NAJLEPSZY NA SWIECIE BMW ANDROID IOS IPHONE NEW PL (6534584893)

zakończona
399,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • Niemcy 35,00 zł
  • lokalizacja: Gliwice, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]

opis

AUKCJA DOTYCZY PROFESJONALNEGO TESTERA DIAGNOSTYCZNEGO FIRMY

XTOOL IOBD2 BMW/MINI PROFESSIONAL MFI (made for iphone-

licencjonowany!!!)

BMW PROFESSIONAL

INTERFEJS OBSLUGUJE PROFESIONALNE OPROGRAMOWANIE WYKORZYSTANE Z NAJBOGATRZEGO MODELU XTOOL PS90

URZADZENIA WSPOLPRACUJACE Z OPROGRAMOWANIEM O PODOBNYCH MOZLIWOSCIACH SA KILKA A NAWET KILKANASCIE RAZY DROZSZE!

W GRUPIE BMW/MINI

OBSLUGUJE WSZYSTKIE ROCZNIKI (1988-2016r),

ORAZ WSZYSTKIE SYSTEMY:

01) SILNIK

46) MODUL KOMFORTU

09) CENTRALNY UKŁAD ELELKTRYCZNY

35) CENTRALNY ZAMEK

19) SZYNA CAN GATEWAY

08) A/C SYSTEM KLIMATYZACJI

03) ABS HAMULCE

15) PODUSZKI POWIETRZNE

08) KLIMATYZACJA

02) SKRZYNIA BIEGOW

18) OGRZEWANIE DODATKOWE

22) NAPED 4X4

38) ELEKTRONIKA DACHU

3D) SPECJALNE FUNKCJE

43) WSPOMAGANIE SILY HAMOWANIA

49) AUTOMATYCZNE WLACZANIE SWIATEL

51) NAPED ELEKTRYCZNY

52) DRZWI PASAZERA

54) TYLNY SPOJLER

57) TV-TUNER

58) UKLAD ZASILANIA PALIWEM

61) UKLAD REGULACJI AKUMULATORA

62) DRZWI LEWY TYL

64) STABILIZATORY

67) OBSLUGA GLOSEM

68) WYCIERACZKI

6E) JEDNOSTKA OBSLUGI I WSKAZAN

73) POMOC PRZY WSIADANIU

75) MODUL POMOCY

76) PARKOWANIE-SYGNALIZA­CJA

05) UKLAD DOSTEPU I URUCHOMIEN

06) REGULACJA FOTELA PRZOD

0F) CYFROWE RADIO

11) ELEKTRONIKA SILNIKA 2

12) ELEKTRONIKA SPRZEGLA

14) ELEKTRONIKA AMORTYZATOROW

21) ELEKTRONIKA SILNIKA 3

24) REGULACJA POSLIZGU NAPEDU

27) JEDNOSTKA OBSLUGI I WSKAZAN

28) PANEL OBSLUGI KLIMATYZACJI

2D) UKLAD ROZMOW WEWNETRZNYCH

36) REGULACJA FOTELA KIEROWCY

39) KONTROLA PRAWEGO SWITLA

41) ELEKTRONIKA POMPY OLEJU NAPED

42) ELEKTRONIKA DRZWI KIEROWCY

44) WSPPOMAGANIE KIEROWNICY

47) SYSTEM DZWIEKOWY

48) USTAWIENIE TYLNEGO FOTELA

53) HAMULEC POSTOJOWY EPB

59) ZABEZPIECZENIE PRZED ODHOLOWANIEM

63) POMOC PRZY WSIADANIU

65) CISNIENIE W OPONACH

66) USTAWIENIE TYLNEGO FOTELA

69) FUNKCJA PRZYCZEPY

71) ELEKTRONIKA ALTERNATORA

72) DRZWI PRAWY TYL

77) TELEFON

78) DRZWI PRZESUWNE PRAWE

7D) DODATKOWE OGRZEWANIE

7E) PANEL INSTRUMENTOW

04) CZUJNIK KATA SKRETU

74) STEROWANIE FUNKCJAMI UKLADU

1B) AKTYWNY UKLAD KIEROWNICZY

3C) ZMIANY PASA RUCHU-ASYS

4C) CISNIENIE OPON II

5C) ZMIANA PASA RUCHU-ASYS

6C) KAMERA COFANIA

1D) IDENTYFIKACJA KIEROWCY

5D) OBSLUGA

6D) ELEKTRONIKA TYLNEJ POKRYWY

10) PARKOWANIE-SYGNALIZA­CJA

0E) SYSTEM MEDIAPLAYER1

1E) SYSTEM MEDIAPLAYER12

2E) SYSTEM MEDIAPLAYER13

3E) SYSTEM MEDIAPLAYER14

4E) KONTROLA ZAGLOW PT

5E) KONTROLA ZAGLOW LT

0B) DODATKOWE OGRZEWANIE

4B) MODUL WIELOFUNKCYJNY

4F) CENTRALNY UKLAD ELEKTRYCZNY

5F) ELEKTRYCZNY UKLAD INFORMACYJNY

6F) MODUL KOMFORTU II

7F) ELEKTRONICZNY UKLAD INFORMACYJNY

55) REGULACJA ZASIEGU XENONOW

56) RADIO

37) SYSTEM NAWIGACJI

17) PANEL WSKAZNIKOW

45) UKLAD OCHRONY WNETRZA

25) IMMOBILIZER WFS

07) WYSWIETLACZ

0D) DRZWI PRZESUWNE LEWE

13) KONTROLA ODSTEPU OD POJ

1C) POZYCJA POJAZDU

1F) SATELITARNY TUNER RADIOWY

23) WZMOCNIENIE SILY HAMOWANIA

26) KONTROLA DACHU

29) KONTROLA LEWEGO SWIATLA

2F) CYFROWY TUNER TV

31) ELEKTRONIKA SILNIKA

32) ELEKTRONIKA DYFERENCJALU

34) REGULACJA POZIOMU ZAWIESZENIA

W GRUPIE BMW UMOZLIWIA:

ODCZYT ORAZ KASOWANIE KODOW BLEDOW WE WSZYSTKICH STEROWNIKACH

ODCZYT PARAMETROW BIEZACYCH

TEST ELEMENTOW WYKONAWCZYCH

ADAPTACJE

KODOWANIA

USTAWIENIA FABRYCZNE

