NAROŻNIK KAROL - TRANSPORT GRATIS - promarkmeble (6922427291)

zakończona
2 159,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie gratis
  • lokalizacja: KĘPNO, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wielkość : mniejsza
  • szerokość mebla (cm): 220.0 [cm]
  • głębokość mebla (cm): 146.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 91.0 [cm]
  • styl: nowoczesny
  • informacje dodatkowe: funkcja spania, pojemnik na pościel
Odpowiadamy na wszystkie zadane pytania:
promarkm@wp.pl
tel.: (+48) 500 276 741
(+48) 500 276 551
62 782 17 90

NAROŻNIK KAROL 2159,-

Wymiary : 220 szer. x 146 gł. x 91 wys.

Powierzchnia spania : 200 x 143.

Dodatkowe informacje :

- funkcja spania,

- dwa pojemniki na pościel,

- wykonany na sprężynach falistych i bonelowych,

- możliwość zamówienia w układzie prawym lub lewym (na zdjęciu głównym - układ prawy).

Cena 2159 zł dotyczy materiału INARI - numery 23, 27, 91, 94, 96, 100 i wstawki : HC51, SOFT 017 i SOFT 011.

W przypadku wyboru pozostałych materiałów cena narożnika wyniesie 2398 zł.

Zaliczka : pobieramy zaliczkę w wysokości 20 % wartości zamówienia, pozostała kwota jest regulowana przy dostawie.

Czas realizacji zamówienia : wynosi około 2-4 tygodni od dnia odnotowania wpłaty zaliczki na koncie.

Transport GRATIS na terenie całego kraju.

INFORMACJE O DOSTAWIE


- meble dostarczamy swoim transportem lub wyspecjalizowaną firmą transportową,
- o dostawie informujemy 1-2 dni wcześniej,
- prosimy o zorganizowanie osób do odbioru przesyłki, kierowca może pomóc przy wniesieniu mebli,
- płatność - 20 % zaliczki, reszta płatna przy odbiorze .

RATY



DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ U NAS


- sprzedajemy w internecie od 2005 roku,
- zdobyliśmy zaufanie ponad 20 tys. klientów internetowych,
- mamy konkurencyjne ceny mebli i dostaw,
- własny bezpieczny transport i pomoc przy wniesieniu,

KONTAKT


TEL. : (+48) 500 276 741
(+48) 506 160 244
(+48) 62 782 17 90
E-MAIL: promarkm@wp.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 30 1020 2241 0000 2702 0049 5655
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Transport GRATIS na terenie całego kraju.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PROMARK MEBLE
Warszawska 66
63-600 KĘPNO
NIP: 619-203-33-80
REGON: 366743708

