MOOORE Główka trójkątna VMC #6 2g 3szt YELLOW (6911077619)

1 osoba kupiła 4 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,90 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • lokalizacja: Brzozie, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: nie dotyczy

Główki trójkątne: MOOORE Specialized Jig Head Yellow

 

Rozmiar: 6

Waga: 2 g

Ilość: 3 szt.

      Główki trójkątne MOOORE produkowane są na hakach francuskiej firmy VMC model 9147 Aberdeen Jig. 

Kilka szczegółów dotyczących zbrojenia, pracy oraz sprzętu: 

Każda przynęta gumowa uzbrojona w trójkątną główkę MOOORE pracuje bardziej nieregularnie niż w przypadku stosowania standardowej okrągłej główki. Trójkątna główka posiada znacznie bardziej niż przy okrągłych główkach przesunięte oczko do tyłu jiga co powoduje, że ruch przynęty staje się lusterkujący przez co przyciąga ciekawe ryby, Już sam kształt trójkątnej powierzchni górnej powoduje, że przy lekkim podbiciu przynęty szczytówką wędziska - przynęta ucieka nieregularnie na boki, wywijając nawet salta. Gdy przynęta opada nie zachowuje się jak podczas użycia okrągłej główki pikując do dna tylko tonie dwa razy wolniej, lusterkuje na boki imitując trąconą, zranioną rybkę. 

Jest kilka sposobów, aby skutecznie łowić przynętą z trójkątną główką:

- jeśli ryby żerują w toni - rzucamy zestaw po czym delikatnie podbijamy przynętę w toni kontrolując przez cały czas napięcie linki. Do tego celu używamy zwykle lżejszych modeli np. 2 lub 3g

- jeśli ryby przebywają w pobliżu dna - rzucamy zestaw, czekamy aż linka zluzuje się i przynęta opadnie na dno po czym zaczynamy zabawę podbijając przynętę dwoma lub trzema szybkimi ruchami szczytówką wędziska, po czym luzujemy linkę kontrolując cały czas opadającą na dno przynętę. Branie następuje zwykle właśnie w momencie opadania jiga na dno.

     Na trójkątnych główkach MOOORE sposób podania przynęty jest jak najbardziej realistyczny, naturalny przez co zawsze powoduje ciekawość ryby często nawet takiej, która nie ma zamiaru nic zjeść a mimo to połyka przynętę, zasysając ją. Dlatego też naszych główek  używają czołowi spinningiści na zawodach rangi Grand Prix oraz Mistrzostwach Polski.

   Główki trójkątne MOOORE produkowane są na markowych francuskich hakach VMC i zdecydowanie przewyższają jakością wykonania tańsze wyroby konkurencji. Kształt główki został idealnie dopracowany na przestrzeni kilku lat po to, aby w pełni zaspokoić wszystkich wymagających wędkarzy. 

       Do komfortowego łowienia najlepiej użyć krótkiego ok. 2m wędziska o ciężarze wyrzutu 7-10g. Kołowrotek równie finezyjny w rozmiarze 1000 lub 2000 z niezawodnym hamulcem. Do tego zestawu najlepiej sprawdzi się plecionka o grubości 0,04-0,06. W główki trójkątne możemy zbroić prawie wszystkie rodzaje gum, zarówno rippery, twistery oraz kopyta. Jednak najskuteczniejsze do zastosowania będą wszelkie gumy typu "jaskółka" oraz inne typu drop-shot.*

autor tekstu: Sebastian Szczawiński

 

* Wykorzystanie opisu oraz zdjęć bez zgody właściciela zabronione.  

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 62 1140 2004 0000 3102 7501 4859
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1001
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Niemcy 75,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Wielka Brytania 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Czechy 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Irlandia 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Rosja 200,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Słowacja 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Szwecja 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Holandia 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Litwa 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Białoruś 340,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Norwegia 200,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Ukraina 200,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Włochy 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Francja 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Belgia 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Dania 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Hiszpania 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Austria 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Pocztex Kurier48 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 1000
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 1000
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P. H. MOOORE
Brzozie 138
87-313 Brzozie
NIP: 877-101-90-07
REGON: 870124381
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Właścicielem Sklepu Internetowego mieszczącego się na stronie Allegro.pl dalej Sklep Internetowy jest: P. H. MOOORE Bożena Szczawińska, 87-313 Brzozie 138, NIP: 877-101-90-07, REGON: 320920796,zarejestrowany przez Wójta Gminy Brzozie , wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki . Telefon: 533182519 Adres poczty elektronicznej e-mail: allegro1@mooore.pl Rachunek bankowy mBank 62 1140 2004 0000 3102 7501 4859

kontakt

  • 533182519
    standardowy koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P. H. MOOORE
Brzozie 138
87-313 Brzozie
 
