JULNATA KRZYSZTOF LITWIN

Ul. Lniana 9 C

75-210 Koszalin

NIP 699-218-95-30

REGON 330960641


Kontakt z obsługą konta allegro: obsluga.klienta@julnata.pl  tel. 600 132 333

Kontakt z działem reklamacji i wymian: reklamacje@julnata.pl


Konto do wpłat - BZ WBK 67 1090 1711 0000 0001 1325 9079


 

 

Decydując się na zakupy u nas, zyskujesz  pewność sprawnie przeprowadzonej transakcji.

 

Na naszych aukcjach znajdziesz przede wszystkim odzież z najnowszych kolekcji. Proponujemy bardzo dobre ceny przy gwarancji znakomitej jakości towaru.

 

Miesięcznie dokonujemy minimum kilkanaście tysięcy transakcji na odległość. Nasze doświadczenie i profesjonalizm pozwala na zadowolenie najbardziej wybrednych klientów. Dzięki Wam suma pozytywów na wszystkich naszych kontach tego serwisu przekroczyła 1,5 miliona sztuk, a liczba sprzedanych towarów to ponad 3 200 000 szt.


 Na każdy zakupiony towar wystawiamy dokument sprzedaży. 

Jeżeli opisy aukcji nie są wystarczające, zdjęcia nie ukazują wszystkiego -prosimy mejlować. Możliwe jest uzupełnienie treści opisu lub w miarę możliwości dokonujemy dodatkowe zdjęcia.

 

 

  Z A S A D Y  

1. Nie sprzedajemy niczego poza allegro.

2. Nie odwołujemy złożonych ofert kupna.

3. Nie przyjmujemy zwrotów towarów pochodzących z licytacji  (zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów rozdz. 16 ust. 1 pkt 10)

4. Nie kończymy aukcji przed czasem.

5. Nie łączymy zakupów z kilku naszych kont allegro, oraz kilku kont osób licytujących (nawet jeżeli są to konta jednej osoby).

6. Na e-maile odpowiadamy wg kolejności, w zależności od ilości posiadanych e-maili w naszej skrzynce pocztowej.

7. Komentarze wystawiamy wg kolejności, każda osoba, która wystawi komentarz na pewno otrzyma w zamian komentarz zwrotny z naszej strony.

 

 

 

  W Y S Y Ł K A  

Wszystkie przesyłki są dostarczane firmą kurierską GLS i Siódemka. Paczki posiadają ubezpieczenie, a historię transportu można obejrzeć na stronie internetowej. 98% doręczeń następuje następnego dnia roboczego po nadaniu. Obecnie większość nadań realizujemy do 7 dni roboczych od daty otrzymania poprawnej kwoty przelewu na naszym koncie bankowym. 

Z uwagi na ilość przeprowadzonych przez nas transakcji - zestawienia i zapłata poprzez Płacę z Allegro docierają do nas po 1-2 dniach od dokonania płatności. Dopiero po ich otrzymaniu możemy rozpocząć procedurę księgowania. 

Koszt wysyłki jednego przedmiotu wynosi 14,00 zł. W przypadku więcej niż jednej sztuki towaru transport kosztuje 20 zł - do 15 szt. przedmiotów, od 16 szt. do 40 szt. towaru transport kosztuje 30 zł, powyżej 40 szt. przedmiotów koszt wysyłki to 70 zł.  Maksymalna ilość przedmiotów w jednej paczce do 80 szt. Za przesyłkę płaci się tylko raz. W przypadku zakupów wieloprzedmiotowych na wpłatę czekamy do 14 dni licząc od daty pierwszej licytacji. Warunkiem wysłania wszystkich wylicytowanych przedmiotów jedną paczką jest zapłata za całość zakupów jednym przelewem.

Numery przesyłek i adresy ze statusami paczek na stronie internetowej przewoźnika są wysyłane na mejla bezpośrednio po nadaniu.


 

  W Y M I A N A 

Towar źle dobrany przez kupującego jest odsyłany w przeciągu 10 dni w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem i formularzem wymiany, a w zamian licytowany jest nowy. Wartość towaru z pierwszego zakupu naliczany jest na poczet następnego. W takim przypadku nie dokonujemy zwrotów gotówkowych różnic cen, a gdy wartość nowego zakupu jest wyższa - dopłatę należy przelać na nasze konto. Koszt wysyłki w tym przypadku również pokrywa kupujący. Należność za wysyłkę należy przelać na nasze konto. 

Formularz wymiany można pobrać tu.

Nie wymieniamy strojów kąpielowych oraz bielizny, jak również przedmiotów bez oryginalnych opakowań w jakich zostały wysłane.

W przypadku nie spełnienia warunków wymiany towar nie zostanie przyjęty.

Należy pamiętać, że wymiana jest dobrą wolą sprzedającego i bez jej wcześniejszego uzgodnienia mogą wystąpić komplikacje.

 

 

  Z W R O T  

W przypadku, gdy towar posada jakieś wady ukryte, których nie ma zawartych w opisie aukcji, należy nam go odesłać pocztą w przeciągu 10 dni wraz z dowodem zakupu i pisemną reklamacją. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, zwracamy wpłacone pieniądze (+koszty przesyłki zwrotnej z wadliwym towarem). Zwroty bez paragonu i pisemnej reklamacji nie są rozpatrywane. Jeżeli reklamacja jest naszym zdaniem bezzasadna, to odsyłamy towar po opłaceniu przez Kupującego kosztów wysyłki. Drobne różnice w kolorystyce, które w dużej mierze zależą od ustawień monitora, oraz zły dobór rozmiaru (dokładne wymiary podajemy zawsze w aukcji) - nie są dla nas podstawą reklamacji towaru.

 

Każdy Kupujący ma prawo do zwrotu towaru pełnowartościowego w przypadku zakupu w opcji Kup Teraz. Zwroty przyjmujemy wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego lub faktury do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie może mieć żadnych oznak użytkowania oraz posiadać nienaruszone metki. W tym przypadku zwrot następuje za sam towar, a nie za koszt wysyłki. Pieniądze są przelewane na rachunek bankowy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku, gdy towar zostanie odesłany po wymaganym terminie, zwrot nie zostanie uznany. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

  

Wszelkie kwoty pochodzące z nadpłat, wymian, zwrotów na naszym koncie, które za zgodą kupującego przechodzą na wykorzystanie w następnych zakupach, należy wykorzystać w ciągu 14 dni.

Do przesyłki zwrotnej należy dołożyć druk reklamacyjny, który można pobrać tu.


 Tabela rozmiarów naszego obuwia: