Namiot Wędkarski SELECT 2 z TROPIKIEM Traper. (6541441027)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 098,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,80 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,80 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy



O­pis Produktu:

7627
Namiot Wędkarski SELECT 2 z TROPIKIEM Traper.
80035

Namiot Wędkarski SELECT 2 Traper 5000 mm H2O.

Materiał 210D, wodoodporność 5000 H20. Dopinana podłoga na zatrzaski. Podłoga wykonana z mocnej, gumowanej, zbrojonej tkaniny. Aluminiowy stelaż z teflonowymi tulejami. Trzypunktowe mocowanie stelaża. Rolowane drzwi i okna na zatrzaski. Dodatkowe okno PCV w wejściu, mocowane na rzepy. Okna z moskitierą, poprawiające cyrkulację powietrzaPasy napinające stelaż. Solidne zamki z gumowanymi żakardamiMocne szpilki ze stali nierdzewnej.
Tropik w komplecie.

Namiot:
Wysokość: 140 cm.

Długość: 310 cm.

Szerokość: 280 cm.

Waga: 10 kg.

Tropik:
Wysokość: 140 cm.

Długość: 310 cm.

Szerokość: 300 cm.

Waga: 2,3 kg.





Oprogramowanie sStore

Kontakt


P.H.U. "TROĆ"
Małorzata Handke i Przemysław Zaremba
Ul. Partyzancka 9
63-400 Ostrów Wlkp.
Tel: (62) 735 1817
i 601 762 898,
e-mail : info@carpwild.pl

Szczegóły w zakładce:
- Informacje od Sprzedającego.

Dostawa


Koszty wysyłki są podane w opisie każdej aukcji.
Przy zakupie wielu przedmiotów koszt jest na bieżąco pokazywany w koszyku zakupów,
i jest zależny od wagi i gabarytów przesyłki.
Wszystkie zakupione towary łączymy w jedną przesyłkę.
Zakupy powyżej 250 zł, dostawa bezpłatna.

Płatność


Wpłaty przelewem numer konta:
60 1940 1076 3004 8188 0000 0000
- Credit Agricole.
Również inne płatności:
- PayU
- Pobranie
- Raty PayU

Szczegóły w zakładce:
- Dostawa i Płatność.

Pasja i Hobby



"Pasja i Sens Życia"
.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u carpwild za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Credit Agricole Bank Polska S.A. 60 1940 1076 3004 8188 0000 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 9,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Serdecznie witam. Firmę wędkarską prowadzę od 20 lat. Rok zał. 1995. PHU TROĆ Ul. Partyzancka 9. 63-400 Ostrów Wlkp. NIP.622-23-07-943 Tel. 601 762 898 Sklep realizuje sprzedaż i wysyłkę tylko na terytorium Polski. Artykuły wędkarskie w szerokiej gamie asortymentowej. W naszym sklepie: - wszystkie towary są orginalne - wyważone i rzetelne opisy - niewygórowane ceny - przyzwoitą obsługę - dobry kontakt - poradę bez faworyzowania marki i produktu Po prostu staramy się aby to był sklep dla każdego. - Towary, które sprzedaję są zupełnie nowe, fabrycznie zapakowane przez producenta. - Towar wysyłam po dokonaniu przez Kupującego przelewu, zapłaty lub za pobraniem. - Jest problem, lub stwierdziłeś że coś jest uszkodzone lub inne niż było w ofercie, dzwoń lub pisz, wszystko da się rozwiązać. My też możemy popełnić błąd pomimo że staramy się ich unikać. Jeśli masz pytania, dzwoń lub skontaktuj się przez e-mail. Pozdrawiam. Przemo.

kontakt

  • 601 762 898
    pon.-piątek 9:00-18:00, sob.:10:00-14:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy. Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PHU. TROĆ Ul: Partyzancka 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja: niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: numer oferty: . Data zawarcia umowy to : , data odbioru : Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru 2. Sprzedający może zaproponować odbiór Towaru własnym transportem. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: I. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. II. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. III. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. IV. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej, Ośrodek Zamiejscowy w Kaliszu, Ul: Dobrzecka 16, 62-800 Kalisz. 2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

pozostałe informacje

Postaraj się sprawdzić paczkę w obecności kuriera, ułatwi to reklamację z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie. Instrukcja dla odbiorców GLS 6. Chcę sprawdzić zawartość paczki a) jest to możliwe po potwierdzeniu przyjęcia podpisem na skanerze kuriera b)kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie, przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania. c) kurier na żądanie spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji. 7. Jeśli paczka jest uszkodzona a)zależnie od poziomu uszkodzenia podejmij decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia paczki b) spisz niezwłocznie z kurierem Protokół Szkody c) poinformuj nadawcę o powstałej szkodzie. art. 87 ust. 6 ustawy o prawie przewozowym: 6. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej nie dające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi.