MYSZ ROCCAT KOVA+ 3200 DPI DLA GRACZY (6482997201)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
129,90 zł
z 98 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,00 zł
  • lokalizacja: Mosina
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent: Roccat
  • typ: optyczna
  • rozdzielczość myszy (DPI): 3200
  • interfejs: USB

MYSZ ROCCAT KOVA+ 3200 DPI GAMING

  • - Specjalny czujnik optyczny do gier o rozdzielczości 400, 800, 1600 i 3200dpi
    - Duplikator przycisku EasyShift[+], podwójne przypisanie dla 8 dodatkowych funkcji
    - Ergonomiczny kształt V dla osób prawo- i leworęcznych
    - Sterownik ROCCAT z praktycznymi efektami dźwiękowymi

    - Menedżer makr z szablonami do gier, multimediów i biura
    - Regulowane podświetlenie w ulubionym kolorze
    - 7 (+8) przycisków myszy z najważniejszymi konfiguracjami

Specyfikacja

Liczba przycisków

9

Sensor

Optyczny

Rozdzielczość

400 - 3 200 DPI

Akceleracja

30 G

Częstotliwość próbkowania

1 000 Hz

Komunikacja

Przewodowa

Złącza

USB 2.0

Kova Plus to nie pierwsza pozycja Roccata z dopiskiem Plus (pierwszy był Kone). Dopisek ten oznacza pewne ulepszenie, w przypadku Kovy odzwierciedla się to w dopracowaniu sensora optycznego i zwiększeniu przyspieszenia do 30g, co owocuje perfekcyjnym śledzeniem ruchu nawet przy gwałtownych reakcjach gracza.

Model Kova Plus został wyposażony w bardzo dokładny sensor optyczny Pro-Optic R2 Gaming Sensor (jest to Mercedes wśród optycznych sensorów)o rozdzielczości maksymalnej 3200DPI. Rozdzielczość sensora można oczywiście regulować w locie.

Mysz została wyposażona w siedem przycisków, z czego pięć jest w pełni programowalnych. Jej kształt, przypominający literę V oraz boki, wyłożone materiałem antypoślizgowym, zapewniają wysoką wygodę użytkownikom - zarówno prawo-, jak i leworęcznym. Kova współpracuje zarówno z systemami Windows, jak i Mac OS w systemie plug & play.

Długość 120 mm
Szerokość 65 mm
Obsługiwane systemy operacyjne Win. XP, Win. Vista, Win. 7
Złącza USB 2.0
Długość przewodu 200 cm
Komunikacja Przewodowa
Sensor Optyczny
Rozdzielczość 400 - 3200 DPI
Liczba przycisków 9
Cechy dodatkowe Efekty specjalne
Liczba programowalnych przycisków 9
Częstotliwość próbkowania 1000 Hz

Gamedot to Bezpieczeństwo

Gamedot to gwarancja zadowolenia

Gamedot to szybka i bezpieczna dostawa

Gamedot to satysfakcja z zakupów

Gamedot to profesjonalna obsługa klienta

Faq - Najczęściej zadawane pytania

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 06116022020000000218594367
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 605183678
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Gamedot Sp z o.o.
ul. Stanisława Lema 16
62-050 Mosina
Polska
 
1. Klienci będący konsumentami mogą odstąpić od umowy bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni, z wyjątkiem gdy: a) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, gdy konsument wybrał sposób dostarczania rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez przedsiębiorcę, b) konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: a) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązanym do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: - obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, - polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach: a) umów, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; b) umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; c) umów o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; d) umowy zawartej w drodze aukcji publicznej; umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 4. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które można złożyć w dowolnej formie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem pocztą na adres: Gamedot sp. z o.o., ul. Lema 16, 62-050 Mosina lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@gamedot.pl. 5. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu przez Konsumenta od umowy, Gamedot niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres za pośrednictwem którego oświadczenie zostało wysłane. 6. Konsument wraz z odstąpieniem od umowy ma obowiązek niezwłocznie zwrócić towar Gamedot, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy Z uwagi na bezpieczeństwo zalecany jest zwrot towarów w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. 7. Zwracany towar Klient powinien dostarczyć towar paczką ekonomiczną na adres: Gamedot sp. z o.o., ul. Lema 16, 62-050 Mosina. 8. Gamedot nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Gamedot dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności (cena towaru oraz koszt dostarczenia rzeczy) w ciągu 14 (czternastu) dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale Pozostałe informacje.

reklamacje

1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są zazwyczaj w instrukcjach obsługi danego produktu. 2. Gamedot jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli zakupiony produkt ma wadę fizyczną lub prawną. 3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Gamedot przy zawarciu umowy, a Gamedot nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; c) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 4. Gamedot jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów, które istniały w chwili wydania Klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w produkcie w tej samej chwili. 5. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Gamedot w ciągu 2 lat od daty wydania mu towaru, o ile w przypadku Konsumenta, w terminie roku od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Gamedot o stwierdzonej niezgodności. 6. Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, gdy wada produktu jest istotna, chyba że Gamedot niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. 7. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Gamedot usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Gamedot. 8. Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 9. Gamedot w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 10. Klient powinien dostarczyć produkt paczką ekonomiczną na adres: Gamedot sp. z o.o., ul. Lema 16, 62-050 Mosina. 11. Aby przyspieszyć proces reklamacji do odsyłanego towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu, krótki opis wady oraz adres zwrotny. 12. Wyjątek w procedurze reklamacji stanowią gry komputerowe i programy multimedialne posiadające elektroniczny klucz aktywacyjny. Aby dokonać reklamacji tego typu produktu, należy skontaktować się z jego producentem (dystrybutorem), który zobowiązany jest wysłać do Klienta drogą elektroniczną informację o przyczynach usterki. Wydrukowana wiadomość razem z towarem stanowią podstawę do uznania reklamacji, zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu na pełnowartościowy. 13. Gamedot po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Gamedot zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Dziale Pozostałe Informacje.

pozostałe informacje

Zwrot należności Klientom. Nadpłaty. 1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Gamedot do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta, Gamedot zwraca wszystkie dokonane przez Klienta płatności, nie później niż w ciągu 14 dni. 2. Gamedot dokonuje zwrotu płatności przy uzyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 3. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Gamedot identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi na konto Klienta w Gamedot (nadpłata). Nadpłata z konta Klienta zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta wyłącznie na podstawie jego dyspozycji. Dyspozycja przekazywana jest do Gamedot za pośrednictwem formularza kontaktu na stronach Pomocy po uprzednim zalogowaniu się na koncie Klienta. Gamedot zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu. 4. Gamedot nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient niebędący Konsumentem, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Gamedot wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Gamedot nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.