Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Naprawa Skrzyni biegów VW GOLF IV 1,6 benzyna DUV (7163127258)

zakończona
997,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 99,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 99,00 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Rodzaj skrzyni:
    Manualna
  • Typ silnika:
    Benzyna
  • Produkt regenerowany:
    Tak
  • Producent części:
    Volkswagen (oryginalne OEM)
  • Typ samochodu:
    Samochody osobowe
  • Waga (z opakowaniem):
    40 [kg]

Opis

Naprawa skrzyni biegów

VW GOLF IV 1,6 benzyna - symbol DUV lub zamiennik

  • 1 rok pisemnej gwarancji.
  • Zwrot do 300 zł kosztów wymiany wadliwej skrzyni biegów na gwarancji.
  • Faktura VAT lub paragon -zawsze cena BRUTTO.
  • Po naprawie oddajemy wymienione części.

Co obejmuje ta aukcja ?

Aukcja dotyczy wymiany kompletu łożysk w tej skrzyni biegów, jej poprawnego złożenia oraz wykonania wszelkich regulacji i naciągów wstępnych łożysk.

Dodatkowe czynności wynikłe po rozebraniu skrzyni biegów mogą być wykonane, lecz będą wycenione osobno.



Diagnoza usterek

Zanim przystąpimy do naprawy, rozbieramy skrzynię biegów na najmniejsze elementy. Dzięki temu jesteśmy w stanie postawić diagnozę, które elementy w skrzyni biegów są uszkodzone.

Na tej podstawie określamy, czy w skrzyni należy wymienić tylko łożyska, czy przekładnia wymaga szerszej interwencji.

Na życzenie możemy wykonać dla Ciebie szczegółową dokumentację zdjęciową usterek.


Naprawa

Gdy powierzysz naprawę naszym mechanikom, możesz być spokojny o jakość wykonanej usługi.

Zamontujemy w Twojej skrzyni biegów wysokiej jakości fabrycznie nowy komplet łożysk. Do tego przeprowadzimy precyzyjne regulacje łożysk i wałków.

Oddamy Ci sprawną skrzynie biegów w umówionym terminie.


Mamy taką skrzynię po remoncie !

Jeśli nie chciałbyś naprawiać swojej skrzyni biegów, mamy dla Ciebie propozycję zakupu takiej samej skrzyni biegów jak Twoja, po kapitalnym remoncie.

Stan skrzyni dokładnie taki, jakbyś kupował regenerowaną skrzynię biegów w serwisie.

Sprawdź ofertę zakupu skrzyni – kliknij w przycisk poniżej

KUP SKRZYNIĘ PO REMONCIE


Gwarancja i dokumenty

Na naprawę otrzymujesz 1 rok gwarancji bez limitu kilometrów. U nas zawsze otrzymasz gwarancję w formie pisemniej oraz fakturę VAT lub paragon.

W przypadku, gdyby w czasie gwarancji skrzynia biegów uległa awarii, naprawimy ją nieodpłatnie i zwrócimy Ci do 300 zł za wymianę uszkodzonej przekładni.



Co z dostawą ?

Nasza firma mieści się w Sosnowcu, ale to, że mieszkasz na drugim końcu Polski nie stanowi przeszkody, bo Twoją skrzynię do naprawy, możemy odebrać od Ciebie za pośrednictwem kuriera. Dostarczymy Ci bezpłatnie specjalne pudło do bezpiecznego transportu Twojej skrzyni biegów.

Koszt odbioru to tylko 99 zł. Gdy będziesz chciał, abyśmy po naprawie odesłali skrzynie do Ciebie, będzie to łączna kwota 198 zł (2 x 99 zł).


Twoje zadowolenie to nasz priorytet

Zaufaj naszym umiejętnościom i doświadczeniu w naprawach skrzyń biegów. Znamy się na tym naprawdę dobrze, bo robimy to z sukcesem od 1999 roku. Naprawiamy setki skrzyń rocznie dla osób indywidualnych, warsztatów, dużych flot samochodowych i autoryzowanych serwisów w Polsce i w całej Europie.

Twoja skrzynia jest bezpieczna w naszych rękach, dlatego bez obaw dołącz do naszych zadowolonych Klientów.

Potrzebujesz więcej informacji ? Skontaktuj się z nami :

32 290 43 44

allegro@skrzynie.com­.pl


FUCHS SINTOFLUID FE 75WNAJLEPSZY OLEJ DO TEJ SKRZYNI BIEGÓW

Do tej skrzyni biegów proponujemy olej, który doskonale spełnia wymagania tej przekładni. Pamiętaj, że właściwy olej w skrzyni biegów odpowiada za jej żywotność, dlatego tak ważne jest jego odpowiednie dobranie. Zalanie skrzyni biegów złym olejem to prosta i pewna droga do jej awarii.

PRZEJDŹ DO OLEJU



Szablon, zdjęcia produktów i opisy są własnością firmy BCS. Kopiowanie i powielanie ich bez zezwolenia jest zabronione.

