Witamy na „Stronie o Mnie"

Oprócz króciutkiej prezentacji, na tę stronę składa się regulamin, integralny ze wszystkimi stronami prezentującymi nasze oferty.
Znajdziecie tu także sposób właściwego doboru rozmiaru zamawianej odzieży.

Nazywam się Łukasz Czyrwik i reprezentuję jako jeden ze współwłaścicieli, Firmę Usługowo-Handlową C.P.-Jeans
S.C. Zajmujemy się przede wszystkim sprzedażą odzieży dżinsowej oraz sztruksowej. Działalność handlową
prowadzimy od roku 1989 w tym jako Spółka Cywilna od 1998 r. Od marca 2007 postanowiliśmy dołożyć do naszych zajęć sprzedaż za pośrednictwem
Allegro. Naszym głównym mottem jest Wasze zadowolenie, drodzy Klienci, z przeprowadzonych z nami transakcji.
Korzystając z doświadczeń jakich zdążyliśmy już zaznać, chcę pokrótce naszkicować parę punktowanych zasad
stanowiących regulamin. Przeczytanie oraz zastosowanie się do poniższego może Wam a także nam znacznie
ułatwić przeprowadzenie transakcji, a przy okazji sprawić, że nasza współpraca z Państwem będzie dla Was
przyjemnością.

