[Rozmiar: 6912 bajtów]

Nazwa firmy:

Livercom Grzegorz Dudek

Siedziba firmy:

ul. Lipowa 16/57 15-427 Białystok

NIP, REGON:

542-277-39-80, 200210620
Numer nadany przez organ rejestrowy / ewidencyjny - 81194
Nazwa rejestru / ewidencji - Ewidencja Działalności Gospodarczej
Organ rejestrowy / ewidencyjny - Prezydent Miasta Białystok

[Rozmiar: 3357 bajtów] [Rozmiar: 3715 bajtów]
(pn-sob: od 9 do 20)
[Rozmiar: 5260 bajtów]

 livercom_pl@wp.pl

[Rozmiar: 2179 bajtów]

 10427857


05 1140 2004 0000 3702 5286 7581

[Rozmiar: 7129 bajtów]

1.Dokument potwierdzający zakup przedmiotu.

Potwierdzeniem każdego zakupu jest paragon fiskalny. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT, dane do wystawienia faktury należy podać niezwłocznie po zakupie. NIP należy podać w formie 000-000-00-00 lub 000-00-00-000 (czyli z kreskami).

2.Kontakt ze sprzedającym.

 

Najszybsza oraz najdokładniejsza forma kontaktu to kontakt e-mail:

 

livercom_pl@wp.pl

 

Pozostałe formy to:

GG- 10427857

 

A także:

 

Tel : 500 505 499 ( nie pracuję w nocy oraz w niedzielę i święta więc proszę wtedy nie dzwonić)

 

3.ZMIANA ADRESU/WYSYŁKA/CZAS REALIZACJI

Jeżeli przesyłka ma być wysłana pod inny adres, niż ten w Twoim profilu allegro proszę podać nowy adres w ciągu maksymalnie 1h od zakupu. Podając nowy adres, proszę nie zapomnieć wpisać aktualny działający numer telefonu do odbiorcy. Ze względów bezpieczeństwa emaile ze zmiana adresu musza być wysłane z profilu allegro lub przez FORMULARZ DOSTAWY (po zalogowaniu się do „moje allegro”/”zadaj pytanie sprzedającemu”).

E-MAILE WYSŁANE NIE Z PROFILU ALLEGRO - NIE ZOSTANĄ UWZGLĘDNIONE, traktuje je jak napisane przez kogoś kto się podszywa pod Klienta.

Jeśli przesyłka ma być wysłana na adres podany w Twoim profilu allegro - NIE MA KONIECZNOŚCI PODAWANIA GO PONOWNIE, ten adres przecież już posiadam!

Czas otrzymania produktu to suma czasu realizacji oraz czasu oczekiwania na paczkę nadaną (podany na aukcji).

Czas realizacji zamówienia, to czas w ciągu którego przesyłka zostaje dostarczona do przewoźnika. WSZYSTKIE PRZEDMIOTY DOSTĘPNE SĄ „OD RĘKI”, nie sprzedaje rzeczy których nie mam, zamówienia realizuję natychmiastowo.

Czas oczekiwania na paczkę nadaną jest to czas konieczny przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki pod adres.

Produkty dostarczane są w postaci:

- priorytetowej przesyłki pocztowej – przewoźnikiem jest Poczta Polska

- przesyłka kurierska – przewoźnikiem jest DPD POLSKA

W przypadku małych przedmiotów Ty decydujesz kto będzie przewoźnikiem. W przypadku ciężkich przedmiotów przewoźnikiem jest DPD POLSKA.

 

4.POBRANIE/WPŁATA NA KONTO - KOSZTY PRZESYŁKI PODANE SĄ W OPISIE PRZEDMIOTU

POCZTA POLSKA

Wpłata na konto:

1. Przeciętny czas oczekiwania na realizację wynosi do 1 dnia roboczego (dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku) od momentu zaksięgowania przelewu na koncie. Przesyłki za które zapłata zaksięgowana zostanie do godziny 13, zostaną wysłane tego samego dnia.

 

2. Wysłanie potwierdzenia wpłaty nie przyspieszy wysyłki.

 

3. Przesyłka zostanie nadana Pocztą Polską priorytetową paczką pocztową lub priorytetową przesyłką poleconą.

 

 

4. W dniu w którym przesyłka zostanie nadana otrzymasz potwierdzenie (list na e-mail).

 

5. Średni czas dostawy deklarowany przez Pocztę Polską to 2 dni robocze. Należy pamiętać, że w okresie świątecznym czy w przypadku strajków czas ten może wydłużyć się do 14 dni.

