Telefon     792 244 655
Telefon     535 993 612
Telefon     796 666 346
Telefon     781 310 644
Poczta     fh.swip@gmail.com
SWIP KIELCE


ZAMAWIAJ ILE CHCESZ KOSZT WYSYŁKI KURIERSKIEJ NIE ZMIENIA SIĘ BEZ WZGLĘDU NA WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA
Do 30 kg, nietypowe gabaryty są liczone indywidualnie, niektórych przedmiotów nie łączymy do jednej przesyłki z powodów technicznych oraz bezpieczeństwa. Do listu nie pakujemy przedmiotów z różnych aukcji.


KURIER
Z nowym rozszerzonym śledzeniem przesyłki. Z informacją sms o planowanej godzinie dostarczenia! W razie nie zastania w domu kontakt sms w sprawie powtórnego dostarczenia! Przesyłka ubezpieczona!


POCZTA
Polecamy przesyłkę Poleconą - jest pewna i gwarantowana lub kuriera. Jeśli jednak wybiorą Państwo przesyłkę niepoleconą to ryzykują Państwo zaginięcie przesyłki i brak możliwości reklamacji.


ODBIÓR OSOBISTY
REALIZUJEMY
W PUNKCIE GŁÓWNYM
KIELCE UL. LEGNICKA 28


Bank BPH

Numer konta:
41 19401076 3072 0316 0000 0000
 



SWIP Hurt - Detal
25-328 Kielce
ul. Legnicka 28


Wszelkie informacje niezbędne do zakończenia transakcji dostaną Państwo w automatycznej wiadomości od allegro o wygraniu aukcji.

Na wpłatę czekamy do 7 dni od daty zakupu, (termin ten może być wydłużony po wcześniejszym uzgodnieniu).

Komentarz do aukcji wystawiamy jako drudzy (otrzymanie komentarza przez nas jest dla nas dowodem że przesyłka dotarła).

W razie Państwa niezadowolenia prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji aby uniknąć niepotrzebnych negatywnych komentarzy.

UWAGA!!!
W przypadku wyboru przesyłki: List ekonomiczny / List priorytetowy nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za przesyłkę -
NIE JEST ONA REJESTROWANA. W przypadku zagubienia przesyłki nie zostanie wypłacone przez Pocztę odszkodowanie.
PROSIMY ZATEM O ROZWAGĘ W WYBORZE!!!
Ten sposób przesyłki wysyłamy tylko na życzenie i odpowiedzialność klienta!

KomentarzePaneleAllegro.pl

panele aukcyjne



Gwarancja Jakości Gwarancja Jakości Gwarancja Jakości


KONTAKT:
 

KLIKNIJ W MAPKĘ




SWIP Hurt - Detal
25-328 Kielce
ul. Legnicka 28

ZAUFAŁO NAM JUŻ PONAD
122000 KLIENTÓW
WYSTAWIAJĄC POZYTYWNY KOMENTARZ


Telefony odbieramy pn-pt w godzinach od 8-17 oraz w soboty 09-14. Z powodu olbrzymiego zainteresowania naszą ofertą czasami trudno się dodzwonić ale zawsze odbieramy jeśli to tylko możliwe (obsługujemy kilkaset połączeń dziennie). Preferowany jest kontakt mailowy lecz w szczytowych sezonach odpowiedź na maila może trwać nawet 48h (z reguły mniej niż 12h)


PROSIMY O WYROZUMIAŁOŚĆ GDYŻ CODZIENNIE ODPISUJEMY NA SETKI MAILI. ZAPYTAŃ O PRODUKTY KOSZTY ITD.



Punkt odbioru osobistego
DecorTrend ul.Legnicka 28, 25-328 Kielce - W GODZ. 8.30-16 OD PON-PT 
(PRZED PRZYJAZDEM PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY)



BARDZO WAŻNA INFORMACJA

PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA PROSIMY O WSZELKIE  INFORMACJĘ WYSYŁAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE W FORMULARZU DOSTAWY ALLEGRO :
- ZMIANA ADRESU, NR TELEFONU ITP.
- WYBÓR KOLORU, RODZAJU, ROZMIARU ITD
 (
w przypadku braku wyboru po zakupie będzie wysyłany kolor lub wzór losowo)
W PRZYPADKU BRAKU INFORMACJI WYSŁANYCH PRZEZ FORMULARZ ALLEGRO INNE SPOSOBY PRZEKAZANIA  (TELEFON, E-MAIL ITP. ) MOGĄ NIE ZOSTAĆ UWZGLĘDNIONE.
 

ZAMAWIAJ ILE CHCESZ KOSZT WYSYŁKI KURIERSKIEJ NIE ZMIENIA SIĘ BEZ WZGLĘDU NA WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA
do 30 kg, nietypowe gabaryty są liczone indywidualnie, niektórych przedmiotów nie łączymy do jednej przesyłki z powodów technicznych oraz bezpieczeństwa. Do listu nie pakujemy przedmiotó z różnych aukcji.


PROCEDURA DOTYCZĄCE REKLAMACJI

Wszelkie uszkodzenia przesyłki należy sprawdzić przy kurierze i niezwłocznie należy sporządzić protokół szkody. Potwierdzenie kurierowi przesyłki bez sporządzenia protokołu oznacza że przyjęli ją Państwo w stanie nienaruszonym.

