MUZYCZNA KARUZELA Z PROJEKTOR* DO ŁÓŻECZKA POZYTY* (6478554409)

zakończona
91,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Cieszyn
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 0 +
  • materiał: inny
  • certyfikaty i opinie: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

Opis

ZAPRASZAMY!!

  • zabawka nowa
  • zabawka bezpieczna
  • zapoznaj się z regulaminem naszych aukcji w zakładce O MNIE
  • dołączamy paragon lub fakturę VAT
  • wysyłamy Pocztą Polską lub kurierem GLS
  • odpowiadamy na wszystkie maile - jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 24 godz. to znaczy, że wiadomość do nas nie dotarła
  • dla użytkowników posiadających minimum - możliwość kupna za pobraniem, w innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny

Kontakt

DORIS
Al. Piastowska 4
43-400 Cieszyn

tel./fax: +48 33 8511092
tel.kom.: +48 739058275
e: doris@zabawkidoris.p­l

Konto bankowe:
ING Bank Śląski S.A.

25 1050 1083 1000 0023 0322 1952

Bezpieczne zakupy - posiadamy certyfikat

Szczegóły

KARUZELA DO ŁÓŻECZKA Z PROJEKTOREM

Niezwykle interesująca karuzelka pomoże zasnąć każdemu maluszkowi. Pozytywka posiada kolorowe zabawki do zawieszenia. Wbudowana lampka pozwala delikatnie oświetlić dziecko nie przerywając jego snu.

Zalety karuzeli:

- Kolorowe podświetlenie

- Regulacja głośności

- Uspokajająca melodia (odgłosy natury, kołysanki)

- Kolorowe zabawki

Obrót zabawek zawieszonych nad głową dziecka sprzyja zasypianiu, a także uprzyjemnia zabawę, jeśli dziecko ma na nią ochotę. Melodia wgrana w pozytywkę jest bardzo łagodna i spokojna, z pewnością zadziała na maluszka uspokajająco i ukołysz go do snu.

Karuzela posiada możliwość regulacji głośności. Przyciski regulacji głośności pozwolą dostosować poziom natężenia dźwięków wydawanych przez moduł dźwiękowy karuzelki najodpowiedniejszego dla Twojego dziecka (13 melodii i dźwięków)

Specjalnie dobrane kompozycje umilą czas Twojemu dziecku. Spokojne, klasyczne kompozycje ułatwią maluszkowi zaśnięcie.


Karuzelka jest łatwa w montażu. Wykorzystując paski w module głównym możliwe jest łatwe zamontowanie karuzelki na szczebelkach łóżeczka.

Wymiary
- pozytywka 18cm x 13cm x 7cm
- pałąk ok.62cm
- rozstaw zawieszek 30cm
- wymiar grzechotki (ptaszek) 10cm x 8cm x 5cm

KARUZELA ŁADNIE ZAPAKOWANA

ORYGINALNY KARTONIK IDEALNIE

NADAJE SIĘ NA PREZENT

POLECAMY RÓWNIEŻ INNE ZABAWKI

DOSTĘPNE NA POZOSTAŁYCH NASZYCH

AUKCJACH


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 739-058-275
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • doris@zabawkidoris.pl
    Odpisujemy na każdego e-mail'a jeśli nie otrzymaleś odpowiedzi znaczy, że mail do nas nie dotarł.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
FHU DORIS
Al. Piastowska 4
43-400 Cieszyn
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W celu dokonania zwrotu prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem dostępnym na stornie : " O mnie" punkt 6.

reklamacje

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego, w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W celu złożenia reklamacji prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem dostępnym na stornie : " O mnie" punkt 7.

