Nasze aukcje
Uwaga! Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem sprzedawcy i informacjami w bocznym panelu. Pozwoli to uniknąć problemów po zakupie.
Dane naszej firmy

Hard-Pc

ul. Fabryczna 12
24-300 Opole Lubelskie
NIP: PL717-172-46-07
Regon: 060131681
Kontakt

Dział handlowy

Dział serwisu i reklamacji

Uwaga!

W razie pytań dotyczących terminu wysyłki prosimy o kotakt mailowy: allegro@hard-pc.pl

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek: 9-17
Formy wysyłki

Przesyłki pocztowe


Możliwość wysyłki przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej udostępniamy jedynie dla produktów, których wartość nie przekracza 100zł.

Uwaga!

Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
W uzasadnionych przypadkach czas ten może się wydłużyć, ale nie więcej niż do 10 dni roboczych.
Nie udostępniamy numerów nadań przesyłek pocztowych!

Przesyłki kurierskie

Możliwość wysyłki kurierskiej udostępniamy na wszystkich naszych aukcjach. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem przewoźników UPS oraz Siódemka.

Uwaga!

Przedmioty za pośrednictwem firm kurierskich wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania wpłaty.
W uzasadnionych przypadkach termin ten może się wydłużyć, ale nie więcej niż do 5 dni roboczych.

Informacje o firmie i regulamin sprzedaży

 
Firma Paweł Wielgos Hard Pc zajmuje się detaliczną sprzedażą sprzętu komputerowego i akcesoriów od 2006 roku. Przez okres ten wykreowaliśmy stabilną markę, oraz zdobyliśmy wielu stałych klientów. Poprawność naszych danych można sprawdzić na stronie http://www.stat.gov.pl/regon/

Naszym celem jest zadowolenie klienta z zakupów u nas. Staramy się rozwiązywać wszelkie wątpliwości i odpowiadać na pytania jak najbardziej profesjonalnie.

Towary zakupione u nas są nowe, oryginalnie zapakowane(chyba, że opis stanowi inaczej) oraz legalnie wprowadzone do obrotu na terenie Polski. Każdy produkt posiada gwarancję, o długości której informujemy w opisie aukcji.

Cenimy sobie czas naszych klientów, dlatego oprócz Poczty Polskiej oferujemy zawsze transport kurierem UPS.


Regulamin:

1. Umowa kupna sprzedaży:

Opcja KupTeraz oraz jakakolwiek licytacja jest podpisaniem umowycywilno-prawnej, a co za tym idzie jest ona wiążąca prawnie. W związkuz czym nie odwołujemy żadnych ofert kupna lub licytacji.

Kupujący zobowiązuje się do przelania kwoty za kupiony towar pluskoszty wysyłki na firmowe konto w ciągu 14 dni od zakupu towaru. Jeżeli po 14 dniach pieniądze nadal nie będą zaksięgowane na naszym koncie, transakcja jest anulowana oraz będziemy się zwracać do Allegro o odzyskanie "podatku allegro".

2. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego

3. Sprzedawane przez nas towary są nowe(niewykluczone jednak, że posiadają wady fabryczne, których nie jesteśmy wstanie wykryć) oraz legalnie wprowadzone do obrotu na rynku polskim.

4. Opisy i dane techniczne mogą zawierać błędy merytoryczne, które nie są podstawą do roszczeń. Przy zakupie wyznacznikiem sprzedawanego przedmiotu jest tytuł aukcji!

5. Dokumenty sprzedaży

Na każdy towar wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę VAT. Jeśli w paczce brak dokumentu sprzedaży skontaktuj się z nami, doślemy go drogą elektroniczną.

Jedynie dokument sprzedaży upoważnia do reklamowania zakupionego towaru. Prosimy więc o jego zachowanie (skserowanie paragonu, gdyż te zazwyczaj blakną po jakimś czasie). Nie uznajemy reklamacji na podstawie potwierdzeń przelewów, przedruków stron aukcji i innych nie będącymi dokumentami sprzedaży wydanymi przez naszą firmę.

Nie wystawiamy fałszywych dokumentów, na inne ceny lub produkty których nie sprzedajemy.

6. Warunki dostawy

Zamówiony towar wysyłamy kurierami UPS  oraz Pocztą Polską

Koszt wysyłki zależny jest od wagi towaru i podajemy go w każdej aukcji.

W przypadku zamówień składających się z kilku produktów, a mających zostać dostarczonych jedną przesyłką, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Obsługującego ostatniego elementu danego zamówienia.

