_______________________
Dane i adres siedziby firmy

LISKA
Maciejowie 23A, 48-385 Otmuchów
NIP: 753 163 57 23, Regon: 160062965

nr konta: 50 1090 2402 0000 0006 1011 6503 (BZ WBK)


tel.:
77 431 36 75
e-mail:
sklep@lapassionnee.com

_____Na naszych aukcjach sprzedajemy wyłącznie produkty nowe, wykonane w Polsce. Dbamy o to, aby nasze ubrania były starannie uszyte i odpowiednio zapakowane. Wszystkie oferowane modele projektowane są przez naszą firmę i szyte w profesjonalnej szwalni.
_____Przed dokonaniem zakupu prosimy zapoznać się z opisem aukcji i podanymi wymiarami rzeczywistymi towaru. W przypadku aukcji z ubraniami szytymi na miarę, w razie wątpliwości co do sposobu pobierania wymiarów, prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny z nami. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00. Staramy się udzielać odpowiedzi na wszelkie dodatkowe pytania dotyczące naszych aukcji.




_____________

Szycie na Miarę

_____Wymiary proszę pobrać na założonej na ciele bieliźnie (docelowym biustonoszu lub bieliźnie modelującej), nie naciągając zanadto miary krawieckiej, ale też nie pozostawiając jej luźnej. Wszystkie wymiary proszę podać w centymetrach. Do sukienek szytych z tkanin nierozciągliwych (np. tafty) dodajemy od 1 do 1,5cm naddatku w talii i biuście, a w przypadku sukienek o wąskim kroju dołu dodajemy od 3 do 4cm naddatku na biodrach. Sukienki / spódnice / bluzki żorżetowe (tkanina lekko rozciągliwa) i dzianinowe / dżersejowe (materiały średnio lub mocno rozciągliwe) szyjemy bez naddatków. Zakresy wymiarów, na jakie oferujemy szycie na miarę to:
- obwód w biuście od 78cm do 130cm,
- obwód w talii od 60cm do 110cm,
- obwód w biodrach od 82cm do 145cm.
Rzeczy szyjemy z tolerancją ±1cm.

SUKIENKI
Po zalicytowaniu sukienki proszę przesłać na adres sklep@lapassionnee.com następujące wymiary (w takiej kolejności i z oznaczeniami literowymi w formie: A-__cm, B-__cm, C-__cm, D-__cm, E-__cm, F-__cm, G-__cm, H-__cm, I-__cm, J-__cm):
A - obwód bioder (mierzony w najszerszym miejscu),
B
- obwód talii/pasa (mierzony na wysokości najwęższego miejsca tułowia, położonego powyżej bioder - zwykle jest to poziom pępka lub do kilku centymetrów wyżej). Jeżeli osoba ma zaznaczony brzuszek - obwód w talii jest większy od obwodu tułowia pod biustem - to proszę napisać, że tak właśnie jest.
C - obwód tułowia pod biustem,
D - obwód klatki piersiowej (największy obwód biustu na wdechu),
E - długość przodu tułowia (mierzoną od nasady szyi przez wierzchołek piersi do talii),
F - długość pleców (mierzoną od kręgu szyjnego do poziomu talii),
G
- rozstaw ramion (mierzony na plecach, jako odległość pomiędzy dwoma wierzchołkami ramion / krańcami barków). Zamiennie, wymiar ten można pobrać też na nierozciągliwej bluzce koszulowej lub na dopasowanym żakiecie, mierząc odległość od szwu do szwu, pomiędzy najwyższymi miejscami wszycia rękawów (wysokość barku).
H - obwód ramienia - części ręki pomiędzy łokciem, a barkiem (mierzony w najszerszym miejscu ramienia - zwykle jest to biceps),
I - zamawianą długość rękawa (mierzoną od wierzchołka ramienia - przy krańcu barku - do miejsca gdzie ma kończyć się rękaw, po zewnętrznej krawędzi ramienia,
J - zamawianą długość od talii do dolnej krawędzi sukienki. Jeżeli sukienka odcięta jest poniżej poziomu talii, odejmiemy od podanej długości stosowną dla fasonu wartość (np. na element typu "drapowany pas") lub, jeżeli odcięcie jest wyżej (bliżej biustu), dodamy odpowiednią wartość tak, aby dolna krawędź sukienki znalazła się w podanej odległości od talii.




___________________
Potwierdzenie Zakupu

_____Po dokonaniu zakupu na jednej lub kilku naszych aukcjach, prosimy o potwierdzenie złożenia zamówienia e-mailem. W potwierdzeniu prosimy podać swój login z Allegro, nr aukcji, wybraną z listy dostępnych nazwę koloru oraz:
_____a) rozmiar zakupionego towaru - w przypadku aukcji z ubraniami o standardowych rozmiarach,
_____b) komplet niezbędnych wymiarów - w przypadku rozszerzenia zakupu na aukcji z "Modyfikacjami na Miarę".
Prosimy o przesyłanie tych danych wyłącznie z adresu e-mail wpisanego w swoich ustawieniach w Allegro.



