Kontakt


E-mail: allegro@ladymakeup.pl
Telefon: +48 785 455 777

Dane do przelewu

BEAUTY COMPANY s.c.
ul. Poznańska 39
64-100 Leszno
NIP: 697-230-42-80
REGON: 301988292
Numer konta:
80 1020 3088 0000 8002 0072 2108

Adres do korespondencji

BEAUTY COMPANY s.c.
ul. Balonowa 43
64-100 Leszno-Strzyżewice

O mnie - ladymakeup_pl

Witamy wszystkich serdecznie na stronie O mnie ladymakeup_pl. Oferujemy Państwu kosmetyki i niezbędne akcesoria, które cechuje doskonała jakość oraz przystępna cena. Dokonując zakupów na naszych aukcjach macie Państwo pewność, że nabywacie produkty, które polecamy i z których osobiście jesteśmy zadowoleni.

Nasz asortyment dobieramy z należytą starannością - na aukcjach ladymakeup_pl znajdziecie Państwo zarówno kosmetyki znanych marek zagranicznych, jak i wiodących rodzimych producentów.

Nieustannie pragniemy sprostać oczekiwaniom naszych klientów - zarówno tych stałych, jak i potencjalnych. Dla nich też niezmiennie poszukujemy nowych kosmetyków i wszelkich akcesoriów, które będziemy mogli w przyszłości im zaoferować. Jeśli jest jakiś konkretny produkt, marka kosmetyczna, którą z chęcią odnaleźlibyście Państwo w naszej ofercie - prosimy o sugestię, a na pewno z niej skorzystamy.

Służymy Państwu profesjonalnym doradztwem w doborze rodzaju kosmetyku, jego odcienia czy też rozmiaru akcesoriów. W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań prosimy o bezpośredni kontakt - na pewno rozwiążemy zaistniałą sytuację.

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego na naszych aukcjach. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do klienta (uwzględniony na dokumencie zakupu) i koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi (koszty te pokrywa Kupujący).


Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak kupować na aukcjach ladymakeup_pl?
    1. Zakupiłam/zakupiłem większą ilość przedmiotów niż planowałam/planowałem. Co teraz?
    2. Jak wypełnić formularz wysyłki dla kilku aukcji?
    3. Aukcja zakończyła się, czy możecie wystawić aukcję jeszcze raz?
    4. Czy możecie mnie poinformować jak produkt będzie już dostępny?
    5. Czy możecie wystawić mi komentarz?
  2. Płatność i Wysyłka
    1. Jaki jest czas dostawy?
    2. Kupiłam i zapłaciłam za aukcję w sobotę, kiedy otrzymam paczkę?
    3. Czy otrzymam informacje o wysyłce?
    4. Otrzymałam e-mail potwierdzający wysyłkę, a paczka po tygodniu jeszcze nie dotarła, co robić?
    5. Zapomniałam poprosić o Fakturę VAT i otrzymałam paragon, czy możecie wysłać fakturę w formie elektronicznej?
    6. Kupiłam i zapłaciłam za aukcje. Minęły 2 dni i nie otrzymałam żadnej wiadomości o wysyłce?
    7. Czy za przesyłkę zapłacę raz?
    8. Co wpisać w tytule przelewu?
  3. Reklamacje i zwroty

  1. Jak kupować na aukcjach ladymakeup_pl?

    Jeśli jesteście Państwo zainteresowani sprzedawanymi przez nas produktami, zapraszamy na listę naszych aukcji, gdzie znajduje się aktualna oferta. Prosimy wybrać interesujące Państwa produkty klikając "Kup Teraz" na każdej wybranej aukcji /Przy produktach, które Państwa najbardziej zaciekawiły i chcielibyście je nabyć, prosimy kliknąć "Kup Teraz"). Przycisk "Kup Teraz" równoznaczny jest z zawarciem umowy kupna/sprzedaży (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego). W następstwie tego, otrzymacie Państwo wiadomość e-mail od serwisu Allegro.pl, z instrukcją dalszego postępowania. Poruszona będzie kwestia m.in. określenia sposobu płatności i wysyłki zakupionych przedmiotów. (Za wysyłkę płaci się tylko raz, niezależnie ile zostanie wybranych produktów.) Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z treścią maila i postępowanie zgodnie z jego treścią (jest to gwarancja szybkiej i bezproblemowej transakcji).
    Sposób płatności i wysyłki można określić następująco:

