NAROŻNIK ZDERZAKA LEWY TYŁ BMW X5 E70 7158439 (6950724251)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
70,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Koźmin Wlkp., Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe
tel. 695 07 06 06
tel. 603 226 444

autokozmin@gmail.co­m
40109011570000000114­644832 (BZ WBK)
AUTO-KOŹMIN BARTOSZ KOSTKA
NAROŻNIK ZDERZAKA LEWY TYŁ BMW X5 E70
7158439 RYSY WIDOCZNE NA ZDJECIACH
Cena za jedną sztukę
Oryginalne części z demontażu, pochodzące z auta o niskim przebiegu.
Posiadamy również inne części do tego modelu.
Udzielamy GWARANCJI rozruchowej na części mechaniczne,
części elektryczne nie są objęte gwarancją.

Zamieszczone zdjęcia przedstawiają stan oferowanej części.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny tel. 695 07 06 06
Zakup oznacza akceptację naszego REGULAMINU !

Wiele innych części na pozostałych naszych aukcjach! Zapraszamy.

We speak English (+48 603 226 444)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 40109011570000000114644832
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 12:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

-- Mówimy po polsku i angielsku - We speak ENGLISH -- Cennik wysyłki DOTYCZY DOSTAWY TYLKO na terenie POLSKI. W celu ustalenia możliwości i kosztu wysyłki za granicę prosimy o kontakt przed zakupem.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
AUTO-KOŹMIN
NOWA OBRA 82
63-720 KOŹMIN WLKP.
PL
Dodatkowe informacje

Informujemy, że Klient (Konsument) ma prawo do odstąpienia umowy kupna zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.


 Warunki  i możliwośc zwrotów zgodnie aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
AUTO-KOŹMIN
NOWA OBRA 82
63-720 KOŹMIN WLKP
PL
Dodatkowe informacje

 1.  Towar należy zwrócić nienaruszony, nieużywany razem z dowodem zakupu  oraz pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy. Odesłany towar nie  może nosić śladów użytkowania. Spełnienie powyższych warunków jest  konieczne do uzyskania zwrotu pieniędzy.  2.  Zwrotu pieniędzy za odesłany towar dokonujemy najpóźniej w ciągu 14  dni od otrzymania towaru. 3.  Koszty zwrotu pokrywa Klient. Wyjątkiem jest reklamacja lub zwrot z  powodu naszego błędu, gdzie Klient ma prawo do zwrotu kosztów wysyłki. 4.  Zwrot pieniędzy z powodu reklamacji następuje po uznaniu reklamacji,  nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego  towaru. 5.  Klient odsyłając towar zobowiązany jest do podania dyspozycji, co do  dalszych czynności związanych ze zwróconym towarem (zwrot pieniędzy czy  wymiana na inny towar).  6.  NIE PRZYJMUJEMY paczek wysłanych na nasz koszt oraz paczek wysłanych  za pobraniem.  USZKODZENIA W TRANSPORCIE  1.  Warunkiem uznania reklamacji z powodu uszkodzeń w transporcie jest  spisanie PROTOKOŁU SZKODY w obecności i z podpisem kuriera. 2.  Klient zobowiązany jest do zachowania uszkodzonego towaru i  oryginalnego opakowania razem z dowodem zakupu do czasu zakończenia  postępowania reklamacyjnego.