru: PASSION EWA GROMCZEWSKA-PARADOWICZ, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Widowska 50 KOSZT ZWROTU TOWARU W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawarte j na odległość, o którym mowa w ust. 1 nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Każdy towar zakupiony jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta lub rękojmię Sprzedawcy. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji (rękojmi) uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia urządzeń oraz producenta i polskich regulacji prawnych. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą. c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. Postanowienia końcowe 1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22.1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22.1 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

Właścicielem konta passionseo- i Sprzedającym jest PASSION EWA GROMCZEWSKA-PARADOWICZ, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Widowska 50 ORGAN, KTÓRY ZAREJESTROWAŁ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ Burmistrz Miasta Bielsk Podlaski, NIP 5431069855, Regon 200375768 ADRES PRZEDSIĘBIORSTWA 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Widowska 50, TEL. +48 507520101, email: passion@passionseo.com ADRES DO REKLAMACJI 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Widowska 50, email: passion@passionseo.com OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: a. skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. Informacje o czasie trwania gwarancji i miejscu realizacji znajdują się również na stronie opisu towaru - o ile taka gwarancja została udzielona. b. złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona w formie pisemnej na adres email: passion@passionseo.com Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że PASSION EWA GROMCZEWSKA-PARADOWICZ niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez PASSION EWA GROMCZEWSKA-PARADOWICZ albo nie wymieniono produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunięto. Reklamacja z tytułu rękojmi rozpoznawana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkowano się do żądań Konsumenta, oznacza to, iż uznano żądania za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający.

pozostałe informacje

PASSION ul. Widowska 50 17-100 Bielsk Podlaski NIP 5431069855 REGON 200375768 tel. 0 507 520 101 REGULAMIN: Sprzedaż uważa się za dokonaną po spełnieniu warunków: a) przy zakupach w systemie KUP TERAZ opłaconych przed wysyłką - po wybraniu formy dostawy i płatności oraz uregulowaniu należności za pośrednictwem PayU lub na rachunek bankowy Sprzedawcy; b) przy zakupach w systemie KUP TERAZ płatnych za pobraniem - po wybraniu formy dostawy i płatności za pobraniem.Wybór formy dostawy i płatności winien być dokonany przez Kupującego nie później niż w terminach przewidzianych regulaminem serwisu ALLEGRO. Opcję ,,ODBIÓR OSOBISTY'' udostępniamy wyłącznie osobom kupującym na naszych aukcjach co najmniej 2 produkty/towary jednorazowo poza koszykiem w celu uniknięcia wielokrotnej opłaty za przesyłki. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Nie udostępniamy możliwości odbioru osobistego. Po przekroczeniu przewidzianych terminów Sprzedawca zwróci się do serwisu ALLEGRO o zwrot potrąconej prowizji uznając, iż sprzedaż nie została dokonana.Wybierając formę dostawy Kupujący winien podać kompletny adres dostawy i niezbędne dane adresata dostawy. 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Formularz odstąpienia od umowy należy przesłać na email: passion@passionseo.com 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i odbieranego w siedzibie PASSION Ewa Gromczewska-Paradowicz, należy zgłaszać bezpośrednio na email: passion@passionseo.com lub w siedzibie – zalecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny - 507 520 101. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem Poczty Polskiej, należy odesłać na adres siedziby Sprzedawcy podany powyżej. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). Uwaga: Do odwołania, faktury wystawiamy w formie tradycyjnej i załączamy je wewnątrz nadawanych przesyłek.Dane nabywcy do faktur - kopiowane są z informacji uzyskanych od Nabywcy.Kupujący - dane do faktury VAT podaje niezwłocznie po dokonaniu zakupu w formularzu płatności i dostawy (lub emailem - w czasie do 30 min. od wyboru formy płatności i dostawy). W przypadku braku takich informacji faktury wystawiamy na ,,Dane Kupującego'' z Allegro. Kupujący dokonując zakupu na moich aukcjach - akceptuje powyższe postanowienia.W przypadku podania błędnych danych do wysyłki lub do faktury VAT, koszty ponownego wysłania przesyłki lub faktury VAT obciążają Kupującego. Koszty takich przesyłek należy uregulować na konto bankowe podane na aukcji. Ponowna wysyłka nastąpi po uregulowaniu należności. 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta oraz pozostałe obowiązujące regulacje prawne dotyczące praw konsumentów. POZOSTAŁE REGULACJE PRAWNE ZAMIESZCZONO W ZAKŁADCE - INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO