Nadsiarczan sodowy B327 wytrawiacz 250g chlorek (7062338046)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,99 zł
z 1 sztuk
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 10,90 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,50 zł
Zakupy od 600 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ostrów Wielkopolski, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis



Strona "o mnie"
Inne moje aukcje Moje Komentarze Zadaj pytanie sprzedającemu

PRZEDMIOT:

Wytrawiacz B327 250g

Dane techniczne:

Model: Nadsiarczan sodowy B327

Opakowanie: 250g

Link z dokumentacją w formacie PDF.

Elektroniksc
© UltraPanel
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 10,90 zł

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u elektroniksc za co najmniej 600,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
17,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Elektronik s.c.
Kaliska 5
63-400 Ostrów wlkp
woj. wielkopolskie

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Co zrobić jeśli otrzymana ilość towaru nie zgadza się z ilością podaną na fakturze lub paragonie?Co zrobić w przypadku gdy przesyłka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?Co zrobić jeśli zakupiony towar posiada wadę? Co dzieje się po złożeniu reklamacji?

        Wszelkie reklamacje dotyczące niezgodności między stanem faktycznym a fakturą lub paragonem, prosimy zgłaszać:         - telefonicznie pod numerem 62 735 13 10         - mailowo na adres aukcje@elektroniksc.com.pl         - osobiście w siedzibie naszej firmy przy ul. Kaliskiej 5 w Ostrowie Wielkopolskim.  
        W celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacji warto wypełnić i przekazać nam         formularz reklamacyjny. Reklamacje ilościowe i omyłkowo dostarczanych towarów prosimy zgłaszać niezwłocznie. W przypadku klientów nie będących konsumentami, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
        Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne podczas transportu, prosimy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i spisać protokół opisujący zniszczenia. Całą sytuację prosimy zgłosić do naszego działu sprzedaży:         - telefonicznie pod numerem 62 735 13 10         - mailowo na adres aukcje@elektroniksc.com.pl 
        W przypadku stwierdzenia istnienia wady towaru prosimy zgłosić reklamację:         - telefonicznie pod numerem 62 735 13 10         - mailowo na adres aukcje@elektroniksc.com.pl,         - osobiście w siedzibie naszej firmy przy ul. Kaliskiej 5 w Ostrowie Wielkopolskim.  
        Jeśli uznamy to za konieczne do rozpatrzenia reklamacji, możemy poprosić o odesłanie reklamowanych towarów. Należy to zrobić przesyłką bez pobrania po uzgodnieniu z działem sprzedaży         Firmy Elektronik. Dział sprzedaży może też zlecić odbiór reklamowanego towaru na nasz koszt za pośrednictwem kuriera GLS lub innej firmy świadczącej usługi kurierskie. W celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacji do odsyłanego towaru warto dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny.  
        W przypadku klientów będących konsumentami zgłaszających reklamację z tutułu wady towaru (na podstawie rękojmi) na mocy Kodeksu Cywilnego przysługują m.in. następujące prawa:         1. Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.         2. Przez pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu, istnienie wady w momencie zakupu jest domniemane.         3. Przez następny okres to kupujący musi, w razie wątpliwości  sprzedawcy udowodnić, że zaistniała wada istniała w momencie transakcji,  a nie jest wadą nabytą.         4. Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot).  
        Jeśli uznamy to za konieczne do rozpatrzenia reklamacji, możemy poprosić o odesłanie reklamowanych towarów. Należy to zrobić przesyłką bez pobrania po uzgodnieniu z działem sprzedaży Firmy Elektronik. Dział sprzedaży może też zlecić odbiór reklamowanego towaru na nasz koszt za pośrednictwem kuriera GLS lub innej firmy świadczącej usługi kurierskie. W celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacji do odsyłanego towaru warto dołączyć wypełnionyformularz reklamacyjny.
W przypadku klientów będących konsumentami zgłaszających reklamację z tutułu wady towaru (na podstawie rękojmi) na mocy Kodeksu Cywilnego przysługują m.in. następujące prawa:         1. Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.         2. Przez pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu, istnienie wady w momencie zakupu jest domniemane.         3. Przez następny okres to kupujący musi, w razie wątpliwości  sprzedawcy udowodnić, że zaistniała wada istniała w momencie transakcji,  a nie jest wadą nabytą.         4. Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do  zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot).  
        W przypadku kupujących nie będących konsumentami  odpowiedzialność z tytułu rękojmi, zgodnie z regulaminem, została  wyłączona.
        1. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i objętego reklamacją towaru (jeżeli Firma Elektronik s.c. uzna zbadanie towaru za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji) badamy zasadność danej reklamacji.  
        2. Firma Elektronik s.c. ma 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji na ustosunkowanie się do niej         i poinformowanie klienta o swojej decyzji. Reklamację uznaje się  za zasadną jeśli klient w tym czasie nie otrzyma informacji od Firmy Elektronik s.c. jej stanowisku w tej sprawie.  
        3. Jeśli klient jest konsumentem, w przypadku uznania reklamacji  dotyczącej wady zakupionego towaru, zastosowanie mają Art. 560 i 561 Kodeksu Cywilnego.  
        4. W przypadku klientów nie będących konsumentami, odpowiedzialność Firmy Elektronik s.c. za dostarczenie wadliwych towarów jest ograniczona do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.