INSPEKCJE SERWISOWE ORAZ OLEJOWE

KODOWANIE SERWISOWE

KODOWANIE KLUCZYKOW

COFANIE ZACISKOW HAMULCOWYCH

WIELE INNYCH...

W SKLAD ZESTAWU WCHODZI:

1) WTYCZKA DIAGNOSTYCZNA IOBD2 BMW MFI ZAPAKOWANY W ELEGANCKIE PUDELKO

2) KOD LICENCYJNY DO AKTYWACJI OPROGRAMOWANIA WSPOLPRACUJACEGO Z IOS ORAZ ANDROID (WERSJA POLSKA) NA NIESKONCZONA

ILOSC STANOWISK

3) INSTRUKCJA OBSLUGI

4) TOUCH PEN DO EKRANU DOTYKOWEGO XTOOL

UWAGA! SPRZET KUPUJESZ OD WYLACZNEGO DYSTRUBUTORA FIRMY XTOOL W POLSCE!!!!

2 LETNIA GWARANCJA BEZPOSREDNIO W MOJEJ FIRMIE, W PRZYPADKU AWARII, WYMIANA URZADZENIA NA NOWE

CENY W AUKCJI SA CENAMI BRUTTO I ZAWIERAJA PODATEK VAT 23%

SERDECZNIE ZAPRASZAM:

TEL: 531-000-434

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Niemcy
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-5 dni roboczych
Wielka Brytania
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Czechy
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Irlandia
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Rosja
pierwsza sztuka:
45,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Autoelektronika Maciej Świdnicki
Ul Wielicka 16/1
44-103 Gliwice
Dodatkowe informacje

W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: (1) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. (2) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi. W przypadku, gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: foxwell-polska@wp.pl lub w formie pisemnej na adres do reklamacji. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Autoelektronika Maciej Świdnicki
Ul. Wielicka 16/1
44-103 Gliwice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

Foxwell-Polska
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

203

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 531-000-434
  • 531000434
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą sprzętu elektronicznego, przeważnie urządzeń do diagnostyki samochodowej.

Pozostałe informacje

Właścicielem konta foxwell-polska oraz sprzedającym jest firma AUTOELEKTRONIKA MACIEJ ŚWIDNICKI wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wielicka 16/1, 44-103 Gliwice , NIP 631-228-83-79, adres poczty elektronicznej: foxwell-polska@wp.pl, numer telefonu kontaktowego: 531-000-434

Adres do reklamacji to: AUTOELEKTRONIKA MACIEJ ŚWIDNICKI UL WIELICKA 16/1 44-103 GLIWICE, adres poczty elektronicznej foxwell-polska@wp.pl, numer telefonu kontaktowego: 531-000-434

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad,  z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo:

(1) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta.

(2) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi. W przypadku, gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: foxwell-polska@wp.pl lub w formie pisemnej na adres do reklamacji.

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów (1) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, (2) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone (1) pisemnie na adres AUTOELEKTRONIKA MACIEJ ŚWIDNICKI UL WIELICKA 16/1 44-103 GLIWICE (2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: foxwell-polska@wp.pl

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły dostępny sposób dostawy). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(1) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (2)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (4) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (5) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.