MOTOROLA XT1039 MOTO G LTE WHITE GW 24 MC FV 23% (6541373216)

zakończona
479,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,00 zł
  • lokalizacja: KRAKÓW
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 8GB
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowe
  • kolor: biały
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 5.00
  • wielkość wyświetlacza: 4,1-4,5 cala
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, GPS, moduł NFC
ODBIÓR OSOBISTY
BIURO Hypertel
Banasiówka 1
32-091 Michałowice

Godziny otwarcia:
pon-pt 10:00 - 17:00
KONTAKT
INFOLINIA
0 801 011 782

Telefon:

668 650 718

734 127 357

GG 51808501

telestore@hypertelpo­lska.pl

Dział techniczny:
master24@hypertelpol­ska.pl

Dział reklamacji:

734 127 351

reklamacje@sprzedaje­mytelefony.pl

GG 45377771

REKOMENDACJE
KUPUJ NA RATY
Przedłuż swoją gwarancję, ubezpiecz się od kradzieży lub od przypadkowego uszkodzenia.
AUKCJA FIRMY HYPERTEL
KUPUJĄC NA TEJ AUKCJI DOKONUJESZ BEZPIECZNEGO ZAKUPU W PROFESJONALNEJ HURTOWNI Z TRADYCJAMI OD 1996r. MOŻESZ LICZYĆ NA UCZCIWE I PROFESJONALNE PODEJŚCIE DO TRANSAKCJI

Wysyłamy towar zawsze zgodny z opisem!
- towar zawsze trafia do adresata w możliwie najkrótszym terminie
- dbałość o najniższe ceny
- gigantyczny wybór telefonów dostępnych w magazynie od ręki
- gwarancja legalności


- Telefon posiada wszystkie folie ochronne
- Cały komplet absolutnie nowy i oryginalny
- Wraz z telefonem otrzymają Państwo dowód zakupu paragon lub na życzenie FV 23%.



W zestawie:

  • Telefon Motorola X1039 Moto G LTE White
  • bez simlocka
  • polskie menu
  • kabel USB
  • pudełko ze zgodnym numerem IMEI
  • produkt objęty 2 letnią gwarancją producenta
Copyright © Hypertel Group
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Niemcy 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Wielka Brytania 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Czechy 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Irlandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Rosja 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Słowacja 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Szwecja 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Holandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Litwa 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Białoruś 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Norwegia 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Ukraina 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Włochy 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Francja 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Belgia 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Dania 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Hiszpania 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Austria 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

HYPERTEL sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000418576, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł, NIP: 676-245-48-89 Adres siedziby: HYPERTEL Sp. z o. o. Ul. Chocimska 3A 00-791 Warszawa ADRES KORESPONDENCYJNY: HYPERTEL Sp. z o. o. ul. Banasiówka 1 32-091 Michałowice

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Dział Reklamacji Hypertel
Banasiówka 1
32-091 Michałowice
Polska
 
Proszę przesłać urządzenie celem weryfikacji zgłoszenia na nasz adres korespondencyjny Dział Reklamacji Hypertel ul. Banasiówka 1 32-091 Michałowice Do przesyłki z urządzeniem proszę dołączyć pismo o odstąpieniu od umowy wraz ze wskazaniem numeru konta bankowego do zwrotu środków. W miarę możliwości prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu lub wskazanie numeru dokumentu - znacznie ułatwi nam to pracę za co z góry dziękujemy. Ze względów na dużą ilość nieczytelnych zgłoszeń prosimy o - w miarę możliwości - przygotowanie opisu na komputerze lub pisanie drukowanymi literami. W razie pytań prosimy o kontakt: Dział Reklamacji Hypertel +48 734 127 351 reklamacje@hypertelpolska.pl Prawo odstąpienia 1. Użytkownikowi, który zawarł z HYPERTEL Sp. z o. o. umowę jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny. 2. W celu wykonania prawa do odstąpienia od Umowy, Użytkownik powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu, wskazując w nim przynajmniej swoje dane osobowe, numer zamówienia oraz numer konta bankowego, na który powinien nastąpić zwrot płatności. Użytkownik może wykorzystać wzór oświadczenia tj: [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni od momentu dostarczenia Towarów Użytkownikowi. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przez Użytkownika przed jego upływem. 4. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku produktów wykraczających poza standardową ofertę Sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie Użytkownika lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb, zgłoszonych w Zamówieniu; 5. W przypadku odstąpienia od Umowy, jest ona uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, powinno ulec zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 6. Zwrot Towarów przez Użytkownika powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy poprzez wysłanie Towarów na adres Dział Reklamacji HYPERTEL Sp. z o. o. ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice na koszt Użytkownika. 7. Zwracany przez Użytkownika Towar powinien zostać opakowany na koszt Użytkownika w odpowiedni sposób, zabezpieczający go przed wszelkimi uszkodzeniami w trakcie transportu. 8. HYPERTEL Sp. z o. o. w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Użytkownika od Umowy zwróci dokonane przez Użytkownika płatności na konto bankowe wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy.

