1. O firmie
Dokładamy wszelkich starań , aby transakcje z nami przebiegały szybko i bezproblemowo.
Gwarantujemy bezpieczne zakupy - działamy legalnie - towar zakupiony u nas zawsze otrzymujesz wraz z paragonem ,wystawiamy faktury VAT.
Ceny wszystkich produktów  znajdujących się w naszej ofercie  zawierają podatek VAT (są cenami brutto) – zarówno towar jak i koszty przesyłki.
Aukcje internetowe użytkownika www_logos-net_pl w serwisie aukcyjnym Allegro.pl
prowadzone są przez firmę: LOGOS Tomasz Kiżewski, Plac Kopernika 5, 64-800 Chodzież,
NIP: 764-206-62-86, REGON 570882100.  Numer wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej 16773 , zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej zostało wydane przez Prezydenta Miasta Piły.
Adres korespondencyjny: LOGOS Tomasz Kiżewski, Plac Kopernika 5, 64-800 Chodzież,
Kontakt telefoniczny:   numer telefonu do nas znajduje się w opisach na naszych aukcjach, w dni robocze , poniedziałek - piątek w godzinach 09.00 – 16.00
Adres  elektroniczny: allegro@logos-net.pl
Firma jest czynna  w dni robocze od poniedziałku do piątku w  godzinach od 9.00 do 15.00.  W tych  godzinach czynny jest nasz telefon. W dni robocze na e-maile otrzymane do  godziny 16.00 staramy się odpowiadać tego samego dnia.
Jeśli masz wątpliwości,  jakiekolwiek pytania - zapraszamy - kontaktuj się z nami - najlepiej poprzez link na aukcji "Zadaj pytanie Sprzedającemu" możesz też wysłać maila na adres: allegro@logos-net.pl
Jeżeli nie możesz skontaktować się z nami mailowo - zadzwoń numer telefonu do nas znajduje się w opisach na naszych aukcjach -  w dni robocze w godz. 9.00 –15.00.   
Kontaktując się z nami podaj numer lub tytuł aukcji o którą chcesz zapytać - ułatwi to nam udzielenie odpowiedzi.


2. O produktach.
Wszystkie oferowane przez Nas towary pochodzą z legalnego źródła, na wszystkie wystawiamy FV lub Paragon.
Przed zalicytowaniem proszę sprawdzić dokładnie opis produktu - zajmie to tylko chwilę, a unikniemy niepotrzebnych wymian.
Zdjęcia produktów najczęściej są wykonywane przez nas (real foto) i przedstawiają licytowany przedmiot.

Jeśli w opisie aukcji podane są dostępne różne kolory, proszę informację o wybranym kolorze przesłać do nas w informacji do sprzedającego w formularzu dostawy.

W przypadku jeśli klient nie poda koloru wysyłka zostanie wstrzymana do czasu uzyskania tej informacji.

Wysyłamy zawsze towar wg ostatniego formularza dostawy wypełnionego prze klienta.

3. Formy płatności

a) płacę z Allegro. (najszybszy sposób zapłaty za towar, najszybsza wysyłka towaru od Nas)

b) przedpłata na konto: numer konta naszej Firmy 40 1140 2004 0000 3102 5292 7385 w tytule przelewu proszę podać tylko państwa nick (nazwę).  Numer konta i dane do wpłaty otrzymają Państwo w mailu przesyłanym automatycznie po wygraniu aukcji przez serwis Allegro, a także w mailu przesłanym przez nas - potwierdzającym przyjęcie Państwa zamówienia do realizacji.
c) wysyłka za pobraniem  (płatne przy odbiorze paczki)



4.Wysyłka
Zakupiony przez Państwa towar wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na NASZYM koncie, lub od chwili otrzymania zamówienia na wysyłkę pobraniową. Wysyłkę paczek prowadzimy za pośrednictwem Firmy kurierskiej DHL oraz POCZTEX od poniedziałku do piątku – każdego dnia roboczego do godz 13.00. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku przesyłki, w momencie dostawy, prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu o stanie przesyłki (protokołu szkodowego). 