1. W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji na adres e-mail - reklamacje.swip@gmail.com (wiadomości dotyczące reklamacji wysłane na inne adresy nie będą uwzględniane):

  • Opis wady i okoliczności jej powstania, braki w dostawie itp.
  • Żądanie reklamującego,
  • Prosimy o dołączenie 3 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt oraz skan protokołu spisany z kurierem (skan protokołu musi być czytelny). Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt. Zdjęcia prosimy przesłać drogą e-mailową na adres reklamacje.swip@gmail.com. Łączna wielkość e-maila wraz ze zdjęciami nie może przekroczyć 10 MB. Prosimy wziąć pod uwagę, że większe wiadomości nie będą dostarczane na nasz serwer. Zachęcamy do używania następujących formatów do przesyłania zdjęć: ZIP, JPEG, RAR.
  • Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie opracowana.
  • Tytuł wiadomości reklamacyjnej powinien zawierać nick z allegro, imię i nazwisko np.: REKLAMACJA TOWARU - NICK - IMIĘ I NAZWISKO

2. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu.

3. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.

4. Jeśli sprzedający zgadzający się na wysyłkę za granicę to koszty transportu są wówczas ustalane indywidualnie oraz firma FH SWIP nie ponosimy odpowiedzialności za wysyłkę szkła za granicę.

5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć orginał dokumentu sprzedaży. W przypadku ich braku FH SWIP rozpatruje reklamację, o ile zostanie potwierdzona sprzedaż towaru w FH SWIP.

6. Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane.

PRZYPOMINAMY O WYSYŁANIE WIADOMOŚCI REKLAMACYJNYCH TYLKO NA ADRES: reklamacje.swip@gmail.com

Jesteśmy obecni na allegro od ponad 5 lat. Z dnia na dzień rośnie rzesza naszych zadowolonych klientów. Naszym priorytetem nie jest maksymalizacja ilości sprzedawanych produktów, ale zadowolenie klientów którzy bardzo chętnie do nas wracają tworząc nasz kapitał na przyszłość.

Hurtownia Kielce - Hurt Kielce - Hurtownia SWIP - Artykuły ogrodnicze - Gorzelnictwo - Winiarstwo - Piwowarstwo

Zapraszamy do odbioru osobistego w punkcie głównym
KIELCE
ul. LEGNICKA  28
(plac REM-WOD)
czynne pn-pt 7-17 sobota 9-15



REGULAMIN
  1.  Zamówienia realizuje firma SWIP, ul. Legnicka 28, 25-328 Kielce. Wszystkie ceny są wartościami brutto zawierają podatek VAT. 
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych a zwłaszcza numeru telefonu.
  3. Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać potwierdzenia telefonicznego przez sprzedawcę.
  4. Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu, zastrzeżeń zawartych w dokumencie jak i warunków dostawy.
  5. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia, w takim przypadku klient ma prawo do rezygnacji zakupu (odstąpienia od umowy).
  6. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (odstąpienia od umowy), lub opóźnienia jego realizacji z przyczyn od nas niezależnych.
  7. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT oraz wymagane przepisami instrukcje, certyfikaty i dokumenty gwarancyjne.
  8. Należności za zamówione towary regulowane są przy odbiorze (przesyłka za pobraniem) lub w formie przedpłaty przelewem.
  9. Należność w formie przedpłaty należy uregulować przelewem na konto:
    SWIP Wioletta Kowalska
    ul. Legnicka 28 25-328 Kielce
    Credit Agricole 41 19401076 3072 0316 0000 0000    
  10. Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać swój login allegro (nazwa użytkownika) oraz nazwę aukcji.
  11. Zamówienie zostaje skierowane do realizacji po weryfikacji odbiorcy lub w przypadku przedpłaty w momencie wpływu środków na konto SWIP.
  12. Zamówione towary są wysyłane następnego dnia roboczego od momentu potwierdzenia zamówienia lub daty wpływu zapłaty na konto, a w wypadku przesyłek za pobraniem następnego dnia
  13. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży przez sklep internetowy jest dzień odbioru przesyłki.
  14. Ewentualne zwroty -  Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają rozpakowane produkty, oraz podlegające ochronie praw autorskich. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres firmy SWIP. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta,na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 10 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien wypłacić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru po uprzednim sprawdzeniu odesłanego produktu.
  15. Klient obowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń.
  16. Oferta ważna tylko na terenie Polski.
  17. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego. 


Wszystkie nasze produkty są nowe i objęte co najmniej 12-miesięczną polską gwarancją producenta. Jeśli po otrzymaniu towaru zauważą Państwo jakąkolwiek niezgodność, proszę jak najszybciej o kontakt.
Razem na pewno rozwiążemy sprawę.

 


Jeśli po otrzymaniu towaru wszystko się zgadza, proszę o komentarz.
Wiemy wtedy że transakcja przebiegła prawidłowo.

Ponieważ na produkty jest gwarancja to pochopne ewentualne komentarze negatywne skutkować mogą takim samym z naszej strony.Wszystkie potencjalne sytuacje sporne tj uszkodzenia w transporcie, ewentualna niezgodność, terminowość dostawy, najpierw proszę zgłaszać a będziemy proponować polubowne korzystne dla Państwa rozstrzygnięcie.