NASZ SKLEP:



 
NASZ SERWIS



Usługi SERWISU Karcher znajdziesz
 


Firma KASTOR jest AUTORYZOWANYM PUNKTEM SPRZEDAŻY KARCHER
i istnieje na rynku od 1997 roku.



Specjalizujemy się w sprzedaży myjek ciśnieniowych nowych i używanych.

Prowadzimy również profesjonalny serwis urządzeń Karcher.
Naszymi klientami są osoby prywatne i firmy.


W ofercie posiadamy duży wybór używanych myjek ciśnieniowych:
zimno i gorącowodnych firmy KARCHER, na które dajemy 6 miesięcy gwarancji.
Prowadzimy również sprzedaż części zamiennych (także wysyłkową).


Prowadzimy sklep techniczny o bardzo szerokim asortymencie,
m.in. urządzenia spawalnicze, elektronarzędzia,
pneumatyka, lakiernictwo, wszelkiego rodzaju klucze i narzędzia warsztatowe,
chemia do mycia i konserwowania róźnego rodzaju powierzchni.






WYSYŁKA:

Podane poniżej koszty przesyłek są obowiązujące, chyba, że zostały podane inne w opisie aukcji:


Przesyłka kurierska:
koszt przesyłki waga
do 30kg
do 100 kg
przesyłka kurierska za pobraniem
16 zł
40 - 100 zł
przesyłka kurierska po dokonaniu przedpłaty
13 zł
40 - 100 zł


Przesyłka priorytetowa pocztą polską
koszt przesyłki waga
do 0,5 kg.
list polecony
do 2 kg.
list polecony
do 5 kg.
przesyłka pocztowa za pobraniem
-
- 19 zł
przesyłka pocztowa po dokonaniu przedpłaty
6 zł
8 zł
13 zł


Płatności:

FIRMA KASTOR
PKO - Inteligo
74 1020 2892 0000 5902 0206 2842

Na wpłacie, przelewie proszę umieścić następujące informacje :
- nick z allegro
- numer aukcji

Towar wysyłamy natychmiast po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie !


Kontakt i lokalizacja:
Sklep: Serwis:

ul. Głowackiego 72
32-800 Brzesko


tel. (014)663-29-43
tel./fax. (014)686-15-60
tel. kom. 668-010-255

 

 

 

 

Aukcje Allegro:
skleptechniczny



poniedziałek - piątek
7.00-17.00

sobota
7.00-13.00

ul. Głowackiego 67
32-800 Brzesko


tel./fax. (014) 663-41-68
tel.kom. 606-644-002

 

e-mail:
serwiskarcher@gmail.com


 

 


Aukcje Allegro:
serwiskarcher - urządzenia nowe i akcesoria
wiechaw - urządzenia używane

 


poniedziałek - piątek
7.00-17.00
sobota
7.00-13.00


Regulamin Aukcji
Jeżeli widzisz, że cena sprzedaży przedmiotu znacząco odbiega od ceny rynkowej, przed zalicytowaniem koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Zastrzegamy sobie bowiem prawo do odmowy sprzedaży w takich przypadkach
Po zalicytowaniu aukcji należy potwierdzić chęć zakupu
 przez wypełnienie Formularza Opcji Dostawy lub pisząc wiadomość e-mail bezpośrednio do nas na adres serwiskarcher@gmail.com 

 Wiadomość ta powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje czyli:
sposób zapłaty (przelew, pobranie), adres na jaki mamy wysłać towar, numer telefonu kontaktowego a w przypadku faktury dane firmy.


Po otrzymaniu informacji towar staramy się wysłać do 24 godzin,
zastrzegamy sobie jednak prawo do wydłużenia okresu realizacji zamówienia.
Nie ponosimy odpowiedzialności za wydłużony czas dostarczenia
paczki przez Pocztę Polską czy też Kuriera.


Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić w obecności listonosza czy kuriera stan i zawartość paczki.
W przypadku wykrycia jakichkolwiek nieprawidłowości, należy natychmiast spisać protokół szkody.