WYMIANA TOWARU 1. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym Towary, na życzenie Klienta podlegają wymianie na inny, w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru, który ma być wymieniony. 2. Koszt wymiany Towaru, którym będzie obciążony Konsument korzystający z takiej opcji, wynosi 13 zł i jest przeznaczony na pokrycie kosztów ponownej wysyłki Towaru. 3. Klient może dokonać wymiany zamówionego Towaru, na inny, ponosząc koszty odesłania nieużywanego towaru, w żaden sposób uszkodzonego, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu na adres Sklepu Internetowego. 4. Klient proszony jest o wcześniejsze potwierdzenie drogą mailową czy w ofercie Sklepu Internetowego znajduje się oczekiwany przez Niego rozmiar. W przypadku braku dostępności towaru, Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE dołoży wszelkich starań, by towar wymienić możliwie jak najszybciej. W sytuacji, gdy wymiana będzie niemożliwa np. z powodu wyczerpania zapasów, Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE zaoferuje do wyboru inny dostępny produkt, lub zwróci pieniądze przelewem na wskazane konto bądź przekazem pocztowym. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru do siedziby P. H. MOOORE), w termie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, a więc objęcia przez Konsumenta Towaru w posiadanie lub objęcia Towaru w posiadanie przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, zaś w przypadku, gdy Konsument złoży jedno Zamówienie obejmujące wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub częściami, termin czternastodniowy należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części. 2. Konsument korzystając z uprawnienia wskazanego w punkcie 1, może odstąpić od umowy Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 3. Klient może posłużyć się przykładowym formularzem przygotowanym przez P. H. MOOORE Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Aby otrzymać wzór formularza prosimy o kontakt email po adresem: szczawik1984@gmail.com 4. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy, należy wysłać do siedziby P. H. MOOORE, z tym, że do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. 5. W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument ponosi koszty zwrotu (dostarczenia) Towaru do siedziby sklepu Sezon na leszcza prowadzonego przez firmę P. H. MOOORE. 6. P. H. MOOORE dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami. 7. P. H. MOOORE może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania. 8. Jeśli Klient zwraca Towar, w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, P. H. MOOORE nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów. 9. Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru P. H. MOOORE lub przekazać go osobie upoważnionej przez sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 10. Do zachowania terminu, o którym mowa w punkcie 9, wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 11. Zwrotu-wymiany Towaru Klient powinien dokonać na adres siedziby P.H. MOOORE, Sklep wędkarski, Brzozie 138, 87-313 Brzozie chyba że P.H. MOOORE upoważniło konkretna osobę do jego odbioru, lub zmieni adres o czym poinformuje kupującego. 12. Kupujący nie będący Konsumentem, nie ma prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, zaś w zakresie takiej sprzedaży zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. 13. Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w ust. 1, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

reklamacje

REKLAMACJE 1. Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają 2 (dwa) letniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny. 2. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu - paragon, faktura VAT. 3. Reklamowany towar przesyłany do sklepu Sezon na leszcza prowadzonego przez firmę P. H. MOOORE powinien być czysty. 4. Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji, poinformuje Go o swoim stanowisku w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia, którego podstawą będzie opinia wydana przez profesjonalnego Rzeczoznawcę. 5. Przesyłka z reklamowanym Towarem powinna zawierać oświadczenie Konsumenta, zawierające w miarę dokładny opis wady Towaru oraz aktualny adres zwrotny Klienta, z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail, aby umożliwić bezpośredni i niezwłoczny kontakt z Konsumentem. 6. Reklamacje Klient może złożyć wysyłając sporządzony przez sklep uzupełniony formularz na adres siedziby P. H. MOOORE Brzozie 138, 87-313 Brzozie przy czym jego stosowanie nie jest obowiązkowe. 7. Reklamacja złożona przez Kupującego nie będącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu potwierdzającego sprzedaż, nie będzie rozpatrywana. 8. Klient powinien odebrać reklamowany towar, niezwłocznie po poinformowaniu Go o rozpatrzeniu jego zgłoszenia i dostarczeniu na adres wskazany przez Klienta. W sytuacji gdy Towar ten, nie zostanie odebrany, sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE wezwie Klienta na piśmie lub ewentualnie w inny sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu, sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby firmy, naliczanej za każdy miesiąc przechowania. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do takich procedur tj. możliwości skierowania sprawy za zgodą obu stron umowy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. 2. Konsument uprawniony jest więc do zwrócenia się: - do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie ewentualnego sporu wynikłego z zawartej z P. H. MOOORE umowy sprzedaży, - do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia ewentualnego sporu między Klientem, a P. H. MOOORE.

