NAKŁADKA NA WC SEDES z poręczami i klapą uchwyty (6482590359)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
242,00 zł
z 600 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Płońsk
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
godziny pracy
9.00 - 18.00
668 810 105

burny@autograf.pl

sklep@e-fizjoplus.pl

Zakupiony Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.


Czas realizacji wysyłki:

od 1 do 2 dni roboczych.


Koszt wysyłki jest stały

bez względu na ilość zakupionych nasadek.

MedMid Monika Burny
ul. Wolności 27
09-100 Płońsk
NIP 567-168-54-82

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

10 1160 2202 0000 0001 8586 9987

Millenium Bank

Nakładka Clipper VII z poręczami, ramą i pokrywą

Nasadka przeznaczona do umieszczenia na muszli sedesowej, celem podwyższenia muszli

WC o 11 cm oraz ułatwienia utrzymania równowagi podczas korzystania z toalety, siadania

i wstawania.

Nakładka pasuję do większości sedesów typu "kopakt", "dolnopłuk"­;, czy muszli wiszących.

W celu zainstalowania wystarczy umieścić nakładkę na muszli sedesowej, nakładka wyposażona jest w prowadnicę wewnętrzną i dodatkowe 4 klipsy mocujące oraz regulowaną ramę (nogi), które pozwolą na stabilne ustawienie zestawu.

Stosowanie nakładek z rodziny "Clipper" jest niezwykle bezpieczne, potwierdzają to testy, które dopuszczają obciążenie na poziomie 150 kg.

W celu łatwiejszego utrzymania równowagi oraz wstawania nakładkę wyposażono

w wytrzymałe uchwyty (poręcze), natomiast cztery stalowe nogi o regulowanej

wysokości zakończone gumowymi, antypoślizgowymi nakładkami sprawiają, że nasadka jest bardzo stabilna i wytrzymała.

Nakładka na WC może być myta standardowymi środkami czyszczącymi nie zawierającymi chloru i dodatków ściernych.

Wykonane w całości z tworzywa sztucznego,zapewnią wiele lat bezproblemowego użytkowania.

waga: 5,6 kg

wymiary wewnętrzne: 22 x 25,5 cm,

wymiary zewnętrzne: 39 x 47 cm,

wysokość: 11 cm.

dopuszczalne obciążenie: 150 kg.

odległość pomiędzy podłokietnikami: 54 cm.

wysokość całkowita: 96 cm;

szerokość całkowita: 60 cm;

wykonanie ramy: stal

regulacja: 6 stopniowa, co 2,5 cm. (reg. za pomocą przycisków)

pokrywa: tak.



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
PayU
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Odbiór osobisty zakupionego towaru możliwy jest w naszym sklepie medycznym w Płońsku przy ul. Wolności 27.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Medyczny MedMid
Wolności 27
09-100 Płońsk
 
