naklejki CYTATY na ścianę NAPISY naklejka XXXL (6483665115)

zakończona
89,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 12,00 zł
  • List polecony priorytetowy 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Starachowice
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • motyw: dekor, litery i cytaty, orientalne, motywy roślinne, nowoczesne, kuchenne
Pomoc
pn-pt 8:00-16:00
Telefon
+48 51 687 19 37
Gadu-Gadu
37706480
Nazwa produktu: naklejka z serii CYTATY
Rozmiar naklejki: XXXL (wymiary: 100cm x 200cm)
Cena produktu: 99,90 zł 89,90 zł - PROMOCJA!
- - - PONIŻEJ TRWA ŁADOWANIE DOSTĘPNYCH WZORÓW - PROSIMY O CIERLIWOŚĆ - - -

Zapraszamy Państwa do zakupu niepowtarzalnych, kolorowych naklejek samoprzylepnych, idealnych do dekoracji ścian, mebli, szyb oraz wszystkich innych płaskich powierzchni.

Każda naklejka wykonana jest
z MATOWEJ folii samoprzylepnej, odpornej na czynniki atmosferyczne co czyni ją praktycznie niezniszczalną
w pomieszczeniach zamkniętych.
W zestawie znajduje się drukowana instrukcja montażu naklejki.

Na wszystkie naklejki nanosimy papier transportowy, dzięki któremu wybrany wzór zachowa kształt i proporcje podczas przyklejania.

Każdą naklejkę możemy wykonać jako lustrzane odbicie wzoru.

Przesyłki wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub wybraniu płatności przy odbiorze przesyłki.

Kupując na kilku naszych aukcjach, zawsze płacisz jeden koszt przesyłki.



Koszty przesyłki:
- kurier:
przedpłata: 25,00 zł
za pobraniem: 35,00 zł

- Poczta Polska:
przesyłka ekonomiczna: 12,00 zł
przesyłka priorytetowa: 15,00 zł
przesyłka za pobraniem (priorytet): 25,00 zł


Metody płatności:

- zwykły przelew
- payu
- za pobraniem

Numer konta:
50 1020 5558 1111 1853 3500 0148

Dokument sprzedaży:
- paragon lub na życzenie faktura VAT

Zwrot towaru bez podania przyzyny:
14 dni na oświadczenie o zwrocie oraz kolejne 14 dni na odesłanie towaru

Adres do reklamacji i zwrotów:
AGMPOL Agnieszka Kamińska
ul. Zgodna 2
27-200 Starachowice

Aukcje wystawiła firma:
AGMPOL Agnieszka Kamińska
al. N. M. Panny 8/12
27-200 Starachowice
NIP: 664-200-50-83

Pozostałe informacje zostały zawarte na stronie" o mnie " w serwisie allegro.pl

Po dokonaniu zakupu, prosimy
o podanie następujących informacji:

(należy zawsze podpisać się swoim nickiem z allegro)

  • Numer wzoru, kolor naklejki
  • Sposób płatności i dostawy

Zobacz nasze pozostałe aukcje - Kupując na kilku naszych aukcjach, zawsze płacisz jeden koszt przesyłki!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mieszkajmodnie za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50102055581111185335000148
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony ekonomiczny 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy jednym z pierwszych producentów dekoracji samoprzylepnych w Polsce, dzięki naszemu doświadczeniu mają Państwo gwarancję otrzymania produktu wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Za pośrednictwem serwisu allegro, oferujemy Państwu: - naklejki samoprzylepne- kolorowe naklejki samoprzylepne- kolorowe fototapety ścienne - fotoobrazy - naklejki świecące w ciemności - jednorazowe, samoprzylepne szablony malarskie - akcesoria do aplikacji naszych dekoracji samoprzylepnych W naszej ofercie znajdą Państwo dekoracje samoprzylepne do każdego typu pomieszczeń - salonu, kuchni, łazienki, biura, sklepu czy pokoju dziecięcego.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
AGMPOL
ul. Zgodna 2 pok. 13
27-200 Starachowice
 
9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 9.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 9.8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Zgodna 2, 27200 Starachowice - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklepinternetowy@mieszkajmodnie.pl 9.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 9.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 9.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 9.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Zgodna 2, 27200 Starachowice 9.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 9.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. - W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 9.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy - (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy - (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia - (5) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu - (6) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami - (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli - (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów - (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu - (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę - (11) zawartej w drodze aukcji publicznej - (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi - (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 10.1. Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami. 10.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. 10.3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 10.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 10.5. W razie przesłania Towaru do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 10.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 10.7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. 10.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. 10.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

reklamacje

7. REKLAMACJA TOWARU 7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 7.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad. 7.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: - pisemnie na adres: ul. Zgodna 2, 27200 Starachowice - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklepinternetowy@mieszkajmodnie.pl 7.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady - żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży - danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 7.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 7.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedawcy na adres ul. Zgodna 2, 27200 Starachowice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Towaru Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje. 7.7. Prośba o dostarczenie Towaru o której mowa w pkt. 7.6. nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5. oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Towaru i ponownego zamontowania Towaru po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. 8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTEPU DO TYCH PROCEDUR 8.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 8.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). - Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl. - Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

