MOSER 1884 Li+PRO GERMANY MASZYNKA OSTRZE DIAMOND (6999605013)

12 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
653,00 zł
z 20 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
Zakupy od 599 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Pozostałe

opis

LI+PRO 1884

PROFESJONALNA NIEMIECKA
MASZYNKA BEZPRZEWODOWA
Całkowicie profesjonalna maszynka MOSER Li+Pro 1884
sieciowo-akumulatoro­wa posiada głowicę tnącą
New Magic Blade II, nóż ze stali szlachetnej.
Ergonomiczny wygląd.
Ta znakomita maszynka została wyposażona w system szybkiej
zmiany noża, dzięki czemu zapewni Tobie łatwe czyszczenie oraz
szybką wymianę.
Należy do opcjonalnie dostępnych noży „texturizing” lub „razor”.
Maszynka zaopatrzona w funkcję szybkiego ładowania.
Posiada trwałe i bardzo wydajne akumulatory litowo-jonowe bez
efektu pamięci.
Wielostopniowy wskaźnik LED informuje Ciebie o stanie
naładowania akumulatora oraz poziomu oleju.
Sterowany mikrokontrolerem pozwala uzyskać stałą siłę cięcia bez
względu na poziom naładowania akumulatora.
Najważniejsze zalety maszynki:
-ostrze New Magic Blade II Diamond o szerokości
46mm - specjalna edycja
-zakres cięcia od 0,7 do 3mm
-baterie litowo-jonowe
-system Quick Change zmiany nakładek
-6 dodatkowych nakładek 3, 6, 9, 12, 18 i 25mm
-do 75 minut pracy
-45 minut ładowania
-wskaźnik LED stanu naładowania i poziomu oleju
-silnik sterowany mikrokontrolerem
-stacja ładująca
-zestaw do czyszczenia i pielęgnacji
-waga 265g,
-zgrabna obudowa „bezszwowa”
GWARANCJA:
PARAGON 24 M-CE!!!
FAKTURA 12 M-CY!!!!

WSZYSTKIE PRODUKTY NA AUKCJACH SĄ ORYGINALNE I

POCHODZĄ OD NAJLEPSZYCH DYSTRYBUTORÓW W POLSCE.

Inpost

Kurier dpd

TROMAX S.C

Sandomierska 240

25-625 KIELCE

Bank Polska Kasa Opieki S.A.: 77124044161111001062­621127

allegro@tromax.com.p­l

693 421 906

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Kielce, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u faleloki za co najmniej 599,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Wszystkie naprawy gwarancyjne dokonuje nasz PUNKT SERWISOWY w Bydgoszczy.

POLWELL-SERWIS

UL.OŁOWIANA 12

85-461 BYDGOSZCZ

TEL: 52 325 20 63

Sprzet z gwarancja ,dowodem zakupu i opisem usterki należy wysłać na podany wyżej adres.

Na czystej kartce trzeba napisać swoje dane i opis usterki.

Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesiecy (zakup na FV) i 24 miesiecy (zakup na paragon).Ewentualne wady ujawnione w tym okresie będą usuwane bezpłatnie przez AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY w terminie 21 dni od daty dostarczenia sprzetu do naprawy.

Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłki sprzętu nie podlegają naprawą gwarancyjnym.Reklamujacy nie może żądać gratyfikacji, jeżeli niewłaściwie zabezpieczy wysyłkę sprzetu.Obsługa gwarancyjna nie obejmuje czynności konserwacyjnych.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TROMAX K.Troszczyński, P.Troszczyński, K.Troszczyński S.C
Sandomierska ,240
25-625 KIELCE
Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TROMAX K.Troszczyński, P.Troszczyński, K.Troszczyński S.C
Sandomierska ,240
25-625 KIELCE

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

VI. Prawo do odstąpienia od umowy  
1.
Zgodnie z przepisem art. 27 ustawy o prawach konsumenta, Kupujący będący
Konsumentem   który   zawarł   umowę   na   odległość   może   w   terminie   14   dni
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem
kosztów określonych w ppkt 2 i 3 poniżej.
2.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego będącego Przedsiębiorcą,
Przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych
przez niego dodatkowych kosztów.  
3.
Konsument   ponosi   tylko   bezpośrednie   koszty   zwrotu   rzeczy,   chyba      
że Przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta    
o konieczności poniesienia tych kosztów.
4.
Bieg terminu określonego w ppkt 1 powyżej rozpoczyna się:
a)
dla   umowy,   w   wykonaniu   której   Przedsiębiorca   wydaje   rzecz,   będąc
zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie
przez   Konsumenta   lub   wskazaną   przez   niego   osobę   trzecią   inną   niż
przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –
od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia   
w posiadanie pierwszej z rzeczy;
b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

