Untitled Document

1.Kontakt

 

Jeśli masz wątpliwości, jakiekolwiek pytania – zapraszamy – kontaktuj się z nami – najlepiej poprzez link na aukcji: „Pytanie do Sprzedającego” możesz też wysłać maila na adres: allegro@logos24.pl

 

Jeżeli nie możesz skontaktować się z nami mailowo, prosimy o kontakt telefoniczny  tel.609-800-250 w dni robocze w godz. 9.00 – 16.00. 

Kontaktując się z nami podaj swoją nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji (oferta nr: …), o którą chcesz zapytać – ułatwi nam to udzielenie odpowiedzi.

Nie odpowiadamy na sms i wiadomości pozostawione na poczcie głosowej. Nie łączymy zakupów z kilku naszych kont allegro, oraz z kilku różnych kont osób licytujących. Nie wycofujemy ofert złożonych na naszych aukcjach.

 

2. O firmie

Działamy legalnie, towar zakupiony u nas zawsze otrzymujesz wraz z paragonem, wystawiamy faktury VAT.

Ceny wszystkich produktów znajdujących się w naszej ofercie zawierają podatek VAT (są cenami brutto) – zarówno towar jak i koszty przesyłki.

Aukcje internetowe użytkownika www_logos-net_pl w serwisie Allegro.pl prowadzone są przez firmę: LOGOS Tomasz Kiżewski, Plac Kopernik 5, 64-800 Chodzież

NIP 764-206-62-86, REGON 570882100. Numer wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej 16773 , zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej zostało wydane przez Prezydenta Miasta Piły.

Dział sprzedaży użytkownika www_logos-net_pl znajduje się na  ul. Plac Kopernika 5,  64-800 Chodzież.

Firma jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00 i w tych godzinach odpowiadamy na maile oraz czynny jest nasz telefon. Klient dokonujący zakupy w naszej firmie na bieżąco informowany jest drogą elektroniczną (mailem) o etapie realizacji zamówienia poprzez program obsługujący transakcje allegro. Nie wysyłamy żadnych zbędnych informacji, spamu czy materiałów treści reklamowej.

 

3. O produkcie

Wszystkie oferowane przez Nas towary pochodzą z legalnego źródła, na wszystkie wystawiamy FV lub Paragon.
Przed zalicytowaniem proszę sprawdzić dokładnie opis produktu - zajmie to tylko chwilę, a unikniemy niepotrzebnych wymian.
Zdjęcia produktów najczęściej są wykonywane przez nas (real foto) i przedstawiają licytowany przedmiot.

Jeśli w opisie aukcji podane są dostępne różne kolory, proszę informację o wybranym kolorze przesłać do nas w informacji do sprzedającego w formularzu dostawy.

W przypadku jeśli klient nie poda koloru wysyłka zostanie wstrzymana do czasu uzyskania tej informacji.

Wysyłamy zawsze towar wg ostatniego formularza dostawy wypełnionego przez klienta.

 

4. Formy płatności

a) przedpłata na konto - numer konta naszej Firmy mBank 40 1140 2004 0000 3102 5292 7385 w tytule proszę podać koniecznie nick oraz nr aukcji. Numer konta i dane do wpłaty otrzymają Państwo w mailu wysłanym automatycznie po wygraniu aukcji przez serwis Allegro, a także w mailu wysłanym przez nas – potwierdzającym przyjęcie Państwa zamówienia do realizacji

b) wpłata poprzez PayU

c) wysyłka za pobraniem (płatne przy odbiorze paczki)

 

W przypadku zakupów wieloprzedmiotowych na wpłatę czekamy 14 dni kalendarzowych licząc od daty pierwszej licytacji. Nie wstrzymujemy wysyłki paczek z przedmiotami, za które otrzymaliśmy wpłatę.

 

5. Wysyłka

Zakupiony przez Państwa towar wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na NASZYM koncie, lub od chwili otrzymania zamówienia na wysyłkę pobraniową. Wysyłkę paczek prowadzimy za pośrednictwem Firmy kurierskiej Pocztex od poniedziałku do piątku – każdego dnia roboczego do godz 12.00. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku przesyłki, w momencie dostawy, prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu o stanie przesyłki (protokołu szkodowego).

Jeżeli przesyłka nie dotrze na wskazany adres do doręczeń w ciągu 3 (trzech) dni roboczych prosimy o skontaktowanie się z naszą Firmą celem rozwiązania zaistniałego problemu.