kontakt

pozostałe informacje

PROMARK MEBLE Mikołaj Solak Warszawska 66, 63-600 Kępno NIP: 619-203-33-80 Numer konta PKO BP : 30 1020 2241 0000 2702 0049 5655 Jeżeli przed zalicytowaniem macie państwo jakiekolwiek wątpliwości dotyczące przedmiotu lub przebiegu aukcji prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Po zalicytowaniu prosimy o potwierdzenie e-mailem poniższych informacji: - informacji o wybranej formie wysyłki lub dostawy (nasz transport, kurier) - informacji o wybranej formie zapłaty za meble ( wpłata na rachunek, płatność za pobraniem) - informacji o rodzaju zakupionych mebli (np.wybrany kolor, wzór itp.) - informacji o danych adresowych i telefonicznych (jeżeli są inne niż podane w allegro) - danych do faktury (na życzenie) - danych niezbędnych do zakupu na raty Wszystkie wystawione meble na aukcjach są nowe i posiadają gwarancję. WYSYŁKA TOWARU Zakupione meble można odebrać osobiście (wcześniej uzgadniając termin i rodzaj mebli do odbioru) lub nasz transport za dopłatą ( do uzgodnienia). NIE WYSYŁAMY MEBLI KURIEREM. WYSTAWIONE OPCJE np. PRZESYŁKA KURIERSKA , PRZESYŁKA KURIERSKA POBRANIOWA SĄ NARZUCONE PRZEZ FORMULARZ ALLEGRO. NIE MAMY MOŻLIWOŚCI WPISU DOSTAWY TRANSPORTEM SPRZEDAJĄCEGO. WAŻNE !!! WAŻNE !!! WAŻNE !!! WAŻNE !!! WAŻNE PROSZĘ WEJŚĆ WE WSZYSTKIE OPCJE KOSZTÓW DOSTAW. SĄ TAM OKREŚLONE KOSZTY DOSTAW MEBLI W POSZCZEGÓLNE REGIONY KRAJU. KOSZTY DOSTAW 10 ZŁ DOTYCZĄ DOSTAW W OKOLICACH FIRMY, POZOSTAŁE KWOTY SĄ ODPOWIEDNIE DO MIEJSCA DOSTAWY. TUTAJ RÓWNIEŻ ALLEGRO NIE UDOSTĘPNIA NAM FORMULARZA DOSTAW W ZALEŻNOŚCI OD REGIONU KRAJU. Zachęcamy do korzystania z dostaw naszym transportem w szczególności dużych gabarytowo przesyłek. W większości przypadków pozwala to na obniżenie kosztów oraz bezpieczniejszy transport. W przypadku naszego transportu prosimy o kontakt mailowy celem określenia kosztów, czasu dostawy czy naszych możliwości transportowych w danym regionie kraju. Zadając pytanie o nasz transport prosimy podać nazwę miejscowości wraz z kodem pocztowym. Staramy się realizować zamówienia wg kolejności i daty. Zamówienia, które ze względu na ograniczenia transportowe (waga, gabaryty mebli) nie zmieszczą się na bieżącą dostawę w danym regionie będą realizowane w późniejszym czasie. W przypadku zainteresowania zakupem prosimy o wcześniejsze zamówienia co pozwoli na sprawniejszą realizację zamówień. Terminy dostaw uzależnione są od ilości zamówień w danym regionie i terminów realizacji zamówień. Dostawy naszym transportem od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 23.00. Z uwagi na gabaryty i wagę paczek (mebli) prosimy o zorganizowanie odbioru przesyłki. Kierowca może na życzenie pomóc przy wniesieniu (rozładunku) mebli. W przypadku zamówień kilku przedmiotów z aukcji koszty dostawy lub wysyłki uzgadniamy indywidualnie. Czas realizacji zamówień jest uzależniony od stanów magazynowych (np.wybrany kolor), lub zdolności transportowych (nasz transport). Czas realizacji zamówień podajemy w e-mailu zwrotnym potwierdzającym przyjęcie określonego zamówienia. Zazwyczaj wynosi około 5 - 21 dni roboczych. Uwzględniając możliwości wytwórcze producentów (np.przerwy urlopowe, święta) oraz przyczyny nie zależne od nas czas realizacji zamówień może ulec zmianie. Koszty dostawy naszym transportem pokrywa kupujący. MONTAŻ MEBLI 1. W przypadku zainteresowania prosimy w trakcie lub przed składaniem zamówienia o zapytanie odnośnie warunków montażu. 2. Jeżeli zamawiający jest zainteresowany montażem prosimy ten fakt zgłosić podczas składania zamówienia i zalicytować na aukcji montaż mebli. 3.Przed dostawą mebli o której oczywiście poinformujemy nasz konsultant lub montażysta bedzie ustalał z zainteresowanym termin montażu. Ze względu na ograniczone możliwości czasowe montaż może być realizowany w dniu dostawy lub w ciągu kilku dni po dostawie. PROCEDURA ZAKUPU NA RATY Prowadzimy system ratalny na oświadczenie o dochodach dla osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę oraz prowadzących działalność; emeryci - ostatni odcinek emerytury/świadczenia; renciści - ostatni odcinek renty lub wyciąg z banku oraz decyzja o przyznaniu renty ze wskazaniem okresu na jaki została przyznana. 1. Kupujący e-mailowo zgłasza chęć zakupu na raty podając poniżej wyszczególnione dane: imię i nazwisko; pesel; dowód osobisty (seria, nr, data wydania oraz organ wydający); drugi dokument tożsamości z numerem; płeć; data urodzenia; nazwisko panieńskie, nazwisko rodowe matki; stan cywilny; dane współmałżonka (imię i nazwisko, data urodzenia) wykształcenie; sytuacja mieszkaniowa; miesięczna kwota innych zobowiązań kredytowych, adres zameldowania: ulica, nr domu, miejscowość, kod pocztowy, zameldowany od rrrr; tel. stacjonarny: rodzaj i numer; adres do korespondencji; tytuł osiąganych dochodów; stanowisko pracy; na jaki czas zatrudniony (od... do.... -ddmmrr); nazwa, adres, tel. stacjonarny firmy; średnie miesięczne wynagrodzenie z ostatnich trzech miesięcy netto. Kupujący jednocześnie może poprosić o przybliżoną symulację kredytu z uwzględnieniem ilości rat i wartości kredytu. Na podstawie powyższych danych sprawdzamy zdolność kredytową zainteresowanego. 2. Informujemy kupującego o zdolności kredytowej 3. Kupujący kupuje wybrane meble 4. Dostarczamy meble wraz umową kredytową 5. Kupujący podpisuje stosowne dokumenty jednocześnie odbiera meble 6. W ciągu około 14 dni kupujący otrzymuje przesyłkę z umową i harmonogramem spłat kredytu. W przypadku sprzedaży na raty możliwy tylko nasz transport, wynika to z konieczności podpisania dokumentów.Prosimy więc wcześniej zadać pytanie odnośnie naszych zdolności transportowych w danym regionie kraju.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PROMARK MEBLE
Warszawska 66
63-600 Kępno
PL
Dodatkowe informacje

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI


  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta,  jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są  określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w  Kodeksie Cywilnym. 

 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.  Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu  wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu  Internetowego w zakładce \"Reklamacja towaru\". 

 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:     

3.1. pisemnie na adres: PROMARK MEBLE ul.Warszawska 66, 63-600 Kępno,  

 3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: promarkm@wp.pl , 

 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1)  informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu  doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o  obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych  kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy  rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu  poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność  reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.  

5.  Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.  Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że  Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.  

6.  W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do  reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z  rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient  zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt  Sprzedawcy na adres Przybyszów 3 63-600 Kępno. Jeżeli jednak ze względu  na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania  dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie  utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim  uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się  znajduje. 

 7.  Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6.  Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się  Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5. Regulaminu  oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego  Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na  wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu  cywilnego.