Naczynia jednorazowe talerze papierowe 23cm 24szt (6541222349)

1 osoba kupiła 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,50 zł
z 31 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Nowe Skalmierzyce, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Naczynia jednorazowe - Talerze papierowe 23cm
Cena: 8,5 zł brutto / 24sztuk

Informacje
dotyczące produktu:

  • kolor-czerwony
  • rozmiar 23cm
  • cena za sztukę 0,3541zł
  • wyrób papierowy
O Naszej firmie
Dowiedz się więcej

JerPak to młoda, prężnie rozwijająca się rodzinna firma, dla której najważniejszy jest klient i jego indywidualne potrzeby. Nasza działalność to dowód na to, ze dla chcącego nic trudnego. Skupiamy się głownie na branży gastronomicznej, ale jesteśmy również otwarci na inne obszary działania, co pozwala Nam się ciągle doskonalić i rozwijać Nasze umiejętności. Uważamy, ze nikt nie nauczy nas tyle, ile Nasz każdy klient. To on daje Nam impuls do działania. Nie chcemy być najwięksi, najbardziej znani czy najlepsi.

Chcemy by każdy dzień, tydzień, miesiąc czy rok kończył się dla Nas ze świadomością, ze przyczyniliśmy się do sukcesu w biznesie każdego Naszego Klienta, bo Jego sukces jest Naszym sukcesem. Jakość oferowanych przez Nas produktów potwierdzają liczne certyfikaty. Natomiast biznes to przede wszystkim ludzie. To od Nas zależy czy jakość Naszej obsługi zadowoli Naszego klienta. On dał Nam wiedzę o opakowaniach i doświadczenie w rozwiązywaniu najtrudniejszych problemów. Teraz Nasza kolej, by przygotować idealna dla Niego ofertę.

Zapraszamy do współpracy każdego, kto chciałby poznać jakie nowe produkty i rozwiązania dla Jego biznesu przygotowała Nasza firma.

Zapytaj o produkt:
(+48) 881 306 913

Telefon:
(+48) 881 306 913

Adres email:
allegro@jerpak.pl

Godziny prac:
Pn. - Pt. 8:00 - 16:00

JerPak Renata Schröter
ul. Kościuszki 10
63-460 Nowe Skalmierzyce

Nr konta:
03 1140 2004 0000 3202 7541 0662
[mBank]

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u jerpak za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Renata Schroter JERPAK
Podkocka 10/16
63-460 Nowe Skalmierzyce
Dodatkowe informacje

 1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru  pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny  względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
 

 

 2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
 
 a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od  wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca  nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub  usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę  usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany  Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności  z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość  Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny  sposób zaspokojenia.
 

 

 b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad  albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy  na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia  żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży  Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub  w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub  wymiany ponosi Sprzedawca.
 

 

 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.  W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa  Sprzedawca.
 

 

 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli  wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania  Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na  wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może  zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.  W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał  wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia  od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny  rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru  lub usunięcia wady.
 

 

 5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub  realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na  adres Sprzedawcy.
 

 

 6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania  zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub  reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez  Klienta.
 

 

 7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację  w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą  elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie  elektronicznej i przesłana na adres allegro@jerpak.pl.  W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego  problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14  dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
 

 

 8. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego  rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016  r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Renata Schroter JERPAK
Podkocka 10/16
63-460 Nowe Skalmierzyce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
 

 

 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument  może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie  o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie  na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres  Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został  zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod  adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  Konsument  może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie  o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie  internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia.  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie  formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
 

 

 3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
 

 

 4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie  o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę,  oferta przestaje wiązać.
 

 

 5. Sprzedawca  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia  otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy  Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem  płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem  Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru,  w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 

 

 6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do  odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły  sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest  zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów.
 

 

 7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar  Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od  dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu  wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego  terminu.
 

 

 8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
 

 

 9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie  może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje  Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
 

 

 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za  zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego  w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru,  cech i funkcjonowania Towaru.
 

 

 11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy  użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że  Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi kosztami.
 

 

 12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie  przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów,  w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb.