Nakrętka koła do BS250 (6999432399)

2 dni do końca
cena kup teraz
10,87 zł
z 81 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Dębica, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 0 [kg]

opis

Oferta pochodzi z oficjalnego sklepu INTERSCOOTERS

Nakrętka koła do quada atv BS250


Nakrętka koła do BS250

  • Dane firmy

    INTERSCOTERS Sp. z o.o.
    39-200 Dębica
    Urząd pocztowy Dębica 1, Skrzynka pocztowa 17

  • Kontakt

    tel. +48 602 469 623

  • Internet

    e-mail: biuro@interscooters.­pl

  • UWAGA! Dokonując zakupu akceptujesz regulamin sklepu znajdujący się w zakładce Informacje od sprzedającego.

  • Płatność

    lub płatność przy odbiorze.

  • Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. Wysyłka kurierska to gwarancja dostawy od 1 do 2 dni roboczych.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

VI. Gwarancja i reklamacje


  1. Wszystkie zakupione w sklepie      internetowym towary posiadają gwarancję producenta.
  2. Sklep internetowy jest      zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział      o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  3. Do reklamowanego towaru należy      dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon/faktura VAT), kartę gwarancyjną      (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach,      będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.
  4. Treść Gwarancji i obowiązki      Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego.
  5. Towary poddawane jakimkolwiek      przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
  6. Reklamacje można zgłaszać w      formie  

VI. Gwarancja i reklamacje


  1. Wszystkie zakupione w sklepie      internetowym towary posiadają gwarancję producenta.
  2. Sklep internetowy jest      zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział      o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  3. Do reklamowanego towaru należy      dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon/faktura VAT), kartę gwarancyjną      (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach,      będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.
  4. Treść Gwarancji i obowiązki      Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego.
  5. Towary poddawane jakimkolwiek      przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
  6. Reklamacje można zgłaszać w      formie  

a) telefonicznej lub e-mailem:

-  tel.: +48 602 469 623 

- e-mail:biuro@interscooters.pl

b) pisemnej:

INTERSCOOTERS Sp. z o.o., Urząd pocztowy 1, Skrytka pocztowa 17, 39-200 Dębica

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

INTERSCOOTERS Sp. z o.o.
Akademicka 5/9
39-200 Dębica
Dodatkowe informacje

Wszystkie zakupione w sklepie internetowym towary posiadają gwarancję producenta. Sklep internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon/faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego. Treść Gwarancji i obowiązki Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego. Towary poddawane jakimkolwiek przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję. Reklamacje można zgłaszać w formie a) telefonicznej lub e-mailem: - tel.: +48 602 469 623 - e-mail:biuro@interscooters.pl b) pisemnej: INTERSCOOTERS Sp. z o.o., Urząd pocztowy 1, Skrytka pocztowa 17, 39-200 Dębica W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Interscooters sp. z o.o.
Urząd pocztowy 1, Skrytka pocztowa 17
39-200 Dębica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów: - jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów; - bezpośrednich kosztów zwrotu towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: - obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, - polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy. Konsument ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu internetowego lub przekazać go osobie upoważnionej przez ten sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy ponosi on koszty przesyłki towaru do siedziby Sklepu internetowego. Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 10 powyżej, nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli przedmiotem umowy jest: a) towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) Sklep internetowy dokłada wszelkich starań dotyczących tego, aby prezentowane na stronie internetowej informacje dotyczące prezentowanych produktów były zgodne z danymi katalogowymi producentów, jednak sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów na stronie.; c)Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości; d)Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.; e) W sytuacji uznania przez sklep, iż zwrócony towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne i pozostawić zakupiony towar do dyspozycji Kupującego.; f) Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.

O sprzedającym

SmA-INTERSCOOTER
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

1035

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • +48 602 469 623
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 18:00
09:00 - 13:00

Informacje o sprzedającym

INTERSCOOTERS SP. Z O.O.

39-200 DĘBICA

ul.AKADEMICKA 5/9

Pozostałe informacje

biuro@interscooters.pl

602469623