1.O firmie
Dokładamy wszelkich starań , aby transakcje z nami przebiegały szybko i bezproblemowo.
Gwarantujemy bezpieczne zakupy - działamy legalnie - towar zakupiony u nas zawsze otrzymujesz wraz z paragonem ,wystawiamy faktury VAT.
Ceny wszystkich produktów  znajdujących się w naszej ofercie  zawierają podatek VAT (są cenami brutto) – zarówno towar jak i koszty przesyłki.
Aukcje internetowe użytkownika www_logos-net_pl w serwisie aukcyjnym Allegro.pl
prowadzone są przez firmę: LOGOS Tomasz Kiżewski, Raczkowskiego 2, 64-800 Chodzież,
NIP: 764-206-62-86, REGON 570882100.  Numer wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej 16773 , zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej zostało wydane przez Prezydenta Miasta Piły.
Adres korespondencyjny: LOGOS Tomasz Kiżewski, Raczkowskiego 2, 64-800 Chodzież,
Kontakt telefoniczny:   numer telefonu do nas znajduje się w opisach na naszych aukcjach, w dni robocze , poniedziałek - piątek w godzinach 09.00 – 16.00
Adres  elektroniczny: allegro@logos-net.pl
Firma jest czynna  w dni robocze od poniedziałku do piątku w  godzinach od 10.00 do 16.00.  W tych  godzinach czynny jest nasz telefon. W dni robocze na e-maile otrzymane do  godziny 16.00 staramy się odpowiadać tego samego dnia.
Na maile otrzymane po  godzinie 16.00 odpowiadamy następnego dnia roboczego. Na maile otrzymane w sobotę i niedzielę odpowiadamy w poniedziałek. Na maile otrzymane w dni świąteczne odpowiadamy w pierwszy następujący po nich dzień roboczy. Klient dokonujący zakupu w naszej firmie na bieżąco informowany jest  drogą elektroniczną (mailem) o  etapach realizacji zamówienia poprzez program obsługujący transakcje allegro Menedżer Sprzedaży. Nie wysyłamy żadnych zbędnych informacji , spamu , czy materiałów o treści reklamowej.
Jeśli masz wątpliwości,  jakiekolwiek pytania - zapraszamy - kontaktuj się z nami - najlepiej poprzez link na aukcji "Zadaj pytanie Sprzedającemu" możesz też wysłać maila na adres: allegro@logos-net.pl
Jeżeli nie możesz skontaktować się z nami mailowo - zadzwoń numer telefonu do nas znajduje się w opisach na naszych aukcjach -  w dni robocze w godz. 10.00 –16.00.   
Kontaktując się z nami podaj numer lub tytuł aukcji o którą chcesz zapytać - ułatwi to nam udzielenie odpowiedzi.


2. O produktach.
Wszystkie oferowane przez Nas towary pochodzą z legalnego źródła, na wszystkie wystawiamy FV lub Paragon.
Przed zalicytowaniem proszę sprawdzić dokładnie opis produktu - zajmie to tylko chwilę, a unikniemy niepotrzebnych wymian.
Zdjęcia produktów najczęściej są wykonywane przez nas (real foto) i przedstawiają licytowany przedmiot.

Jeśli w opisie aukcji podane są dostępne różne kolory, proszę informację o wybranym kolorze przesłać do nas w informacji do sprzedającego w formularzu dostawy.

W przypadku jeśli klient nie poda koloru wysyłka zostanie wstrzymana do czasu uzyskania tej informacji.

Wysyłamy zawsze towar wg ostatniego formularza dostawy wypełnionego prze klienta.

3. Formy płatności

a) płacę z Allegro. (najszybszy sposób zapłaty za towar, najszybsza wysyłka towaru od Nas)

b) przedpłata na konto: numer konta naszej Firmy 40 1140 2004 0000 3102 5292 7385 w tytule przelewu proszę podać tylko państwa nick (nazwę).  Numer konta i dane do wpłaty otrzymają Państwo w mailu przesyłanym automatycznie po wygraniu aukcji przez serwis Allegro, a także w mailu przesłanym przez nas - potwierdzającym przyjęcie Państwa zamówienia do realizacji.
c) wysyłka za pobraniem  (płatne przy odbiorze paczki)



4.Wysyłka
Wysyłkę paczek prowadzimy za pośrednictwem Firmy kurierskiej DHL od poniedziałku do piątku - każdego dnia roboczego do godz 12.00. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku przesyłki prosimy o natychmiastowy kontakt.
Jeżeli nie otrzymają Państwo przesyłki, prosimy o informację w celu rozpoczęcia przez nas procedury reklamacyjnej.
Prosimy  naszych klientów o uzupełnienie swoich danych  w zakładce"Dane konta Allegro" o aktualny numer telefonu kontaktowego. Wysyłki paczek użytkowników, którzy w swoich danych nie posiadają/nie podali numeru  kontaktowego/ będą wstrzymane do momentu uzyskania numeru.   