Regulamin

  1. Poniższy regulamin dotyczy naszej działalności handlowej prowadzonej za pośrednictwem Sieci Internetowej – sprzedaży na odległość, we współpracy z serwisem Allegro.
  2. Firma Usługowo-Handlowa "C.P.-JEANS" s.c. Barbara Czyrwik, Łukasz Czyrwik zarejestrowana jest od 01.12.1998 r w Urzędzie Gminy Bojszowy pod nr 635/636 Nip: 6462385204, regon: 276250510.
  3. Siedziba firmy: Międzyrzecze, ul. Gromadzka 21 43-220 Bojszowy.
  4. Dane kontaktowe: tel. 601714101, tel. 32/2189367, adres e-mail: lukczyr@gmail@com.
  5. Towar wystawiony przez nas staramy się przedstawić ze stuprocentową rzetelnością. Trzeba sobie jednak zdawać sprawę, że monitor Waszego komputera może odtwarzać nieco inne odcienie barw niż nasz. Zależy to w głównej mierze od nastawienia monitora
  6. Każde wystawienie przez nas towaru na Allegro wymaga wniesienia opłat, a każdy uruchomiony zakup powoduje ściągnięcie od nas prowizji za sprzedaż. W związku z tym, prosimy nie podejmować nieprzemyślanych decyzji zakupu. Wycofanie się z transakcji, brak wpłaty za przedmiot skutkuje wnioskiem o zwrot naliczonej prowizji oraz wystawieniem odpowiedniego komentarza (regulamin Allegro) Zapłaty za zamówienie należy dokonać najpóźniej do 10-ciu dni..
  7. Przy doborze rozmiarów, koniecznie trzeba przemierzyć precyzyjnie jakieś aktualnie używane ubranie i na tej podstawie dokonywać wyboru odpowiednich rozmiarów na naszych aukcjach. (Sposób doboru rozmiaru) W tytule oferty oraz w opisie podajemy rozmiar w centymetrach i w przypadku reklamacji dotyczących rozmiaru, reklamacja rozpatrywana jest w odniesieniu do rozmiaru podanego w centymetrach.
  8. Jeśli niewłaściwie został przez kupującego wybrany rozmiar, to istnieje możliwość wymiany na inny rozmiar. W takiej sytuacji koszt odesłania towaru na wymianę ponosi zamawiający. Warto więc pokusić się o precyzję przy pomiarach.
  9. Zamówienie wysyłamy najpóźniej 48 godzin od zaksięgowania wpłaty lub od informacji z Waszej strony, że ma to być przesyłka płatna przy odbiorze. W praktyce robimy to (przy wpłacie otrzymanej do południa) w tym samym dniu. W dni wolne od pracy towaru nie wysyłamy. Jeśli wpłata dotrze do nas w piątek po południu, wysyłkę robimy w poniedziałek. W przypadku wpłat poprzez system PayU informacja systemu o dokonanej wpłacie jest dla nas równoznaczna z otrzymaniem zapłaty
  10. Kupujący ma możliwość wyboru przesyłki z kilku oferowanych rodzajów, przy czym każdy rodzaj przesyłki ma inną cenę, która jest uwidoczniona przy każdej naszej ofercie.
  11. Przesyłka za pobraniem jest zawsze droższa niż przesyłka wysłana po otrzymaniu zapłaty. Przesyłki za pobraniem wysyłamy do osób, które mają co najmniej pięć pozytywnych komentarzy bez negatywów, chyba że indywidualnie ustalimy inaczej. Jeśli przesyłka ma być wysłana za zaliczeniem pocztowym musimy dostać wyraźną informację kupującego o takiej woli. Niepodjęcie przesyłki za pobraniem powoduje pokaźne zwiększenie kosztów przesyłki, a w związku z tym, że takie przesyłki wysyłamy tylko na życzenie Klientów, nieodebranie przesyłki przez zamawiającego jest traktowane jako jego nie wywiązanie się z zawartej z nami umowy.
  12. Do przesyłki zawsze dołączony jest fiskalny paragon sprzedaży lub na życzenie Klienta - faktura VAT. Chęć otrzymania faktury prosimy zgłosić wraz z danymi do faktury przed wysyłką towaru.
  13. W przypadku zakupu towaru z różnych, należących do nas kont Allegro, wpłata może być zrealizowana na jednym przelewie. W przypadku zamówienia na różnych naszych kontach całość zamówienia wysłana zostanie w jednej przesyłce i zostanie obciążona jednym, wybranym przez kupującego kosztem przesyłki.
  14. Realizując przelew w jego tytule należy wpisać swoją nazwę użytkownika (nick).
  15. Dostarczenie zamówienia zgodnie z wybraną formą dostawy zlecamy Poczcie Polskiej oraz InPost (odbiór w Paczkomacie). O każdej wysyłce informujemy Klientów drogą mailową. Przy braku takiej informacji, mimo dokonanej wpłaty lub dyspozycji, by przesyłka była zrealizowana za zaliczeniem pocztowym prosimy o zgłoszenie tego problemu. W większości firmy dostarczające przesyłki robią to zgodni z ich deklaracjami. Mogą się jednak zdarzyć sporadycznie opóźnienia lub nawet zaginięcia przesyłek. Z naszej strony gwarantujemy w przypadku zaginięcia przesyłki zwrot całej wpłaty lub wysłanie ponowne towaru. Może się to jednak stać po zakończeniu procesu reklamacyjnego wobec firmy, której zlecamy dostarczenie przesyłki. W przypadku nieotrzymania przesyłki do 14-tu dni roboczych od informacji z naszej strony o wysłaniu zamówienia, proszę niezwłocznie, po tym terminie, fakt taki zgłosić do nas drogą mailową. Uruchomimy wtedy proces reklamacyjny. Otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności doręczyciela w szczególności, gdy paczka jest otwarta, uszkodzona lub dodatkowo obklejona.
  16. Nie wysyłamy przesyłek za granicę chyba, że przed dokonaniem zamówienia indywidualnie ustalimy z Klientem inaczej. Te ustalenia dotyczyć będą rodzaju przesyłki oraz jej kosztów, które są znacznie wyższe niż koszt wysyłki w obrębie kraju. Koszt przesyłek podany w opisach przedmiotów dotyczy przesyłek realizowanych w Polsce. W każdej ofercie znajduje się do wyboru kilka sposobów dostarczenia zamówień.
  17. Na podany przez nas koszt przesyłki składają się koszty opakowania, opłata pocztowa oraz 23% podatku VAT. Pełny koszt przesyłki uwidoczniony jest na paragonie czy fakturze.
  18. W przypadku wysłania omyłkowo przedmiotu niezgodnego z opisem, zamówieniem lub z wadą dokonujemy wymiany na właściwy przedmiot zgodny z zamówieniem na nasz koszt –zwracamy koszt odesłania takiego przedmiotu.
  19. Kopertę, w której wysyłamy towar, przy delikatnym potraktowaniu jej w momencie otwierania, można wykorzystać ponownie w razie wymiany lub zwrotu towaru. Ma to nie tylko znaczenie ekonomiczne ale i ekologiczne.
  20. Oferowane przez nas przedmioty są przedmiotami nowymi, chyba że w opisie konkretnej oferty wyraźnie zaznaczono inaczej.
  21. Nowe przedmioty oferowane przez nas posiadają gwarancję. Reklamacje odnośnie wysłanego towaru rozpatrywane są w przeciągu dwóch tygodni. Można je zgłaszać drogą e-mailową. .
  22. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podawania jakichkolwiek przyczyn (ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – obowiązująca od 25 grudnia 2014 r.) W przypadku odstąpienia od umowy zakupiony towar w stanie nienaruszonym, bez oznak użytkowania, z oryginalnymi metkami, paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu (tutaj formularz do pobrania) należy odesłać na koszt własny na nasz adres. W takim przypadku dokonujemy przelania na wskazany rachunek bankowy całej kwoty zapłaconej za zamówione a zwrócone przedmioty wraz z wpłaconym kosztem przesyłki. Przelew zlecamy po otrzymaniu zwrotu do siedmiu dni. Występujemy też do Allegro o zwrot pobranej prowizji od sprzedaży.
  23. W przypadku zakupu więcej niż jednego przedmiotu a zwrotu tylko części zakupionych przedmiotów a pozostawieniu drugiej części, zwrotu wpłaty dokonujemy tylko w wysokości równej sumie wartości przedmiotów zwróconych.
  24. Towaru odsyłanego nie należy wysyłać przesyłką listową zwykłą. Jest to najtańsza forma ale bez pokwitowania i nie daje możliwości reklamowania w przypadku zaginięcia.
  25. Jeśli w ofercie znajdują się przedmioty w przypadku których jest możliwość wybrania koloru, kolor należy wybrać bezpośrednio po podjęciu decyzji o zakupie. Daje to nam możliwość przygotowania przesyłki przed dokonaniem wpłaty co z kolei przyspiesza realizację zamówienia. Brak takiej informacji może spowodować, szczególnie w przypadku aukcji zakończonych, że potrzebny kolor zostanie ponownie wystawiony i sprzedany.
  26. 26. Komentarze, jako sprzedający wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego. Komentarz kupującego służy nam też, jako informacja, że przesyłka do Was dotarła i ewentualnie, że jest bez zastrzeżeń. W przypadku przesyłek za pobraniem, nie wystawiamy komentarza przed dokonaniem przez pocztę wpłaty za przesyłkę lecz dopiero po takiej wpłacie. W przypadku braku wpłaty za zamówienie z jednoczesnym brakiem odpowiedzi na przypomnienia wystawiamy komentarze negatywne.
  27. W związku z tym, że sprzedaż prowadzona jest w serwisie Allegro, zarówno nas sprzedających jak i kupujących (zamawiających przedmioty w naszych ofertach) zobowiązuje także regulamin Allegro.
  28. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Na wszystkie maile o konkretnej treści odpowiadamy tak szybko jak tylko to jest możliwe. Prosimy adres wysyłki podawać tylko wtedy, gdy ma być on inny niż podany w serwisie Allegro. Korespondencja na dany temat powinna być ciągiem odpowiedzi. Pozwala nam to na utrzymanie właściwego tematu. Do obsługi sprzedaży stosujemy, programy z automatycznym powiadamianiem o statusie zamówienia. Zdarza się nam dość często, że nie dostajemy od Was - w przypadku aukcji gdzie jest wybór kolorów - informacji jaki wybraliście kolor a my mamy już Waszą wpłatę. Taka sytuacja nie pozwala nam terminowo zrealizować zamówienia.
  29. Ostatniej zmiany regulaminu dokonano 25.12.2014 r.