5.
Konsument może odstąpić od umowy, składając Przedsiębiorcy oświadczenie    
o   odstąpieniu   od   umowy.   Do   zachowania   terminu   wystarczy   wysłanie
oświadczenia przed jego upływem.  
6.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się    
za niezawartą.
7.
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni    
od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
Konsumentowi   wszystkie   dokonane   przez   niego   płatności,   w   tym   koszty
dostarczenia   rzeczy.   Przedsiębiorca   dokonuje   zwrotu   płatności   przy   użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego    
z żadnymi kosztami. Jeżeli Przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze
rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych   
od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
8.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie
upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później
niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Przedsiębiorca
zaproponował,   że   sam   odbierze   rzecz.   Do   zachowania   terminu   wystarczy
odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi odpowiedzialność    
za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy,   chyba   że   Przedsiębiorca   nie   poinformował   Konsumenta   o   prawie
odstąpienia od umowy.


 Formularz zwrotu http://tromax.com.pl/images/stories/formularz%20zwrotu.pdf

O sprzedającym
faleloki
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1449

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 693-421-906
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Regulamin Sklepu Internetowego Tromax K. Troszczyński P. Troszczyński S. C.

I. Postanowienia ogólne

1.Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez Tromax K. Troszczyński P. Troszczyński S. C.  z siedzibą w Kielcach, przy ul. Sandomierskiej 240, warunki zawieranie i realizacji umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym i Kupującym,zasady korzystania przez Kupującego z prawa do odstąpienia od umowy, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

2.Niniejszy Regulamin stosowany jest w zakresie nieuregulowanym Regulaminem Allegro. W razie sprzeczności postanowień Regulaminu z postanowieniami Regulaminu Allegro, stosuje się postanowienia Regulaminu Allegro

3.Kupujący zawierający z Sprzedający umowę sprzedaży ma obowiązek zapoznać się z treścią

niniejszego Regulaminu.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Allegro.pl - Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu,

przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego

przez Sąd Rejonowy Poznań- Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, NIP 527-252-59-95,REGON 140762508,Kapitał zakładowy 33 976 500,00 PLN;

2.Dni robocze- dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni

ustawowo wolnych od pracy;

3.Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z

2016 r. poz. 380 ze zm.);

4.Konsument- osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą

czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub

zawodową (art. 221 Kodeksu Cywilnego);

5.Kupujący– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka

organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają

zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedającym umowę sprzedaży;

6.Przedsiębiorca- osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka

organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają

zdolność prawną prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub

zawodową (art. 431  Kodeksu Cywilnego);

7.Regulamin- niniejszy dokument;

8.Regulamin Allegro- regulamin portalu aukcyjnego Allegro

opublikowany na stronie internetowej www. allegro. pl;

9.Sklep (Sklep Internetowy)- sklep internetowy prowadzony w

ramach serwisu internetowego www. allegro.pl przez Tromax K. Troszczyński P.

Troszczyński  S. C. z siedzibą w Kielcach, przy ul.Sandomierskiej 240;

10.Sprzedający-  Tromax K. Troszczyński P. Troszczyński S. C. z

siedzibą w Kielcach, przy ul. Sandomierskiej 240, NIP: 657-291-74-41, REGON:

361131892;

11.Towar- produkt oferowany i sprzedawany przez Sprzedającego w

Sklepie internetowym;

12.Umowa- umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym;

13.Umowa zawarta na odległość- umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z

wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się

na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;

14.Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. poz.827 ze zm.);

15.Użytkownik- podmiot korzystający z portalu aukcyjnego Allegro.

III. Zaproszenie do zawarcia umowy

1.Sklep internetowy umożliwia zapoznanie się z Towarami (ich rodzajem, ceną itp.). Zdjęcia i opisy Towarów należy traktować jako materiały poglądowe mające na celu umożliwienie Użytkownikowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia  o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Towarów. Wygląd Towaru na zdjęciach może nieznacznie różnić się od zewnętrznego wyglądu Towaru wydanego Kupującemu. Różnice te mogą stanowić następstwo innych ustawień monitora Kupującego, warunków oświetlenia itp. Zastrzeżenia powyższe nie będą miały zastosowania do udostępnionych w Sklepie Internetowym specyfikacji technicznych

oraz oznaczeń marki i modelu danego Towaru.