Reklamację uszkodzenia towarów w przesyłce w wypadku nie spisania protokołu szkody w momencie dostarczenia paczki będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po uznaniu reklamacji przez firmę przewozową.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia czy też braki towaru wynikłe z nieuczciwości firm przewozowych.
Jeżeli nie sprawdzisz paczki przy pracowniku firmy przewozowej nie wystawiaj negatywnego komentarza,
opisz braki w mailu a my zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

Jeżeli z pewnych względów chcesz zareklamować lub zwrócić towar,
musisz go przywieść lub wysłać do nas na własny rachunek w celu rozpatrzenia
ewentualnego zwrotu czy reklamacji.
Wszystkie koszty transportowe związane przywozem i odbiorem reklamowanego towaru pokrywa kupujący. Podstawą uznania zwrotu
jest dostarczenie dowodu zakupu (paragon). Zwrot towaru jest możliwy pod warunkiem, że jest on w stanie nienaruszonym. W przypadku reklamacji towaru należy wraz z uszkodzonym przedmiotem dostarczyć kartę gwarancyjną (dla urządzeń) oraz dowód zakupu (F-VAT, paragon)

 Nie odbieramy paczek pobraniowych ani wysyłanych na nasz koszt.
Przed wysyłką towaru na reklamację należy go wyczyścić, w przeciwnym wypadku doliczymy dodatkowe koszty za usługę.
Regulamin zwrotów:

o            Kupujący posiada prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki,
  zgodnie z ustawą z 2 marca 2002 roku „ O ochronie niektórych praw konsumentów”
  Dz. U.00.22.271.

o            Towar musi być nowy, nieużywany, opakowanie musi być całe nie zniszczone oraz
  kompletne.

o            Uwaga! Zwrot jest przyjmowany tylko z oryginalnym dowodem zakupu, którym jest
  paragon. Każdorazowo dowód zakupu dołączany jest do przesyłki
  (najczęściej w  kopercie foliowej na zewnątrz opakowania przy naklejce kurierskiej)

o            Należy również napisać pismo, że odstępują Państwo od umowy kupna sprzedaży
  potwierdzając to nr dowodu osobistego oraz swoim podpisem.

o            Firma zwraca koszt produktu, koszt wysyłki zwracanego towaru oraz koszt wysyłki do klienta nie podlega zwrotowi.

o            Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Dopiero po stwierdzeniu iż towar jest nowy,
  nieużywany a opakowanie całe zwracamy pieniądze.

o            W przypadku zwrotu towaru zwracamy pieniądze w przeciągu 30 dni roboczych
  od otrzymania zwróconego towaru.
Ze względu na ciągłe zmiany technologiczne produktów produkowanych
 przez naszych dostawców, zastrzegamy sobie prawo do niezgodności niektórych
parametrów z danymi publikowanymi w opisach i na zdjęciach w aukcji.

Pamiętaj więc, aby skontaktować się przed zrobieniem zakupów.


Zawsze w drugiej kolejności wystawiamy komentarz.
Złożenie zamówienia (zalicytowanie) na naszej aukcji jest równoważna z akceptacją powyższego regulaminu.




Uwagi:

1. Wszystkie oferowane przez nas towary posiadają gwarancję
(chyba, że opis aukcji stanowi inaczej).

2. Pamiętaj, że podstawą do rozpatrzenia gwarancji jest karta gwarancyjna z dołączonym dokumentem zakupu tj. paragonem lub fakturą.

3. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt, oraz paczek wysyłanych za pobraniem.

4. Wszystkie przesyłki prosimy przesyłać do naszego sklepu:

FIRMA KASTOR

32-800 Brzesko
ul. Głowackiego 72
tel. 014-686-15-60
kom. 508-580-699
c2c6fc1a268450f58835c2ca209f0b83

Dojazd:

Sklep: mapka dojazdowa
Serwis: mapka dojazdowa