Dokument bez tytułu

płatności
płatności
płatności
płatności
Witamy na stronie o mnie

 

 

O Nas:

 

Prowadzimy sprzedaż nowych wyrobów tekstylnych  między innymi poprze serwis Allegro.pl

 

Prowadzimy legalną działalność,

firma wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 173462.

 

 

Gdzie Nas znajdziesz?



Siedziba firmy mieści się pod adresem:

ROSSETTI
Łukasz Rostkowski
ul. Sienkiewicza 12/17
22-600 Tomaszów Lubelski
NIP: 921-195-94-60
Regon: 534 088 077
 

 

TEL:
 

534 088 077

 

lukaszrostkowski@prokonto.pl

 

Zasady przyjemnych zakupów:

 

Kupując na naszych aukcjach masz pewność,

że zawsze zostaniesz potraktowany bardzo poważnie

i tego samego oczekujemy od Ciebie.


Ofert złożonych nie wycofujemy.


Po zakończonej aukcji proszę podać poprzez e-mail wybraną formę płatności:

1). Wpłata na konto

2). Za pobraniem

(za pobraniem wysyłamy do osób które posiadają pełną aktywacje konta).

 
Kwotę za towar + koszty przesyłki należy wpłacić do 7 dni na konto.

 

Termin ten można wydłużyć po uprzednim skontaktowaniu się ze nami poprzez e-mail.

 
Towar wysyłamy najpóźniej do 24h po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie,

a najczęściej wysyłany jest tego samego dnia.

Zwroty lub wymianę przyjmujemy przesyłkami zwykłymi po wcześniejszym ustaleniu

w ciągu 10 dni od wysłania towaru przeze naszą firmę. Koszt pokrywa kupujący.


Nie przyjmujemy zwrotów lub wymian przesyłkami za pobraniem.

 

Płatności:


Płatności przyjmujemy przelewem na konto:


Idea Bank

NUMER KONTA : 74 1950 0001 2006 0162 8380 0002



W tytule przelewu podaj swój Nick z Allegro!!!


 

Komentarze:


Komentarze wystawiamy pierwsi jako kupujący, drudzy jako sprzedający.

 
Jesteśmy za polubownym załatwieniem wszelkich sporów.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt najlepiej mailowy,

celem wyjaśnienia nieporozumienia.

 

Komentarze negatywne traktujemy jako ostateczność.

 


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

 

Co zrobić po dokonaniu zakupu?

 Dołączone do pościeli prześcieradło lub jaśki są dopasowywane kolorystycznie, dzięki czemu tworzy wspólną całość.

 
Proszę przeczytać wiadomość od  sprzedającego,
 w której zamieściliśmy wszystkie informacje potrzebne do  finalizacji transakcji.

(wiadomość od sprzedającego znajduje się na dole  e-maila,

który otrzymujesz od Allegro - o temacie "Kupiłeś przedmiot poprzez   Kup Teraz...")




Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten podany w Allegro. 

 

Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysyłki

poprzez odnośnik

zamieszczony w wiadomości od sprzedającego.

 
 
Czy wystawiacie faktury VAT?

 

Tak.

Aby otrzymać fakturę kliknij link  

zamieszczony w wiadomości od sprzedającego.

Podaj wszelkie dane do faktury.  

Wylicytowana kwota jest kwotą brutto, doliczona zostanie tylko określona

w  aukcji opłata za przesyłkę.
 

 
Kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru?


Przeważnie w ciągu 1-4 dni.

Przesyłki nadajemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym

po dotarciu należności na nasze konto,

lub po wpłynięciu prośby o wysyłkę za pobraniem.


Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w ciągu3-4 dni roboczych,

natomiast przesyłki priorytetowe w ciągu 1-2 dni roboczych.

Przesyłka kurierska UPS, K-EX dochodzi przeważnie w 1 dzień roboczy.

 

 
Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem,

nie dostałem żadnego  maila potwierdzającego,

że moja wpłata doszła.

 

 Jeśli zdarzy się podobna sytuacja - należy się z nami skontaktować,

podając w pierwszej kolejności:


- nazwę użytkownika z Allegro,

- datę i miejsce dokonania wpłaty,

- dokładną kwotę,

- dokładny tytuł wpłaty

- dane nadawcy.

 

Bez powyższych informacji nie będziemy wiedzieli czego szukać.

 
 
Dostałem e-miala z zawiadomieniem o wysyłce,

minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma.

 

Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie - niestety zdarza się dość często,

że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie,

a w skrzynce nie ma awizo. 
Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - prosimy nas poinformować.

Złożymy na poczcie reklamację.

Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej

(reklamację składa się po 14 dniach od nadania),

procedura trwa około 30 dni.

Z reguły udaje się jednak nam skrócić ten okres do kilkunastu dni.
 
 
Otrzymaliście ode mnie wpłatę,

dlaczego nie wystawiacie komentarza,

przecież wpłacając na konto wywiązałem się z transakcji?

 

Transakcja nie kończy się wpłatą na konto.

Zakupiony towar trzeba jeszcze wysłać,

a kupujący musi go sprawdzić i potwierdzić,

że otrzymał to co zamawiał.

Pozytywny komentarz od kupującego jest potwierdzeniem dla nas,

że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo

i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz

(robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkanaście dni).


Jeśli coś z przesyłką jest nie tak - nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza.

Skontaktuj się z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaśnione i poprawione

jeśli tylko zawiniliśmy - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwać

ani naciągać - nie zależy nam na sprzedaży jak największej ilości bubli

i zwinięciu interesu, zależy nam na Kliencie,

który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym.
  
 
Dlaczego nasze ceny są czasami niższe niż ceny konkurencji?

 

Jesteśmy legalnie działającą firmą,

płacimy podatki, pracujemy tylko i wyłącznie na legalnym oprogramowaniu.

Dbamy o Państwa bezpieczeństwo zapewniając towarom,  

które tego wymagają właściwych warunków magazynowania.

Przy tym zaś omijamy pośredników. 


 Dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie

zapewnić Państwu stabilność bezpieczeństwo zakupów

oraz stale niskie ceny.
 
 
Wygranie aukcji i brak kontaktu z nami - oznacza oprócz formularza

także negatywny komentarz od nas.

 

 

Prosimy o przemyślane zakupy.
  
 
 ZAPRASZAMY