UWAGA !!!

Jeśli nie odpowiedzieliśmy na twojego maila w przeciągu 48 godzin - skontaktuj się ponownie.

 

O firmie....



 

Firma w roku 2003 rozpoczęła działalność handlową detaliczną na polskim rynku.

wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów staliśmy się bezpośrednim importerem znacznej części produktów oferowanych w naszym sklepie. Dzięki czemu możemy często  zagwarantować Państwu najniższe ceny na polskim rynku.


Dane rejestrowe firmy (proszę nie wysyłać paczek na adres rejestrowy-  z przyczyn logistycznych takie przesyłki NIE BĘDĄ ODBIERANE):

NEMO Michał Głowacki

ul Sarmacka 1 A/45

02-972 Warszawa

Nip: 521 134 86 07

Działający pod brandem:


Nr: Konta:

ING Bank Śląski 

80 1050 1025 1000 0023 1580 3227




e-mail:

klienci indywidualni:
info@NemoExpress.pl
reklamacje i zwroty:
biuro@NemoExpress.pl
 


Magazyn Centralny - zwrotów prosimy dokonywać po wcześniejszym kontakcie na poniżej wskazany adres:

 Tu znajduje się większość produktów.


dojazd

ul. Statkowskiego 25


02-979  Warszawa (Augustówka)

503 147 147

Przystanek "Statkowskiego"
Autobusy: 162 159 108

 

Reklamacje i bezpieczny odbiór przesyłki


Przed dokonaniem zwrotu należy skontaktować się z działem obsługi w celu zgłoszenia chęci reklamacji/zwrotu oraz ustalenia warunków zwrotu.

Zwracany towar prosimy oznaczyć nadanym przez pracownika nr. RMA.

Wysyłek dokonujemy  na wskazany poniżej adres magazynu -  przesyłki wysłane na inny adres z przyczyn logistycznych nie będa odbierane.

Klient ma 10 dni na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym.

Warunek:

  • Klient ma 10 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, na poinformowanie sklepu o chęci odstąpienia od umowy
  • Kolejne 14 dni kalendarzowych na zwrot do sprzedawcy.

Kontakt:

  • info@nemoexpress.pl 
  • 507 87 85 85

Wysyłka:

  • Polecamy usługi serwisu allegro www.sendit.pl (mogą Państwo tu zamówić kuriera w atrakcyjnej cenie logując się danymi z allegro)

  • Proszę nie zapomnieć o ubezpieczeniu paczki przy zlecaniu usługi kurierskiej

  • Paczki należy solidnie zabezpieczyć przed wysyłką (taśmą, warto za streczować , bądź ofoliować pudełko. Proszę zwrócić uwagę, aby elementy wewnątrz przesyłki nie przemieszczały się po pudełku - może to spowodować dodatkowe uszkodzenia produktu)

Uwaga!

W przypadku poniesienia przez sklep NemoExpress straty w wyniku działania lub zaniechania działania klienta przysługuje sprzedawcy prawo dochodzenia od nich odszkodowania.

Przesyłkę zwrotną klient wysyła na własny koszt.

Koszt dostawy ulega zwrotowi w takim zakresie w jakim zmieniła się po odstąpieniu treść umowy.

Przesyłki wysłane bez uzgodnienia lub za pobraniem nie zostaną odebrane. 

Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.


Zachęcamy do skorzystania z druku RMA lub napisania pisma, które powinno zawierać:

  • Opis powód zwrotu

  • Dane klienta

  • Oczekiwania klienta

  • Nr konta.

Usprawni to rozpatrzenie zgłoszenia.

Po odbiorze paczki i sprawdzeniu stanu produktu klient zostanie poinformowany o statusie zgłoszenia w przeciągu 3 dni.

Sklep NemoExpress ustosunkuje się do żądania konsumenta w terminie 14 dni.

 

 

 Adres do zwrotu:

NemoExpress

Magazyn Centralny
ul. Statkowskiego 25
02-979 Warszawa
22 297 30 40

Pobierz druk RMA:

Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w sytuacji, gdy porozumienie takie byłoby niemożliwe zostaną one rozpatrzone przed sądem właściwym.