 

 

6. Przesyłka zostanie doręczona przez listonosza lub kuriera Poczty Polskiej, w sytuacji nieobecności pozostawi awizo, przesyłka będzie do odebrania przez 14 dni w Urzędzie Pocztowym podanym na awizo.

KURIER DPD Polska

Wpłata na konto:

1. Przeciętny czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi do 1 dnia roboczego (dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku) od momentu zaksięgowania przelewu na koncie. Przesyłki za które zapłata zaksięgowana zostanie do godziny 12, zostaną wysłane tego samego dnia.

 

2. Wysłanie potwierdzenia wpłaty nie przyspieszy wysyłki.

3. Przesyłka zostanie nadana firmą kurierską DPD POLSKA

4. W dniu w którym przesyłka zostanie nadana otrzymasz potwierdzenie (list na e-mail) wraz z numerem listu przewozowego. Status paczki możesz sprawdzić na: http://www.dpd.com.pl/index.asp

 

5. Kurierzy zazwyczaj rozwożą paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17

6. W przypadku przesyłki kurierskiej istnieje możliwość (ale tylko w niektórych miastach):

- doręczenia przesyłki do godziny 10:00 kolejnego dnia roboczego (dodatkowa opłata 20zł)

- doręczenia przesyłki w sobotę (dodatkowa opłata 25zł)

- doręczenia przesyłki w sobotę do godziny 10:00 (dodatkowa opłata 45zł)

 

7. W momencie odbioru masz prawo rozpakować paczkę i sprawdzić zawartość. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego wspólnie z kurierem musisz spisać protokół szkody. Po odebraniu paczki od kuriera i nie sprawdzeniu zawartości wszelkie uszkodzenia mechaniczne możesz jeszcze zgłosić w najbliższym oddziale DPD POLSKA. Lista oddziałów znajduje się na stronie DPD POLSKA: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=60&Mark=14&Go=65  Ja jako sprzedający wszelkie reklamacje przedmiotem których jest uszkodzenie mechaniczne odrzucam.

 

Przesyłka za pobraniem kurierskim /płatna przy odbiorze:

1. Ten rodzaj przesyłki dostępny jest dla allegrowiczów posiadających przynajmniej 10 komentarzy pozytywnych.

 

2. Przeciętny czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi do 1 dnia roboczego (dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku) od momentu zgłoszenia przez Ciebie chęci otrzymania przesyłki pobraniowej. Jeżeli zgłoszenie otrzymam do godziny 11, przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia.

 

3. Przesyłka zostanie nadana firmą kurierską DPD POLSKA (powodu częstych kradzieży nie korzystam z usług Poczty Polskiej w zakresie pobrania. 

 

 

4. W dniu w którym przesyłka zostanie nadana otrzymasz potwierdzenie (list na e-mail) wraz z numerem listu przewozowego. Status paczki możesz sprawdzić na: http://www.dpd.com.pl/index.asp

 

5. Kurierzy zazwyczaj rozwożą paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17

 

 

6. W przypadku przesyłki kurierskiej istnieje możliwość (ale tylko  w niektórych miastach):

- doręczenia przesyłki do godziny 10:00 kolejnego dnia roboczego (dodatkowa opłata 20zł)

- doręczenia przesyłki w sobotę (dodatkowa opłata 25zł)

- doręczenia przesyłki w sobotę do godziny 10:00 (dodatkowa opłata 45zł)

7. W momencie odbioru masz prawo rozpakować paczkę i sprawdzić zawartość. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego wspólnie z kurierem musisz spisać protokół szkody. Po odebraniu paczki od kuriera i nie sprawdzeniu zawartości wszelkie uszkodzenia mechaniczne możesz jeszcze zgłosić w najbliższym oddziale DPD POLSKA. Lista oddziałów znajduje się na stronie DPD POLSKA: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=60&Mark=14&Go=65 Ja jako sprzedający wszelkie reklamacje przedmiotem których jest uszkodzenie mechaniczne odrzucam.

 

5. WPŁATA NA KONTO – KSIĘGOWANIE WPŁAT, JAK WPŁACAĆ, CO WPISAĆ?

1. Numer konta znajduje się:

- na tej stronie, czyli na stronie „O mnie”

- na stronie z przedmiotem, który właśnie oglądałeś(-aś)

- w wiadomości dla kupującego (otrzymasz ją tuż po kliknięciu „KUP TERAZ”)

2. Bank w którym mam konto to mBank (nie posiadam kont w innych bankach).

3. W przelewie, w polu TYTUŁ wpisz: jedynie swój NICK (LOGIN), nie wpisuj tam tytułów aukcji itp.

4. Jeżeli wpłacasz w banku to przelew „idzie” około 24h, jeżeli na poczcie to 3 dni robocze, jeżeli w agencji finansowej to nawet 7 dni.

6. KORESPONDENCJA

Jeżeli pytasz o wysyłkę („czy paczka już została wysłana”) podpisz się przynajmniej swoim NICKIEM (LOGINEM) z allegro. Tego pytania NIE zadawaj przez TELEFON!

Jeżeli zadajesz pytanie typu: „Czym różni się kamera sprzedawana przeze mnie od innego modelu?” i liczysz na fachową odpowiedź to zadaj to pytanie e-mailem. Ja naprawdę nie uczę się specyfikacji technicznych na pamięć.

7. KOSZTY WYSYŁKI

1. Jeżeli kupujesz wysyłkowo pamiętaj że do ceny przedmiotu musisz doliczyć koszt wysyłki.

2. Koszt wysyłki zawiera 23% VAT i jest na paragonie (lub FV) jako odrębna pozycja.

 

8. PRZESYŁKA NIE DOTARŁA DO ADRESATA?

 

1.O tym kiedy przesyłka została nadana poinformowałem Cie w e-mailu, jeżeli Twój zakup miał być wysłany za pośrednictwem:

- Poczty Polskiej i minęły już 3 dni robocze od nadania, napisz do mnie e-maila, być może listonosz nie zostawił awizo a przesyłka czeka na Ciebie na najbliższej Poczcie i odbierzesz ją tam wraz z nr nadania.

- Kuriera DPD POLSKA i minęły już 2 pełne robocze dni od nadania, napisz do mnie e-maila, ustalę co się dzieję z paczką i kiedy zostanie dostarczona.

2. Paczka zaginęła (została ukradziona) i nie dotarła do adresata, a Twój zakup miał być wysłany za pośrednictwem:

- Poczty Polskiej: po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji (trwa około 4 tygodnie) i wypłacie odszkodowania (standardowo około 88zł) zwracam Tobie odszkodowanie lub na Twoje życzenie i jeśli jeszcze dany przedmiot posiadam wysyłam go jeszcze raz. W przypadku przesyłek nieubezpieczonych odpowiadam tylko do kwoty 100zł.

- Kuriera DPD POLSKA: po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i wypłacie odszkodowania, zwracam je Tobie lub na Twoje życzenie i jeśli jeszcze dany przedmiot posiadam wysyłam go jeszcze raz. Przesyłki kurierskie DPD POLSKA ubezpieczone są do wartości 5000zł.

9. KOMENTARZE

Jeśli sprzedaję, komentarz wystawiam po wystawieniu komentarza przez kupującego, czyli jako drugi. 

Komentarze wystawiam kilka razy w miesiącu – nie obawiaj się, na pewno otrzymasz pozytywny.

10. ZWROT PROWIZJI/CZAS NA ZAKOŃCZENIE TRANSAKCJI

Na wpłatę czekam 7 dni od daty zakupu, jeżeli nie otrzymam informacji o Twojej późniejszej wpłacie, przysyłam Ci przypomnienie o zawarciu transakcji a następnie występuje o zwrot prowizji.

11. ODBIÓR OSOBISTY

Jak najbardziej jest możliwy w siedzibie firmy, ale tylko po wcześniejszym umówieniu się na konkretną godzinę. Pobieramy opłatę za dowiezienie z magazynu do siedziby firmy Livercom, opłata podana jest na aukcji. Mozliwa jest również dostawa do Państwa domu/firmy w Białymstoku, opłata jest podana na aukcji.

