Witamy na „Stronie o Mnie"

Oprócz króciutkiej prezentacji, na tę stronę składa się regulamin, integralny ze wszystkimi stronami prezentującymi nasze oferty.
Znajdziecie tu także sposób właściwego doboru rozmiaru zamawianej odzieży.

Nazywam się Łukasz Czyrwik i reprezentuję jako jeden ze współwłaścicieli, Firmę Usługowo-Handlową C.P.-Jeans
S.C. Zajmujemy się przede wszystkim sprzedażą odzieży dżinsowej oraz sztruksowej. Działalność handlową
prowadzimy od roku 1989. Od marca 2007 postanowiliśmy dołożyć do naszych zajęć sprzedaż za pośrednictwem
Allegro. Naszym głównym mottem jest Wasze zadowolenie, drodzy Klienci, z przeprowadzonych z nami transakcji.
Korzystając z doświadczeń jakich zdążyliśmy już zaznać, chcę pokrótce naszkicować parę punktowanych zasad
stanowiących regulamin. Przeczytanie oraz zastosowanie się do poniższego może Wam a także nam znacznie
ułatwić przeprowadzenie transakcji, a przy okazji sprawić, że nasza współpraca z Państwem będzie dla Was
przyjemnością.

Regulamin

  1. Osoba decydująca się na zakup wystawionych przez nas przedmiotów akceptuje w całości ten regulamin.
  2. Towar wystawiony przez nas staramy się przedstawić ze stuprocentową rzetelnością. Trzeba sobie jednak zdawać sprawę, że monitor Waszego komputera może odtwarzać nieco inne odcienie barw niż nasz. Zależy to w głównej mierze od nastawienia monitora.
  3. Nasze podstawowe nastawienia to: kontrast 50%, jaskrawość: 60% kolory 50%, temp. barw około 1/3.
  4. Każde wystawienie przez nas towaru na Allegro wymaga wniesienia opłat, a każdy uruchomiony zakup powoduje ściągnięcie od nas prowizji za sprzedaż. W związku z tym, prosimy nie podejmować nieprzemyślanych decyzji zakupu. Wycofanie się z transakcji, brak wpłaty za przedmiot skutkuje wnioskiem o zwrot naliczonej prowizji oraz wystawieniem odpowiedniego komentarza (regulamin Allegro)
  5. Przy doborze rozmiarów, koniecznie trzeba przemierzyć precyzyjnie jakieś aktualnie używane ubranie i na tej podstawie dokonywać wyboru odpowiednich rozmiarów na naszych aukcjach. (Sposób doboru rozmiaru) W tytule aukcji oraz w opisie podajemy rozmiar w centymetrach i w przypadku reklamacji dotyczących rozmiaru, reklamacja rozpatrywana jest w odniesieniu do rozmiaru podanego w centymetrach.
  6. Jeśli niewłaściwie oceniliście swój rozmiar, to istnieje możliwość wymiany na rozmiar odpowiedni. W takiej sytuacji koszty wymiany ponosi Klient. Warto więc pokusić się o precyzję przy pomiarach.
  7. Na wysłanie towaru dajemy sobie 48 godzin od zaksięgowania wpłaty lub od informacji z Waszej strony, że ma to być przesyłka za pobraniem. W praktyce robimy to (przy wpłacie otrzymanej do południa) w tym samym dniu. W dni wolne od pracy towaru nie wysyłamy. Jeśli wpłata dotrze do nas w piątek po południu, wysyłkę robimy w poniedziałek.
  8. Przesyłka za pobraniem jest zawsze droższa niż przesyłka wysłana po otrzymaniu zapłaty. Przesyłki za pobraniem wysyłamy do osób, które mają co najmniej pięć pozytywnych komentarzy bez negatywów, chyba że indywidualnie ustalimy inaczej. Jeśli przesyłka ma być wysłana za zaliczeniem pocztowym musimy dostać wyraźną informację kupującego o takiej woli. Niepodjęcie przesyłki za pobraniem powoduje pokaźne zwiększenie kosztów przesyłki, a w związku z tym, że takie przesyłki wysyłamy tylko na życzenie Klientów, nieodebranie przesyłki przez zamawiającego jest traktowane jako jego nie wywiązanie się z zawartej z nami umowy. Poniesione w takich sytuacjach straty będziemy starali się odzyskać dostępnymi środkami prawnymi.
  9. Do przesyłki zawsze dołączony jest fiskalny paragon sprzedaży lub na życzenie Klienta - faktura VAT. Chęć otrzymania faktury trzeba zgłosić wraz z danymi do faktury przed wysyłką towaru, najlepiej przed dokonaniem wpłaty.
  10. W przypadku zakupu towaru z różnych, należących do nas kont Allegro, wpłata może być zrealizowana na jednym przelewie. W takim wypadku przesyłka będzie realizowana jako jedna całość.
  11. Realizując przelew w jego tytule należy wpisać swoją nazwę użytkownika (nick) i to jest dla nas wystarczająca informacja by poprawnie zrealizować zamówienie.
  12. Przesyłki zlecamy Poczcie Polskiej. O każdej wysyłce informujemy Klientów drogą mailową. Przy braku takiej informacji, mimo dokonanej wpłaty lub życzenia by przesyłka była zrealizowana za zaliczeniem pocztowym prosimy o zgłoszenie tego problemu. Poczta Polska w znaczącej większości realizuje swe zobowiązania nienagannie. Zdarzają się jednak sporadycznie opóźnienia lub nawet zaginięcia przesyłek. Z naszej strony gwarantujemy w przypadku zaginięcia przesyłki zwrot całej wpłaty lub wysłanie ponowne towaru. Może się to jednak stać po zakończeniu procesu reklamacyjnego wobec Poczty Polskiej. W przypadku nieotrzymania przesyłki do 14-tu dni roboczych od informacji z naszej strony o wysłaniu zamówienia, proszę niezwłocznie, po tym terminie, fakt taki zgłosić do nas drogą mailową. Uruchomimy wtedy proces reklamacyjny. Ustawowo, Poczta Polska ma czas 30-tu dni na zakończenie tego procesu. Otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności doręczyciela w szczególności, gdy paczka jest otwarta, uszkodzona lub dodatkowo obklejona.
  13. W celu zmniejszenia kosztów przesyłki wprowadziliśmy także możliwość odbierania przesyłek w Paczkomaty24/7
    Jeśli chcesz kontrolować co dzieje się z przesyłką nadaną w taki sposób, możesz to zrobić na stronie:
                                        
