MORPHY RICHARDS CZAJNIK ASPECT TITANIUM (6541666837)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
399,00 zł
z 300 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Bytom
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
  • kolor dominujący: srebrny/szary
  • marka: Pozostałe
  • moc (W): 2200
  • pojemność (litry): 1.70
CZAJNIK ASPECT TITANIUM
- Najedź myszą aby powiększyć lub kliknij
by otworzyć duże zdjęcie.
Cechy produktu
materiał

stal nierdzewna, specjalne tworzywo

wykończenie stal nierdzewna
pojemność całkowita 1,7 L
moc 2200 W
filtr tak, wyjmowany, metalowy
pokrywa wyjmowana
przycisk on/off podświetlany
miarka wody tak, podświetlana
schowek przewodu tak
okienko kontrolne tak
czujnik bezpieczeństwa tak
podstawa 360 stopniowa, bezprzewodowa
opakowanie ozdobne pudełko
gwarancja 2 lata
producent Morphy Richards
Informacje dodatkowe

Czajnik premium ASPECT firmy Morphy Richards zaprojektowany z wyjątkowym kunsztem i jakością wykonania oraz nutką nowoczesności.

Elegancka konstrukcja pokrywy jest idealna do nalewania, a filtr antyosadowy zapewnia wyjątkową jakość przygotowywanych napojów.

Cechy produktu:

  • Elegancki design - idealny do nalewania,
  • 1.7L pojemności - przygotuj do 6 szklanek napojów za jednym gotowaniem,
  • Filtr antyosadowy - zapewnia jakość gorących napojów,
  • Schowek przewodu - dla porządku w kuchni.
Wysyłka
Zamówione u nas towary zostają wysłane najszybciej jak to mo­żli­we. Zazwyczaj kurier pojawia się w ciągu 24-48 godzin od mo­men­tu złożenia zamówienia i po­twier­dze­nia wpłaty.

Wysyłkę realizujemy firmą

Numer konta
78 1140 2004 0000 3302 6623 5488

Informacje o firmie
InterNOVA M.M. Cywiński Spółka jawna jest autoryzowanym dystrybutorem wiodących na rynku marek w segmencie AGD. Prowadzimy sprzedaż hurtową, detaliczną, zaopatrujemy sieci gastronomiczne w produkty najwyższej jakości. Wielu naszych klientów może zaświadczyć o naszej rzetelności, uczciwości i profesjonalizmie przeprowadzonych transakcji. Od 1997r., czyli początku istnienia firmy, naszym głównym celem jest człowiek i jego zadowolenie. Zapraszamy do naszych salonów firmowych znajdujących się w Katowicach, Bytomiu, Czeladzi, stanowiących doskonałą sieć dystrybucyjną, która w połączeniu z profesjonalizmem personelu gwarantuje pełne zadowolenie dla obydwu stron - Państwa i nas.

Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach, posiadają gwarancję producenta.
InterNOVA Sp. j.
M.M.Cywiński

ul. Siemianowicka 98
41-902 Bytom

NIP 626-296-08-33
REGON 241424070

(32) 428-28-28
602 33 27 00
666 09 39 09

sklep@swiatkuchni.co­m
Certyfikaty
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 78 1140 2004 0000 3302 6623 5488
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

InterNOVA M.M. Cywiński Spółka jawna jest autoryzowanym dystrybutorem wiodących na rynku marek w segmencie AGD. Prowadzimy sprzedaż hurtową, detaliczną, zaopatrujemy sieci gastronomiczne w produkty najwyższej jakości. Wielu naszych klientów może zaświadczyć o naszej rzetelności, uczciwości i profesjonalizmie przeprowadzonych transakcji.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r., (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie ( przykładowy formularz oświadczenia znajduje się: http://internova.pl/oswiadczenie.pdf lub poniżej ) w terminie 14 dni od dnia odebrania produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W razie odstąpienia od umowy w sposób i na zasadach wskazanych w paragrafie poprzednim umowa uważana jest za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Klient proszony jest o wysłanie towaru wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu na adres: Zwroty INTERNOVA sp.j. M.M. Cywiński Świat Kuchni, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom Zapłacona przez klienta należność zostanie wysłana na podany przez klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym na podany adres. Zwrot zakupionego produktu oraz uiszczonej należności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

InterNOVA rozpatruje reklamacje przede wszystkim zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego (art. 556-576, Dz.U z 18.05.1964r Nr 16 poz. 93 ze zm). InterNOVA odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 2 lat od wydania przedmiotu kupującemu. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie wskazane wyżej nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiona przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub dokonał usunięcia wady. Konsument może żądać usunięcia wady rzeczy na wolną od wad albo wymiany, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. InterNOVA powinna ustosunkować się do złożonej reklamacji w czasie 14 dni. Jeśli tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana za zasadną. W celu złożenia reklamacji dotyczącej nabytego produktu należy wypełnić formularz REKLAMACJE (http://internova.pl/druk_reklamacyjny.jpg) oraz odesłać na adres: InterNOVA sp.j. M.M. Cywiński Świat Kuchni, ul. Siemianowicka 98, 41- 902 Bytom Koszty związane z uznaną reklamacją ponosi sprzedający.

