MPL6453 Stolik Edukacyjny KLOCKI Figury Układanka (6881183172)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
44,99 zł
z 8 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 4,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • lokalizacja: Parzymiechy, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 12 m +
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: plastik, inny

Stolik Edukacyjny KLOCKI Figury Układanka

Kod produktu: MPL6453

Edukacyjny stolik z klockami rozwija kreatywność oraz zdolności motoryczne dziecka. Odpowiedni dla każdego maluszka który uwielbia układać, przekładać, dopasowywać kształty do otworów. Nasz mały konstruktor może budować, a co za tym idzie również burzyć i zainspirowany znowu tworzyć i tak w kółko.

Elementy łatwo się dopasowują oraz płynnie poruszają dając naszemu dziecku wiele radości. Stolik może służyć z nóżkami lub bez, można je również z łatwością przechowywać wkładając je na odwrotną stronę stolika.

Klocki nie wypadają z łódek, jak również łódki trzymają się solidnie na stoliku.

Układanka stymuluje rozwój logicznego myślenia, usprawniają naszą pociechę manualnie i motoryczne.

Świetna nauka poprzez zabawę umożliwia stymulację wyobraźni oraz koncentracji.

Niezwykle praktyczna zabawka może przysłużyć jako przygotowanie do edukacji przedszkolnej.

Wyposażenie zestawu:

  • stolik
  • 4 nóżki
  • 12 łódek do kształtów
  • 24 klocki

Wymiary stolika: 28x30x15cm

Wymiary opakowania: 31,5x29x10,5 m

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 87 1020 1664 0000 3902 0344 1367
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
PACZKA W RUCHu 4,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

FHU ART-BART
Krzepicka 41
42-164 Parzymiechy
NIP: 574-200-82-87
REGON: 241331820

kontakt

  • 886204804
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

pozostałe informacje

1.Wysyłka towaru: Koszty wysyłki (dostawy) naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm kurierskich i zależą od wagi, rozmiarów przesyłki, wyboru sposobu dostawy oraz od wybranej formy płatności. KLIENT w trakcie wypełniania interaktywnego formularza zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt wysyłki podczas składania ZAMÓWIENIA. Informacja szczegółowa o kosztach przesyłki jest zamieszczona w zakładce "DOSTAWA I PŁATNOŚĆ" na stronie SKLEPU INTERNETOWEGO. Koszty dostawy ponosi KLIENT chyba, że opis oferty produktu stanowi inaczej.Zakupione produkty wysyłamy przesyłkami pocztowymi lub firmami kurierskimi. Przesyłki dostarczają: - firma kurierska FEDEX oraz POCZTEX48,- Poczta Polska - przesyłki listowne oraz Odbiór w punkcie E-przesyłka, Odbiór w punkcie RUCH SA. 2. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: W przypadku sporów związanych z realizacją zawartej umowy strony będą dążyły do rozwiązania sporu na drodze postępowania polubownego pozasądowego - w tym do rozwiązania sporu przed mediatorem. W przypadku braku rozstrzygnięcia sporu na drodze polubownej sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie Sąd Powszechny. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem . Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach, delegatura w Częstochowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 3. Wszystkie nazwy PRODUKTÓW oferowanych do sprzedaży przez SKLEP INTERNETOWY są używane w celach identyfikacji i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 nr 49 poz. 5081 ze zm.). 4. Wszystkie zdjęcia zamieszczone na STRONIE INTERNETOWEJ chronione są na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.) - posiadają twórczy i indywidualny charakter. Nie można ich kopiować bez zgody Administratora Strony Internetowej. 5. INSTRUKCJE OBSŁUGI: Dbaj z nami o środowisko, instrukcje obsługi do zakupionych u nas produktów są do pobrania w formie elektronicznej PDF do pobrania pod adresem : http://odpustowe.pl/pliki/instrukcje-obslugi/ 6. Jako firma sprzedająca artykuły elektryczne jak i elektroniczne informuję iż ELEKTRO-ŚMIECI na których widnieje znak który jest poniżej trzeba oddawać do wyznaczonych punktów ZBIORU tych ELEKTRO-ŚMIECI Symbol elektro-śmieci: Znak PRZEKREŚLONEGO KONTENERA NA ŚMIECI zamieszczony na wszystkich urządzeniach elektrycznych i elektronicznych symbolizuje, że nie wolno wyrzucać ich do śmietnika razem z innymi odpadami. Program polegający na zbiórce zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Od 21 października 2005 r. obowiązuje w Polsce ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, według której, wszystkie zużyte urządzenia działające na prąd lub na baterie, m.in.: pralki, lodówki, miksery, mikrofalówki, golarki elektryczne, telefony komórkowe, telewizory, wiertarki, komputery, a także świetlówki i żarówki energooszczędne to odpady, których nie można wyrzucać razem z innymi odpadami do śmietnika.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
FHU ART-BART
Krzepicka 41
42-164 Parzymichy
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli kupującym jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy pisząc na adres e-mail: allegro@odpustowe.pl, można skorzystać z gotowego formularza do pobrania na naszej stronie internetowej (odpustowe.pl/pliki/_do_pobrania/odp_allNOWY_Wzor_Oswiadczenie_o_odstapieniu_.pdf). Lub pisząc: 