Kontakt:

e-mail: lukczyr@gmail.com

Tel.: 601714101
 
Tel./fax.: 32/2189367

Odbiór osobisty:

Kończąc, chciałbym życzyć wszystkim, nie tylko dokonującym zakupów u nas, byście zawsze byli zadowoleni z takiej formy
sprzedaży, aby sposób zaopatrywania poprzez Internet, nie tylko oszczędzał Wasz czas, ale był też dla Was przyjemnością.

Sprawdź również oferty na innych naszych kontach Allegro:

 


Sposoby dobrania właściwego rozmiaru

Aby zamówić właściwy rozmiar wcześniej należy dokonać pomiarów.

Najważniejsza a zarazem najprostsza zasada to nie mierzyć siebie lecz przemierzyć jakąś aktualnie noszoną część ubrania.
Najlepszy do tej czynności byłby metr krawiecki. W jaki sposób to robić, pokazujemy na zdjęciach.

Przy mierzeniu pasa nogawki spodni nie mogą zwisać - obciążać spodni. Najlepiej wesprzeć je na stole.

W spodniach należy zapiąć guzik, po czym rozciągnąć je w pasie tak by guzik napotkał opór. Następnie już bez naciągania
ale tak by pas był całkowicie rozciągnięty, zważając by przyłożona do spodni miara krawiecka była wyprostowana, pobieramy wymiar.
W tym wypadku jest to połowa obwodu pasa. Na naszych aukcjach zawsze podajemy rozmiary w centymetrach ponieważ bardzo
często wymiary podawane przez producentów w innych miarach mijają się z rzeczywistością. Warto też zwrócić uwagę na to, że
w przypadku biodrówek pas w spodniach powinien mieć nieznacznie większy obwód niż w spodniach o klasycznym stanie.
Długość całkowitą spodni, długość nogawki, obwód nogawki należy mierzyć rozkładając wcześniej spodnie na stole czy podłodze.

W przypadku koszul, bluz, kurtek, swetrów postępujemy podobnie. Zapinamy guziki, ewentualnie zamek błyskawiczny,
rozkładamy mierzoną odzież na stole lub podłodze, tak by była w miarę rozprostowana, po czym sprawdzamy dany wymiar.
Na stronach z naszymi ofertami podajemy długości mierzone z tyłu, bez wysokości kołnierza. Jest to dość istotna informacja,
gdyż wymiar długości pobierany z przodu jest zazwyczaj mniejszy niż pobrany z tyłu.