 
Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?


Sprawdź bardzo dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

  • jakość taśm: czy nie są poprzerywane lub poprzecinane 
  • stan pudełka: czy nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone 
  • liczbę pudełek: czy wszystkie paczki dostarczone są razem (dla przesyłek wielopaczkowych)
  • dokument sprzedaży: czy  jest przyklejona przezroczysta koszulka wraz z wizytówką i paragonem/fakturą.

Wzór poprawnie zapakowanej przesyłki nadanej przez NemoExpress:


Jeśli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki i natychmiast skontaktuj się z nami.

Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.
W przypadku, gdy wybrałeś płatność „za pobraniem”, przekaż kurierowi należną kwotę.
Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

W obecności kuriera otwórz pudełko i sprawdź, czy przesyłka jest kompletna, a produkty nieuszkodzone.
Gdyby kurier nie chciał poczekać, powiedz, że w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół.

Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody.
Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza.
Pamiętaj, aby zachować kopię protokołu.
O każdym zastrzeżeniu powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin, podaj numer zamówienia i napisz co się stało. Jeżeli zapłaciłeś już za towar, napisz czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.

 

Użyj poniższego adresu:

biuro@nemoexpress.pl

Najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Tylko postępowanie zgodne z tymi zasadami pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie reklamacji.

Zapoznaj się z warunkami zwrotu.

Regulamin...

Sklep internetowy NemoExpress_pl , dostępny pod adresem www.NemoExpress_pl , prowadzony jest przez NEMO Michał Głowacki. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, przy ul. Sarmackiej 1 A / 45 NIP: 521-134-86-07, Regon: 01827300.

Regulamin zakupów

  1. Sklep internetowy NemoExpress_pl prowadzi sprzedaż detaliczną bezpośrednią w wyspecjalizowanych punktach obsługi klienta bądź za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane bezpośrednio w sklepie, telefonicznie, przez stronę, w serwisach aukcyjnych.

  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie NemoExpress_pl zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  3. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej NemoExpress_pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon – na życzenie faktura VAT.

  4. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w prowadzonych przez Nemo punktach odbioru osobistego. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu dostępnym na stronie Koszty i sposoby dostawy.

  5. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, sklep NemoExpress_pl może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, klient ponosi koszt jednostowego artykułu.

  6. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego. W wybranych przypadkach sklep NemoExpress_pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.

  • Przelewem na konto. Aktualny nr konta jest zawsze dostępny w zakładce Kontakt, jak również klient otrzymuje maila potwierdzającego zamówienie ze wskazaniem wpłaty na w/w nr bankowy.Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Nemo Michał Głowacki, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

  • Przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez Dotpay (mTransfer, MultiTransfer, Przelew24BZWBK, Pekao24Przelew, BPH, Inteligo, Nordea, iPKO, ING, Raiffeisen Bank, Millennium, BGŻ, Kredyt Bank, Polbank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Getin Bank, Invest Bank, Meritum Bank, Eurobank, Alior Bank, Alior Sync, Crédit Agricole).

  • Kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, Diners Club, JCB) - każda transakcja płatności kartą jest w sposób bezpieczny autoryzowana przez DotPay.. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

  • Raty w systemie Żagiel - usługa za pośrednictwem firmy Żagiel S.A. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Zakupy na raty Żagiel.

Więcej o terminach realizacji zamówienia na stronie Czas realizacji zamówienia w dziale Pomoc.

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu na stronie Koszty i sposoby dostawy.W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, NemoExpress_pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.

  1. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, NemoExpress_pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.

  2. Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia (link z potwierdzeniem wysyłany jest na skrzynkę mailową podaną przy składaniu zamówienia) jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki. Szczegóły na stronie w zakładce: czas realizacji zamówień.

  3. W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do wskazanego punktu odbioru osobistego. O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Zamówienia nie odebrane w w/w terminie są anulowane.

  4. Produkty posiadają gwarancję Importera, Producenta bądź Dystrybutora, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.

