Narzuta narzuty dwustronne 200x220 EVA Eurofirany (6912019225)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
87,00 zł
z 499 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Żabia-wola, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał wykonania: inny
  • wymiary: 200x220cm
  • kolor: kremowy, beżowy, odcienie czerwieni, odcienie brązowego, odcienie szarości, czarny

NARZUTA EVA pikowana dwustronna wykonana z satyny poliestrowej.

Eurofirany "Z miłości do pięknych wnętrz"

Narzuty stworzone z myślą o najbardziej wymagających klientach. 

Narzuty pikowane w kwadraty, pasują zarówno do nowoczesnych jak i tradycyjnych wnętrz.

Wypełnione cienką warstwą silikonu. 

Narzuta latem może być wykorzystywana jako letnia kołdra

Narzuta w rozmiarze 200x220

Kolory:

czarny/stal

czerwony/czarny

krem/brąz

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GAJEWSKA SYLWIA
ojrzanów towarzystwo ul.długa 61
96-321 Żabia-wola
NIP: 8381599238
REGON: 750143339
Jesteśmy na polskim rynku od 1998 roku. Prowadzimy sprzedaż na portalu Allegro od 2007 roku. Jesteśmy odpowiedzialnymi ludźmi, z poświęceniem wykonujemy swoją pracę ale przede wszystkim lubimy to co robimy.

kontakt

  • 889516018
    W okresie przedświątecznym telefon nieczynny, informacja o przesyłce, reklamacje tylko poprzez @

pozostałe informacje

WAŻNE INFORMACJE, Z KTÓRYMI NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ PRZED ZAKUPEM ! KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ PONIŻSZE POSTANOWIENIA CO KLIENT POWINIEN ZROBIĆ ? Jeśli w aukcji jest więcej niż jeden wzór do wyboru - poinformuj nas o wyborze, wpisując model w WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAJĄCEGO w formularzu opcji dostawy. Jeśli adres do wysyłki ma być inny niż dane kupującego - należy go zmienić w odpowiednim miejscu INNY ADRES DO WYSYŁKI w formularzu opcji dostawy. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT - zaznacz odpowiednie pole oraz uzupełnij dane w formularzu opcji dostawy. Wystawiamy faktury w formie elektronicznej. Zgodnie z art. 106i ust. 1 ustawy o VAT fakturę wystawia się nie później niż 15-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę. Od daty zakupu masz 7 dni na uregulowanie wpłaty. Sprzedający nie udzielają rat - robi to serwis Allegro - z procedurą należy zapoznać się w zakładce POZNAJ ALLEGRO UWAGA ! !!! Informacje podawane poza formularzem dostawy nie są brane pod uwagę !!! Zależy nam na szybkiej realizacji zamówień, dlatego prosimy, aby wszelkie istotne informacje były podawane od razu po zakupie w formularzu opcji dostawy, ewentualnie tego samego dnia. WAŻNE INFORMACJE, Z KTÓRYMI NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ PRZED ZAKUPEM ! KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ PONIŻSZE POSTANOWIENIA CO KLIENT POWINIEN ZROBIĆ ? Jeśli w aukcji jest więcej niż jeden wzór do wyboru - poinformuj nas o wyborze, wpisując model w WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAJĄCEGO w formularzu opcji dostawy. Jeśli adres do wysyłki ma być inny niż dane kupującego - należy go zmienić w odpowiednim miejscu INNY ADRES DO WYSYŁKI w formularzu opcji dostawy. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT - zaznacz odpowiednie pole oraz uzupełnij dane w formularzu opcji dostawy. Wystawiamy faktury w formie elektronicznej. Zgodnie z art. 106i ust. 1 ustawy o VAT fakturę wystawia się nie później niż 15-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę. Od daty zakupu masz 7 dni na uregulowanie wpłaty. Sprzedający nie udzielają rat - robi to serwis Allegro - z procedurą należy zapoznać się w zakładce POZNAJ ALLEGRO UWAGA ! !!! Informacje podawane poza formularzem dostawy nie są brane pod uwagę !!! Zależy nam na szybkiej realizacji zamówień, dlatego prosimy, aby wszelkie istotne informacje były podawane od razu po zakupie w formularzu opcji dostawy, ewentualnie tego samego dnia. Błędnie wypełniony formularz lub jego brak znacznie opóźni wysyłkę. Na każdej aukcji określony jest czas na wysyłkę. Nie wysyłamy paczek poza kolejnością ! Zastrzegamy sobie wydłużony czas realizacji na niektóre towary. DANE DO PRZELEWU : Gajewska Sylwia Ojrzanów Towarzystwo ul.Długa 61 96-321 Żabia-Wola PKO BP 54 1020 1185 0000 4702 0119 6229

