Nadajnik TC100 MINI / DŹWIGNICA / PODNOŚNIK (6912168181)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,99 zł
  • lokalizacja: Kleszczów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

Nadajnik TC100 MINI

STAN TECHNICZNY: 

  • Uruchamia się, miga czerwona dioda, dalej nie testowany 
  •      1 manipulator liniowy dla jednego napędu (dwubiegowego) 2-0-2
  •      1 mainpulator krzyżowy dla dwóch napędów (dwubiegowych) 2-0-2
  •      2 przyciski
  •      1 przycisk z boku
  •      1 przełącznik grzybkowy funkcji stop
  •      1 przełącznik kluczykowy
  •      1 trójpozycyjny przełącznik

M3850 / K / 9F

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

reklamacje

Dokładamy wszelkich starań by oferowane przez nas przedmioty spełniały Państwa oczekiwania i nie planujemy wystąpienia reklamacji. W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości przed, w trakcje lub po zakończeniu transakcji, prosimy o kontakt w celu ich wyjaśnienia. Dodatkowo wiele sprzedawanych przedmiotów jest opatrzonych naszą gwarancją serwisową. JEDNOSTRONNE ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ KUPUJĄCEGO Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o sposobie płatności oraz podanie wszystkich danych koniecznych do prawidłowi finalizacji transakcji. W przypadku braku wpłaty podejmiemy kontakt, celem przypomnienia, o transakcji i ustalenia koniecznych danych. Jeśli jednak, pomimo przypomnień, w ciągu 7 dni od zakupu, nie nastąpi wpłaty uznajemy, że odstąpiliście Państwo od umowy sprzedaży. Przedmiot zostanie przeznaczony ponownie do sprzedaży. Kupującemu zastanie zablokowana możliwość zakupu na naszych aukcjach. ZWROTY TOWARU Z TYTUŁU "14 dni" PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (POUCZENIE). 1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. 2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 3 .Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Fundacja odzyskaj Środowisko - Serwis MadeInRecycling, ul. Czarnowska 56, 26-065 Piekoszów mail: serwis@madeinrecycling, gsm: 883 700 196, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład: pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 4 Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 6. Skutki odstąpienia od umowy: 6a.W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6b. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres określony w pkt. 3, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 6c. W przypadku zwrotu rzeczy odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY DOC lub PDF. Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. GWARANCJE Gwarancja jest zabezpieczeniem dla Kupującego, określanym i udostępnianym przez Sprzedającego, i jest uzupełnieniem a nie wykluczeniem określonych w odpowiednich przepisach praw Klienów indywidualnych lub firmowych. Gwarancja każdorazowo jest określana w opisie aukcji. Proponowany sprzęt jest używany i nie ma gwarancji producenta ! Jest też napisane, jeśli nie udzielamy żadnej gwarancji (zwykle, gdy sprzęt sprzedawany jest jako uszkodzony). 1.Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest dokument sprzedaży – paragon lub faktura VAT. 2.Czas na jaki udzielamy gwarancji, każdorazowo jest określany w opisie aukcji. Jest też napisane jeśli nie udzielamy żadnej gwarancji. 3.Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. 4.Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych lub błędów użytkownika, takich jak: uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzenia przez przepięcia sieci elektrycznej, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem i instrukcja obsługi (nawet jeśli takowa nie była dostarczona ze sprzętem!). Dotyczy to również uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim spakowaniem przesyłki ze sprzętem do naszego serwisu. 5.Gwarancja traci ważność w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw. 6 Gwarancją nie są objęte wkłady drukujące, zarówno dostarczone przez Sprzedającego jak i zakupione w innych miejscach. Nie podlegają również gwarancji uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowej pracy tych materiałów (wyłamane igły w drukarkach igłowych, zalania atramentem lub zasypania tonerem, itp.) 7.Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, od momentu otrzymania sprzętu przez Sprzedającego. Czas naprawy nie obejmuje czasu przesyłek sprzętu. 8. Jeśli roszczenie gwarancyjne okaże się nieuzasadnione (sprzęt jest sprawny), Klient zostanie obciążony kosztem transportu towaru zwrotnego wg realnych kosztów wysyłki. 9. Koszt transportu towaru do serwisu pokrywa Klient. Koszt ten nie podlega zwrotowi. 10.W sytuacji, gdy niemożliwa okaże się naprawa sprzętu, ani jego wymiana na inny o tych samych parametrach, Klientowi zostanie zwrócona cena towaru. W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży. Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne będzie odesłanie podpisanej przez Klienta korekty. Należna Klientowi kwota zostanie przelana w ciągu 14 dni po otrzymaniu podpisanego dokumentu korekty. Kwota ta zostanie zwrócona na podane przez Klienta konto bankowe. Koszt przesyłek nie podlegają zwrotowi. ZWROT Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI Z OPISEM 1. W przepadku niezgodności towaru z opisem, mają zastosowanie stosowne przepisy dotyczące praw Klienów indywidualnych lub firmowych. 2. Wszystkie sprzedawane przedmioty są używane, w związku z tym okres reklamacji z tytułu niezgodności z opisem jest skrócony do 1 roku 3 Koszt transportu towaru do serwisu pokrywa Klient. 4. Jeśli roszczenie z tytułu niezgodności z opisem zostanie uznane, i nie będzie możliwe usuniecie wskazanej wady, Klientowi zostanie zwrócone określona przepisami kwota. W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży. Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne będzie odesłanie podpisanej przez Klienta korekty. Należne środki zostaną przelane, po otrzymaniu podpisanego dokumentu korekty. Kwota ta zostanie zwrócona na podane przez Klienta konto bankowe.

pozostałe informacje

Przed kliknięciem kup teraz zadzwoń w celu potwierdzenia dostępności przedmiotu !

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Fundacja Odzyskaj Środowisko
ul. Czarnowska 56
26-065 Piekoszów
PL