    • Wypełniając gotowy formularz dostawy i płatności (http://allegro.pl/help_item.php?zoom=N&item=2308) udostępniany przez serwis Allegro, lub
    • Wysyłając maila na adres allegro@ladymakeup.pl, W treści maila koniecznie powinny znaleźć się informacje:
      - nick kupującego,
      - jedna z wybranych metod dostawy:
      • Poczta Polska - Kurier 48 - przedpłata na konto lub PayU +9 zł
      • Poczta Polska - Kurier 48 - pobranie +16 zł
      • Siódemka - przesyłka kurierska pobraniowa + 16 zł
      • Siódemka - przesyłka kurierska - przedpłata na konto lub PayU +10.99 zł
      • Inpost Paczkomaty 24/7 + 8 zł
      - dokładny adres dostawy (imię i nazwisko, ulica, numer domu (numer lokalu), kod pocztowy, miasto)
      - dane do faktury (nazwa, adres, nip), jeżeli potrzebujesz fakturę na zakupione produkty (w innym przypadku otrzymasz paragon)

     

    Jeśli wybiorą Państwo opcję przedpłaty, prosimy wykonać przelew bezpośrednio na nasze konto lub zapłacić za pomocą PayU. We wpłacie należy uwzględnić wartość wszystkich zakupionych produktów oraz koszt przesyłki.
    Po zaksięgowaniu Państwa wpłaty, otrzymacie Państwo dwie wiadomości e-mail: pierwsza potwierdzająca złożenie zamówienia, druga wiadomość to informacja o wysłaniu paczki.

    Szanowni Klienci! Pamiętajcie, że zakupy na Allegro to nie zabawa. Każdorazowe kliknięcie w przycisk "Kup Teraz" oznacza zawiązanie umowy kupna/sprzedaży. Mamy zatem prawo do ubiegania się o sfinalizowanie (zapłacenie) za zakupione przez Państwa przedmioty.

    UWAGA! Nie odwołujemy zakupionych przedmiotów na naszych aukcjach.

    1. Zakupiłam/zakupiłem większą ilość przedmiotów niż planowałam/planowałem. Co teraz?

      Musicie Państwo uregulować należność za wszystkie zakupione przedmioty.

    2. Jak wypełnić formularz wysyłki dla kilku aukcji?

      Kupując kilka przedmiotów z naszych aukcji, najlepiej uzupełnić jeden wspólny formularz dla wszystkich produktów ("powiązać" aukcje w jedno zamówienie). Prosimy z poziomu strony Moje zakupy > Aukcje i Kup teraz: Kupione zaznaczyć wszystkie aukcję, a następnie kliknąć "Zapłać".

    3. Aukcja zakończyła się, czy możecie wystawić aukcję jeszcze raz?

      Jeśli dany produkt znajduje się na magazynie, aukcja wystawi się w przeciągu 10-20 min automatycznie. Dlatego też prosimy śledzić nowe aukcję korzystając z wyszukiwarki bądź dodać nas do "ulubionych sprzedających". Jeśli aukcja nie wystawia się ponownie, może to być znak, że danego produktu nie ma już na magazynie. W takich sytuacjach prosimy o kontakt na adres allegro@ladymakeup.pl, w celu ustalenia najbliższego terminu dostępności danego produktu.

    4. Czy możecie mnie poinformować jak produkt będzie już dostępny?

      Przykro nam, ale ze względu na wielość oferowanych przez nas produktów, na tą chwile nie ma takiej możliwości. W niedalekiej przyszłości planujemy jednak udostępnić naszym klientom taką usługę.

    5. Czy możecie wystawić mi komentarz?

      Jako sprzedający, komentarz wystawiamy jako drudzy. Komentarze wystawiamy regularnie.

  2. Płatność i Wysyłka

    Za zakupione produkty można zapłacić na dwa różne sposoby: płacąc z góry (dokonując przedpłaty) lub przy odbiorze.

    Najszybszym sposobem płatności jest PayU. Dzięki tej metodzie, w większości przypadków, już po kilku minutach otrzymujemy wpłatę, co znacząco skraca czas realizacji zamówienia.

