Narożnik Barolo - idealna funkcja spania !! (6483105591)

zakończona
2 699,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
Zakupy powyżej 100 zł
  • lokalizacja: Mroczeń
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 30.00 [kg]
  • szerokość mebla: 261.00 [cm]
  • wysokość mebla: 90.00 [cm]
  • głębokość mebla: 190.00 [cm]
  • wielkość : większa
  • informacje dodatkowe: funkcja spania
  • styl: nowoczesny

Narożnik Barolo


Narożnik Barolo - to kolekcja o lekkiej formie, która wyróżnia się komfortem.
Dzięki zastosowaniu poliuretanowej pianki wysokoelastycznej HR , sprężyny falistej oraz sprężyny bonell , również w części wysuwanej do spania zastosowaliśmy piankę HR i podwójne sprężynowanie, dzięki temu uzyskujemy na całej powierzchni wysoki komfort siedzenia oraz snu.

Narożnik posiada pojemnik na pościel !

Wymiary :
Szerokość: 261 cm,
Głębokość: 190 cm,
Wysokość: 90 cm,

Wysokość z podniesionym oparciem: 103 cm,

Powierzchnia spania: 202 cm x 140 cm.

Idealna funkcja do spania codziennego:


Narożnik zbudowany jest z pianki wysokoelastycznej i podwójnych sprężyn co daje idealny komfort

wypoczynku oraz snu.

Podnoszone na automatach oparcia można uzupełnić przestrzeń dawanymi w komplecie wałkami :

Poduszka w tej samej tkaninie jest gratis !!

Narożnik można zamawiać w poszczególnych tkaninach :

WAŻNE INFORMACJE DLA KUPUJĄCEGO:
- Państwo kupujecie prosto od producenta dlatego są tak NISKIE CENY,
- czas oczekiwania wynosi od 3 dni do około 3 tygodni,
- do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie,
- istnieje możliwość zamówienia mebla w innych tkaninach niż prezentowane powyżej,
- kupując nasze produkty akceptujesz Regulamin Firmy dostępny w siedzibie , istnieje możliwość wysłania na prośbę pod wskazany adres.

Przy większym zamówieniu możliwe negocjacje cen!
Gwarancja 24 miesiące !
Transport na terenie całego kraju!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u RopezMeble za co najmniej 100 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 76 1090 1144 0000 0000 1400 5938
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Sprzedawcy wskazanych w ust. 9 niniejszego paragrafu oraz kosztów wskazanych w ust. 7 niniejszego paragrafu. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty wydania towaru Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie trzeciej, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie przez Kupującego (lub wskazanej przez niego osoby trzeciej) ostatniego towaru, partii lub części. 3. Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć korzystając z formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta lub przy użyciu wzoru udostępnionego przez Sprzedawcę, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednakże nie jest to obowiązkowe. 4. Do zachowania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu. Oświadczenie można wysłać Sprzedawcy: - pocztą na adres korespondencyjny: Mroczeń 108A, 63 - 604 Baranów, - mailowo na adres: zamowienia@ropez.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ustępu 6 i 7 niniejszego paragrafu. 6. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT". 9. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru obciążają Kupującego, a wysokość tych kosztów jest uzależniona od gabarytów odsyłanego towaru. Wysokość tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 700,00 zł. 10. Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji (wyboru tkanin) Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 12. Kupujący odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to koniecznie do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

reklamacje

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towary na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561-5563 k.c. 2. Jeżeli towar sprzedany ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego. 3. Kupujący może złożyć reklamację : - wypełniając formularz reklamacyjny - należy podać pełne dane dotyczące wadliwego produktu (wypełnić wszystkie pola formularza), - osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem Mroczeń 108A, 63-604 Baranów, - pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Mroczeń 108A, 63-604 Baranów, 4. Reklamacja powinna zawierać : dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru, opis zgaszanych zastrzeżeń oraz zdjęcia reklamowanego elementu. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca , przed rozpoznaniem reklamacji , zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie. 5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji , za pośrednictwem poczty e-mail. 6. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem Sklepu ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczącego rękojmi za wady , zawartych w przepisach art. 556 - 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu. 7. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego , a towar ma zostać naprawiony, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić firmę transportową w celu odebrania towaru od Kupującego. 8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłkę towaru ponosi Kupujący. Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności firmy transportowej. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy transportowej.