NAKLEJKA ZBLIŻENIOWA RFID 125kHz (6482408583)

5 osób kupiło 21 sztuk
13 dni do końca
cena kup teraz
2,88 zł
z 379 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 11,69 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,61 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • typ alarmu: przewodowy
  • uszkodzony: nie

Zastosowanie uniwersalne do:

- czytników kontroli dostępu (np. czytniki czasu pracy)

- szyfratorów z czytnikami (wejścia np. przedszkola, szkoły, domofony, videodomofony)

Współpracują z SATEL, ROGER, CORRAL, EURA-TECH, ORNO i inne

Dane techniczne:

- materiał wykonania -- ABS

- wymiary: naklejki - średnica 20mm gr.1mm

- kolor -- naklejki - biały

- nie potrzebują zasilania

- możliwść przyklejenia naklejki - 3M

Naklejki posiadają 24 miesięczną gwarancję dla osób prywatnych(paragon)

i 12 miesięczną dla firm (f-ra VAT)

, wystawiamy f-rę VAT.

Gorąco polecamy i zapraszamy do zakupów !!!!!!!!!

Jeśli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości-pytania bardzo proszę o kontakt - - postaramy się pomóc.


Witam. Gorąco zapraszam do udziału w zakupach na forum ALLEGRO.

Na rynku zabezpieczeń alarmowych jesteśmy od 23 lat.

Jesteśmy producentami podzespołów systemów alarmowych i prowadzimy hurtownię.
Po ilości odwiedzin naszych stron, widzimy duże zainteresowanie naszą ofertą. Jeśli macie Państwo wątpliwości, pytania - jesteśmy do dyspozycji pod nr. (22) 869-42-70. Możemy każdą ofertę zmodyfikować do Waszych potrzeb (np. w videodomofonach dołożyć dodatkowy monitor lub unifon, w zestawie alarmowym dodać/ująć element systemu itd,itd. i wystawić ją "pod klienta" na ALLEGRO.

Z A P R A S Z A M Y D O W S P Ó Ł P R A C Y ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Zobacz inne moje aukcje (dantom1990):

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 69 1020 1026 0000 1802 0018 9902
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 11,69 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 16,61 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 27,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Witam dane do przelewu: DANTOM S.C. 01-673 Warszawa ul. Podleśna 38/26 Nr. konta 69 1020 1026 0000 1802 0018 9902 Bardzo proszę o dopisanie nr.aukcji i nicka i potwierdzenie zakupu na adres biuro@dantom.com.pl Po odbiór osobisty zapraszam do naszego sklepu na ul. Popiełuszki 6 (pon-piąt godz. 8 -16) tel.(22) 869-42-70
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
DANTOM S.C.
ks. Jerzego Popiełuszki 6
01-501 Warszawa
 
Wypis regulaminu sklepu internetowego dantom1990 na platformie Allegro: 6. Prawo odstąpienia od Umowy 6.1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub na adres e-mail biuro@dantom.com.pl w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: DANTOM S.C. 01-501 Warszawa ul. ks. J. Popiełuszki 6 Wzór oświadczenia: DANTOM S.C. Sklep internetowy dantom1990 ul. ks. J.Popiełuszki 6 01-501 Warszawa tel. 22 869 42 70 e-mail: biuro@dantom.com.pl - WZÓR - Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Nr zamówienia internetowego/nr faktury: ... Imię i Nazwisko konsumenta ... Ulica, nr domu/nr mieszkania: ... Kod pocztowy, miasto: ... Data zawarcia umowy1/ odbioru2 ... Zgadzam się na zwrot płatności w związku z odstąpieniem od Umowy sprzedaży za pośrednictwem rachunku bankowego numer3: ... Zgodnie z przysługującym mi prawem informuję o odstąpieniu od Umowy sprzedaży poniższych Produktów w Sklepie Internetowym dantom1990 na platformie Allegro: L.p. ... Nazwa towaru/usługi dodatkowej/ Ubezpieczenia ... Symbol ... Ilość sztuk ... Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz zwracany Towar należy wysyłać na poniższy adres: DANTOM S.C. ul. ks. J. Popiełuszki 6 01-501 Warszawa Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Po otrzymaniu Towaru DANTOM S.C. wystawi Konsumentowi fakturę korygującą i odeśle ją na adres Konsumenta. Po otrzymaniu faktury korygującej prosimy o podpisanie kopii i odesłanie Usługodawcy na powyższy adres. ... Data i podpis Konsumenta 1 podać, jeżeli umowa sprzedaży dotyczyła Usług Dodatkowych 2 podać, jeżeli Umowa sprzedaży dotyczyła Towaru 3 numer rachunku Konsumenta dla zwrotów ceny i kosztów odstąpienia od Umowy sprzedaży; Nie wypełniać w przypadku niewyrażania zgody; 6.2 Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez nią osobę w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej ceny z kosztami przesyłki do kwoty najtańszego zwykłego sposobu oferowanego przez sprzedającego na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób. 6.3 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: 6.3.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Wypis regulaminu sklepu internetowego dantom1990 na platformie Allegro: 7. Tryb postępowania reklamacyjnego 7.1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży 7.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. 7.1.2.Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres DANTOM S.C. 01-501 Warszawa ul. ks. J. Popiełuszki 6 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dantom.com.pl 7.1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. 7.1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. 7.2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej 7.2.1.Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres DANTOM S.C. 01-501 Warszawa ul. ks. J. Popiełuszki 6 lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dantom.com.pl 7.2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 7.2.3.Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.