Narożnik VEGA Kanapa Meble Ogrodowe TECHNORATTAN (6483833805)

zakończona
3 999,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: PIŁA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Kontakt

P.H.U. FOCUS
ul. Kraszewskiego 10
64-920 Piła

allegro@focusgarden.­pl
+48 539 941 550
+48 539 940 619
33753474
focusgarden

Czynne:
pon. - pt. 8- 16
Zamówienia
on-line 24h

Płatność

Dane do przelewu:
P.H.U. FOCUS
ul. Kraszewskiego 10
Piła
NIP: 7641707441

WBK III oddział PIŁA
51 1500 1041 1210 4005 6078 0000

W tytule przelewu proszę wpisać:
nick oraz numer aukcji

Dostawa

Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, co gwarantuję dostawę do Ciebie już następnego dnia roboczego.

Wszystkie przesyłki w Naszej firmie są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia lub zaginięcia w trakcie dostawy. Dzięki temu mamy pewność, że zamówiony przez Ciebie towar jest bezpieczny.

Wysyłki towaru realizowane są od poniedziałku do piątku w związku z czym przesyłka wysłana w piątek będzie dostarczona od poniedziałku.

Wszystkie oferowane produkty posiadamy na naszych magazynach, co pozwala skrócić czas dostawy do minimum.

Prosimy o każdorazowe sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń podczas transportu prosimy o spisanie protokołu szkody lub o kontakt telefoniczny do Centrum Szkód DHL 42/634-53-45.

Regulamin

Informacje dotyczące wysyłki oraz zwrotów/reklamacji dostępne są na stronie o nas .

Pozostałe aukcje

Opis aukcji

Narożnik VEGA Narożnik modułowy VEGA to perfekcyjne rozwiązanie dla osób ceniących genialną funkcjonalność i nieograniczone możliwości aranżacyjne. W zależności od potrzeb chwili, indywidualnych upodobań czy przestrzeni jaka jest to zagospodarowania, narożnik można w mgnieniu oka przeobrazić w obszerną kanapę, pojedynczy fotel lub komfortowy szezlong. Jego uniwersalny i nowoczesny design będzie znakomitą dekoracją wnętrz mieszkalnych, ogrodu lub tarasu.

  • Narożnik przeznaczony jest do użytku zewnętrznego i wewnętrznego
  • Modułowa konstrukcja pozwala na dowolną konfigurację poszczególnych elementów
  • Na komplet składają się 2 moduły środkowe i 3 narożne z poduchami oraz stolik
  • Stelaż wykonany jest z aluminium malowanego proszkowo, co zapewnia stabilność i lekkość konstrukcji oraz całkowitą odporność na rdzę
  • Do wykończenia użyty został najwyższej jakości technorattan o płaskim i okrągłym wyplocie NOWOŚĆ !
  • O dodatkowy komfort dbają wygodne poduszki z zamkiem błyskawicznym
  • Stolik wyposażony jest w bezpieczną szybę z hartowanego szkła o grubości 5mm
  • Zastosowanie eleganckich, aluminiowych nóżek podkreśla efektowny wygląd i zapewnia stabilność zestawu
  • Dzięki użyciu materiałów wysokiej jakości, nasz narożnik oznacza się maksymalną trwałością, odpornością na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV
  • Narożnik prezentuje się naprawdę znakomicie, idealnie nadaje się do wnętrz mieszkalnych, hoteli, do ogrodu lub na taras



Wszystkie zdjęcia naszych produktów są zdjęciami REAL (zostały wykonane przez nas i przedstawiają faktycznie sprzedawany przedmiot), a ich wyłącznym właścicielem jest firma FocusGarden. Wszystkie zdjęcia oraz opisy podlegają ochronie praw autorskich – w związku z tym zabrania się ich kopiowania, przetwarzania, rozpowszechniania w całości lub w części bez zgody autora. Wszystkie produkty sprzedawane przez naszą firmę są fabrycznie nowe i objęte gwarancją. Prezentowane towary posiadamy na swoich magazynach, co pozwala do minimum ograniczyć czas realizacji zamówień. Zapewniamy Państwu najwyższą jakość, atrakcyjne ceny oraz rzetelną i fachową obsługę. Zapraszamy !
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • KREDYT BANK S.A. 51150010411210400560780000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

P.H.U. FOCUS Sławomir Czajkowski ul. Kraszewskiego 10, 64-920 Piła KONTAKT (dni robocze 8:00-16:00): e-mail: allegro@focusgarden.pl tel.: +48 539 941 550, +48 539 940 619

