Motywatory pozapłacowe, czyli droga do nowej jakoś (6483095480)

11 dni do końca
cena kup teraz
37,80 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
  • List ekonomiczny 9,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
  • lokalizacja: SANOK
  • stan: nowy
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2011
  • kondycja: bez śladów używania
e-mail: sanarksiegarnia@gmai­l.com
tel: 510 092 753




Stron: 216
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka, klejona



Motywatory pozapłacowe, czyli droga do nowej jakości pracowników

Piotr Lenik

Opracowanie jest jednym z nielicznych na polskim rynku, bezpośrednio odnoszących się do motywatorów pozapłacowych. Poza podręcznikowymi, związanymi z problematyką motywowania pracowników zagadnieniami teoretycznymi, w publikacji zawarto materiały stanowiące bazę propozycji i sprawdzonych rozwiązań zagranicznych i polskich. Praca ta jest szczególnie polecana zarówno menedżerom średniego i niższego szczebla oraz kreującym w organizacjach strategię personalną top-menedżerom, jak i osobom studiującym zagadnienia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi.

Z recenzji prof. dr hab. Jolanty M. Szaban:

Praca jest wyczerpująca, zawiera rozważania teoretyczne dotyczące problemów motywowania oraz przykłady rozwiązań praktycznych, zagranicznych i polskich, a także postulaty wobec osób odpowiedzialnych za kształtowanie systemów motywacyjnych w organizacjach różnego typu. Przedstawia (…) nie tylko opisy z literatury przedmiotu, ale także wnioski z badań własnych Autora, w szczególnie interesującej części pracy poświęconej sektorowi administracji publicznej. Ten bowiem sektor jest zdecydowanie „zaniedbywany” zarówno w odniesieniu do rozwiązań stosowanych w praktyce, jak i w opracowaniach naukowych dotyczących rozwiązań związanych z systemami motywowania w administracji. (…) Zapełnia ona lukę rynkową, traktując o bardzo istotnych, z punktu widzenia i pracowników, i każdej organizacji, motywatorach pozapłacowych.



Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Podstawy teoretyczne motywowania pracowników

1.1. Istota i znaczenie motywowania w organizacji
1.2. Ewolucja teorii motywowania
1.2.1. Wczesne koncepcje teoretyczne
1.2.2. Przedmiotowe ujęcie motywacji
1.3. Implikacje wybranych koncepcji teoretycznych

Rozdział 2. System motywacyjny w organizacji

2.1. Modelowe ujęcie systemu motywacyjnego
2.2. Sposoby oddziaływania systemu motywacyjnego
2.3. Struktura i determinanty systemu motywacyjnego
2.4. Motywowanie w kontekście procesu kadrowego
2.5. Nieprawidłowości występujące w systemach motywacyjnych

Rozdział 3. Motywowanie pozapłacowe w sektorze przedsiębiorstw

3.1. Wzrost udziału motywatorów pozapłacowych w motywowaniu pracowników
3.2. Standardy i osobliwości motywowania pozapłacowego na świecie
3.3. Motywowanie pozapłacowe w Polsce
3.4. Przegląd motywatorów pozapłacowych
3.5. Rozwiązania zwiększające skuteczność oddziaływania motywatorów pozapłacowych
3.6. Motywatory pozapłacowe a doskonalenie jakości

Rozdział 4. Motywowanie pozapłacowe w administracji publicznej

4.1. Specyfika administracji publicznej w kontekście motywowania pozapłacowego
4.2. Dobre praktyki motywowania pozapłacowego w administracji na świecie
4.3. Stan motywowania pozapłacowego w polskiej administracji na przykładzie urzędów miejskich
4.4. Perspektywy rozwoju motywowania pozapłacowego w urzędach

Bibliografia





© PanelReklamowy



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 74 2490 0005 0000 4000 7305 4744
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

Od 01-08-2016 do 30-10-2016 możesz nabyć tytuły po określonej przez Siebie realnej cenie. Wystarczy zaproponować cenę (mailem) za interesujący Cię tytuł* a wystawię go prześlę nr aukcji. * nie dotyczy wydawnictw: Difin, Wydawnictwo Akademickie Żak.