Zaplata za towar

Koszt wysyłki:
List polecony priorytetowy - 9zł.
Przesyłka Pobraniowa Priorytetowa - 17zł.


Wplata na konto

- Chce zaplacic na konto, co mam umiescic w tytule przelewu?

W tytule wplaty prosimy podac nick z allegro.

UWAGA !! Brak tych danych moze opóznic nasza wysylke !!

- Jaki jest numer konta na który powinienem dokonac wplaty ?

ING Bank Slaski Nr konta: 42 1050 1445 1000 0090 7242 1705

MASTERTEL
os. Piastów 14/95
31-623 Kraków

UWAGA !!! Szczególowe dane do przelewu oraz pelne wyliczenie kosztów otrzymacie Panstwo w emailu od Allegro po wylicytowaniu przedmiotu najczesciej w ciagu 30 min. Dlaczego nie od razu? Z uwagi na zakupy wieloprzedmiotowe na kilku aukcjach system oczekuje ok. 20 min na zgrupowanie transakcji. Jesli nie dokonasz kolejnego zakupu po tym czasie – transakcje sa grupowane i otrzymasz laczne podsumowanie z wszystkimi danymi.

PRZYPOMINAMY ZE JEZELI ZAKUPIA PANSTWO WIECEJ NIZ JEDEN PRZEDMIOT ZA WYSYLKE ZAPLACICIE TYLKO RAZ !!!


Platnosc za pobraniem

NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM ALLEGROWICZOM , KTÓRZY POSIADAJĄ 0 KOMENTARZY. TYLKO PRZELEW NA KONTO!!!

- Co powinienem zrobic, aby otrzymac towar „za pobraniem”?

Po wylicytowaniu przedmiotu, prosze wyslac e-mail: esmergl@gmail.com  zawierajacy nastepujace dane:

A: Nazwa uzytkownika w serwisie Allegro
B: Dokladny adres pod który mamy wyslac towar z uwzglednieniem kodu pocztowego
C: Oczywiscie nie zapomnij napisac, ze wyrazasz chec zaplaty za towar przy odbiorze.

UWAGA !!! Towar wysylamy za pobraniem WYLACZNIE sprawdzonym i rzetelnym Allegrowiczom z pelna aktywacja konta

- Pamietaj, zeby e-mail wyslac z tego samego adresu który podałeś w Twoich ustawieniach serwisu Allegro.

Platnosc karta kredytowa

- Co powinienem zrobic, aby zaplacic za towar karta kredytowa?

Wszystkie platnosci kartami kredytowymi przyjmujemy poprzez system PAYU (nalezacy do allegro). Umozliwia on szybkie i bezpieczne regulowanie platnosci online. Szczególowe instrukcje krok po kroku jako dokonywac platnosci przez PAYU znajdziecie Panstwo na ich stronie internetowej TUTAJ

Wysylka towaru


-Jak szybko wysyłacie towar ?

Towar zdeklarowany jako „pobranie” oraz zaplacony karta kredytowa wysylamy z najblizsza wysylka. Towar zaplacony przelewem wysylamy tylko i wylacznie po zaksiegowaniu przelewu na naszym koncie.

- Jaka mam pewnosc ze otrzymaliscie moja prośbę o wyslanie towaru „za pobraniem”?

Nie macie Panstwo zadnej do momentu wyslania przez nas potwierdzenia takiego zdarzenia na Panstwa adres email. Kazda prosba dotyczaca wyslania towaru za który chca Panstwo zaplacic przy odbiorze jezeli zostala przez nas przeczytana, jest potwierdzona e-mailem potwierdzajacym przyjecie przesylki do wysylki za pobraniem. Wiele osób korzysta z kont pocztowych niekomercyjnych – z którymi bardzo róznie bywa. Dlatego jesli nie otrzymales potwierdzenia przyjecia dyspozycji za pobraniem – skontaktuj sie z nami telefonicznie na numer podany w danych allegro.

- Chce zeby towar byl wyslany pod inny adres, co robic ?

WAZNE !!! - Najprostszym i najlatwiejszym sposobem jest aktualizacja danych adresowych w zakladce MOJE ALLEGRO/USTAWIENIA

Nawet jesli zmiana Twojego pobytu jest czasowa, Allegro umozliwia wielokrotna aktualizacje Twojego adresu. Powodem
takiego stanu rzeczy jest mnogosc konfliktów jakie dotycza zmiany adresu przesylki.

Jesli jednak zmiana adresu ma wylacznie charakter jednorazowy to niezwlocznie po zalicytowaniu w mailu potwierdzajacym udzial w licytacji prosimy o podanie dokladnego adresu wysylki. Kazdorazowo zmiane adresu potwierdzamy mailem. Jesli nie otrzymaliscie Panstwo potwierdzenia zmiany adresu wysylki, Panstwa zakupy trafia pod adres z Allegro

WAZNE !!! - E-mail ze zmiana adresu wysylki MUSI byc wyslany z konta, które podales w swoich danych w Allegro. Z uwagi na liczne próby podszywania sie pod Kupujacych wiadomosci wysylane z innych kont beda ignorowane. Zmiana adresu wysylki moze nastapic WYLACZNIE emaliowo !

- Dokonalem wplaty na poczcie ile bede czekal na towar?

Wplata na poczcie to najlepszy sposób by przez dluzszy czas nie otrzymac towaru. Wplaty z dokonane w okienku pocztowym docieraja nawet do 5 dni ROBOCZYCH. Jesli nie posiadasz konta w banku – wplaty dokonaj w najblizszym oddziale lub agencji PKO. O jej zaksiegowaniu zostaniesz powiadomiony emailem.

- Wplacilem w tym samym banku czyli wplate mieliscie od razu kiedy wysylacie towar ?

Owszem ten sposób powoduje ze pieniadze sa od razu na naszym rachunku nawet o 2 czy 3 w nocy. Ale to nie znaczy ze wiemy o nich od zaraz. Musimy zaznaczyc Panstwa transakcje jako zaplacona i robimy to zawsze w godzinach pracy 10-16 na postawie wyciagu z dnia poprzedniego. Otrzymaja panstwo stosowny email powiadamiajacy o wplacie

- Kiedy wysylacie towar ?

Wysylki dokonujemy dwa razy dziennie od poniedzialku do piatku. Okolo godziny 10 i 17.

- Zaplacilem za PRIORYTET – towar doszedl dopiero po czterech dniach, dlaczego?

Z przykroscia informujemy, ze w takich przypadkach winna jest temu Poczta. Placac za priorytet placicie Panstwo Poczcie Polskiej – nie nam ! Towar wysylamy codziennie. Dlatego prosimy wziasc pod uwage ze do czasu dostawy wliczaja sie tez dni wolne i swieta w których poczta nie pracuje.

Faktura VAT za towar


- Chce otrzymac fakture VAT na zakupiony towar, co powinienem zrobic?

Niezwlocznie po wylicytowaniu przedmiotu, prosimy wyslac e-mail: esmergl@gmail.com list zawierajacy szczególowe dane do faktury wraz z numerem NIP.

- W mojej przesylce nie znalazlem faktury, o która sie ubiegalem !! Co powinienem zrobic ??

Upomniec sie o nia. Doslemy ja niezwlocznie osobnym listem. W takim przypadku koszty wysylki faktury pokrywamy my.

- Zapomnialem wyslac informacje o tym, ze potrzebuje faktury, wyslalem po uplywie 6h od zalicytowania lub podalem bledne dane ! Co robic ?

Wyslac e-mail z prosba o wystawienie faktury - do 7 dni od daty otrzymania przedmiotu - na adres allegro@mastertel.pl zawierajacy szczególowe dane do faktury wraz z numerem NIP. Zapakowac otrzymany paragon w koperte wraz z dolaczona czysta koperta, zaadresowana do siebie i oplacona naklejonymi znaczkami za list zwykly i przeslac na nasz adres. Niezwlocznie po otrzymaniu przesylki zostaniesz poinformowany o wysylce faktury

W tym wypadku koszty przeslania ponosi Kupujacy !!

- W mojej przesylce nie bylo paragonu, co teraz ?

PROSIMY O DOKLADNE SPRAWDZENIE OPAKOWANIA ZANIM WYRZUCISZ JE DO KOSZA !

Do kazdej przesylki dolaczamy dowód zakupu w formie paragonu lub faktury VAT. Niejednokrotnie po wymianie maili okazalo sie ze paragon z uwagi na niewielkie rozmiary odnalazl sie w opakowaniu.