pozostałe informacje

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą zabawek od 1993 roku. Naszą markę potwierdza duża ilość stałych klientów. Dokładamy wszelkich starań aby nasz asortyment był możliwie różnorodny. Gwarantujemy solidność naszych usług oraz szybką i rzetelną obsługę. Nasze zabawki są najwyższej jakości. Postanowiliśmy poszerzyć naszą ofertę o sprzedaż wysyłkową. Zapraszamy na zakupy w świecie wirtualnym. 1.Dane firmy : FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DORIS" SPÓŁKA CYWILNA DOROTA BODA-NORENBERG, RYSZARD NORENBERG Wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Adres miejsca prowadzenia działalności: Grodziec 204 lok. 6, 43-386 Świętoszówka, o/ Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn Adres do korespondencji Al. Piastowska 4, 43-400 Cieszyn NIP spółki cywilnej 5471849393 REGON spółki cywilnej 072187689 2.Kontakt: e-mail: doris@zabawkidoris.pl tel.: 739-058-275 - Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 3.Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI 25 1050 1083 1000 0023 0322 1952 F. H. U. Doris Grodziec 204/6 43-386 Świętoszówka W tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika kupującego oraz numer aukcji. 3.1.WAŻNE! W przypadku zapłaty poprzez PayU, zamówienia realizowane są do 24 godzin (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym, a nie na koncie w serwisie Allegro. KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ PONIŻSZY REGULAMIN : 1.Przed dokonaniem zakupów zapoznaj się z opisem na aukcji 2.Zakupy: -Po dokonaniu zakupu prosimy o kontakt mailowy w sprawie koloru lub wzoru w przeciwnym razie wysyłamy zabawkę losowo. -Jeśli zakupisz towar na naszych aukcjach, czekamy na wpłatę do 2 tygodni. Po tym czasie, jeśli pieniądze nie wpłyną, aukcja zostanie wznowiona, a my rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji. -Do każdej przesyłki dołączany jest paragon lub faktura VAT (Uwaga! Faktury wystawiamy tylko w przypadku podania numeru NIP - w innym wypadku wystawiany jest paragon). BEXPUF O braku paragonu należy nas poinformować mailowo w dniu otrzymania przesyłki. 3.Akceptowane płatności -Przelew na konto ING BANK ŚLĄSKI-Płatność Payu-Pobranie ( dla użytkowników posiadających przewagę komentarzy pozytywnych) 4.Wysyłka: -Poczta Polska-Firma kurierska GLS-Nie udostępniamy odbioru osobistego-Gwarantujemy wysłanie towaru nowego, nieużywanego zgodnie z państwa oczekiwaniami i opisem na aukcji. -Czas realizacji zamówienia- towar wysyłamy w ciągu 24 godz. (w dni robocze) od otrzymania przelewu na nasze konto bankowe. Przesyłka za pobraniem jest odpowiednio droższa i realizowana do 24 godz. od zamówienia (w dni robocze) -Towary wysyłane z firmy Doris firmą kurierską, należy sprawdzać czy nie zostały uszkodzone w transporcie. Przedmioty zawarte w paczkach mogą ulegać uszkodzeniu podczas przeładunku. Prosimy więc o sprawdzanie towaru, który do państwa trafia ( zawartość przesyłki należy sprawdzić nawet gdy nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania). W razie stwierdzonych nieprawidłowości prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Ułatwi nam to sprawne załatwianie reklamacji z tego tytułu. Regulamin świadczeń usług GLS https://gls-group.eu/PL/pl/regulamin -W przypadku wysyłki pocztexem, Pocztą Polską gdyby było jakiekolwiek podejrzenie naruszenia paczki lub jej zawartości ma Pan/i prawo otworzyć ją komisyjnie na poczcie, sprawdzić całość zawartości i dochodzić roszczeń z tytułu nienależytego wykonania usługi. Tak ustala to Regulamin świadczenia usług powszechnych - par. 38, 39, 41, 42. Proszę się zapoznać. Adres internetowy podaję poniżej." http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/07/regulamin-swiadczenia-uslug-powszechnych-28-czerwca-2013.pdf -Podpisanie odbioru przesyłki bez jej sprawdzenia jest równoznaczne z potwierdzeniem odbioru przesyłki w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym. -Po nadaniu paczki wysyłamy potwierdzenie e-mailem. Przesyłka kurierska powinna trafić do adresata w następnym dniu roboczym, za przesyłki pocztowe i czas ich doręczenia odpowiedzialność ponosi Poczta Polska. -Zaginione przesyłki, które do państwa nie docierają zawsze reklamujemy jako nadawca po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki, następnie czekamy na zajęcie stanowiska przez pocztę i ustosunkowanie się do naszej reklamacji. W przypadku winy ze strony poczty załatwiamy sprawę zawsze z korzyścią dla klienta (zwrot wpłaty lub wysłanie nowego towaru). Uprzedzamy, że proces reklamacji w instytucji takiej jak Poczta trwa ponad 30 dni. 5.Koszt przesyłki: -Koszt wysyłki podany jest w opisie licytowanego przedmiotu (dotyczy jednej sztuki) i zawiera opłatę za zapakowanie i wysłanie przedmiotu oraz podatek VAT. -Przedmioty wielkogabarytowe i zakupy z aukcji łączonych wysyłamy tylko firmą kurierską. -Przy zakupie na kilku aukcjach, za przesyłkę płacisz raz - (nie dotyczy to jednak przedmiotów, gdzie uwzględniono dodatkowe informacje n/t formy płatności i przesyłki w szablonie aukcji i każdy z przedmiotów wysyłany jest osobną paczką).W pozostałych przypadkach dolicz do ceny zakupionych przedmiotów najwyższą cenę za przesyłkę kurierską. Jeśli kupiłeś kilka przedmiotów i nie wiesz ile doliczyć za przesyłkę - skontaktuj się z nami! 6.Zwrot: -Konsument może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów, oraz o sprzedaży konsumenckiej"). -Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. -Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru, pod warunkiem że zwracane produkty są w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza, że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności produktu klient powinien obchodzić się z produktem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim mógłby to zrobić dokonując zakupu w sklepie stacjonarnym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. produkt należy odesłać wraz z kompletem dokumentów. W przypadku przesłania towaru w nieoryginalnym lub uszkodzonym opakowaniu, od kosztu zwrotu zostanie odjęta kwota w wysokości 10% wartości zwracanego produktu. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Koszt odesłania ponosi kupujący, firma nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Zwrot kosztów zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Prosimy o poinformowanie nas mailem o zwrocie towaru, nie przyjmujemy paczek niewiadomego pochodzenia. -Zwroty prosimy kierować wyłącznie na adres: FHU Doris Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn 7. Reklamacje: -Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego, w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. -W przypadku towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez sprzedającego. Jeżeli stwierdzą państwo wadę ukrytą bądź uszkodzenie towaru prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu ustalenia dalszego toku postępowania. -Reklamacje dotyczące braków ilościowych w zamówionym towarze (brak części), będą przyjmowane najpóźniej w dniu następny od daty doręczenia przesyłki. -W przypadku odesłania do nas towaru na prosimy o powiadomienie mailem. -Reklamacje wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu prosimy przesłać na adres podany poniżej. Towar należy wysłać zwykła paczką pocztową ekonomiczną na adres: FHU Doris Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn 8.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro. UWAGA! Zdjęcia zabawek są naszą własnością i są chronione prawami autorskimi. Użytkowanie zdjęć bez naszego zezwolenia grozi konsekwencjami prawnymi. Zapraszamy do polubienia nas na facebooku https://www.facebook.com/Zabawki.Doris/?fref=ts