Nakładki listwy progowe progi Chevrolet Aveo 3 III (6541834221)

zakończona
139,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Mrągowo
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

Kontakt

Wysyłka

  • Płatność z góry - 16zł
  • Pobranie - 22zł

Piękne i wytrzymałe listwy progowe

Najnowszy wzór !

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ.

Model L Edition
Dystrybutor Chromemaster Automotive
Material Stal kwasoodporna polerowana
Kolor / Wykończenie Chrome
Czas realizacji 48h do 5 dni roboczych
Ilość elementów w komplecie 4
Przedmiot pasuje do Chevrolet Aveo III
(sedan) 4DR 2011+
Chevrolet Aveo III
(hatchback) 5DR 2011+

Po zakupie prosimy o informację do którego modelu samochodu mają pasować nakładki.

Na naszych aukcjach znajdziesz również:

- nakładki chromowane na klamki i lusterka
- listwy stalowe, chromowane, ochronne tylnego zderzaka
- listwa chromowana na dół tylnej klapy
- orurowanie przednie, boczne oraz tylne!
- chromowana listwa stylizacyjna na dolną krawędź klapy tylnej
- relingi oraz poprzeczki / belki (bagażnik) do relingów

Pytania

Galeria

Item description

Model L Edition
Distributor Chromemaster Automotive
Material Acid resistant polished steel
Color / Finish Chrome
Delivery time 48 hours or up to 5 days
Items in one set 4

Installation..
Easy DIY fitting - takes about 5 mintes. Just clean your sills in the car, degrease it and stick our door sills using preinstalled 3M tape.
We've got plenty of other items in our offer for your car. Check it out!

Customers from Russia and countries outside the European Union please contact us by email before ordering.

Promocja

Sposób montażu stopni i akcesoriów.

Montaż nakładek jest bardzo prosty. Wystarczy przykleić je na czystą odtłuszczoną powierzchnię progów. Na odwrocie umieszczona jest specjalna taśma dwustronna. Na pewno każdy sobie poradzi!

Ogólny schemat montażu listw progowych:

1. Aby klej taśmy dwustronnej dobrze się zwulkanizował i zapewnił mocne i trwałe trzymanie nakładek, pamiętaj aby elementy umieszczać na samochodzie w temperaturze otoczenia co najmniej 10 stopni Celsjusza.
2. Pamiętaj aby oczyścić oraz odtłuścić miejsce, w którym mają być montowane nakładki.
3. Przed przyklejeniem proszę przymierzyć nakładki bez odklejania warstwy ochronnej taśmy klejącej umieszczonej na odwrocie nakładek.
4. Wyznacz odpowiednie punkty na karoserii aby łatwiej było zamontować nakładki.
5. Zdejmij warstwę ochronną z taśmy samoklejącej.
6. Przyklej nakładkę na płaską powierzchnię karoserii.
7. Dociśnij nakładkę do karoserii pojazdu.

Uwaga!
Klej na taśmie jest bardzo mocny i szybko chwyta, odklejanie nakładki wiąże się z jej pogięciem. Proszę pamiętać o wcześniejszym przymierzeniu nakładki do progów bez odklejania warstwy ochronnej taśmy klejącej – reklamacje nakładek z odklejoną warstwą ochronną nie mogą być uwzględnione.

Wysyłka

Przesyłki nadajemy pocztą polską lub kurierem. Ceny wysyłki podane są na górze aukcji. Kupując kilka przedmiotów z różnych naszych aukcji za przesyłkę płacisz tylko raz.

Za zakupione na naszych aukcjach rzeczy możesz zapłacić na trzy różne sposoby: (szczegóły - KLIKNIJ TU) - przelew na konto - pobranie - płatność kartą kredytową poprzez PAYU

Dane do dokonywania wpłat:

Chromemaster Automotive
Kamil Niezgoda
24 1160 2202 0000 0000 8189 2913 Millennium Bank

Iban: PL 24 1160 2202 0000 0000 8189 2913
Swift: BIGBPLPW
Millennium Bank S.A.

Współpracujemy z GLS oraz UPS.

Zasady FAIR PLAY

Kontakt.

Masz pytania? Napisz do nas.
e-mail: biuro@chromemaster.p­l
Biuro obsługi:
+48 608 507 248
+48 503 417 748

Obsługa klientów: 8.00 - 18.00

Zapewniamy profesjonalną i uczciwą obsługę!

Regulamin



Regulamin zakupów na witrynach firmy Chromemaster Automotive.
Pełna treść regulaminu znajduje się na stronie firmy oraz na stronie informacyjnej sklepu allegro, którą uruchomisz klikając tutaj.

Regulamin skrócony.

§ I - Warunki ogólne.
Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zamówienia

§ II - Ceny i opłaty.
Produkty oraz ceny zamieszczone na stronie www.chromemaster.pl / www.sklep-tuningowy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego - są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Ceny mogą ulec zmianie nawet po złożeniu zamówienia przez Klienta - w takim (wyjątkowym) przypadku zamówienie zostaje wstrzymane do realizacji, a Klient informowany jest o obowiązujących cenach. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo do anulowania transakcji. W przypadku wyświetlenia produktów o cenie sprzedaży "0zł" transakcje zostaną automatycznie anulowane. W przypadku niedostępności zamówionego produktu na magazynie dostawców Klientowi przysługuje zwrot wpłaconych zaliczek lub całej wartości produktu.