W przypadku braku dodatków (smyczek, długopisów etc.) w paczce, w której powinny one się znajdować (informacje na aukcjach) prosimy o informacje, zostaną one dostarczone jak najszybciej to możliwe.

Na czas otrzymania przesyłki składają się: czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, pakowanie paczki) oraz czas dostawy, zależny od wybranego sposobu doręczenia przesyłki.


Przesyłki pocztowe wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie, w uzasadnionych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, ale nie więcej niż 10 dni roboczych.

Przesyłki kurierskie wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczego. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych.

Po otrzymaniu przesyłki klient WINIEN dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach, bądź niezgodności z dokumentem zakupu, niezwłocznie poinformować sprzedawcę. W przypadku uszkodzenia towaru lub opakowania podczas transportu, kupujący zobowiązany jest spisać w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokół szkody, który jest niezbędny do złożenia reklamacji.

7. Opisy i zdjęcia produktów są własnością firmy Paweł Wielgos Hard Pc. Z przyczyn niezależnych od sprzedającego, nie gwarantujemy, iż publikowane dane techniczne nie zawierają błędów lub uchybień, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem. Fotografie produktów są zdjęciami poglądowymi, dlatego też mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu.

8. Warunki zwrotów

Kupujący, który zawarł umowę poprzez witrynę www.Allegro.pl może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującym prawem w terminie 10 dni kalendarzowych i musi ten fakt poprzeć pisemnym oświadczeniem dołączonym do zwracanego towaru bądź wysłanym listem poleconym do siedziby firmy Hard-Pc.

Zwracany towar, o którym mowa w powyższy punkcie odbywa się na koszt klienta. Produkt nie może nosić widocznych śladów użytkowania i musi zostać dostarczony w oryginalnym, nie naruszonym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodatkami (płyty, śruby, instrukcje), oraz dołączonymi do paczki dodatkami (gadżetami). Towar nie spełniający powyższych norm zostanie odesłany do klienta koszt odbiorcy.

W sytuacji, gdy Konsument zdecyduje się na zwrot towaru, a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia powyższych punktów, umowę kupna/sprzedaży uważa się za niebyłą, a Klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez zamawiającego podpisanej kopii faktury korygującej, zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu na wskazane przez Klienta konto.

9. Procedura reklamacji

Jeżeli towar ulegnie uszkodzeniu (niemechanicznemu), należy skontaktować się z naszym serwisem pod adresem serwis@hard-pc.pl. Pracownik firmy w odpowiedzi przekaże dokładniejsze instrukcje postępowania.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzonego w obecności doręczyciela protokołu z otwarcia paczki. W takim wypadku kopię podpisanego przez doręczyciela i odbiorcę protokołu należy przesłać razem z reklamowanym towarem.

Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego (więcej informacji pod adresem mail: serwis@hard-pc.pl). Zostanie nadany numer reklamacji – tzw. numer RMA. Paczki nieoznaczone tym numerem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie zmuszony opłacić koszty transportu w obie strony.

W przypadku, gdy numer RMA nie zostanie przydzielony automatycznie,zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i dni świątecznych).

W mailu zwrotnym, znajdować się będą dane z numerem RMA, danymi adresowymi serwisu, zawartością, która powinna zostać umieszczona w przesyłce. Prosimy numer RMA umieścić na liście przewozowym w polu UWAGI, lub w widocznym miejscu na zewnątrz paczki.

Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie, umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.

Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na jego funkcjonalność, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego działania sprzętu.

Do sprzętu należy dołączyć opis uszkodzeń wraz z informacją, kiedy (wjakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki powinien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.

Prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu. W przypadku braku dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie Hard-Pc, sprzęt nie będzie przyjmowany do dalszych działań reklamacyjnych, do momentu, w którym klient nie przedstawi dokumentu zakupu.

Dział serwisu i RMA nie realizuje zwrotów z tytułu Ustawy z dnia 2marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 r.). Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od dnia wydania dokumentu zakupu. W takim wypadku należy zapoznać się z procedurą zwrotu z tytułu tejże ustawy.

Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i odeśle towar do klienta na jego koszt.

Firma Hard-Pc weryfikuje usterkę w przeciągu 14 dni roboczych, a jeśli wystąpi konieczność odesłania sprzętu do serwisu zewnętrznego termin może się wydłużyć do 28 dni roboczych.

10. Postanowienia końcowe

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany treści regulaminu.

Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich zamieszczenia w witrynie sklepu, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.



   
Nasze topowe marki