FHU ART-BART BARTOSZ ZYMŁA Krzepicka 41,42-164 PARZYMIECHY Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT). Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI wypadkach wymienionych w załączniku. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie. 7. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Oświadczam, że firma FHU ART-BART Bartosz Zymła, zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
FHU ART-BART
Krzepicka 41
42-164 PARZYMIECHY
PL
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE - Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KONSUMENTA z tytułu rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego). Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: allegro@odpustowe.pl lub w formie pisemnej na adres do reklamacji i zwrotów, możliwość wypełnienia gotowego formularza (odpustowe.pl/pliki/_do_pobrania/odp_allNOWY_druk_reklamacyjny.pdf ).Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nazwę użytkownika Allegro, -datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W miarę możliwości prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej defekt, ułatwi to dalsze postępowanie reklamacyjne. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad produktu - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 3 miesiące )

Dodatkowe informacje

 

  1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z KUPUJĄCYMI nie będącymi KONSUMENTAMI.
  2. Jeżeli  rzecz sprzedana ma być przesłana przez SPRZEDAWCĘ, uznaje się, że  wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na  miejsce przeznaczenia SPRZEDAWCA powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu  się przewozem rzeczy tego rodzaju.
  3. Z chwilą wydania rzeczy  sprzedanej przewoźnikowi przechodzą na KLIENTA korzyści i ciężary  związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub  uszkodzenia rzeczy.
  4. Przy odbiorze przesyłki z zamówionymi  produktami KLIENT nie będący KONSUMENTEM obowiązany jest zbadać  przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju.  Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie  Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do  ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  5. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi wygasa po 30 dniach od daty odebrania PRODUKTU.
  6. SPRZEDAWCA  informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją  uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i  należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE  GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem  dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień  kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  7. Jeśli  nie zachodzą przypadki odpowiedzialności SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi,  upoważniające KLIENTA do zwrotu PRODUKTU, KLIENT może zwrócić zakupiony  PRODUKT jedynie za zgodą SPRZEDAWCY, na koszt KLIENTA, jeżeli PRODUKT  jest nieużywany, lub użyty w ramach zwykłego zarządu w okresie 14 dni od  daty otrzymania.
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, KLIENT może od  umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże KLIENT nie może od  umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na  rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma  zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub  naprawiana, chyba że wady są nieistotne.
  9. SPRZEDAWCA jest  zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KLIENT  (KUPUJĄCY) wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  10. Przy  sprzedaży między osobami prowadzącymi działalność gospodarczą utrata  uprawnień z tytułu rękojmi następuje, jeżeli KLIENT nie zbadał rzeczy w  czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił  niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada  wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy  niezwłocznie po jej wykryciu.
  11. REKLAMACJE z tytułu  odpowiedzialności z tytułu rękojmi nieopisane w niniejszym REGULAMINIE  są rozstrzygane w trybie opisanym w kodeksie cywilnym art. 556-581z  poniższymi zastrzeżeniami.
  12. Na podstawie art. 558 Kodeksu  Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta nie  będącego jednocześnie konsumentem zostaje ograniczona w następujący  sposób:
    • SPRZEDAWCA – w przypadku uznania reklamacji – jest  zobowiązany wyłącznie do przywrócenia zgodności z umową dostarczonego  produktu poprzez naprawę lub wymianę – w zależności od decyzji  SPRZEDAWCY;
    • KLIENT pokrywa koszty przesyłki reklamowanego produktu – do SPRZEDAWCY – sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem;
    • SPRZEDAWCA pokrywa koszt ponownej wysyłki po uznaniu reklamacji;
    • wyłącza się postanowienia Art.567 i Art. 568 Kodeksu Cywilnego;
  13. Powyższe  ograniczenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi nie mają zastosowania w  przypadku roszczenia klienta w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej  na podstawie zapisów Kodeksu Cywilnego Dział II.1 Art. 576.1, 567.2,  576.3 i 576.4
  14. Odpowiedzialność SPRZEDAWCY w stosunku do KLIENTA  nie będącego KONSUMENTEM, bez względu na jej podstawę prawną, jest  ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za  wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów  dostawy z tytułu zawartej umowy. SPRZEDAWCA ponosi odpowiedzialność w  stosunku do KLIENTA nie będącego KONSUMENTEM tylko za typowe szkody  przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z  tytułu utraconych korzyści w stosunku do KLIENTA nie będącego  KONSUMENTEM.
  15. Wszelkie spory powstałe pomiędzy  Sprzedawcą/Usługodawcą, a KLIENTEM niebędącym KONSUMENTEM zostają  poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SPRZEDAWCY.