        5. Gwarancją nie są objęte części szklane, baterie, przewody, obudowy oraz  materiały ulegające normalnemu zużyciu podczas eksploatacji sprzętu  (np.: groty, szczotki węglowe, żarówki, itp.). Elementy grzejne  podlegają maksymalnie jednokrotnej wymianie w ramach gwarancji.


        6. Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia naruszenia plomb, wykonywania niefachowego demontażu, napraw lub przeróbek przez osoby  nieupoważnione (tj. nieautoryzowany serwis), niewłaściwej konserwacji  produktu lub jej braku.


       7. W przypadku utraty karty gwarancyjnej Gwarant nie wydaje duplikatu.

       8. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa, gwarancja  podlega prawu polskiemu, i będzie zgodnie z nim interpretowana. 


       9. Spory jakie mogą wyniknąć z niniejszej gwarancji udzielonej podmiotowi niebędącemu konsumentem podlegają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla  siedziby Firmy Elektronik s.c. . 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Elektronik s.c. Wiesław i Urszula Solarz
Kaliska 5
63-400 Ostrów WIelkopolski
Dodatkowe informacje

Co zrobić jeśli otrzymana ilość towaru nie zgadza się z ilością podaną na fakturze lub paragonie?Co zrobić w przypadku gdy przesyłka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?Co zrobić jeśli zakupiony towar posiada wadę?Co dzieje się po złożeniu reklamacji?

 

        Wszelkie reklamacje dotyczące niezgodności między stanem faktycznym a fakturą lub paragonem, prosimy zgłaszać:
        - telefonicznie pod numerem 62 735 13 10
        - mailowo na adres aukcje@elektroniksc.com.pl
        - osobiście w siedzibie naszej firmy przy ul. Kaliskiej 5 w Ostrowie Wielkopolskim.
 

        W celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacji warto wypełnić i przekazać nam         formularz reklamacyjny. Reklamacje ilościowe i omyłkowo dostarczanych towarów prosimy zgłaszać niezwłocznie. W przypadku klientów nie będących konsumentami, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

        Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne podczas transportu, prosimy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i spisać protokół opisujący zniszczenia. Całą sytuację prosimy zgłosić do naszego działu sprzedaży:
        - telefonicznie pod numerem 62 735 13 10
        - mailowo na adres aukcje@elektroniksc.com.pl 

        W przypadku stwierdzenia istnienia wady towaru prosimy zgłosić reklamację:
        - telefonicznie pod numerem 62 735 13 10
        - mailowo na adres aukcje@elektroniksc.com.pl,
        - osobiście w siedzibie naszej firmy przy ul. Kaliskiej 5 w Ostrowie Wielkopolskim.
 

        Jeśli uznamy to za konieczne do rozpatrzenia reklamacji, możemy poprosić o odesłanie reklamowanych towarów. Należy to zrobić przesyłką bez pobrania po uzgodnieniu z działem sprzedaży         Firmy Elektronik. Dział sprzedaży może też zlecić odbiór reklamowanego towaru na nasz koszt za pośrednictwem kuriera GLS lub innej firmy świadczącej usługi kurierskie. W celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacji do odsyłanego towaru warto dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny.
 

