Na CHRZEST - ramka dla chłopca It's a boy CG149B (6541382973)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
45,00 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,90 zł
  • lokalizacja: Myszków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

O FIRMIE
KOMENTARZE
INNE AUKCJE
ZADAJ PYTANIE
DODAJ DO ULUBIONYCH


Monika Miśta
ul. Kościuszki 45
42-300 Myszków
515128202, 343134525

Przedpłata kurier - 17zł
Pobranie kurier - 23zł
Odbiór osobisty - 0zł

Wpłata na konto
20 1050 1168 1000 0022
6676 3396

Regulamin dostępny
na stronie "O mnie"


Przedmiotem aukcji jest prezent z okazji urodzin dziecka lub Chrztu Św.

RAMKA NA ZDJĘCIE z napisem It's a boy - 10x15cm:


Opis produktu:

Prezentowana ramka może być do postawienia - na komodzie, parapecie lub półce w dziecięcym pokoju. Można ją też powiesić. Obdarowanemu Maluchowi też z pewnością się spodoba i na pewno nam o tym powie, jak tylko minie trochę czasu. A może pojawi się tam wspólne zdjęcia dziecka i jego rodziców?

Ramka może być symbolicznym upominkiem dla dziecka, które dopiero przyszło na świat, prezentem na Chrzest, czy też pierwsze urodziny. Może także stanowić dodatek do większego podarunku lub przysłowiowej "koperty".

Jest bardzo estetycznie wykonana z drewnopodobnego tworzywa.

Wymiary: Ramka jest przewidziana na zdjęcie 10x15cm.

Kolor: Niebieski, biały.

Opakowanie: Oryginalne estetyczne pudełko. Istnieje możliwość zapakowania na prezent w papier ozdobny. Wówczas prosimy napisać o tym w uwagach. Prosimy jednak pamiętać, że wówczas prezentu nie można zobaczyć przed wręczeniem.

Galeria produktu:


Uwaga! W rzeczywistości produkt jest jeszcze ładniejszy, ponieważ zdjęcia producenta są nieco gorszej jakości.

Zapraszamy do zakupu...

lub wyboru prezentu na naszych pozostałych aukcjach!

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 8,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Fabryka Prezentów - to sklep z podarunkami na każdą okazję - urodziny, imieniny, rocznice, "parapetówki", chrzty, roczki, komunie i inne wyjątkowe dni w życiu naszych bliskich. Warto pamiętać też o prezentach bez okazji, bo to jeszcze większa radość - zarówno dla tych, co dają, jak i tych, którzy je otrzymują. Fabryka Prezentów funkcjonuje w Internecie od 2012 roku, ale nasza historia z handlem rozwijała się od 1983 roku w sklepach stacjonarnych w Myszkowie koło Częstochowy. I trwa nadal. Więc z czystym sumieniem, możemy powiedzieć, że jesteśmy firmą z tradycjami i mamy duże doświadczenie w obsłudze klienta. Teraz bez względu na odległość i miejsce zamieszkania możemy obsługiwać państwa online! Dane firmy, które widnieją w dokumentacji: FHU "Monika" Marianna Miśta ul. Kościuszki 45 42-300 Myszków NIP 577-100-87-81 Dane do przelewów tradycyjnych: BANK ING 20 1050 1168 1000 0022 6676 3396 Fabryka Prezentów, ul Kościuszki 45, Myszków.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Fabryka Prezentów
Kościuszki 45
42-300 Myszków
Polska
 
Zwroty Towarów – odstąpienie od umowy sprzedaży: 1. Klient będący konsumentem w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, na zasadach opisanych poniżej. 2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towarów. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną), przesłanego na adres: Sklep Internetowy Fabryka Prezentów, ul. Kościuszki 45, 42-300 Myszków. 4. Klienci mogą skorzystać z ogólnego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny w Internecie, lecz nie jest to obowiązkowe. Klienci mogą również wypełnić i przesłać skanem jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie pocztą elektroniczną, na następujący adres e-mail: sklep.fabrykaprezentow@gmail.com. Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, Sklep prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). 5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 6. Klient odsyła Towary, co do których następuje odstąpienie od umowy na następujący adres pocztowy: Sklep Internetowy Fabryka Prezentów, ul. Kościuszki 45, 42-300 Myszków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 8. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientom wszystkie otrzymane płatności (z wyjątkiem kosztów dostarczenia rzeczy) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 9. Zwrot płatności Klienta zostanie dokonamy drogą elektroniczną, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klienci nie poniosą opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy, aby sprawdzić, czy nie zostały uszkodzone i czy zostały odesłane w oryginalnym opakowaniu. 10. Klienci odpowiadają tylko za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Klient może również dokonać zwrotu towarów do sklepu stacjonarnego w Myszkowie (ul. Kościuszki 45, 42-300).

reklamacje

Reklamacje Towarów 1. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne. FHU „MONIKA” odpowiada za wady fizyczne lub prawne Towarów na zasadzie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. 2. FHU MONIKA podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu Allegro, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. 4. Każda rzecz kupiona w sklepie może być reklamowana z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z zawartą umową sprzedaży. 5. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady i dowodem zakupu, listem poleconym, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub inną formą przesyłki, na adres: Sklep Internetowy Fabryka Prezentów, ul. Kościuszki 45, 42-300 Myszków, z dopiskiem: „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar. 6. Jeżeli Towar ma wady, Klientowi przysługują następujące roszczenia na podstawie art. 556 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego: a) złożenie świadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny Towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar na wolny od wad albo wadę usunie, albo b) żądanie wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. 7. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji. 8. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, zaleca się aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody lub odpowiednio - wybrał opcję dot. reklamacji na ekranie Paczkomatu, z którego odbiera przesyłkę.