 

6. Koszt wysyłki

Koszty wysyłki towaru są podane w opisie aukcji w tabeli „Koszty dostawy”. Jeśli nie odpowiada Państwu koszt przesyłki lub jej forma (firma kurierska), proszę nie dokonywać zakupów na naszych aukcjach.

Koszt wysyłki uwidoczniony w tabeli „Koszty dostawy” dotyczy obszaru Polski – przesłanie za granicę wymagać będzie dodatkowych uzgodnień wg taryfy pocztowej.

 

7. Zmiana adresu wysyłki

Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny niż podany w Allegro prosimy poinformować o tym w Formularzu „Sposób zapłaty i dostawy” od razu po transakcji.  Dane do wysyłki podawane w tytule przelewu nie są brane pod uwagę. Dostęp do konta ma tylko  księgowość i to tylko w celu ustalenia, czy dotarła  wpłata. Do zmiany adresu wysyłki służy formularz opcji dostawy Allegro.

 

Proszę podawać aktualny, poprawny adres do wysyłki.

 

8. Termin Płatności

Na wpłatę pieniędzy oczekujemy do 10 dni kalendarzowych od zakończenia aukcji. Następnie do Klienta wysyłane są maile powiadomienia przypominające o zakupie. Po 14 dniach wysyłamy do serwisu Allegro Formularz Zwrotu Prowizji, a towar zostaje ponownie wystawiony do sprzedaży. Środki zaksięgowane na koncie naszej Firmy po tym terminie zostaną odesłane, a transakcja uznana za nieważną.

Klient, który nie dokona wpłaty lub nie potwierdzi wysyłki  pobraniowej  będzie miał blokowaną  możliwość dalszego uczestniczenia w naszych aukcjach do czasu uregulowania płatności.

 

9. Komentarze

Jako sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy. Mamy wtedy pewność, że przesyłka do Państwa dotarła. Jeżeli z przesyłka jest coś nie tak - prosimy o kontakt. Prosimy nie wystawiać pochopnie komentarza negatywnego lub neutralnego. Uważamy, że każdą transakcję można pozytywnie zakończyć. Zależy nam na zadowoleniu klienta z transakcji – więc jeśli będzie coś nie tak prosimy o kontakt – postaramy się szybko rozwiązać wszystkie problemy.

 

10. Paragon fiskalny, faktura VAT

Do przesyłki ZAWSZE dołączony jest paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT. Jeśli mamy wystawić fakturę, proszę poinformować nas o tym od razu po zakupie, podając prawidłowe dane do wystawienia faktury VAT.

 

11. Gwarancja

Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są gwarancją producenta lub importera.

 

12. Wymiany

W terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny rozmiar, jeśli tylko jest aktualnie dostępny. Przed wysłaniem towaru na wymianę proszę o kontakt mailowy. Warunkiem przyjęcia towaru do wymiany jest odesłanie towaru na adres:  LOGOS Tomasz Kiżewski, Plac Kopernika 5, 64-800 Chodzież, w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu. Do przesyłki proszę dołączyć kartkę ze swoim nickiem z Allegro, adresem zwrotnym, odliczoną kwotą na przesyłkę zwrotną.


13. Reklamacje

Składając reklamację proszę odesłać towar zwykłą paczką pocztową na adres:  LOGOS Tomasz Kiżewski, Plac Kopernika 5, 64-800 Chodzież

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy przez system http://www.logos24.pl/bok lub pod adresem reklamacje@logos24.pl, jak również w formie pisemnej na adres Sprzedawcy LOGOS Tomasz Kiżewski, Plac Kopernika 5, 64-800 Chodzież. Towar proszę odesłać zwykłą paczką pocztową.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Sugerowaną przez nas formą składania reklamacji/zwrotów/wymian jest system obsługi klienta http://www.logos24.pl/bok

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem. 

 

14. Zwroty

Kupujący na prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki (nie dotyczy to umów zawartych w drodze aukcji publicznej). Opis procedury odstąpienia od umowy i wzór formularza zwrotu jest zamieszczony na stronie oferowanego przedmiotu w zakładce „ Informacje od Sprzedającego”. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.

Przesyłkę proszę nadać  na adres LOGOS Tomasz Kiżewski, Plac Kopernika 5, 64-800 Chodzież.  Proszę, aby zwracany towar był odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie.

Gotowy zgłoszenie odstąpienia od umowy można przygotować tutaj: http://www.logos24.pl/bok

Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.