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach Konsumenta, Klient będący Konsumentem może zrezygnować z towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres sklep@e-fizjoplus.pl. Oświadczenie może również zostać przesłane na adres: Sklep Medyczny MedMid; ul. Wolności 27; 09-100 Płońsk tel. 668810105 2. Klient, który jako Konsument zawarł ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży, ma możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży również w zakresie części Produktów, które obejmuje umowa sprzedaży. 3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5. Klient, który jako Konsument zawarł ze Sprzedawcą umowę sprzedaży we własnym imieniu, powinien niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży, dostarczyć produkt do sprzedawcy, na adres Sklep Medyczny MedMid; ul. Wolności 27; 09-100 Płońsk. Ponadto, do przesyłki ze zwracanym produktem prosimy dołączyć oryginał dowodu zakupu produktu. 6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży w zakresie produktu, który został zakupiony w ramach specjalnego zestawu promocyjnego (np. gdzie produkty oferowane w ramach takiego zestawu promocyjnego są sprzedawane w promocyjnej cenie, lub do którego jest dołączony produkt bezpłatny, czyli tzw. gratis), zwrotowi w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży podlegają wszystkie produkty składające się na ww. zestaw promocyjny. 7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy doręczenia przesyłki do klienta. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem produktu / produktów 8. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 9. W wypadku odstąpienia Klient ponosi koszty zwrotu produktu. 10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 11. Klientowi, który jako Konsument zawarł ze sprzedawcą umowę sprzedaży we własnym imieniu, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w następujących wypadkach: a) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dokonaniu dostawy; b) w których produktem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; c) w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zwrotowi nie podlegają koszty zwrotu towaru poniesione przez Klienta. Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane. W przypadku zwrotu całości zamówienia zwracamy 100% wartości zamówienia wraz z kosztami wysyłki. W przypadku zwrotu części zamówienia zwracana jest kwota za zwracany towar wraz z kosztami wysyłki, pomniejszona o koszt wysyłki, który zostałby poniesiony na zakup nie zwracanych towarów. Zwrot zapłaconej za zwróconej towar kwoty zostanie zrealizowany przelewem bankowym lub przekazem pocztowym niezwłocznie niepóźniej jednak niż w 14 dni kalendarzowych. Odstąpienie od umowy możliwe jest tylko wówczas, gdy towar nie został uszkodzony oraz zniszczony Wzór formularza powiadomienia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Nr konta na jakie sprzedający przeleje pieniądze: Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

reklamacje

Gwarancja Wszystkie towary dostępne w sklepie są objęte gwarancja producenta towaru lub dystrybutora. Reklamacje mechaniczne powstałe w czasie transportu zostaną rozpatrywane tylko w momencie odbioru przesyłki w obecności spedytora (kuriera / dostawcy). W przypadku stwierdzenie uszkodzenia przesyłki (towaru) w chwili odbioru musi zostać sporządzony protokół reklamacyjny w obecności dostawcy (kuriera / spedytora). W takim przypadku przesyłka winna zostać zwrócona do nadawcy, a w ciągu następnych 14 dni Klient otrzymuje nowy produkt. Jeżeli wymiana na nowy produkt nie będzie możliwa (np. wyczerpanie zapasów), Klient otrzyma propozycję zamiany na produkt o podobnych funkcjach i właściwościach lub zwrot pieniędzy. Reklamacje z tytułu wad produktów mogą być składane - telefonicznie pod numerem: +48 668810105 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.; - mailowo na adres poczty elektronicznej: burny@autograf.pl ; Produkty zwracane w ramach reklamacji należy odsyłać wraz z oryginałem dokumentu sprzedaży oraz z adnotacją o przyczynie reklamacji (opisem niesprawności). Rękojmia 1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania produktu klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady produktu. Jeżeli Klient żądał wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany produktu lub usunięcia wady. 2. Wszelkie reklamacje związane z produktem lub realizacją umowy sprzedaży, Klient który jako Konsument zawarł umowę sprzedaży we własnym imieniu, może kierować w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowo na adres poczty elektronicznej sklep@e-fizjoplus.pl. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji produktu, Klient który jako Konsument zawarł umowę sprzedaży we własnym imieniu, powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany produkt do sprzedawcy. 4. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania pisma zawierającego reklamację ustosunkuje się na piśmie do reklamacji produktu lub reklamacji związanej z realizacją umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta, który jako Konsument zawarł umowę sprzedaży we własnym imieniu. 5. W wypadku Klienta, który jako Konsument zawarł umowę sprzedaży we własnym imieniu, sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty dostarczenia reklamowanego produktu do sprzedawcy i koszt odesłania produktu do Klienta. 6. Klient może zgłosić sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

pozostałe informacje

Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. - jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. - może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Regulaminy dostępny jest również do wglądu w siedzibie firmy MedMid Monika Burny w Płońsku przy ulicy Wolności 27 w godz. 9 - 17 od poniedziałku do piątku oraz od 9 - 14 w soboty.