5.Koszt przesyłki
W opisie każdej aukcji (tabela "Transport i Płatność") podane są koszt przesyłki, który należy doliczyć to ceny wylicytowanego przedmiotu. Koszt przesyłki zawiera: koszt zabezpieczenia i pakowania zakupionego towaru oraz koszt nadania.


6.Zmiana adresu
Wszelkie informacje dotyczące adresu wysyłkowego prosimy umieszczać w formularzu dostawy który wypełnia się podczas finalizowania transakcji. To znacznie ułatwi i przyśpieszy wysyłkę. W przypadku wypełnienia nie poprawnie tego formularza najlepiej wypełnić go jeszcze raz poprawnie. Jeśli będą mieli Państwo z tym problem prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.


7.Termin płatności
Na wpłatę pieniędzy oczekujemy do 7 dni od zakończenia aukcji. Następnie do Klienta wysyłane są  mailowe  powiadomienia przypominające o zakupie.  Po 14 dniach wysyłamy do serwisu allegro  Formularz Zwrotu Prowizji.  Jeśli chcesz wstrzymać się z wpłatą, bo planujesz dalsze zakupy i chcesz mieć wysyłkę jedną paczką - poinformuj nas mailem do kiedy zamierzasz licytować.

8.Komentarze
Jako Sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy. Mamy wtedy pewność, że przesyłka do Państwa dotarła. Jeżeli z otrzymaną przesyłką jest coś nie tak - prosimy o kontakt. Prosimy nie wystawiać pochopnie komentarza negatywnego lub neutralnego.Uważamy , że każdą transakcję można pozytywnie zakończyć. Osoby, które wystawią nam komentarz negatywny (bądź neutralny) , a nie zgłaszały wcześniej reklamacji, wad towaru lub zaginięcia przesyłki otrzymają od nas komentarz negatywny.Zależy nam  na zadowoleniu klienta z transakcji - więc jeżeli coś będzie nie tak prosimy o kontakt - na pewno postaramy się szybko rozwiązać wszelkie problemy.

9.Dowód zakupu  
Do przesyłki dołączany jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Na życzenie Klienta wystawiana jest Faktura VAT (prosimy o wypełnienie informacji do faktury w formularzu dostawy). Dowód zakupu jest podstawą do ewentualnej reklamacji lub zwrotu, dlatego proszę zwrócić na to uwagę przy otwieraniu paczki. Wszelkie niezgodności lub braki proszę zgłaszać po odebraniu przesyłki.

10.Gwarancja
Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są rękojmią wynikającą z aktualnych przepisów prawa.

11.Warunki reklamacji
Towar podlega reklamacji w razie stwierdzenia jego niezgodności z umową. Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na adres: LOGOS Tomasz Kiżewski, Raczkowskiego 2, 64-800 Chodzież,  wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu,adresem zwrotnym z podaniem kontaktowego numeru telefonu, imieniem i nazwiskiem, nickiem z Allegro oraz opisem wady towaru .
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.

 

12.Zwroty
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dn. 2 marca 2000r.Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu. (Dz.U. nr 22,poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy przedmiotów zakupionych w opcji Kup teraz przez konsumentów (nie dotyczy przedsiębiorców)


Aby dokonać zwrotu najlepiej proszę odesłać towar na adres:

LOGOS Tomasz Kiżewski,

Raczkowskiego 2,

64-800 Chodzież

w stanie niezmienionym chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. Prosimy dołączyć dowód zakupu oraz z wszystkie elementy z jakimi  został dostarczony. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Pieniądze zostaną przesłane w terminie do 14 dni.

Zwrot towaru wiąże się z naszym wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji (nie powoduje żadnych konsekwencji dla Kupującego ze strony Allegro).


13.Wymiana
Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny, jeśli tylko jest aktualnie dostępny. Przed wysłaniem towaru na wymianę proszę o kontakt e-mail.

Życzymy zadowolenia z zakupów :-)