!! UWAGA !!
WYBRANIE OPCJI PŁATNOŚCI PŁACĘ Z ALLEGRO, WYDŁUŻA CZAS DOSTAWY DO 3 DNI ROBOCZYCH Z POWODU PRZEPŁYWU PIENIĘDZY PRZEZ RACHUNKI BANKOWE PORTALU ALLEGRO


Witamy Państwa !!!

Cieszymy się, że odwiedziliście Państwo naszą stronę i jesteśmy przekonani, że jak tylko poświęcicie nam chwilkę to przekonacie się, że WARTO dokonywać u nas zakupów. Mamy dwa najważniejsze cele do osiągnięcia:

  • Sprzedaż towarów po cenach najniższych, obniżonych do granic opłacalności.
  • Rzetelna obsługa każdego klienta.

Zapraszamy Państwa do naszych sklepów





Działalność zapoczątkowaliśmy w 2004 roku jako firma jednoosobowa.
Właściciel Pan Mariusz Kamiński praktycznie nie posiadając środków finansowych, przyjmując zamówienia w swoim mieszkaniu (42 m2), realizował sprzedaż oraz wysyłki, oczywiście wszystko po godzinach pracy. Dzięki swojej determinacji doprowadził do otwarcia w centrum Bytomia sklepu, który od razu stał się jednym z najlepiej wyposażonych sklepów CAR-AUDIO w okolicy.

W 2009 roku została otwarta jedna z największych hurtowni na południu Polski, zatrudniająca odpowiednich fachowców. Od razu zyskaliśmy klientów nadal z nami współpracujących.
Cały czas się rozwijamy, szukając nowych dostawców oraz rynków zbytu. Nasza sprzedaż to głównie towary z dziedzin: CAR AUDIO, AGD, ELEKTRONIKA UŻYTKOWA, NARZĘDZIA itp. Podjęliśmy współpracę między innymi z producentami takich marek jak: Voice Kraft, Sunker, Dibeisi, Peiying, Clatronic, AEG, Bomann, Mistral, Easy Touch, Evolt,  Dibeisi, Hanssen, Kemot, HPG, Uni-T, Vipov, Cabletech, Quer, Sunker, Azusa, BLG, Blow, Lemm, Intek, Variant, Quer, Yosan, TCB


Firma „Annapol” posiada dużą hurtownię (ponad 500 m2) z profesjonalną wzorcownią towaru,
a także salon firmowy 100 m2 oraz sklep w centrum Bytomia.
Nasza sprzedaż prowadzona jest w 50% poprzez Internet, 40% to zamówienia do hurtowni i sklepów, pozostałe 10% wysyłamy za granicę.
Baza odbiorców to ponad 1000 firm, w tym także firmy zagraniczne.
Zatrudniamy doskonałych handlowców, którzy są gotowi pomóc Państwu w każdej sytuacji.

Firma „Annapol” prężnie działa na rynku i stale się rozwija. Sukcesywnie poszerzamy swój asortyment.

Zaopatrujemy się zawsze bezpośrednio u producentów, dzięki temu mamy największe z możliwych rabatów, a to powoduje, że ceny w firmie są najniższe na rynku.

Zapraszamy do dokonywania zakupów w naszych sklepach!


 


Kontakt z naszą firmą

F.H.U. ANNAPOL
HURTOWNIA CAR AUDIO
ul. Jagiellońska 15
41-902 Bytom
F.H.U. ANNAPOL
SKLEP CAR AUDIO
ul. Jagiellońska 26
41-902 Bytom

NIP: 626-129-49-37

REGON: 273594290

tel. (032) 388-12-28

Działy sprzedaży:
wew. 21, 22 lub 23
Dział reklamacji:
wew. 24
GSM: 513-83-55-78
tel/fax (032) 388-12-22

Czynne:
pon. - pt. od 8.00 do 16.00
sob. nieczynne

HURTOWNIA HANDLOWCY:
marcin@annapol.pl
emila@annapol.pl
krzysztof@annapol.pl
REKLAMACJE:
ada@annapol.pl
SKLEP INTERNETOWY:
krzysztof@annapol.pl
tel/fax (032) 282-52-49

Czynne:
pon. - pt. od 9.00 do 17.00
sob. od 9.00 do 13.00

lukasz@annapol.pl




Możliwy odbiór osobisty
zakupionego towaru na Allegro!

Mapka dojazdu


Informacje dotyczące sposobu zapłaty oraz wysyłki

Zależy nam na tym, aby maksymalnie usprawnić transakcję między Państwem a naszą firmą, dlatego prosimy, by po zakupie towaru użyć opcji "Wypełnij formularz opcji dostawy". Prosimy w formularzu umieścić wszystkie niezbędne dane takie jak:

  • sposób zapłaty za zakupiony towar (wpłata na konto lub za pobraniem)
  • model lub kolor zakupionego towaru
  • dane dotyczące Faktury VAT
  • adres wysyłki (jeśli jest inny niż podany na Allegro)

Dane do przelewu

Jeżeli zdecydują się Państwo na dokonanie wpłaty przelewem bankowym, prosimy postępować z poniższymi wytycznymi. Umożliwi to sprawne przeprowadzenie transakcji:

F.H.U. ANNAPOL MARIUSZ KAMIŃSKI
UL. JAGIELLOŃSKA 15
41-902 BYTOM
ING BANK ŚLĄSKI
84 1050 1230 1000 0023 1530 2923

W tytule przelewu koniecznie podaj swój LOGIN I NUMER AUKCJI ALLEGRO !!!

