Nadkole Nadkola tylne lewe MERCEDES S-KLASA W140 (6541248748)

zakończona
100,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Rybnik
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: mercedes-Benz
E-mail Wyślij wiadomość
Tel. stac. 032 433 27 14
Tel.kom. 880 815 708
Gadu-Gadu 5162685

Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Numer 17 1140 2004 0000 3502 5543 2434
Bank Mbank

Witamy!

Rodzaj nadwozia: Wszystkie wersje
Opis: lewe tylne (strona kierowcy)

Stan techniczny: przedmiot jest nieużywany, fabrycznie nowy, towar posiada gwarancję oraz certyfikat jakości.

ZASTOSOWANIE
Samochód: MERCEDES S-KLASSE (W140) 91-9.98
Okres stosowania: Przez cały okres
Nr porównawczy OEM: 1406980630

  • Przy zakupie kompletu koszty wysyłki liczymy tylko raz!

    Zaoszczędź na kosztach wysyłki i sprawdź inne nasze aukcje - może znajdziesz coś dla Twojego samochodu.

    Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z regulaminem i stroną "O mnie".

    • Gwarancja zwrotu - na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów, kupującemu przysługuje prawo do zwrotu towaru nieużywanego bez podawania przyczyny do 10 dni od daty otrzymania przesyłki!
    • UWAGA! nie odbieramy przesyłek za pobraniem!
  • Wszystkie wystawione przez nas przedmioty są fabrycznie nowe, posiadają gwarancję lub rękojmię.
  • Standardowo do zakupionego towaru dołączamy paragon, jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT to prosimy o podanie niezbędnych danych w mailu potwierdzającym transakcję
  • Odbiór osobisty towaru możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu przez e-mail lub telefon
dojazd: zobacz tutaj

Adres:
Firma SIMON SAGE
Ul. Przemysłowa 2
44-203 Rybnik
czynne: Pon - Pt. 8-17
Sobota 9-13

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Proponujemy ubezpieczoną wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej, dostawa w ciągu 24 h od momentu wysłania paczki.
Koszt wysyłki:
Wpłata na konto bankowe (płatność z góry) 18 zł
Pobranie (płatne przy odbiorze) 23 zł
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 880 815 708
    Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00, sobota 9.00 - 13.00
  • 32 433 27 14
    Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00, sobota 9.00 - 13.00
  • simonsage-sklep@wp.pl
    Odbiór osobisty towaru możliwy w naszym sklepie na ul. Przemysłowej 2 w Rybniku

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Simon Sage
Przemysłowa 2
44-203 Rybnik
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: simonsage-sklep@wp.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedawcy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to można wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Sprzedawca zastrzega sobie wycenę wartości produktu, który nosi ślady użytkowania lub uszkodzeń, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego. Wycena ta jest podstawą do wartości zwrotu dla konsumenta. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem simonsage-sklep@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia oraz numer Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Słubicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Odbiór osobisty towaru po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym w naszym sklepie pod adresem: Simon Sage ul. Przemysłowa 2 44-203 Rybnik Kliencie jeżeli masz pytania, wątpliwości lub problem z zakupionym przedmiotem prosimy o kontakt mailowy, na pewno pomożemy. Jesteśmy rzetelną firmą, której zależy na zadowoleniu klientów! Oferujemy jedynie towar fabrycznie nowy, objęte gwarancją. Zdjęcia umieszczone na naszych aukcjach mogą być poglądowe, prosimy kierować się opisem. Ceny wysyłek na aukcji dotyczą przesyłek krajowych, w przypadku wysyłki zagranicę prosimy o wiadomość - wówczas ustalimy koszty indywidualnie. Zamówione na kilku aukcjach przedmioty staramy się wysłać zawsze w jednej przesyłce, niestety nie zawsze jest to możliwe ze względu na gabaryty (vide maski, zderzaki, progi, błotniki etc.) - przy zakupie na kilku naszych aukcjach prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki Wybierając przesyłkę kurierską po otrzymaniu przesyłki prosimy o sprawdzenie jej zawartość w obecności kuriera, a w przypadku uszkodzenia kartonu, przedmiotu itp. żądaj od kuriera sporządzenia protokołu szkody, bez tego nie będziemy wstanie rozpatrzeć Państwa reklamacji. W przypadku wysyłki pocztą polską (nieubezpieczoną) i stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i przesyłki, prosimy o kierowanie reklamacji bezpośrednio na pocztę. Mimo przykładania najwyższych starań do zabezpieczenia przesyłki nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkiego. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe podczas transportu jeśli przesyłka była zwykła, nieubezpieczona. Jako "Sprzedający" komentarz wystawiamy drudzy. Jako "Kupujący" komentarz wystawiamy pierwsi.