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Gajewska Sylwia
Ojrzanów Tow. ul.Długa 61
96-321 Żabia Wola
PL
Dodatkowe informacje

Pełnowartościowy towar zakupiony przez internet można zwrócić, jednak pod warunkiem, że konsument (nabywca) w terminie 14 dni kalendarzowych złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może przygotować samodzielnie lub może też skorzystać z formularza załączonego do ustawy: https://uokik.gov.pl/wzory_pism.php Przy odstąpieniu od umowy prosimy o przesłanie stosownego oświadczenia zgodnie z obowiązującą ustawą, na adres: zwrotyreklamacje@gmail.com Do przesyłki zwrotnej koniecznie dołącz informację o swoim zakupie : - nazwa użytkownika - data zakupu - numer konta - adres - co zwracasz - numer aukcji Prosimy nie dzwonić w sprawach zwrotu, preferujemy uproszczony sposób zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy. Sprzedawca nie może uzależniać odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość od zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu, które nie jest przedmiotem sprzedaży, a służy jedynie do zabezpieczenia produktu. Jest wskazane jednak, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko. Należy bowiem pamiętać, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeżeli korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem ani na nasz koszt. Jeżeli przedsiębiorca wyśle towar, a konsument go nie odbierze, przedsiębiorca ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Konsument może zwolnić się z odpowiedzialności, wykazując, że nie odebrał przesyłki nie ze swojej winy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Gajewska Sylwia
Ojrzanów Tow. ul.Długa 61
96-321 Żabia Wola
PL
Dodatkowe informacje

 Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeżeli tego nie zrobi, można przyjąć, iż uznał żądanie konsumenta za uzasadnione (uwaga – nie dotyczy to żądania odstąpienia od umowy). Co ważne, terminowe odniesienie się sprzedawcy do reklamacji, nie oznacza że musi on w tym czasie przywrócić towar do stanu zgodnego z umową (czyli np. go naprawić). Do przesyłki koniecznie dołącz informację o swoim zakupie : - nazwa użytkownika - numer aukcji - data zakupu - numer konta - adres - nazwa, model Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani na nasz koszt. REKLAMACJE JAKOŚCIOWE I ILOŚCIOWE- w szczególności przesyłek, w których znajdują się ozdoby świąteczne - koniecznie prosimy o sprawdzenie paczki w obecności kuriera, w przypadku stwierdzenie braków lub uszkodzeń, prosimy o spisanie odpowiednich dokumentów i przesłanie na nasz adres. W sprawach reklamacji i zwrotu możliwy jest tylko kontakt @ Zgłoszenie reklamacyjne prosimy wysłać na adres: ZWROTYREKLAMACJE@GMAIL.COM Kontakt w sprawie reklamacji w inny niż podany sposób z przyczyn technicznych nie będzie rozpatrzony. Konsultant telefoniczny nie udziela informacji o reklamacjach i zwrotach. Nie wysyłamy kuriera po odbiór towaru, jeśli nie zgadzasz się z tym zapisem, sugerujemy skorzystanie z innej oferty. Towar odsyłany w ramach reklamacji należy odesłać Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym lub paczką pocztową ekonomiczną. Zwrot kosztu wysyłki będzie zgodny z cennikiem Poczty Polskiej!