12. ZWROT/WYMIANA/REKLAMACJE



W przypadku gdy chcesz zareklamować sprzęt na który wydana została karta gwarancyjna z gwarancją door-to-door powinieneś to zrobić w serwisie centralnym, nie ponosisz wtedy żadnych kosztów przesyłki. Jeżeli zdecydujesz się jednak reklamować sprzęt „przeze” mnie ponosisz wtedy koszty przesyłki. Jeżeli nie wiesz jak i co zrobić by skorzystać z gwarancji door-to-door, napisz do mnie e-maila, chętnie Ci w tym pomogę.

W przypadku gdy chcesz zareklamować sprzęt na który wydana została karta gwarancyjna z gwarancją ważną w każdym serwisie danej marki to najwygodniejszą formą jest reklamacja w najbliższym serwisie. Jeżeli zdecydujesz się jednak reklamować sprzęt „przeze” mnie ponosisz wtedy koszty przesłania przedmiotu do mnie. Jeżeli nie wiesz jak i co zrobić by skorzystać z gwarancji w serwisie, napisz do mnie e-maila, chętnie Ci w tym pomogę.

W przypadku gdy chcesz zareklamować sprzęt na który nie została wydana karta gwarancyjna możesz to zrobić bezpośrednio u mnie.

Chęć zareklamowania przedmiotu należy zgłosić e-mailem, wysyłam do Ciebie wtedy formularz reklamacyjny który należy wydrukować i wypełnić lub przepisać i uzupełnić.

Każdy zakupiony przedmiot na wyraźne Twoje życzenie mogę przed wysyłką przetestować, aby wyeliminować ewentualną wadę fabryczną. Ty również decydujesz o tym czy karta gwarancyjna ma być podbita czy też nie. Jeżeli karta gwarancyjna zostanie przeze mnie podbita, a przedmiot okaże się wadliwy to reklamacja jest możliwa (naprawa) w serwisie. Wymiana towaru lub zwrot gotówki nastąpi tylko w przypadku orzeczenia takowego przez serwis danej marki.

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami) istnieje w terminie do 10 dni od odebrania przesyłki możliwość rezygnacji z  zakupionego towaru bez podania przyczyny.

Możliwość rezygnacji dotyczy tylko i wyłącznie produktów nieużywanych, nieotwieranych w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, nieuszkodzonych, z nienaruszonymi plombami (jeśli takie występują), bez śladów jakiegokolwiek użytkowania, produktów z dołączonym dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) i wypełnionym dokumentem reklamacyjnym. O rezygnacji należy poinformować e-mailem w terminie do 10 dni od dnia odbioru przesyłki. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży.

Przesyłka zawierająca zwracany produkt powinna być przesyłką rejestrowaną, kompletną, nadaną za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką pocztową lub listową przesyłką poleconą. Kupujący jest zobowiązany produkt do transportu zabezpieczyć w sposób właściwy, uniemożliwiający uszkodzenia produktu oraz jego opakowania w trakcie transportu. Wraz ze zwracanym produktem należy załączyć wszystkie produkty gratisowe otrzymane z produktem.  Koszty związane z wysyłką i odesłaniem towaru w przypadku rezygnacji nie podlegają zwrotowi. Gwarantuję zwrot kwoty równej cenie towaru.

W sytuacji rezygnacji z zakupu do którego wystawiono paragon zwrot kwoty równej cenie towaru zostanie wykonany w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres wskazany w formularzu zwrotu/reklamacji.

W sytuacji, rezygnacji z zakupu do którego wystawiono fakturę VAT niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu i przesłana do podpisania. Zwrot kwoty równej cenie towaru następuje w ciągu 10 dni roboczych po otrzymaniu podpisanej kopii faktury korygującej. Zwrot następuje przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres wskazany  w formularzu zwrotu/reklamacji.

W przypadku odesłania zamówienia niekompletnego lub bez dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT jeśli została wystawiona) lub produktów używanych lub produktów w naruszonych opakowaniach, produktów z zerwaną folią z wyświetlacza jeżeli takowa była nań umieszczona lub produktów z zerwanymi plombami gwarancyjnymi koszty przesyłek w obie strony pokrywa Kupujący, a zwrot jest odrzucony.

13. ADRES DO ZGŁASZANIA REKLAMACJI I ZWROTÓW:

livercom_pl@wp.pl

14. ADRES KORESPONDENCYJNY/ ADRES DO REKLAMACJI I ZWROTÓW:

Livercom Grzegorz Dudek

ul. Lipowa 16/57

15-427 Białystok

tel: 500 505 499

Dziękuję za stosowanie się do zasad.