NAJNOWSZE AUDI Q7 LICENCJA 2 SIL. AKU 12V 3 KOLORY (6542519277)

zakończona
799,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: CHEŁM ŚLĄSKI
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: plastik
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • certyfikaty i opinie: CE, EN 71
Po wygraniu aukcji prosze o informacje o sposobie wysyłki: wpłata na konto lub pobranie oraz podanie koloru pojazdu.

Towar wysyłany kurierem UPS:

Wpłata na konto: GRATIS

Wysyłka pobraniowa: 20zł

Koszt liczony za 1 sztukę

BANK PKO BP 89102023840000990202­004323

Pn. - Pt. 9-18

So. 9-14

793 150 005

NOWOŚĆ NAJNOWSZY MODEL AUDI Q7 NA LICENCJI

2 MOCNE SILNIKI 45W

OTWIERANE DRZWI

4 AMORTYZATORY

MIĘKKIE KOŁA EVA

DUŻY AKUMULATOR 12V7AH

REGULACJA GŁOŚNOŚCI

LEWAREK ZMIANY BIEGÓW PRZÓD-TYŁ

WOLNY START

3 PRĘDKOŚCI - ZMIANA NA PILOCIE

PRAWDZIWE RADIO

PORT USB

PILOT ZDALNEGO STEROWANIA 2,4G

ELEKTRONICZNY WSKAŹNIK NAŁADOWANIA BATERII

EFEKTY ŚWIETLNE I DŹWIĘKOWE

PODŚWIETLANA DESKA ROZDZIELCZA

MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA MP3

DOSTĘPNE 3 KOLORY:

CZARNY

CZERWONY

BIAŁY

SUPER JAKOŚĆ ZA SUPER CENĘ!

DANE TECHNICZNE:

- OTWIERANE DRZWI

- 4 AMORTYZATORY

- ELEKTRONICZNY WSKAŹNIK NAŁADOWANIA BATERII

- WOLNY STAR

- 3 PRĘDKOŚCI - ZMIANA NA PILOCIE

- PODŚWIETLANA DESKA ROZDZIELCZA

- MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA WŁASNEGO MP3

- PORT USB

- KARTA SD

- PRAWDZIWE RADIO

- 2 MOCNE SILNIKI 45W NAPĘD NA 2 TYLNE KOŁA

- DUŻY BEZOBSŁUGOWY AKUMULATOR 12V/7AH

- PILOT ZDALNEGO STEROWANIA 2,4G (przód-tył, lewo-prawo)

- PASY BEZPIECZEŃSTWA

- REGULACJA GŁOŚNOŚCI

- ELEKTRYCZNY HAMULEC - DZIAŁA GDY DZIECKO ZWOLNI PEDAŁ GAZU

- DUŻE MIĘKKIE KOŁA EVA ZWIĘKSZAJĄ KOMFORT JAZDY PO ASFALCIE, BRUKU ITP.

- EFEKTY DŹWIĘKOWE I ŚWIETLNE - KLAKSON, MUZYKA I ODGŁOS SILNIKA

- PRAWDZIWE ŚWIATŁA PRZEDNIE I TYLNE ŚWIECĄCE PODCZAS JAZDY

MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA MP3

PORT USB

KARTA SD

PRAWDZIWE RADIO

PODŚWIETLANA DESKA ROZDZIELCZA

REGULACJA GŁOŚNOŚCI

ELEKTRONICZNY WSKAŹNIK NAŁADOWANIA BATERII

LEWAREK ZMIANY BIEGÓW PRZÓD-TYŁ

NOWOŚĆ! - MIĘKKIE KOŁA EVA

PRZEDNIE I TYLNE REFLEKTORY ŚWIECĄ JAK PRAWDZIWE

INSTRUKCJA OBSŁUGI I MONTAŻU W JĘZYKU POLSKIM

PASY BEZPIECZEŃSTWA

PILOT ZDALNEGO STEROWANIA

W KOMPLECIE:

POJAZD

ŁADOWARKA 230V

PILOT ZDALNEGO STEROWANIA

AKUMULATOR ŻELOWY

INSTRUKCJA OBSŁUGI I MONTAŻU W JĘZYKU POLSKIM

WYMIARY:

- całkowita długość: 120cm

- całkowita szerokość: 67cm

- średnica kół: 25cm

NASZE POJAZDY POSIADAJĄ CERTYFIKAT CE!