169#00557#VWX2NPR

[ID:33930]
Dostawa i płatność
od 99,00 zł

Lokalizacja: Sosnowiec, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
99,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
99,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Firma BCS
ul. Mikołajczyka 63A
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
email: allego@skrzynie.com.pl
tel.: 322904344

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

BCS
ul. Mikołajczyka 63A
41-200 Sosnowiec
Dodatkowe informacje

  

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 


Obowiązek przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad 


Firma BCS odpowiada za dostarczenie produktu bez wad.   Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

 

W przypadku oferowanych i sprzedawanych przez nas skrzyń biegów informujemy, iż wszelkie elementy znajdujące się na skrzyni biegów m.in.: - czujniki - elementy wysprzęgania - siłowniki, łożyska wyciskowe/oporowe, łapy - linki - przewody - łapy mocujące są niesprawne i wymagają wymiany. Uszczelniacze, jeśli wyraźnie nie podano, iż są wymienione przez sprzedającego na nowe, również są niesprawne i należy je wymienić na fabrycznie nowe. W skrzyniach biegów mogą znajdować się niewielkie pozostałości oleju przekładniowego. W przypadku jego usuwania należy go zutylizować. 


Informacja dotycząca rękojmii - W przypadku zakupu używanej skrzyni biegów informujemy, iż sprzedawane skrzynie biegów są towarami używanymi i posiadają stopień zużycia, którego nie da się jednoznacznie określić. Na podstawie Art 568 Kodeksu Cywilnego w przypadku zakupu skrzyni biegów przez Konsumenta okres rękojmi skraca się o połowę, natomiast w przypadku zakupu skrzyni biegów przez przedsiębiorcę na podstawie Art. 558 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona. 

Do zakupionych skrzyń biegów dołączona jest instrukcja montażu. Zachowanie procedur montażu jest konieczne do zachowania Państwa praw związanych z rękojmią lub gwarancją. 


Procedura rozpatrywania reklamacji - W celu zareklamowania wadliwego produktu, powinniście Państwo poinformować nas o tym fakcie. Reklamację możecie Państwo złożyć w dogodny dla Państwa sposób, na przykład:

  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres : BCS ; ul. Mikołajczyka 63A ; 41-200 Sosnowiec;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@skrzynie.com.pl;
  • faxem: +48 322904341 

W informacji o reklamacji prosimy podać następujące informacje :

  1. jakiego produktu dotyczy reklamacja - np. nazwa, nr faktury, nr zamówienia;
  2. okoliczności i daty wystąpienia wady oraz opis wady;
  3. określenia czy korzystacie Państwo z gwarancji czy rękojmi;
  4. żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  5. dane kontaktowe do Państwa. Podanie powyższych informacji nie jest dla Państwa obowiązkowe i nie wpływa na skuteczność reklamacji, ale ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie przez nas reklamacji. 

  

Pamiętaj, że powyższe wymogi mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

  

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Mikołajczyka 63A; 41-200 Sonowiec. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.


Do Państwa zgłoszenia ustosunkujemy się niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się przez nas do Państwa reklamacji w powyższym terminie oznacza, iż uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. Jeśli wykonujecie Państwo uprawnienia z tytułu rękojmi, jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć wadliwy produkt na nasz koszt na adres: BCS, ul. Mikołajczyka 63A, 41-200 Sosnowiec. Po przyjęciu reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia odbioru produktu do reklamacji, gdyż mamy możliwość szybkiego odbioru produktu od Państwa własnym transportem. W przypadku skrzyni biegów, bez względu na formę odbioru produktu, ze skrzyni biegów należy spuścić olej i zabezpieczyć możliwość wydostania się resztek oleju ze skrzyni biegów. 

  

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców


Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.


Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


  

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
  2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
  3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.


Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BCS
ul. Mikołajczyka 63A
41-200 Sosnowiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. 


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Mikołajczyka 63A; 41-200 Sosnowiec. Przykladowo lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@skrzynie.com.pl

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


Bieg terminu do odstąpienia od umowy


Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń


Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Mikołajczyka 63A; 41-200 Sosnowiec.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.      

O sprzedającym
BCS_skrzynie
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

241

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Grzegorz Makowski
BCS
ul. Mikołajczyka 63a
41-200 Sosnowiec
REGON: 00002724439073
NIP: 644-103-60-13

Kontakt

  • +48 ** ******* (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta bcs_skrzynie jest Grzegorz Makowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BCS  GRZEGORZ MAKOWSKI wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 644-103-60-13, REGON 272439073.


Dane kontaktowe do Sprzedającego:

  • adres miejsca wykonywania ziałalności i adres do doręczeń: ul. Mikołajczyka 63A; 41-200 Sosnowiec,
  • adres poczty elektronicznej: allegro@skrzynie.com.pl,
  • numery telefonów: +48 32 2904344, +48 609 800 888.

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący, 

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. W zakładkach poniżej  znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy. 

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. 

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów

Sprzedający bcs_skrzynie.

P.S. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”.

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): 

  1.  w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  2. w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Informacje o dostawie

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: 

  1. przesyłka za pośrednictwem Paczkomatów INPOST (bez opcji pobrania); 
  2. przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa;
  3. odbiór osobisty dostępny pod adresem: BCS; ul. Mikołajczyka 63A; 41-200 Sosnowiec – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00. 

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: 

  1. w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego;
  2. w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: 

  1. w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego;
  2. w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).  

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel zbierania danych i odbiorcy danych 

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego . Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. 

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką Paczkomaty INPOST lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Prawo właściwe, język

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Wyświetlenia:16
Numer oferty:7163127258
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry