NAROŻNIK ROZKŁADANY Cortina! czarna eko skóra HIT (6542176143)

zakończona
1 936,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 120,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 120,00 zł
Zakupy powyżej 5 000 zł
  • lokalizacja: Baranów
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • wielkość : większa
  • informacje dodatkowe: funkcja spania

Aby mieć pewność, że zamówione przez Państwa meble dotrą do celu w nienaruszonym stanie i we właściwym czasie, dostarczamy je własnym wyspecjalizowanym transportem.



Narożnik Cortina

Narożnik Cortina posiada funkcję spania oraz pojemnik na pościel.
Dodatkowym atutem narożnika są regulowane zagłówki, które podnoszą komfort wypoczynku.

Wymiary:
długość: 255cm,
szerokość: 165
cm,

wysokość: 80-98cm,

powierzchnia spania: 200x128cm

Kolorystyka:
Wyłącznie jak na zdjęciach poniżej.


Wybór strony:
lewa lub prawa

Wykonanie i cechy:
stelaż drewniany + płyta wiórowa,
pianka wysokoelastyczna,
sp­rężyny faliste,
narożnik jest rozkładany,
funkcja spania,
pojemnik na pościel,
zagłówki z pięciostopniową regulacją,

tył obity tym samym materiałem.


Czas realizacji:
21 dni roboczych


Gwarancja: 24 miesiące

Koszt dostawy: 120zł na terenie całego kraju.

Kontakt telefoniczny:

tel. komórkowy 885 810 878, 513 001 946

tel. stacjonarny (62) 78 263 36, (62) 78 263 09


1. kolorystyka: Cayenne 1114 + Hugo 10, Strona: lewa


2. kolorystyka: Cayenne 1114 + Hugo 100, Strona: prawa




Narożnik rozkładany z funkcją spania


Wymiary szczegółowe

Inna kolorystyka dostępna na pozostałych aukcjach

Zobacz inne nasze nowoczesne narożniki!

Narożnik Cado Mini

Narożnik Milano

Narożnik Pepco


Gwarancja jakości i najniższych cen mebli.

Płatność przy odbiorze mebli - bez wpłaty zaliczki.



Do każdego mebla dołączona jest szczegółowa instrukcja montażu.
Wszystkie elementy niezbędne do montażu są w komplecie.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami sprzedaży opisane na stronie " O nas ".
Po zakupie prosimy o wypełnienie formularza zakupu w celu ustalenia szczegółów transakcji
(wybór materiału, koszty transportu, adres dostawy, inne).
Dwa dni przed planowaną dostawą informujemy klienta telefonicznie bądź mailowo.

Na zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT.
Wszystkie meble objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.


Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u furnitePL za co najmniej 5 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 120,00 zł
kolejna sztuka: 120,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 120,00 zł
kolejna sztuka: 120,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

O NAS: Firma MIRJAN poswatała w 1993 roku. Po ponad 20 latach istnienia na rynku krajowym i europejskim dorównaliśmy ofertą liderom branży meblowej. Dzisiaj pochwalić się możemy jedną z najbogatszych ofert mebli tapicerowanych w Polsce. Zatrudniając 300 pracowników. Nasze meble dowozimy w całej Europie TIRami z naczepami o ładowności 100 m3, natomiast w kraju dostarczamy meble busami, potrafiącymi wjechać na każde osiedle. Najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią naszej działalności usługowej jest sprzedaż internetowa mebli. Pełną ofertę znajdą Państwo m.in. w serwisie aukcyjnym Allegro, jak i bezpośrednio na stronach naszego sklepu internetowego. W ciągłej sprzedaży oferujemy meble tapicerowane, pokojowe, młodzieżowe, sypialniane i łazienkowe. Gwarantujemy dojazd do każdego miejsca w kraju, bez względu na wielkość zamówienia. Własny tabor samochodowy zapewni Państwu bezpieczny transport.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Sprzedawcy wskazanych w ust. 9 niniejszego paragrafu oraz kosztów wskazanych w ust. 7 niniejszego paragrafu. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty wydania towaru Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie trzeciej, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie przez Kupującego (lub wskazanej przez niego osoby trzeciej) ostatniego towaru, partii lub części. 3. Do zachowania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu. Oświadczenie można wysłać Sprzedawcy: - pocztą na adres korespondencyjny: Łęka Mroczeńska 102, 63 - 604 Baranów, - mailowo na adres: info@furnite.pl - wzór formularza o odstąpieniu od umowy znajduje się pod adresem: http://www.mirjan24.pl/img/cms/download/oswiadczenie.pdf 4. W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ustępu 6 i 7 niniejszego paragrafu. 5. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT". 8. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący, który jest zobligowany do dostarczenia zwracanego produktu do siedziby firmy. Sprzedający nie realizuje usługi transportowej w przypadku zwrotu towaru. 9. Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 11. Kupujący odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to koniecznie do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