TWOJE DZIECKO JEST BEZPIECZNE

PODANA CENA JEST CENĄ BRUTTO!

DOSTĘPNE KOLORY:

CZARNY

CZERWONY

BIAŁY

POJAZD DO SAMODZIELNEGO ZŁOŻENIA, WYSYŁANY W KARTONIE.

KUPUJESZ U BEZPOŚREDNIEGO IMPORTERA DLATEGO CENA JEST TAKA NISKA

POSIADAMY WSZYSTKIE CZĘŚCI DO ZAKUPIONYCH U NAS POJAZDÓW.

NAJTANIEJ W KRAJU!

WYSYŁKA KURIEREM UPS



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

NEWMART Spółka Jawna istnieje na rynku od 2010r. Zajmujemy się głównie importem towarów z Chin. Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem co widać po komentarzach na naszym koncie. Prowadzimy sprzedaż detaliczną i hurtową art. ZABAWKI, ROWERKI TRÓJKOŁOWE, POJAZDY AKUMULATOROWE, TRAMPOLINY. Zaopatrujemy kilkaset sklepów i hurtowni w całej Polsce, a także poza granicami naszego kraju. Wielu naszych klientów prowadzi sprzedaż poprzez internet (sklepy, aukcje, ogłoszenia). Do każdego zakupionego u nas przedmiotu wystawiamy Paragon fiskalny lub na życzenie F-VAT. Nr. konta bankowego do wpłat: BANK PKO BP 89 1020 2384 0000 9902 0200 4323

kontakt

  • +48 530 715 300
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając umowę na odległość - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli kupującym jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT). Produkty oferowane na aukcji są w większości wykonywane ręcznie w/g wzoru wybranego i zaakceptowanego przez klienta. Kupujący nie może odstąpić od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI również w wypadkach wymienionych w załączniku. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.

reklamacje

Reklamacje i odstąpienie od umowy (zwroty) w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców). Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z Kupującymi nie będącymi KONSUMENTAMI. Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości w umowach z przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym art.556-581. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego). Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny (Druk Reklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie zwnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca,sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.

pozostałe informacje

Administratorem danych osobowych KONSUMENTA zbieranych za pośrednictwem sklepu na platformie Allegro.pl jest SPRZEDAWCA. Administrator zarejestrował się w rejestrze Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Podanie danych osobowych przez KONSUMENTA jest dobrowolne, jednakże niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej może skutkować niemożliwością zawarcia i realizacji tejże umowy. Zgodę na rejestrację i przetwarzanie danych osobowych Konsument wyraża jawnie przed rejestracją w systemie. Dla zrealizowania obsługi umowy konieczne jest podanie następujących danych KONSUMENTA: nazwisko i imię; adres do wysyłki produktów; adres e-mail; numer telefonu kontaktowego. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do ukształtowania, zawarcia, zmiany, zrealizowania lub rozwiązania Umowy pomiędzy SPRZEDAWCĄ i KONSUMENTEM i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim - z wyjątkiem opisanych w pkt.6. Pozyskiwanie danych oraz ich przetwarzanie odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami. W przypadku sprzedaży poprzez AUKCJĘ w celu dostarczenia produktów do KONSUMENTA dane osobowe konieczne do zaadresowania i dostarczenia przesyłki są przekazywane firmom zawodowo trudniącym się dostarczaniem przesyłek - w szczególności Poczcie Polskiej, oraz firmom kurierskim - wraz z powierzeniem przesyłki do dostarczenia a w przypadku skorzystania z systemu płatności bezpośrednich on-line - administratorowi systemu płatności. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia w dowolnym czasie. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZBIERANIA ZUŻYTEGO SPRZĘTU. Przy zakupie nowej zabawki elektrycznej lub elektronicznej przyjmujemy nieodpłatnie zużyte zabawki, tego samego rodzaju co kupowane w ilości odpowiadającej liczbie zakupionych nowych zabawek. Spis wyspecjalizowanych punktów zbierania zużytego sprzętu na terenie RP dostępny jest na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska www.gios.gov.pl.