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: 1. Zgodnie z przepisem art. 27 ww. ustawy, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w przepisach art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta. 2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy winno być skierowane do Sprzedającego w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@focusgarden.pl, lub formie pisemnej na adres Sprzedającego: ul. Kraszewskiego 10, 64-920 Piła. Celem usprawnienia Państwa obsługi prosimy, w miarę możliwości, o korzystanie z drogi elektronicznej, co przyspieszy rozpoznanie Państwa sprawy. 3. Uprawnienie realizowanie jest poprzez złożenie na piśmie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W ciągu kolejnych 14 dni (licząc od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy) konsument obowiązany jest do odesłania na adres siedziby Sprzedającego zakupionego towaru, po uprzednim ustaleniu ze sprzedającym sposobu odesłania towaru. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 4. Zwracany produkt nie może nosić śladów zużycia, używania lub uszkodzenia i musi być zwrócony w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu. Przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży oraz przesyłki wysłane na koszt Sprzedającego nie będą przez Sprzedającego przyjmowane. Zwroty są możliwe tylko po okazaniu paragonu fiskalnego / faktury VAT. 5. Wysyłka towaru do zwrotu powinna zostać ustalona i potwierdzona drogą mailową lub telefoniczną. 6. Zwracany produkt powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu. 7. Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny nastąpi w sposób z nim ustalony w terminie 14 dni od dnia nadejścia produktu podlegającego zwrotowi. Zwrot pieniędzy następuje po sprawdzeniu produktu przez Sprzedającego. 8. Koszty odesłania zwracanego produktu ponosi konsument. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru. Do którego dochodzi wskutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego produktu. 10. Sprzedający dokonuje weryfikacji stanu zwracanego towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu. 11. Sprzedający dokona zwrotu należności w sposób wskazany przez konsumenta (z ewentualnym potrąceniem dodatkowych kosztów dokonania zwrotu – w przypadku wyboru takiego sposobu zwrotu należności przez konsumenta) w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli, 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, 11) zawartej w drodze aukcji publicznej, 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD: Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania oferowanych rzeczy bez wad.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: 1. Klient zobowiązany jest do przechowywania i wykorzystywania produktów w sposób i w warunkach zapewniających zachowanie ich właściwości, zgodnie z ewentualnymi informacjami i wskazaniami podanymi w załączonych do produktów materiałach informacyjnych. W przypadku produktów wymagających okresowej konserwacji Sprzedający dołącza do produktu stosowną informację o konieczności i częstotliwości przeprowadzania konserwacji oraz o zalecanych środkach konserwujących. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy wady produktów powstały z winy Klienta wskutek składowania, wykorzystania produktów w nieodpowiedni sposób lub niewłaściwej ich konserwacji. 2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za niezgodne z prawem wykorzystanie produktów zakupionych u Sprzedającego 3. Klient zobowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem produktów. Przez akty staranności rozumie się sprawdzenie towaru pod względem ilościowym i jakościowym w obecności kuriera, w razie stwierdzenia szkody spisanie stosownego protokołu na okoliczność szkody oraz pokwitowanie odbioru przesyłki. W przypadku gdy kurier nie posiada druku protokołu szkody prosimy o niezwłoczny kontakt do Centrum Szkód DHL pod numerem telefonu 42 634-53-45. Informujemy, że w chwili wydania towaru firmie kurierskiej przez Sprzedającego, ryzyko uszkodzenia lub utraty towaru przechodzi na Klienta. 4. W przypadku gdy opakowanie towaru dostarczanego Klientowi nosi widoczne ślady uszkodzenia mogące świadczyć o uszkodzeniu przesyłanej zawartości Klient proszony jest o nieodbieranie przesyłki. W takim wypadku na liście doręczającym należy umieścić adnotacje, że odmowa nastąpiła z powodu jej uszkodzenia. Adnotacja ta musi zostać potwierdzona własnoręcznym podpisem. Jednocześnie prosimy o poinformowanie Sprzedającego o zaistniałej sytuacji za pomocą poczty elektronicznej na adres email: reklamacje@focusgarden.pl lub telefonicznie pod numerem tel.: +48 539 941 550 lub +48 539 940 619. 5. Niektóre, enumeratywnie wskazane w ofercie Sprzedającego towary mogą być objęte 12-miesięczną gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku informacja o gwarancji znajduje się o opisie produktu, a stosowny dokument gwarancyjny dołączony zostaje do wysyłanego Klientowi towaru. 6. W przypadku gdy Klient stwierdzi, że zakupiony towar jest wadliwy przysługuje mu prawo do skorzystania (zależnie od dokonanego wyboru) z uprawnień przyznanych mu na mocy udzielonej gwarancji (w sytuacji gdy dany produkt został objęty gwarancją). W tym przypadku odpowiedzialność z tytułu gwarancji ponosi podmiot jej udzielający, lub z tytułu rękojmi odpowiedzialność względem Klienta ponosi Sprzedający. Uprawnienia z tytułu gwarancji oraz uprawnienia z tytułu rękojmi są od siebie niezależne. 7. Dla zachowania uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji oraz rękojmi konieczne jest wysłanie zawiadomienia o dostrzeżonych wadach na adres e-mail poczty elektronicznej Sprzedającego: reklamacje@focusgarden.pl. Możliwe jest również pisemne zgłoszenie roszczenia na adres siedziby Sprzedającego. W celu ustalenia sposobu rozpatrzenia zgłoszonego roszczenia, klient zobowiązany jest jak najdokładniej opisać stwierdzone wady i usterki. 8. W terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wadach lub usterkach Sprzedający ustosunkuje się do roszczenia Klienta i w przypadku jej zasadności przedstawi sposób jego uwzględnienia. 9. Przesłanie przez Klienta wadliwego towaru, jak i przesłanie do niego towaru naprawionego lub towaru wymienionego odbywa się na koszt Sprzedającego wyłącznie przy reklamacjach uznanych za zasadne. 10. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - dane Kupującego (imię i nazwisko, adres, login Allegro), - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - nazwę uszkodzonego towaru, - opis uszkodzenia, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, - zdjęcia obrazujące uszkodzenie (celem przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji - protokół szkodowy spisany z kurierem (celem przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie 11. W przypadku Klientów nie posiadających statusu konsumenta konieczne jest, przy zgłoszeniu ujawnionej/wykrytej wady produktu, wskazanie kiedy (określenie daty) doszło do ujawnienia się/wykrycia wady. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich