MSI GL72 6QC-030XPL i5-6300HQ 940MX 4 DDR4 1TB FHD (6483003029)

zakończona
2 947,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK, wysyłkowo CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • gwarancja: producenta
  • rodzaj dysku: HDD
  • outlet/odnowiony: nie
  • procesor : intel Core i5
  • liczba rdzeni procesora: cztery
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 3200
  • pamięć RAM (MB): 4096
  • pojemność dysku (GB): 1000.00
  • karta graficzna: grafika dedykowana
  • wielkość matrycy : 17" - 17.9"
  • rozdzielczość matrycy : 1920 x 1080
  • rodzaj matrycy: matryca matowa
  • system operacyjny: brak systemu
  • dodatkowe informacje: czytnik kart pamięci, kamera, matryca LED, obsługa standardu 802.11n, USB 3.0, HDMI



MSI GL72 6QC-030XPL
i5-6300HQ 4x2.3-3.2GHz/940MX/17,3"FHD/4GB/1TB/HDMI/USB3.1/DVD/BT


Wydajny czterordzeniowy procesor Intel Core i5-6300HQ
4x2.3- 3.2GHz, 6MB cache
4 rdzenie
4 GB pamięci operacyjnej DDR4

Pojemny dysk twardy 1 TB
Matryca matowa 17,3" FullHD
Dwie karty graficzne:
- NVIDIA® GeForce 940MX z 2 GB pamięci DDR3
- Intel® HD Graphics 530
Produkt z gwarancją 24 miesięcy Door-To-Door
Gwarancja producenta
Mocna aluminiowa obudowa
4 wbudowane głośniki
Port HDMI do przesyłania obrazu w rozdzielczości 4K
2 porty USB 3.0 oraz 1 x USB 3.1 Type-C
Pełnowymiarowa klawiatura wyspowa by SteelSeries
Wbudowany moduł Bluetooth v4.0
Wieloformatowy czytnik kart pamięci SD
Napęd optyczny DVD Super Multi
Duży i wygodny touchpad z obsługą gestów wielopunktowych
Kamera internetowa HD
Technologia dźwięku Nahimic
Możliwość podłączenia 2 zewnętrznych monitorów

NOTEBOOK POCHODZI Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI


2 produkty o łącznej wartości 198 zł:

SPECYFIKACJA
Produkt MSI GL72 6QC-030XPL GAMING SERIES
+ antywirus + usługa
AAMOBMISGE72 + 082416 + USŁMOPOMOCY
Zainstalowany procesor Intel® Core™ i5-6300HQ
Procesor szczegóły Taktowanie 2,3 GHz, Turbo 3,2 GHz
4 rdzenie, 4 wątki
Cache 6 MB
System operacyjny Brak
Przekątna ekranu 17,3"
Typ matrycy FULL HD 1920x1080
matowa
(non-glare)
Pamięć RAM 4 GB DDR4-2133 (max. 32 GB, 2 sloty)


Karta graficzna -NVIDIA® GeForce 940MX
2 GB
pamięci DDR3
Obsługa: CUDA, NVIDIA® Optimus, DirectX 12, OpenGL 4.5
-Intel® HD Graphics 530
Wbudowane Audio 4 głośniki stereo
Technologia dźwięku Nahimic
Audio Boost technology
Zamontowany dysk twardy 1000 GB (1TB) HDD 2,5" 5400rpm

Napęd optyczny wbudowany DVD Super Multi
Złącza 1x HDMI (4K output)
1x USB 3.1 Type-C
2x USB 3.0
1x USB 2.0
1x Mini Display Port
1x RJ-45 (LAN)
1x wyjście słuchawkowe
1x wejście mikrofonowe
1x gniazdo zasilania
Kamera internetowa HD Webcam (30fps@720p)
z wbudowanym mikrofonem
Łączność WiFi 802.11 ac
LAN 10/100/1000 Gigabit LAN

Bluetooth v4.0
Czytnik kart SD (XC/HC)
Klawiatura SteelSeries
Wyspowa
Podświetlen­ie: nie
Typ akumulatora / baterii Li-Ion 6-komorowa
Wymiary [G x S x W] 420 x 287 x 37mm
Waga ok. 2.8 kg (w zależności od konfiguracji)
Gwarancja producenta 24 miesiące gwaracji firmy MSI
12 miesięcy - bateria
Kolor Czarny / black
Informacje dodatkowe Aluminiowe wnętrze (część klawiaturowa)
Nowoczesny, gamerski design Ekskluzywna technologia SHIFT
Nahimic Sound Technology

Blokada Kensington
Zasilacz i bateria w zestawie

NOTEBOOK POCHODZI Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI




1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl­.
2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera.
UWAGA! Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki!
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345). Wszystkie wysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Na opakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze „ostrożnie szkło”. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.



Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi* w terminie 14 dni kalendarzowych, od chwili odebrania przesyłki. W tym celu należy przesłać do nas oświadczenie ( wzór oświadczenia ) e-mailem na adres: zwroty@hitech.com.pl .
Zostanie następnie nadany numer zwrotu NZ, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej (zastrzegamy sobie prawo do nieodebrania przesyłki bez widocznego numeru NZ). Wypełniony druk oświadczenia należy również dołączyć do zwracanej przesyłki (zwrot na adres: ul. Berlinga 14D 15-814 Białystok).
Zwracany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać komplet akcesoriów. Zwrotowi podlega towar wraz z załączonymi dodatkami.
Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

*Konsumentem jest osoba, która nabywa towary na własny użytek, niezwiązany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.




Gwarancja realizowana w trybie "Door to Door" (bez wychodzenia z domu):
W celu zgłoszenia gwarancyjnego należy wypełnić formularz . Prosimy o dokładne uzupełnienie wszystkich rubryk.

Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie nadany numer serwisowy NZ, którym należy się posługiwać w celu identyfikacji. Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana (najlepiej w oryginalne pudełko), a w widocznym miejscu, na osobnej kartce umieszczony nr serwisowy NZ.


Kupując na naszej aukcji akceptujesz regulamin umieszczony w zakładce "informacje od sprzedającego".



86 1240 5211 1111 0010 4677 7941


HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
15-888 Białystok ul. K.Wyszyńskiego 2/1 lok.103
NIP:542-28-0­9-471 Regon:052206244

Kliknij aby obliczyć wysokość raty:

Poradnik jak kupić sprzęt na raty:
____________________­____________________­____________________­____________________­_
Dla firm oferujemy doskonały Leasing.
Jest to rozwiązanie szczególnie korzystne dla małych podmiotów gospodarczych, gdyż procedury przyznawania tego rodzaju finansowania są zwykle prostsze, a decyzje podejmowane szybciej w porównaniu do trybu udzielania kredytu bankowego.
Przekonaj się jakie to proste!
Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT 23%.
Faktura VAT znajdują się w koszulce naklejanej na czarnej folii, w którą zapakowana jest paczka, pod kartką z informacją DOKUMENTY.


Wysyłkę kurierską realizujemy za pośrednictwem firmy DHL.
SERWIS
Do dyspozycji naszych klientów jest profesjonalny SERWIS zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny, dzięki czemu oferujemy pomoc techniczną w czasie trwania oraz po gwarancji. Nasz serwis zapewnia fachową obsługę i naprawę sprzętu komputerowego (m.in. reballing, wymiana matryc, modernizacja komputerów, odzyskiwanie danych, wymiana układów zasilania, naprawa drukarek, monitorów), a także instalację i konfigurację oprogramowania.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobitego w salonach w: Białymstoku ul. Berlinga 14D
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. 15-888 Białystok ul.K. Wyszyńskiego 2/1 lok. 103 NIP:542-28-09-471 Regon:052206244 KRS: 0000557541 GIOŚ: E0005909WZ Wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez: Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS nr 0000557541

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
HITECH sp. z o.o. sp. k.
Berlinga 14 d
15-814 Białystok
 
Rezygnacja z zamówienia: Konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument poinformować musi HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. , ul. Berlinga 14 d , 15-814 Białystok, tel.85 8749761, e-mail: zwroty@hitech.com.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.hitech.com.pl Jeżeli Konsument skorzysta z tej możliwości, prześlemy mu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku, pocztą elektroniczną. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Berlinga 14 D 15-814 Białystok zwroty@hitech.com.pl (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Nr zamówienia internetowego/nr faktury: ................................................................... Imię i Nazwisko konsumenta:( nick allegro) ................................................................... Ulica, nr domu/nr mieszkania: ................................................................... Kod pocztowy, miasto: ................................................................... Data zawarcia umowy/ odbioru: ................................................................... Zgadzam się na zwrot płatności w związku z odstąpieniem od Umowy sprzedaży za pośrednictwem rachunku bankowego numer: Zgodnie z przysługującym mi prawem informuję o odstąpieniu od Umowy sprzedaży poniższych Produktów w Sklepie Internetowym allegro.pl L.p. Nazwa Towaru/Usługi Dodatkowej/Ubezpieczenia Symbol PLU Ilość sztuk Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Po otrzymaniu Towaru Hitech wystawi Konsumentowi fakturę korygującą i odeśle ją na adres Konsumenta. Po trzymaniu faktury korygującej prosimy o podpisanie kopii i odesłanie Usługodawcy na powyższy adres. HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Berlinga 14 D 15-814 Białystok Data i podpis Konsumenta W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Rzecz należy odesłać lub przekazać nam niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni . Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów z wyjątkiem kosztów wyżej określonych. Jeżeli umowa dodatkowa zawarta została z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez Konsumenta od umowy. . Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez nas utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której konsument wyraźnie żądał, abyśmy do niego przyjechali w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli świadczymy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarczamy rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; i) zawartej w drodze aukcji publicznej; j) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy. Nie jest przyjmowany zwrot towaru zakupionego do celów związanych z działalnością gospodarczą. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy.

reklamacje

REKLAMACJA USZKODZONEJ LUB NIEKOMPLETNEJ PRZESYŁKI 1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl 2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. UWAGA Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345). Wszystkie wysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Na opakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze ostrożnie szkło. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.

pozostałe informacje

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres email a.kropiwnicki@hitech.com.pl lub formularz kontaktowy . Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę internetową i portal aukcyjny allegro.pl. 2. Kupującym w sklepie internetowym może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem. 3. Korzystanie ze Sklepu internetowego odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie. 4. Wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu internetowego są następujące: komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą standard HTML 5 i język JavaScript oraz włączoną obsługą plików cookies w przeglądarce. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym 5. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów przez portal aukcyjny jest adres dostawy wskazany przez Klienta z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest sklep fizyczny firmy HITECH wybrany przez Klienta (spośród wskazanych na stronie internetowej sklepu). Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy drogą elektroniczną najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami wyrażonymi w złotych polskich, są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i obowiązują jedynie przy zakupie przez sklep internetowy. Na każdy sprzedany towar sklep internetowy wystawia faktury VAT. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej. Towary dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich bądź za pośrednictwem poczty. Dostawa dokonywana jest tylko na terenie Polski. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w wybranym przez Klienta sklepie fizycznym firmy HITECH (spośród wskazanych na stronie internetowej sklepu). Klient ponosi koszty dostawy według opisu na aukcji. W przypadku zakupu towaru na raty, koszt dostawy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pośrednictwem firmy spedycyjnej wynosi w każdym przypadku 30 zł. Dokładne sprawdzenie całkowitej ceny zamówienia Klienta wraz z kosztami dostawy możliwe jest po wrzuceniu wszystkich produktów do koszyka oraz po dokonaniu wyboru formy dostawy i płatności. 7. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy - zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego. Kupujący składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. 8. Zamówienia złożone w sklepie internetowym realizuje magazyn centralny na ul. Berlinga 14 D, 15-814 Białystok, tel: 85 8749761 9. W przypadku braku w Sklepie internetowym zamówionego towaru albo braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach. Jeżeli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi anulowanie zamówienia w całości lub części 10.Termin spełnienia świadczenia: - w przypadku, gdy towar w momencie zamówienia znajduje się na Naszym magazynie - 24 godziny od chwili potwierdzenia przez nas przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku konieczności dokonania czynności kompletacji sprzętu (zestaw) czas ten może się wydłużyć o kolejne 24 godziny. 11. Zapłata za towar może być dokonana w następujący sposób: a) Za pobraniem/gotówką w siedzibie firmy W zależności od wyboru sposobu dostawy, za przesyłkę należy zapłacić odbierając towar od kuriera firmy spedycyjnej lub na poczcie.. W przypadku odbioru osobistego zamówionego towaru zapłata następuje w wybranym przez Klienta sklepie fizycznym firmy b) Przelew przedpłata Kwotę pokrywającą cenę zmówionego towaru, oraz koszt dostawy należy wpłacić na konto bankowe firmy HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. BANK PEKAO: 86124052111111001046777941 Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer aukcji, który wyświetlany jest po jego złożeniu. Zapłaty za towar oraz koszty dostawy należy dokonać nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. c) raty w systemie Santander. 15.1) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy kupującemu w przypadku rzeczy pochodzącej z rynku wtórnego , używanej lub oznaczonej jako odnowiona , regenerowanej , refurbished , pochodzącej z outletu producenta lub równoległych zwrotów konsumenckich. Odpowiedzialność sprzedawcy zostaje w tym przypadku ograniczna zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego 15.2) Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Berlinga 14 D, 15-814 Białystok. Procedura zgłaszania reklamacji opisana jest szczegółowo w dziale Informacje : gwarancja i serwis. Formularz zgłoszenia serwisowego do pobrania na dole. Klient obowiązany jest na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Berlinga 14 D, 15-814 Białystok. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 15.3) W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa. W razie stwierdzenia istnienia takiego postanowienia zastosowanie znajdują przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski. 16. Wszystkie przesyłki zawierające zamówione towary są ubezpieczone. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera w obecności kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki. W przypadku niekompletnej, bądź uszkodzonej przesyłki prosimy spisać protokół szkody. 17. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie danych w procesie rejestracji uniemożliwia rejestrację i założenie konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w przypadku składania zamówienia bez rejestracji konta Klienta. Administratorem danych osobowych Klientów jest HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Wyszyńskiego 2/1 lok. 103. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. 18. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym sklep może przyjąć zużyte urządzenie. 18a. Karta gwarancyjna PDF: https://www.hitech.com.pl/data/pliki/Karta_gwarancyjna_HITECH_po25.12.2014%29.pdf 19. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w ramach zakupów będą rozstrzygane przez sądy powszechne. 20. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 21. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.