_______
Zapłata

_____Pieniądze za zakupiony towar prosimy wpłacać na numer konta podany powyżej bezpośrednim przelewem lub korzystając z pośrednictwa usługi PayU. W tytule wpłaty prosimy wpisać wyłącznie swój login z Allegro. Ułatwi nam to identyfikację wpłacającego. Na wpłatę pieniędzy czekamy 7 dni, po tym czasie uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji pobranej przez Allegro.




___________________________
Wysyłka i Realizacja Zamówienia

_____Obecnie, zamówione rzeczy wysyłamy 2 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Zastrzegamy sobie jednak prawo do wysłania towaru do 7-ciu dni roboczych od daty zaksięgowania tejże wpłaty. Jeżeli zależy Ci na szybszej realizacji zamówienia, zanim zalicytujesz, skontaktuj się z nami i zapytaj się, czy mamy możliwość przygotowania towaru na ściśle określony, wcześniejszy termin. Jeżeli chcesz, aby towar został wysłany na inny adres, musisz poinformować nas o tym w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zakupione przedmioty wysyłamy od poniedziałku do piątku przesyłką PRIORYTETOWĄ Poczty Polskiej lub firmą kurierską K-EX. Nie wysyłamy paczek w weekendy i święta. Koszt przesyłki nie zależy od ilości zakupionych przedmiotów - przy zakupie kilku przedmiotów, na różnych naszych aukcjach, za przesyłkę zapłacisz tylko raz.

Koszty przesyłki wynoszą odpowiednio:

- list polecony priorytetowy - 11 zł
- paczka pocztowa priorytetowa - 12 zł
- kurier (K-EX) - 16 zł

Jeżeli zamówiony towar nie dotrze do Ciebie w ciągu dwóch tygodni od dnia, w którym potwierdziliśmy (wysyłając do Ciebie e-mail) nadanie przesyłki, poinformuj nas o tym fakcie. W przypadku takiego zdarzenia składamy wniosek reklamacyjny na Poczcie Polskiej lub u przedstawiciela firmy kurierskiej. Jeżeli reklamacja zostanie uznana (np. przesyłka została zagubiona lub zniszczona w trakcie przewozu), zwrócimy Ci przelewem na wskazane konto kwotę wpłaconą za zakupione towary oraz koszty transportu.




________________

Zwroty i Wymiana

_____Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupów dokonanych na naszych aukcjach, masz prawo do zwrotu lub wymiany towaru. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Zwrotowi nie podlegają ubrania szyte na miarę, ponieważ są świadczeniem o właściwościach ściśle określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu. Pieniądze za zwrócony towar wpłacamy w terminie do dziesięciu dni, na podane przez Ciebie konto. Dane do przelewu prosimy wysłać do nas e-mailem. Nie wysyłamy pieniędzy przekazem pocztowym, nie przyjmujemy paczek ze zwrotami wysłanych na nasz koszt i za pobraniem. Jeżeli chciałabyś wymienić towar na inny model, rozmiar lub kolor, to jest to możliwe w przypadku rzeczy zakupionych na aukcjach z rozmiarami standardowymi. W takim wypadku, prosimy o dodatkowy kontakt e-mailowy ze szczegółową informacją, jaki towar ma być wymieniany i na co. Koszt wymiany towaru pokrywa kupujący. Pieniądze na opłacenie przesyłki prosimy wpłacić na nasze konto.




__________
Reklamacje

_____Reklamacje można zgłaszać osobiście w siedziby firmy lub pisemnie, wysyłając pismo w postaci elektronicznej na nasz adres e-mail lub w formie papierowej na adres "LISKA, Maciejowie 23A, 48-385 Otmuchów", zawierające imię, nazwisko oraz adres zgłaszającego, jego login z Allegro, numer aukcji, na której zakupiono rzecz kierowaną do reklamacji, oraz opis przedmiotu reklamacji. Reklamowaną rzecz należy przesłać do nas listem poleconym lub paczką Poczty Polskiej. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania tego pisma oraz reklamowanej rzeczy, w tym terminie wyślemy również odpowiedź zawierającą m.in. informację o rozstrzygnięciu reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, pokrywamy wszelkie koszty naprawy lub wymiany zakupionego u nas towaru na wolny od wad oraz koszty nadania przesyłki od klienta do nas. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, reklamowana rzecz zostanie odesłana na koszt zgłaszającego reklamację.



___________
Komentarze

_____Komentarze wystawiamy zawsze jako drudzy. Otrzymany od Ciebie komentarz jest dla nas potwierdzeniem, że transakcja przebiegła pomyślnie, a Ty jesteś zadowolony z dokonanego zakupu. Jeżeli jednak z jakichś przyczyn nie jesteś zadowolony z transakcji przeprowadzonej z nami, prosimy, przed wystawieniem komentarza, o kontakt z nami. Z pewnością możliwe jest rozwiązanie zaistniałego problem ku zadowoleniu obu stron.


ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW


___________________________
Informacje o Prawach Autorskich

_____Wszystkie prawa do tekstów grafik oraz zdjęć umieszczonych na naszych stronach są zastrzeżone. Kopiowanie, reprodukowanie w części lub w całości bez pisemnej zgody LISKA jest zabronione. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.


copyright © 2014 LISKA