MUZYCZNA SÓWKA PRZYTULANKA - FISHER PRICE - CMT32 (6541429582)

zakończona
58,28 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 6,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • lokalizacja: LASKOWICE k/ Bydgoszczy
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowe
  • bohater: brak
  • marka: Fisher Price
  • wiek dziecka: 0 +
  • materiał: tkanina
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
NOWA
MUZYCZNA
SÓWKA
PRZYTULANKA

FISHER PRICE
/produkt nowy, oryginalnie zapakowany, od polskiego dystrybutora FISHER PRICE/

FISHER PRICE - MUZYCZNA SÓWKA PRZYTULANKA!
Doskonała towarzyszka zasypiania i zabaw dla Twojego maluszka! Ta kojąca, milutka sówka świeci, wydaje odgłosy pohukiwania i odtwarza ponad 15 minut wyciszającej muzyki – wystarczy ją lekko ścisnąć. Sówka reaguje na delikatny uścisk dziecka muzyką i odgłosami, dzięki czemu poznaje ono związek przyczynowo-skutkowy­, a jej stopki są gryzaczkami.
Wymagane baterie: 2x AA.
Wysokość: 19 cm.
Zabawka przeznaczona jest dla dzieci od pierwszych chwil życia.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 43114020040000380270524243
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3 dni
PACZKA W RUCHu 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
SERRAK Seweryn Rak
Kaszubska 25 / 110
85-084 Bydgoszcz
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Sprzedawca umożliwia konsumentowi odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Zwrot przedmiotu umowy konsument powinien dokonać na adres wymieniony w polu adres do zwrotów. Wzór formularz odstąpienia od umowy /załącznik nr 2 do Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, strona 21-22/: http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20140000827+2014%2412%2425&type = 1 Konsument odsyła rzecz będącą przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Sprzedawca zobowiązuje się, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy za z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 3. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą. 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

reklamacje

Gwarancja producenta: Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera (w takim przypadku warunki gwarancji wyszczególnione są w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem), a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. ---------- Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem zamowienia@megadyskont.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W miarę możliwości proszę podać również: - login z Allegro. W przypadku konieczności zdiagnozowania przedmiotu przez sprzedawcę reklamujący powinien dostarczyć produkt pod adres wymieniony w zakładce Zwroty w polu adres do zwrotu korzystając z usługi powszechnej realizowanej przez Pocztę Polską, tj. paczki pocztowej ekonomicznej. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni od daty jego otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.