    http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke
  14. Nie wysyłamy przesyłek za granicę chyba, że przed dokonaniem zamówienia indywidualnie ustalimy z Klientem inaczej. Te ustalenia dotyczyć będą rodzaju przesyłki oraz jej kosztów, które są znacznie wyższe niż koszt wysyłki w obrębie kraju. Koszt przesyłek podany w opisach przedmiotów dotyczy przesyłek realizowanych w Polsce.
  15. Na podany przez nas koszt przesyłki składają się koszty opakowania, opłata pocztowa oraz 23% podatku VAT. Pełny koszt przesyłki uwidoczniony jest na paragonie czy fakturze.
  16. Nie uważamy się za nieomylnych i możemy nieświadomie popełnić jakiś błąd. Jeśli wyślemy Wam towar niezgodny z opisem towar, w którym przeoczyliśmy jakąś wadę, wyślemy rozmiar lub kolor inny niż był zamówiony, nie ponosicie żadnych kosztów związanych z wymianą lub zwrotem towaru.
  17. Kopertę, w której wysyłamy towar, przy delikatnym potraktowaniu jej w momencie otwierania, można wykorzystać ponownie w razie wymiany lub zwrotu towaru. Ma to nie tylko znaczenie ekonomiczne ale i ekologiczne.
  18. Reklamacje odnośnie wysłanego towaru zawsze są przez nas rozpatrywane. Można je zgłaszać drogą mailową. Towar otrzymany w stanie nienaruszonym, bez oznak użytkowania, z oryginalnymi metkami, wraz z paragonem fiskalnym oraz wypełnionym formularzem zwrotu (tutaj formularz do pobrania) - może być odesłany do dziesięciu dni od otrzymania przesyłki bez konieczności podawania przyczyn zwrotu
    (ustawa z dnia 02. marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za  szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz. U. Nr 22,