  •  

        

      Przelewy zagraniczne:
      Numer konta:
      IBAN: PL84 1050 1230 1000 0023 1530 2923
      SWIFT: INGBPLPW

Regulamin korzystania z zakupów Allegro

    1. Kiedy została wysłana przesyłka?
    •  

         
        2. Czy otrzymaliśmy przelew?
        Jeżeli chodzi o sam przelew to jeżeli nie wystąpił błąd podczas wykonywania transakcji to wszystko jest w porządku i pieniążki w ciągu 1-3 dni pojawią się na naszym koncie. Przelew wykonany poprzez "Płacę z Allegro"  do 3 dni, przelew na poczcie do 7 dni
        Proszę poprawnie wypełnić tytuł przelewu. Pamiętaj! Niezbędne dla nas informacje to
        Nazwa Użytkownika Allegro oraz nr aukcji!
        3. Jaką kwotę doliczyć do kosztów transportu?
        Wszystkie koszty przesyłki podane są na stronie sprzedawanego przedmiotu.
        4. Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście?
        Oczywiście. Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
      • SKLEP - tel. (032) 282-52-49
      • HURTOWNIA - tel. (032) 388-12-28
        Mapka dojazdu
        5. Jaką kwotę doliczyć przy zakupie kilku przedmiotów?
        Jeżeli waga zakupionych przedmiotów nie przekroczy 30 kg obowiązuje cennik podany na stronie przedmiotu lub w formularzu dostawy z Allegro.
        6. Czy kilka zakupionych przedmiotów wysłanych będzie w jednej paczce?
        Tak, wysyłka nastąpi w jednej paczce o ile waga zakupionych przedmiotów nie przekroczy 30 kg. Przy przekroczeniu 30 kg obowiązuje wielokrotność tej wagi tj. 60/90/120 KG
        Warunkiem jest zakup towarów na kontach firmy ANNAPOL.
        7. Jaka firma dostarczy przesyłkę?
        Wszystkie przesyłki wysyłane są tylko i wyłącznie firmą kurierską GLS. Zależy nam aby klient był zadowolony dlatego też ubezpieczamy wszystkie przesyłki.
        Istnieje też możliwość śledzenia statutu paczki na stronie www.gls-poland.com
        8. Gwarancja na zakupiony produkt?
        Każdy zakupiony produkt posiada gwarancję. Gwarancja udzielana jest na okres od 12 do 24 miesięcy. Informacje na ten temat zawarte są na stronie przedmiotu.
        9. Co jeśli przesyłka jest uszkodzona?
        Jak już informowaliśmy, wszystkie paczki są ubezpieczone, dlatego jeśli podejrzewacie Państwo, że towar może być uszkodzony lub jeśli opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub ingerencji osób trzecich konieczne jest spisanie w obecności kuriera PROTOKOŁU SZKODY. Jest to warunkiem do wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy. Protokół przesyłacie Państwo do naszej firmy listem poleconym.
        10. Usterka-Awaria zakupionego sprzętu?
        Jeżeli są Państwo na 100% pewni, że sprzęt jest uszkodzony, prosimy przesłać go na adres firmy. Urządzenie zostanie oddane do serwisu.
        Proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny (032) 388-12-28 wew. 24 lub drogą mailową ada@annapol.pl

        BARDZO WAŻNE!! PRZESYŁAJĄC SPRZĘT DO NAPRAWY, PROSZĘ KONIECZNIE ZAMIEŚCIĆ INFORMACJĘ Z:
        • ADRESEM ZWROTNYM
        • NUMEREM TELEFONU KONTAKTOWEGO
        • KRÓTKIM OPISEM USZKODZENIA
        • KONIECZNIE PODPISANĄ KARTĄ GWARANCYJNĄ
        • DOŁĄCZYĆ PARAGON LUB KOPIĘ FAKTURY VAT

        11. Adres do wysyłki uszkodzonego towaru?

        F.H.U. ANNAPOL
        HURTOWNIA CAR AUDIO
        ul. Jagiellońska 15
        41-902 Bytom

        12. Brak możliwości włożenia do końca płyty CD?
        W większości nowe radioodtwarzacze posiadają zabezpieczenie napędu CD przed uszkodzeniem podczas transportu, które polega na wkręceniu dwu śrubek, znajdujących się na górze obudowy. Proszę je wykręcić i problem zostanie rozwiązany - podaję link, w którym jest dokładnie pokazane, jakie śrubki należy odkręcić. TUTAJ

    • Zapewniamy, że wszystkie paczki wysyłane są na bieżąco więc proszę tylko czekać na kuriera. Zapewniamy także, że w ciągu kilku dni (do tygodnia) od zrobienia wpłaty towar będzie dostarczony do Państwa. Jeżeli wpłata została zrobiona poprzez "Płacę z Allegro" lub na poczcie to przelew może wpłynąć na nasze konto nawet po kilku dniach więc proszę o cierpliwość.

  •  

      ****

      MAGAZYN

      ****

      SKLEP

      ****

      ****

      ****

      ****


  •  

    WZORCOWNIA