  5. Gwarancje: 

Rozpatrywane są na podstawie paragonu – dołączonego do przesyłki oraz protokołu reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie w zakładce reklamacje. Produkt należy odesłać na własny koszt, na adres naszego magazynu bądź dostarczyć osobiście do naszego Punktu Odbioru Osobistego mieszczącego się w Warszawie. Zgłoszenie reklamacyjne na stronie www.NemoExpress.pl, w zakładce Pomoc. Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane podczas zgłoszenie reklamacji.

  • Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

  • Wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego w przypadku sprzedaży niestandardowej produktów:

    • używanych,

    • powystawowych,

    • wyprzedażowych

  • W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt Nemo Michał Głowacki, po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji na stronie w zakładce: reklamacje.

Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy (nie dotyczy sprzedaży niestandardowej).

Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Nemo Michał Głowacki. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 21 dni. Jeżeli w ciągu 21 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep. Warunkiem przyjęcia przesyłki zwrotnej przez magazyn jest wpisanie na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość", ceny zakupu odsyłanego towaru. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Przesyłki, dla których na liście przewozowym nie będzie wpisanej deklarowanej wartości ubezpieczenia, nie będą przyjmowane przez nasz magazyn, a gwarancje nie zostaną rozpatrzone.

  • Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

  • W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu chęci odstąpienia od umowy na stronie w zakładce: reklamacje. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona anulacja paragonu, bądź faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem za potwierdzeniem odbioru. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.

  1. Odbiór przesyłki

    Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Więcej informacji o tym jak bezpiecznie odebrać przesyłkę można znaleźć na tronie w zakładce Bezpieczeństwo dostawy w dziale Pomoc.

  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu NemoExpress_pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.

  3. Sklep NemoExpress_pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.

  4. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego NemoExpress_pl w z siedzibą Warszawie (ul. Sarmacja 1 A / 45 Warszawa). Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów dla klienta oraz w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.

  5. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przetwarzanie przez sklep NemoExpress_pl danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie NemoExpress_pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie NemoExpress_pl. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Czas realizacji zamówienia....

Standardowy czas realizacji od momentu komplementowania zamówienia do jego wysyłki wynosi do 48 h* (licząc dni robocze).

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia (link z potwierdzeniem wysyłany jest na skrzynkę mailową podaną przy składaniu zamówienia) jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.

Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych.

Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 12, jego realizacja rozpoczyna się dnia następnego.

Dla produktów oznaczonych "na zamówienie", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę realizacji zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce Moje Konto opcjonalnie dla klientów robiących zakupy bez rejestracji informacja o statusie zamówienia wysyłana jest drogą mailową.

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie lub Poczta Polska. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.

Prawdopodobny czas dostawy:

  • Kurier zwykle 1-2 dni robocze

  • Poczta-Polska paczka ekonomiczna zwykle 3-14 dni roboczych

  • Poczta-Polska paczka priorytetowa zwykle 2-7 dni roboczych

Termin otrzymania paczki = termin zapłaty + termin wysyłki + czas dostawy

UWAGA !

paczki pocztowe zdawane są na poczcie około godz. 17:00, nie odpowiadamy za termin wprowadzenia ich do systemu pocztowego oraz za termin przekazania ich do spedycji!



Odbiór osobisty:

  • Magazyn centralny zwykle 1 dzień roboczy (prosimy oczekiwać na kontakt z naszej strony o możliwości odbioru)



Inne warunki powodujące wydłużenie się terminu wysyłki:

  • płatność przelewem na konto ( czas otrzymania paczki wydłuża się o czas księgowania przelewu)

  • Płatność ratalna (czas przygotowania i podpisania dokumentacji umowy ratalnej).

Sklep NemoExpress nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie lub Pocztę Polską. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego oraz dane przewoźnika.

Prosimy o śledzenie statusu przesyłek na stronie przewoźnika.



*Dla produktów znajdujących się w naszym magazynie centralnym, nie będących na specjalne zamówienie.