SPRAWDZ KOPERTE PRZED WYRZUCENIEM

Reklamacja towaru


- Towar otrzymalem ale nie dziala, co robic?

Prosimy wyslac e- mail:allegro@mastertel.pl z opisem uszkodzenia. Jezeli masz absolutna pewnosc, ze towar jest niesprawny odeslij go do nas, jednoczesnie powiadamiajac nas o terminie wysylki

WAZNE !!! PRZESYLKA REKLAMACYJNA

- CO NALEZY PRZESLAC ?

- reklamowany towar - bez uszkodzen mechanicznych oraz skutków dzialania czynników zewnetrznych wynikajacych z niewlasciwej eksploatacji, itp.

A: zgloszenie reklamacyjne z dokladnym opisem niesprawnosci
B: dowód zakupu - paragon lub kopia faktury VAT

- Towar odeslalem, jak dlugo mam czekac na zalatwienie reklamacji ?

Okres reklamacji moze trwac dwa tygodnie, jednak zwykle jest to 2-3 dni po otrzymaniu od nas wadliwego towaru

- Towar byl niesprawny, dlaczego mam ponosic koszty wysylki uszkodzonego towaru?

Zgodnie z warunkami reklamacji, nabywca ponosi pelen koszt zwiazany z dostarczeniem zareklamowanego towaru.

- Czy moge domagac sie zwrotu wplaconej kwoty za wadliwy i zareklamowany towar?

Jezeli reklamacja zostal przyjeta i towar okazal sie wadliwy, to mozesz domagac sie zwrotu wplaconej kwoty. Jednak jest to takze uzaleznione do przebiegu reklamacji oraz dostepnosci towaru w naszych magazynach. W przypadku jego nadmiaru mozemy zaproponowac jedynie jego wymiane.

Reklamacja wysylki


- Za towar zaplacilem, nadal nie otrzymalem towaru! Co sie dzieje? Co robic?

Opóznienia moga byc spowodowane, brakiem nazwy uzytkownika Allegro w tytule przelewu, badz inna przyczyna zwiana z problemem zaksiegowania Panstwa wplaty (inne dane nadawcy przelewu, brak opisu przedmiotu lub nr aukcji, niewlasciwa kwota itp.)

- Twierdzicie, ze towar zostal wyslany a ja go jeszcze nie otrzymalem, czego moge sie spodziewac?

W takich przypadkach wysylamy numer przesylki poleconej, aby mozna sprawdzic w swoim Urzedzie Pocztowym czy przesylka rzeczywiscie nie dotarla. Jezeli przesylka nie dotarla, a od daty nadania minal okres 14-dni czekamy jeszcze 3 dni robocze czy przesylka nie wróci przystepujemy do procedury reklamacji.

WSZYSTKIE NASZE PRZESYLKI SA UBEZPIECZONE

Oprócz uszkodzen i ubytków zawartosci ubezpieczenie to obejmuje brak doreczenia w terminie 14 dni. Po tym terminie (bez wzgledu na wynik oraz trzydziestodniowy czas rozpatrywania reklamacji) moga Panstwo zadac zwrotu 100% poniesionych kosztów lub ponowne wyslanie towaru. Swiadczenie nastepuje niezwlocznie po otrzymaniu oswiadczenia o nie doreczeniu przesylki oraz wyborze zalatwienia reklamacji. Skontaktuj sie z nami allegro@mastertel.pl Zostaniecie Panstwo poinformowani w jaki sposób otrzymac wyplate odszkodowania.

Komentarze


- Nie otrzymalem jeszcze komentarza, dlaczego?

Z uwagi na liczebnosc komentarzy uzupelniamy je okresowo. Jesli nie otrzymaliscie Panstwo od nas komentarza dluzej niz 2 tygodnie od wystawienia swojego prosimy o kontakt z nami . Komentarze wystawiamy po zakonczeniu aukcji ZAWSZE jako drudzy!!

- Za co negatyw ?

Na ogól dochodzimy do porozumienia bez uciekania sie do tak drastycznej formy jakim jest wystawienie negatywa. Waznym jest , ze w kazdym przypadku staramy sie przede wszystkim zrozumiec naszego klienta. Staramy sie takze zrozumiec kazda czasem nieprzyjemna sytuacje oraz rozwiazac kazde zaistniale nieporozumienie, tak aby zadna ze stron nie czula sie poszkodowana.