pozostałe informacje

1. DANE SPRZEDAJĄCEGO AGNIESZKA KAMIŃSKA prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą AGMPOL AGNIESZKA KAMIŃSKA (adres miejsca prowadzenia działalności: al. Najświętszej Marii Panny 8 lok. 12, 27200 Starachowice, adres oddziału/do doręczeń: ul. Zgodna 2, 27200 Starachowice) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 6642005083, REGON 260459211 Nazwa Konta Sprzedającego: mieszkajmodnie 2. ISTOTNE WŁAŚCIWOŚCI TOWARU 2.1 Istotne właściwości Towaru wystawionego do sprzedaży na Koncie Sprzedającego pod nazwą mieszkajmodnie określone są w opisie oferty sprzedaży danego Towaru i udostępnione w platformie handlowej Allegro. Dodatkowo informacje dotyczące istotnych właściwości Towaru określone są na Towarze, są trwale z nim połączone lub zawarte są w załączonym do przesyłki Towaru dowodzie zakupu. 3. CENA TOWARU 3.1 Cena Towaru będącego przedmiotem danej Transakcji podana jest w opisie oferty sprzedaży danego Towaru zgodnie z jego rodzajem i wyrażona jest w złotych polskich oraz zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT i cła. Cena Towaru nie zawiera jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane osobno w opisie danego Towaru. 4. ZASADY ZAPŁATY 4.1 Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis oferty sprzedaży danego Towaru stanowi inaczej: - Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. - Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego. Bank: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Numer rachunku: 50 1020 5558 1111 1853 3500 0148 - Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej http://www.payu.pl. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: PayU.pl - spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495. 5. TERMIN PŁATNOŚCI 5.1 W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 5.2 W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego zalecamy podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Użytkownika w platformie handlowej Allegro - ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. 6. KOSZT ORAZ TERMIN I SPOSÓB DOSTAWY 6.1 Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6.2 Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że opis oferty sprzedaży danego Towaru stanowi inaczej. 6.3 Koszt dostawy: Koszt dostawy Towaru (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) jest wskazany w opisie oferty sprzedaży danego Towaru. 6.4 Termin dostawy: Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 14 Dni Roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), chyba że w opisie oferty sprzedaży danego Towaru podano krótszy termin. W przypadku Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta liczy się w następujący sposób: - W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne: od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego - W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem: od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 6.5. Dostępne sposoby dostawy, chyba że opis oferty sprzedaży danego Towaru stanowi inaczej: - Przesyłka pocztowa: ekonomiczna lub priorytetowa; przesyłka pocztowa za pobraniem - Przesyłka kurierska; przesyłka kurierska za pobraniem 7. REKLAMACJA TOWARU 8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 11. DANE OSOBOWE 11.1. Administrator danych osobowych: AGNIESZKA KAMIŃSKA prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą AGMPOL AGNIESZKA KAMIŃSKA (adres miejsca prowadzenia działalności: al. Najświętszej Marii Panny 8 lok. 12, 27200 Starachowice, adres oddziału/do doręczeń: ul. Zgodna 2, 27200 Starachowice) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 6642005083, REGON 260459211, adres poczty elektronicznej:sklepinternetowy@mieszkajmodnie.pl 11.2. Dane zbierane przez Administratora zbierane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. 11.3. Administrator za uprzednią zgodą Kupującego może przetwarzać jego dane (adres poczty elektronicznej) także w celu marketingu usług i produktów własnych Administratora. 11.4. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów: - W przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. W przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności. - Administrator korzysta z usług serwisu ifirma.pl, którego właścicielem jest Power Media SA (adres siedziby: ul. Grabiszyńska 241 B, 53234 Wrocław), NIP: 898-16-47-572 - i przetwarza w nim zebrane dane osobowe Klientów w zakresie niezbędnym dla dokonania obsługi rachunkowej umowy sprzedaży 11.5. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. - Każdemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora. W celu realizacji powyższych uprawnień można przesłać stosowną wiadomość pisemnie na adres Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklepinternetowy@mieszkajmodnie.pl 11.6. Dobrowolność podania danych osobowych - udział w Transakcjach Sprzedającego, w tym zawieranie w ich wyniku umów sprzedaży, z czym wiąże się konieczność podania danych osobowych, jest całkowicie dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą samodzielnie decyduje, czy chce wziąć udział w Transakcji Sprzedającego, w tym zawrzeć umowę sprzedaży Towaru ze Sprzedającym. 12. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 12.1. Sprzedający wystawia Towary korzystając z platformy handlowej Allegro, której usługodawcą jest Grupa Allegro. Regulamin Allegro określa również reguły świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Regulamin Allegro określa w szczególności: - rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, - warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, - warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, - tryb postępowania reklamacyjnego, - dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną. 12.2. W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie Allegro, który dostępny jest tutaj: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 13.1. Umowy zawierane są w języku polskim. 13.2. Zmiana Regulaminu: - Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. - W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej - Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. - W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży. 13.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.