        W przypadku klientów będących konsumentami zgłaszających reklamację z tutułu wady towaru (na podstawie rękojmi) na mocy Kodeksu Cywilnego przysługują m.in. następujące prawa:
        1. Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.
        2. Przez pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu, istnienie wady w momencie zakupu jest domniemane.
        3. Przez następny okres to kupujący musi, w razie wątpliwości  sprzedawcy udowodnić, że zaistniała wada istniała w momencie transakcji,  a nie jest wadą nabytą.
        4. Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot).
 

        Jeśli uznamy to za konieczne do rozpatrzenia reklamacji, możemy poprosić o odesłanie reklamowanych towarów. Należy to zrobić przesyłką bez pobrania po uzgodnieniu z działem sprzedaży         Firmy Elektronik. Dział sprzedaży może też zlecić odbiór reklamowanego towaru na nasz koszt za pośrednictwem kuriera GLS lub innej firmy świadczącej usługi kurierskie. W celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacji do odsyłanego towaru warto dołączyć wypełnionyformularz reklamacyjny.


W przypadku klientów będących konsumentami zgłaszających reklamację z tutułu wady towaru (na podstawie rękojmi) na mocy Kodeksu Cywilnego przysługują m.in. następujące prawa:
        1. Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.
        2. Przez pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu, istnienie wady w momencie zakupu jest domniemane.
        3. Przez następny okres to kupujący musi, w razie wątpliwości  sprzedawcy udowodnić, że zaistniała wada istniała w momencie transakcji,  a nie jest wadą nabytą.
        4. Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do  zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot).
 

        W przypadku kupujących nie będących konsumentami  odpowiedzialność z tytułu rękojmi, zgodnie z regulaminem, została  wyłączona.

        1. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i objętego reklamacją towaru (jeżeli Firma Elektronik s.c. uzna zbadanie towaru za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji) badamy zasadność danej reklamacji.
 

        2. Firma Elektronik s.c. ma 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji na ustosunkowanie się do niej         i poinformowanie klienta o swojej decyzji. Reklamację uznaje się  za zasadną jeśli klient w tym czasie nie otrzyma informacji od Firmy Elektronik s.c. jej stanowisku w tej sprawie.
 

        3. Jeśli klient jest konsumentem, w przypadku uznania reklamacji  dotyczącej wady zakupionego towaru, zastosowanie mają Art. 560 i 561 Kodeksu Cywilnego.
 

        4. W przypadku klientów nie będących konsumentami, odpowiedzialność Firmy Elektronik s.c. za dostarczenie wadliwych towarów jest ograniczona do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.

       

        5. Gwarancją nie są objęte części szklane, baterie, przewody, obudowy oraz  materiały ulegające normalnemu zużyciu podczas eksploatacji sprzętu  (np.: groty, szczotki węglowe, żarówki, itp.). Elementy grzejne  podlegają maksymalnie jednokrotnej wymianie w ramach gwarancji.


        6. Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia naruszenia plomb, wykonywania niefachowego demontażu, napraw lub przeróbek przez osoby  nieupoważnione (tj. nieautoryzowany serwis), niewłaściwej konserwacji  produktu lub jej braku.


       7. W przypadku utraty karty gwarancyjnej Gwarant nie wydaje duplikatu.

      

       8. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa, gwarancja  podlega prawu polskiemu, i będzie zgodnie z nim interpretowana. 


       9. Spory jakie mogą wyniknąć z niniejszej gwarancji udzielonej podmiotowi niebędącemu konsumentem podlegają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla  siedziby Firmy Elektronik s.c. . 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Elektronik s.c. Wiesław i Urszula Solarz
Kaliska 5
63-400 Ostrów Wielkopolski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Przed dokonaniem zwrotu prosimy wypełnić formularz zwrotu i powiadomić o tym fakcie sprzedającego. 

O sprzedającym
elektroniksc
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

23044

 

20

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 62 735 13 10
  • 62 736 75 91
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

UWAGA !!!


Z uwagi na bardzo dużą liczbę zamówień czas ich realizacji ulec może wydłużeniu:

Poczta Polska - o 24h

kurier GLS - o 24h

paczkomaty - o 48h