    Ważne: Jeśli wybierzesz przedpłatę, przesyłkę wyślemy dopiero, gdy wpłata zostanie dokonana i zaksięgowana na naszym koncie bankowym lub koncie PayU. Nie uznajemy potwierdzeń wykonania przelewu w formie PDF.

    Naszym celem jest zadowolenie kupujących, dlatego paczki są przygotowywane w przeciągu 2 dni roboczych.

    1. Jaki jest czas dostawy?

      W momencie gdy otrzymacie Państwo wiadomość z informacją o wysyłce przesyłki, czas dostawy jest uzależniony od przewoźnika.

    2. Kupiłam i zapłaciłam za aukcję w sobotę, kiedy otrzymam paczkę?

      Uwzględniając nasz czas realizacji (2 dni robocze) plus czas na dostawę (w większości przypadków 1-2 dni robocze), przesyłka powinna dotrzeć w okolicach najbliższej środy/czwartku.

    3. Czy otrzymam informacje o wysyłce?

      Tak, każdorazowo informujemy wszystkich kupujących o wysłaniu przesyłki.

    4. Otrzymałam e-mail potwierdzający wysyłkę, a paczka po tygodniu jeszcze nie dotarła, co robić?

      Bardzo często przesyłka dociera do docelowej poczty, niestety listonosz nie zostawia awizo. Dlatego, w miarę możliwości, prosimy o udanie się do właściwego swojemu miejscu zamieszkania Urzędu Pocztowego i sprawdzenie, czy przesyłka nie czeka tam na odebranie. Jeśli przesyłka nie dotrze po 7 dniach, prosimy o kontakt telefoniczny +48 785 455 777 lub email allegro@ladymakeup.pl.

       

    5. Zapomniałam poprosić o Fakturę VAT i otrzymałam paragon, czy możecie wysłać fakturę w formie elektronicznej?

      Niestety nie istnieje taka możliwość po wystawieniu paragonu. Aby otrzymać Fakturę VAT, prosimy o odesłanie paragonu na nasz adres korespondencyjny z informacją na jakie dane ma zostać wystawiona Faktura VAT, następnie my odeślemy pocztą Fakturę VAT.

    6. Kupiłam i zapłaciłam za aukcje. Minęły 2 dni i nie otrzymałam żadnej wiadomości o wysyłce?

      Prosimy sprawdzić czy przelew został na pewno zrealizowany, jeśli wszystko się zgadza, a z naszej strony nie było kontaktu w ciągu 2 dni roboczych, prosimy o kontakt telefoniczny +48 785 455 777 lub email allegro@ladymakeup.pl

    7. Czy za przesyłkę zapłacę raz?

      Koszt przesyłki jest tylko jeden. Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów na naszych aukcjach za przesyłkę zapłacą Państwo tylko raz.

    8. Co wpisać w tytule przelewu?

      Prosimy w tytule podać swój nick z Allegro oraz numer aukcji. Dzięki tym danym będziemy mogli szybko powiązać przelew z aukcjami. W przypadku kupienia kilku przedmiotów, wystarczy nick z Allegro oraz jeden dowolny numer wygranej aukcji.

  3. Reklamacje i zwroty

    W przypadku reklamacji na sprzedane przez nas produkty Prosimy o kontakt telefoniczny +48 785 455 777 lub email allegro@ladymakeup.pl.

    W przypadkach reklamacji na usługi Poczty Polskiej lub Kuriera również prosimy o kontakt - najszybciej jak to możliwe postaramy się zlokalizować zaginioną paczkę/rozwiązać spór z przewoźnikiem. Proszę jednak pamiętać, że Poczta Polska - po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji na zaginiony list polecony - zwraca maksymalnie 50-krotność kosztów poniesionych z nadaniem listu.

    My jako Sprzedający występujemy z reklamacją najwcześniej 14-ście dni od dnia nadania paczki.

    Proszę mieć na uwadze, że od momentu przekazania paczki to Przewoźnik - Poczta Polska, Kurier są odpowiedzialni za zakupiony produkt. Wybierając sposób odbioru towaru - osobisty bądź przy pomocy Przewoźnika - potwierdzacie Państwo znajomość Regulaminów Przewoźników.