Jeżeli przesyłka nie dotrze na wskazany adres do doręczeń w ciągu 3 (trzech) dni roboczych prosimy o skontaktowanie się z naszą Firmą celem rozwiązania zaistniałego problemu. 



5.Koszt przesyłki
Koszty wysyłki towaru są podane w opisie aukcji w tabeli „Koszty dostawy”. Jeśli nie odpowiada Państwu koszt przesyłki lub jej forma (firma kurierska), proszę nie dokonywać zakupów na naszych aukcjach. 

Koszt wysyłki uwidoczniony w tabeli „Koszty dostawy” dotyczy obszaru Polski – przesłanie za granicę wymagać będzie dodatkowych uzgodnień wg taryfy pocztowej. 

 

6.Zmiana adresu
Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny niż podany w Allegro prosimy poinformować o tym w Formularzu „Sposób zapłaty i dostawy” od razu po transakcji.  Dane do wysyłki podawane w tytule przelewu nie są brane pod uwagę. Dostęp do konta ma tylko  księgowość i to tylko w celu ustalenia, czy dotarła  wpłata. Do zmiany adresu wysyłki  służy formularz opcji dostawy Allegro. 

 

Proszę podawać aktualny, poprawny adres do wysyłki. 


7.Termin płatności
Na wpłatę pieniędzy oczekujemy do 10 dni od zakończenia aukcji. Następnie do Klienta wysyłane są  mailowe  powiadomienia przypominające o zakupie.  Po 14 dniach wysyłamy do serwisu allegro Formularz Zwrotu Prowizji.


8.Komentarze
Jako sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy. Mamy wtedy pewność, że przesyłka do Państwa dotarła. Jeżeli z przesyłka jest coś nie tak - prosimy o kontakt. Prosimy nie wystawiać pochopnie komentarza negatywnego lub neutralnego. Uważamy, że każdą transakcję można pozytywnie zakończyć. Zależy nam na zadowoleniu klienta z transakcji – więc jeśli będzie coś nie tak prosimy o kontakt – postaramy się szybko rozwiązać wszystkie problemy.

9.Dowód zakupu  
Do przesyłki ZAWSZE dołączony jest paragon fiskalny lub FV. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT. Jeśli mamy wystawić fakturę, proszę poinformować nas o tym od razu po zakupie, podając prawidłowe dane do wystawienia faktury VAT.

10.Gwarancja
Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są gwarancją producenta lub importera.


11.Warunki reklamacji
Składając reklamację proszę odesłać towar zwykłą paczką pocztową na adres:  

LOGOS Tomasz Kiżewski,  

Plac Kopernika 5,  

64-800 Chodzież


Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@logos-net.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

LOGOS Tomasz Kiżewski,

Plac Kopernika 5,

64-800 Chodzież.


Towar proszę odesłać zwykłą paczką pocztową.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Gotowy  wzór formularza reklamacyjnego można pobrać tutaj: (DOC, lub PDF)

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem. 

 

12.Zwroty
 

Kupujący na prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki (nie dotyczy to umów zawartych w drodze aukcji publicznej). Opis procedury odstąpienia od umowy i wzór formularza zwrotu jest zamieszczony na stronie oferowanego przedmiotu w zakładce „ Informacje od Sprzedającego”. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.

Przesyłkę proszę nadać  na adres

LOGOS Tomasz Kiżewski,

Plac Kopernika 5,

64-800 Chodzież

 

Proszę, aby zwracany towar był odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie.

Gotowy  wzór formularza odstąpienia od umowy można pobrać tutaj: (DOC, lub PDF)

 

Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

 



 

Normal

0

21

false

false

false

PL

X-NONE

X-NONE