    poz. 271 ze zm.). W takim przypadku dokonujemy przelania na wskazany rachunek bankowy kwoty zapłaconej za zamówione a zwrócone przedmioty. Przelew zlecamy po otrzymaniu zwrotu do siedmiu dni. Występujemy też do Allegro o zwrot pobranej prowizji od sprzedaży.
  19. Towaru odsyłanego nie należy wysyłać przesyłką listową zwykłą. Jest to najtańsza forma ale bez pokwitowania i nie daje możliwości reklamowania w przypadku zaginięcia.
  20. Jeśli w ofercie znajdują się przedmioty w przypadku których jest możliwość wybrania koloru, kolor należy wybrać bezpośrednio po podjęciu decyzji o zakupie. Daje to nam możliwość przygotowania przesyłki przed dokonaniem wpłaty co z kolei przyspiesza realizację zamówienia. Brak takiej informacji może spowodować, szczególnie w przypadku aukcji zakończonych, że potrzebny kolor zostanie ponownie wystawiony i sprzedany.
  21. Komentarze, jako sprzedający wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego. Komentarz kupującego służy nam też, jako informacja, że przesyłka do Was dotarła i ewentualnie, że jest bez zastrzeżeń. W przypadku przesyłek za pobraniem, nie wystawiamy komentarza przed dokonaniem przez pocztę wpłaty za przesyłkę lecz dopiero po takiej wpłacie. W przypadku braku wpłaty za zamówienie z jednoczesnym brakiem odpowiedzi na przypomnienia wystawiamy komentarze negatywne. Bezpodstawne (nieprawdziwe, wulgarne naruszające naszą godność itp.) opinie negatywne o nas mają wpływ na zmniejszenie sprzedaży. Wystawiający mijające się z prawdą komentarze musi się liczyć z udowodnieniem swoich racji na drodze sądowej.
  22. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zawsze można do nas napisać maila lub przedzwonić. Na wszystkie maile o konkretne treści odpowiadamy tak szybko jak tylko to jest możliwe, lecz nie spędzamy całej doby przed komputerem. Czasami mamy problemy z Internetem. Prosimy adres wysyłki podawać tylko wtedy, gdy ma być on inny niż podany w serwisie Allegro. Korespondencja na dany temat powinna być ciągiem odpowiedzi. Pozwala nam to na utrzymanie właściwego tematu. Do obsługi sprzedaży stosujemy, programy z automatycznym powiadamianiem o statusie zamówienia. Zdarza się nam dość często, że nie dostajemy od Was - w przypadku aukcji gdzie jest wybór kolorów - informacji jaki wybraliście kolor a my mamy już Waszą wpłatę. Taka sytuacja nie pozwala nam terminowo zrealizować zamówienia.
  23. Kopiowanie zdjęć i opisów aukcji w całości lub we fragmentach bez zgody autorów jest zabronione.

Kontakt:

e-mail: lukczyr@gmail.com

Tel.: 601714101
 
Tel./fax.: 32/2189367

Odbiór osobisty:

Kończąc, chciałbym życzyć wszystkim, nie tylko dokonującym zakupów u nas, byście zawsze byli zadowoleni z takiej formy
sprzedaży, aby sposób zaopatrywania poprzez Internet, nie tylko oszczędzał Wasz czas, ale był też dla Was przyjemnością.

Sprawdź również oferty na innych naszych kontach Allegro:

 


Sposoby dobrania właściwego rozmiaru

Aby zamówić właściwy rozmiar wcześniej należy dokonać pomiarów.

Najważniejsza a zarazem najprostsza zasada to nie mierzyć siebie lecz przemierzyć jakąś aktualnie noszoną część ubrania.
Najlepszy do tej czynności byłby metr krawiecki. W jaki sposób to robić, pokazujemy na zdjęciach.

Przy mierzeniu pasa nogawki spodni nie mogą zwisać - obciążać spodni. Najlepiej wesprzeć je na stole.

W spodniach należy zapiąć guzik, po czym rozciągnąć je w pasie tak by guzik napotkał opór. Następnie już bez naciągania
ale tak by pas był całkowicie rozciągnięty, zważając by przyłożona do spodni miara krawiecka była wyprostowana, pobieramy wymiar.
W tym wypadku jest to połowa obwodu pasa. Na naszych aukcjach zawsze podajemy rozmiary w centymetrach ponieważ bardzo
często wymiary podawane przez producentów w innych miarach mijają się z rzeczywistością. Warto też zwrócić uwagę na to, że
w przypadku biodrówek pas w spodniach powinien mieć nieznacznie większy obwód niż w spodniach o klasycznym stanie.
Długość całkowitą spodni, długość nogawki, obwód nogawki należy mierzyć rozkładając wcześniej spodnie na stole czy podłodze.

W przypadku koszul, bluz, kurtek, swetrów postępujemy podobnie. Zapinamy guziki, ewentualnie zamek błyskawiczny,
rozkładamy mierzoną odzież na stole lub podłodze, tak by była w miarę rozprostowana, po czym sprawdzamy dany wymiar.
Na stronach z naszymi ofertami podajemy długości mierzone z tyłu, bez wysokości kołnierza. Jest to dość istotna informacja,
gdyż wymiar długości pobierany z przodu jest zazwyczaj mniejszy niż pobrany z tyłu.