reklamacje

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c. 2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Allegro ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego. 3. Kupujący może złożyć reklamację: a) wypełniając formularz reklamacyjny dostępny pod adresem www.meblemirjan.pl/reklamacje - należy podać pełne dane dotyczące wadliwego produktu (wypełnić wszystkie pola formularza), b) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: Łęka Mroczeńska 102, 63 - 604 Baranów, c) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Łęka Mroczeńska 102, 63 - 604 Baranów 4. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie. 5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail. 6. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 7. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem Allegro ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu. 8. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego. 9. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu. 10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący. 11. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do Miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego. Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.

pozostałe informacje

ZNAJDZIESZ TUTAJ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: 1. DANE DO PRZELEWÓW 2. REGULAMIN AUKCJI 3. DOSTAWA 4. CZAS REALIZACJI -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. DANE DO PRZELEWÓW Pieniądze prosimy przelewać na konto bankowe: Nazwa banku: Bank Zachodni WBK Nazwa firmy: MIRJAN sp. z o.o. sp. k. Numer konta: 60 1090 2590 0000 0001 2412 8750 W tytule przelewu prosimy podać nick użytkownika allegro i nazwę zakupionego przedmiotu. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. REGULAMIN AUKCJI a) Po zakupie prosimy o kontakt e-mail w celu ustalenia szczegółów transakcji takich jak: metoda płatności, koszt transportu czy wybór kolorystyki. b) Każdy nasz klient ma prawo do bardziej szczegółowych informacji na temat produktu, w celu zwiększenia wiedzy na temat danego produktu prosimy o kontakt drogą e-mail lub telefoniczną. c) Wszystkie meble prezentowane przez nas na aukcjach są nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie i objętą 24 miesięczną gwarancją. d) Na życzenie klienta na zakupiony towar wystawiamy faktury VAT. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. DOSTAWA Meble dowozimy własnym transportem na terenie całego kraju. Koszt dostawy produktu jest zgodny z opisem danej aukcji. Koszt transportu zależy od gabarytów i ilości zamówionych mebli bez względu na adres dostarczenia na terenie Polski. W przypadku zamówień łączonych ceny dostaw wyliczone zostaną przez konsultanta. Należy pamiętać że zamówienie towaru na który jest zaznaczona dostawa gratis wraz z produktem, na który obowiązuje koszt dostawy będzie skutkowało naliczeniem opłaty za transport wg cennika. Uwaga: Kierowca nie wnosi mebli do mieszkania. Należy zapewnić odpowiednią ilość osób potrzebnych do odebrania mebli od kierowcy i wniesienia ich do domu lub mieszkania Meble dostarczamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 23:00. Nie obsługujemy życzeń klientów w zakresie godzin dostaw. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. CZAS REALIZACJI a) W trosce o zadowolenie klientów Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby oferta Allegro była aktualizowana na bieżąco, a towary znajdujące się w ofercie Allegro były dostępne. b). Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo do 21 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy, a w przypadku wybrania jako formy płatności opłaty za pobraniem, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. W przypadku ofert w których czas realizacji jest inny niż 21 dni roboczych, jest on zgodny z opisem danej aukcji. c). W przypadku towarów, które nie znajdują się w magazynie Sprzedawcy, ich termin realizacji może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych, w zależności od czasu dostarczenia tych towarów przez dostawców, o czym Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. d). Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Kupującego towarów wymaga więcej czasu niż 30 dni roboczych, Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie oraz o planowanym terminie dostawy, za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Kupującego adres e-mail.