§ III - Czas realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to okres w jakim Firma Chromemaster Automotive podejmuje się wysłać towar. Łączny czas oczekiwania na towar to czas realizacji zamówienia + czas transportu towaru przez podmiot doręczający (w przypadku firm kurierskich to od 24 do 72 godzin)

§ IV - Realizacja zamówień.
1. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zostanie ono w pełni zrealizowane. Firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w części lub w całości w razie braku zamówionego towaru lub z innych przyczyn.
2. Klient jest informowany o wszelkich opóźnieniach związanych z realizacją zamówienia np. z powodu braku towaru.
3. W razie zmiany ceny towaru w trakcie procesu realizacji zamówienia firma Chromemaster Automotive gwarantuje poinformowanie o tym klienta i zapewnia możliwość anulowania zamówienia.
4. W niektórych sytuacjach (znacząca wartość zamówienia, produkt dostępny wyłącznie na zamówienie indywidualne) firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki od Klienta.

§ V - Odpowiedzialność sklepu.
1. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
2. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
3. Firma Chromemaster Automotive nie uwzględnia reklamacji z tytułu różnic między wyglądem zakupionego towaru, a jego wyglądem na stronie internetowej. Zdjęcia i rysunki zamieszczone na stronie sklepu mają charakter wyłącznie poglądowy - mają na celu przybliżyć rzeczywisty wygląd towaru.
4. Firma Chromemaster Automotive nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w trakcie jego dostawy. Sposób postępowania w przypadku powstania uszkodzeń w trakcie transportu towaru do klienta określony został w paragrafie VII.

§ VI - Odpowiedzialność klienta.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją oraz zobowiązaniem się do odbioru towaru a także do uiszczenia zapłaty za towar. W przypadku odmowy odbioru towar klient zobowiązany jest do zwrotu poniesionych przez Sprzedającego kosztów związanych z dotychczasową realizacją zamówienia.

§ VII - Odbiór towaru przez klienta
Zawsze dokładamy wszelkich starań aby towar dojechał nieuszkodzony w idealnym stanie. Klient ma obowiązek sprawdzić dostarczany towar w obecności kuriera w momencie jego odbioru. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą UPS oraz GLS w dochodzeniu odszkodowania. Tak zgłoszona szkoda rozpatrywana jest do ok. 28 dni roboczych. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta. Tak samo należy postępować w przypadku dostawy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej. Proszę jednak wziąć pod uwagę że reklamacja najprawdopodobniej nie zostanie uwzględniona przez Pocztę Polską.

§ VIII - Gwarancja i zwroty
1. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta i zgodna z przepisami obowiązującymi w Polsce. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i to od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu lub dostępny jest po zadaniu pytania na ten temat.
2. Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz oryginalne opakowanie. Brak dokumentu zakupu lub opakowania oznacza złamanie zasad reklamacji/zwrotów i uniemożliwia zgłoszenie reklamacji lub zwrot produktu.
3. Klient ma prawo do zwrotu towaru do firmy Chromemaster Automotive bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami. Więcej informacji odnośnie zwrotów towaru można znaleźć w pełnej wersji regulaminu.
4. Zwracając towar klient ma obowiązek dołożyć wszelkich starań aby przedmioty były zapakowane bezpiecznie i profesjonalnie. Opakowanie ma uniemożliwić uszkodzenie towaru przez przewoźnika. Towar w ramach zwrotu lub zgłoszenia reklamacyjnego musi zostać odesłany do Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną i ubezpieczoną (polecamy przesyłki kurierskie). W przypadku uzasadnionych zwrotów reklamacyjnych koszty transportu zostaną zwrócone przez Sprzedającego. Istnieje również możliwość ustalenia ze Sprzedającym aby dokonał on odbioru towaru na swój koszt ze wskazanego przez Kupującego adresu.

§ IX - Montaż towaru
W przypadku niektórych produktów wymagany jest profesjonalny montaż. Zakładając produkt we własnym zakresie Klient bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe jego funkcjonowanie.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Za zakupione na naszych aukcjach rzeczy możesz zapłacić przelewem, kartą kredytowa bądź przy odbiorze przesyłki. Konto do wpłat: Chromemaster Automotive 24 1160 2202 0000 0000 8189 2913 - Bank Millennium. Jesteśmy przekonani, że współpracę z nami uznasz za udaną. Firma Chromemaster Automotive NIP: 742-208-93-97 REGON: 280162659 tel. +48 608-507-248 adres magazynu: ul. Przyrodników 1H, 80-298 Gdańsk. Wystawiamy paragony lub faktury VAT na życzenie.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Chromemaster Automotive
Przyrodników 1H
80-298 Gdańsk
Polska
 
Zwroty zakupionego towaru ---- http://www.allegro.chromemaster.pl/allegro2/sInfo/zwroty.html

reklamacje

Wszystkie towary będące w ofercie sklepu internetowego Sprzedającego sklep-tuningowy.pl są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.2. Opis procedury reklamacyjnej:Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep.tuningowy@gmail.com lub biuro@chromemaster.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (np. zdjęcia pokazujące że towar nie pasuje bądź że są z nim inne problemy). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.8. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru z zawartą z Klientem umową, które zostało stwierdzone przez Klienta przed upływem 2 lat od momentu dostawy towaru. Klient w takim przypadku zobowiązany jest do powiadomienia Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności z zawartą umową w ciągu 2 miesięcy od dnia wykrycia niezgodności.