2.Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone w Sklepie Internetowym poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu Cywilnego).

IV. Zawarcie i realizacja umowy, zasady płatności

1.Sprzedaż Towarów następuje na zasadach określonych

Regulaminem Allegro,  z uwzględnieniem poniższych zapisów.

2.Ceny Towarów podawana jest w złotych polskich i zawierają

wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz wszelkie inne składniki.

3.Kupujący ponosi koszty dostawy Towaru.

4.Kupujący może wybrać jedną z form płatności umieszczonych w rubryce Koszty dostawy danego Towaru (w serwisie internetowym Allegro).

5.Sprzedający może umożliwić Kupującemu skorzystanie z następujących form płatności:

a)za pobraniem– Kupujący należność za Towary i przesyłkę uiszcza przy odbiorze paczki na poczcie lub doręczycielowi;przelewem- Kupujący przedpłaca na konto Sprzedającego

(wskazane przez Sprzedającego po zawarciu umowy i wybraniu przez Kupującego tej

formy płatności) należności za Towary i przesyłkę na podstawie danych otrzymanych

od Sprzedawcy;

b)poprzez system płatności internetowych- Payu.pl; płatność w

tej formie następuje zgodnie z regulaminem systemu Payu.pl dostępnym na stronie

www. payu.pl.

6.Sprzedawca w opisie Towaru informuje Kupującego o terminie w

jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Towar W przypadku braku płatności przez

Kupującego w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedający  

po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z

wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży  

na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

7.Termin dostawy Towaru liczony jest w dniach roboczych. Sprzedawca

w opisie Towaru informuje Kupującego o liczbie dni roboczych potrzebnych  

do wykonania postanowień Umowy (dostawy Towaru).

8. Dostawa Towaru realizowana jest za pośrednictwem Poczty

Polskiej lub formy kurierskiej (zgodnie z wolą Kupującego, wyrażoną poprzez

wybranie formy płatności, w sposób określony w ppkt 4 powyżej).

9.Sprzedawca, zgodnie z wolą Kupującego, dostarcza wraz z Towarem paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.

10.Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury lub rachunku

bez podpisu Sprzedającego.

V. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

1.Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy

zawartej  na odległość, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta (art. 27-46)

2.Konsument który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ppkt 3 i 4 poniżej.

3.Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego będącego Przedsiębiorcą, Przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

4.Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy,

chyba że Przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta  

o konieczności poniesienia tych kosztów.

5.Konsument może odstąpić od umowy, składając Przedsiębiorcyoświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia

przed jego upływem.

6.Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w

terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić

Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty

dostarczenia rzeczy.

7.Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie,jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Konsument ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie

odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami ustawy.

VI. Postępowanie reklamacyjne

1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (art. 556- 5764).

2.Kupującemu przysługuje prawo składania reklamacji Towaru zakupionego  u Sprzedawcy.

3.Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej

następujące informacje:

a)oznaczenie Kupującego z podaniem: nazwy pod jaką Kupujący

występuje na Allegro (login), nazwisko i imię, adresu siedziby w przypadku przedsiębiorców;

b)identyfikującego Kupującego adresu elektronicznego;

c)dokładny opis występującego problemu będącego podstawą reklamacji;

d)datę wystąpienia problemu;

e)numer telefonu kontaktowego Kupującego.

4.Celem rozpatrzenia reklamacji Kupujący powinien wraz ze

zgłoszeniem reklamacji przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, a jeżeli

istnieje taka możliwość również dołączyć do reklamacji dowód zakupu Towaru oraz protokół szkody sporządzony w obecności osoby doręczającej Towar.

5.Towar należy przesłać lub dostarczyć na adres Sprzedającego tj. ul. Sandomierskiej 240, 25-329 Kielce.

6.Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni

od daty wpłynięcia kompletnej reklamacji (reklamacji wraz z reklamowanym Towarem).

7.W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Kupującego

do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie, nie później niż w terminie 7 dni od

dnia otrzymania wezwania przez Kupującego.

VII. Postanowienia końcowe

1.W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem,

zastosowanie znajdą przepisu prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności

Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

2.Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Informacje o treści zmian regulaminowych są zamieszczane niezwłocznie w serwisie

internetowym www.alegro.pl. (na stronie Sklepu Internetowego).