pozostałe informacje

REGULAMIN: 1 Postanowienia ogólne Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w InterNOVA (zwany dalej sklep) znajdującym się na portalu aukcyjnym allegro.pl, w tym składania, realizacji zamówień, a także reklamacji i zwrotu nabytego produktu. Właścicielem i prowadzącym sklep InterNOVA działającym na portalu allegro.pl jest INTERNOVA M.M. Cywiński Spółka jawna z siedzibą w Bytomiu (41-902), ul. Siemianowicka 98, NIP 626-296-08-33, REGON 241424070, (zwanym dalej jako właściciel sklepu). Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu, chyba że, w opisie produktu zawarta jest wyraźna informacja, iż jest on używany. Administratorem danych osobowych jest InterNOVA M.M. Cywiński sp.j. wskazana powyżej. 2. Składanie zamówień i ich realizacja Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej allegro.pl W przypadku jakichkolwiek pytań, zastrzeżeń, wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę email: sklep@swiatkuchni.com. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do Koszyka produktu z widocznej na stronie portalu aukcyjnym oferty InterNOVA oraz wypełnienie formularza zamówienia zgodnie z podanymi w nim instrukcjami. Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzymuje droga e-mailową informację o przyjęciu zamówienia do realizacji (zestawienie zamówionych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki, odbioru). Płatności za zamówione produkty można dokonać: za pobraniem przy odbiorze produktów lub przelewem na konto InterNOVA (np. PayU). Realizacja zamówienia rozpoczyna się: w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze, w chwili skutecznego złożenia zamówienia, w przypadku płatności przelewem, w chwili wpływu środków pieniężnych na konto InterNOVA, prowadzonym przez mBank nr: 78 1140 2004 0000 3302 6623 5488 Do każdego zamówienia zostanie dołączony paragon, na żądanie klienta będzie wystawiona faktura VAT. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT od produktów i usług w dniu składania zamówienia). W każdym przypadku klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź wysyłając email na adres sklep@swiatkuchni.com do momentu zmiany statusu zamówienia na: Zamówienie w realizacji. 3. Dostawa i odbiór produktu Produkty zamówione w sklepie dostarczane są na terenie kraju za pośrednictwem kuriera DPD oraz Poczty Polskiej. Zamówienia wysyłane są tylko w dni robocze: za pobraniem, wysyłka do 48 godzin jeśli zamówiony produkt znajduje się w magazynie, przelewem, wysyłka do 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie InterNOVA jeśli zamówiony produkt znajduje się w magazynie. Jeżeli przesyłka nie dotarła na wskazany adres do doręczeń w ciągu 3 (trzech) dni roboczych prosimy o skontaktowanie się ze sklepem w celu rozwiązania zaistniałego problemu. W dniu wysyłki zamówienia klient jest informowany o tym fakcie pocztą email lub sms. 4. Prawa autorskie Wszelkie majątkowe prawa autorskie do zdjęć oraz wszystkich tekstów znajdujących się na stronie sklepu znajdującego się na witrynie allegro.pl należą do sklepu. Z chwilą nabycia produktu, majątkowe prawa autorskie do zdjęć, tekstów nie przechodzą na klienta. Wykorzystanie materiałów, w tym zdjęć i tekstów zawartych na stronie sklepu, znajdującego się na portalu aukcyjnym allegro.pl bez zgody ich autora czy posiadacza majątkowych praw autorskich, dla jakichkolwiek celów innych niż związanych z produktami InterNOVA, stanowi naruszenie prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskaniem korzyści materialnych. Wszystkie znaki produktowe producentów, znajdujące się w sklepie zostały umieszczone przez spółkę INTERNOVA M.M. Cywiński Spółka jawna z siedzibą w Bytomiu jedynie w celach informacyjnych i stanowią one wyłączną własność tych firm. 5. Ochrona danych osobowych Składając zamówienie w Sklepie internetowym InterNOVA, klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie INTERNOVA M.M. Cywiński Spółka Jawna oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy sprzedaży i wysyłki towaru do klienta. Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest INTERNOVA M.M. Cywiński Spółka Jawna z siedzibą w Bytomiu (41-902), ul. Siemianowicka 98, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000343397, NIP 626-296-08-33, REGON 241424070. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2015 r., poz. 2135) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. INTERNOVA Spółka Jawna, jako administrator przekazanych przez klientów danych osobowych zapewnia ich bezpieczeństwo za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieżenie bezprawnemu przetwarzaniu danych osobowych klientów oraz ich przypadkowej utracie, zniszczeniu i uszkodzeniu. Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia. W przypadku wyrażenia przez klienta dodatkowej zgody, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu przesyłania newslettera - elektronicznego biuletynu - informującego o nowych towarach i aktualnych promocjach dostępnych w Sklepie, na adres e-mail wskazany przez klienta w polu zapisania się na subskrybcję. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania newslettera samodzielnie, poprzez ponowne wpisanie swego adresu e-mail w polu zapisania się na subskrybcję newslettera i kliknięcie przycisku „zapisz się”. 6. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 7. Postanowienia końcowe Każda z promocji ma charakter indywidualny i nie można ich ze sobą łączyć. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego lub innych właściwych aktów prawnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.