reklamacje

Proszę przesłać urządzenie celem weryfikacji zgłoszenia na nasz adres korespondencyjny Dział Reklamacji Hypertel ul. Banasiówka 1 32-091 Michałowice Do przesyłki z urządzeniem proszę dołączyć opis usterki. W miarę możliwości prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu lub wskazanie numeru dokumentu - znacznie ułatwi nam to pracę za co z góry dziękujemy. Prosimy także o podanie numeru telefonu / adres e-mail do kontaktu. Ze względów na dużą ilość nieczytelnych zgłoszeń prosimy o - w miarę możliwości - przygotowanie opisu na komputerze lub pisanie drukowanymi literami. Reklamacje Towarów 1. Obowiązkiem HYPERTEL Sp. z o. o. jest dostarczenie Użytkownikowi Towarów bez wad. HYPERTEL Sp. z o. o. jako sprzedawca odpowiada wobec Użytkownika będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za wady prawne i fizyczne Towarów. 2. Reklamacje powinny zostać skierowane pisemnie na adres: HYPERTEL Sp. z o. o. DZIAŁ REKLAMACJI ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice lub elektronicznie na adres e-mail: reklamacje@hypertelpolska.pl. 3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania przez HYPERTEL Sp. z o. o.. Stanowisko HYPERTEL Sp. z o. o. w sprawie reklamacji (w tym opis i wskazanie terminu podjęcia ewentualnych działań HYPERTEL Sp. z o. o. w celu usunięcia wad) zostanie przesłane Użytkownikowi taką samą drogą, jaką użył dla złożenia reklamacji. 4. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towarów są niezależne od ewentualnych roszczeń, które mogą zostać skierowane do podmiotu, który udzielił na nie gwarancji (np. producenta).

pozostałe informacje

HYPERTEL sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000418576, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł, NIP: 676-245-48-89 Adres siedziby : HYPERTEL Sp. z o. o. Ul. Chocimska 3A 00-791 Warszawa ADRES KORESPONDENCYJNY HYPERTEL Sp. z o. o. ul. Banasiówka 1 32-091 Michałowice Prawo odstąpienia 1. Użytkownikowi, który zawarł z HYPERTEL Sp. z o. o. umowę jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny. 2. W celu wykonania prawa do odstąpienia od Umowy, Użytkownik powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu, wskazując w nim przynajmniej swoje dane osobowe, numer zamówienia oraz numer konta bankowego, na który powinien nastąpić zwrot płatności. Użytkownik może wykorzystać wzór oświadczenia tj: [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni od momentu dostarczenia Towarów Użytkownikowi. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przez Użytkownika przed jego upływem. 4. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku produktów wykraczających poza standardową ofertę Sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie Użytkownika lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb, zgłoszonych w Zamówieniu; 5. W przypadku odstąpienia od Umowy, jest ona uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, powinno ulec zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 6. Zwrot Towarów przez Użytkownika powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy poprzez wysłanie Towarów na adres Dział Reklamacji HYPERTEL Sp. z o. o. ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice na koszt Użytkownika. 7. Zwracany przez Użytkownika Towar powinien zostać opakowany na koszt Użytkownika w odpowiedni sposób, zabezpieczający go przed wszelkimi uszkodzeniami w trakcie transportu. 8. HYPERTEL Sp. z o. o. w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Użytkownika od Umowy zwróci dokonane przez Użytkownika płatności na konto bankowe wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy. Reklamacje Towarów 1. Obowiązkiem HYPERTEL Sp. z o. o. jest dostarczenie Użytkownikowi Towarów bez wad. HYPERTEL Sp. z o. o. jako sprzedawca odpowiada wobec Użytkownika będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za wady prawne i fizyczne Towarów. 2. Reklamacje powinny zostać skierowane pisemnie na adres: HYPERTEL Sp. z o. o. DZIAŁ REKLAMACJI ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice lub elektronicznie na adres e-mail: reklamacje@hypertelpolska.pl. 3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania przez HYPERTEL Sp. z o. o.. Stanowisko HYPERTEL Sp. z o. o. w sprawie reklamacji (w tym opis i wskazanie terminu podjęcia ewentualnych działań HYPERTEL Sp. z o. o. w celu usunięcia wad) zostanie przesłane Użytkownikowi taką samą drogą, jaką użył dla złożenia reklamacji. 4. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towarów są niezależne od ewentualnych roszczeń, które mogą zostać skierowane do podmiotu, który udzielił na nie gwarancji (np. producenta). Spory pomiędzy Użytkownikiem a HYPERTEL Sp. z o. o. 1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy HYPERTEL Sp. z o. o. a Użytkownikiem, w tym dotyczące reklamacji i dochodzenia roszczeń, rozstrzygane będą polubownie. W braku takiej możliwości spory pomiędzy HYPERTEL Sp. z o. o. a Użytkownikiem: a) będącym konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, b) który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę HYPERTEL Sp. z o. o. . 2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php, http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Dane osobowe 1. Użytkownicy wyrażają zgodę na przetwarzanie przez HYPERTEL Sp. z o. o. ich danych osobowych w celach związanych z korzystaniem z Serwisu oraz realizacją Umowy. Użytkownicy mogą dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych. 2. HYPERTEL Sp. z o. o. jest administratorem danych osobowych Użytkowników i zapewnia niezbędne środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia tych danych przed ich pozyskaniem i modyfikowaniem przez osoby nieuprawnione. 3. Użytkownikom przysługuje prawo wglądu do własnych danych osobowych i ich poprawienia. W przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych, Użytkownik ma prawo zgłoszenia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych. Informacje dodatkowe w kwestii wysyłki 1. Przy złożeniu zamówienia do godziny 14 i wybraniu przesyłki kurierskiej istnieje duże prawdopodobieństwo, że uda się wysłać zamówienie w ten sam dzień (pn-pt) 2. Przesyłki pocztowe wysyłane są dwa razy w tygodniu tj. we wtorki oraz piątki