pozostałe informacje

Słownik pojęć użytych w niniejszym regulaminie: Przedsiębiorca – podmiot prawa, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą, w tym P. H. MOOORE Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie internetowym (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta). Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (w tym zawarcie umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zwany w dalszej części także Klientem). Reklamacja – tryb postępowania w razie wystąpienia wady sprzedanego towaru. Rękojmia – tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy, który sprzedał towar Konsumentowi, w sytuacji ujawnienia się wady fizycznej lub prawnej. Rzeczoznawca – specjalista w zakresie obuwia i odzieży, posiadający wiedzę specjalistyczną umożliwiającą stwierdzenie istnienia wady i przyczyn jej powstania, w sprzedanym towarze Konsumentowi. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie internetowym, w szczególności obuwie sportowe, odzież i akcesoria sportowe. Wada istotna – podstawa umożliwiająca skorzystanie przez Konsumenta określonych praw z tytułu rękojmi. Dokument informacyjny – dokument dołączony do Towaru informujący Konsumenta o sposobie korzystania z towaru i jego konserwacji. Sklep internetowy – serwis internetowy należący do P. H. MOOORE na platforie Allegro.pl, za pośrednictwem której nastąpiło złożenie zamówienia przez Kupującego. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów. Informacje ogólne 1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonywania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu internetowego. 2. Do składania Zamówień w Sklepie internetowym, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty elektronicznej e-mail, jak również przeglądarki internetowej stron www. 3. Głównym przedmiotem świadczenia przez sklep Sezon na leszcza prowadzonego przez firmę P. H. MOOORE jest sprzedaż artykułów wędkarskich. 4. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. 5. Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych Towarów, były jak to najbardziej możliwe, zgodne z rzeczywistością. 6. Producentami towarów są korporacje firm oferowanych marek. 7. Konsument może porozumieć się z sklepem Sezon na leszcza, za pośrednictwem telefonu (a), poczty elektronicznej e-mail (b) a) 533182519 standardowy koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora b) allegro1@mooore.pl 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta. 9. Niniejszy regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. SPRZEDAŻ TOWARÓW 1. Wszystkie ceny Towarów, podane w Sklepie Internetowym są wartościami brutto, wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT). 2. Oprócz ceny Towaru, Konsument pokrywa również koszty jego dostarczenia, na adres wskazany w złożonym zamówieniu. 3. Koszt dostawy jest doliczany do kwoty zamówienia. 4. Koszt dostawy kupionego przez Konsumenta Towaru podany jest na każdej aukcji w zakładce Dostawa i Płatność 5. Honorujemy następujące formy płatności: a) płatność za pobraniem, b) płatność przelewem na rachunek bankowy sklepu Sezon na leszcza (w tym przypadku, Konsument ponosi koszty możliwej opłaty bankowej lub pocztowej, za wykonanie dyspozycji przelewu), c) za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU (system płatności Allegro) 6. Jeżeli Konsument wybierze opcję płatności przelewem na rachunek bankowy sklepu , cenę Towaru, powiększoną o koszt dostawy powinien zapłacić, na rachunek bankowy Sklepu Sezon na leszcza mBank 62 1140 2004 0000 3102 7501 4859, podając w tytule przelewu: Nick allegro 7. Terminem płatności w przypadku płatności za pobraniem, następuje w dniu dostarczenia Towaru, zaś w przypadku płatności przelewem elektronicznym lub za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU – bezpośrednio po złożeniu zamówienia. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 1. Zamówienia przyjmujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem Sklepu internetowego przez 7 dni w tygodniu 24 h/dobę. 2. Złożone przez Klienta zamówienia zostaną realizowane niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni roboczych od dnia złożenia. 3. W celu złożenia Zamówienia poprzez Sklep internetowy, należy dodać wybrany Towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu internetowego. 4. Zamówienia Sklep Internetowy realizuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00. 5. Sklep Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE jest obowiązany dostarczyć zamówiony i kupiony przez Konsumenta Towar bez wad fizyczny i prawnych. 6. Po zawarciu z Konsumentem umowy sprzedaży, kupiony Towar zostanie niezwłocznie przez sklep Sezon na leszcza wydany. 7. W sytuacji, w której z przyczyn obiektywnych i niezależnych od sklepu , zamówionego Towaru nie będzie w magazynie, Klient jest niezwłocznie informowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą zamówionego Towaru na inny, dłuższym czasem realizacji, jak również o możliwości rezygnacji ze złożonego zamówienia, a w konsekwencji zwrotu wszystkich wpłaconych środków pieniężnych. 8. Kupujący przy złożeniu zamówienia, w celu prawidłowego przebiegu transakcji, powinien podać numeru telefonu kontaktowego i adresu poczty elektronicznej e-mail, które będą konieczne do potwierdzenia złożonego zamówienia. 9. Zobowiązania wynikające z umowy zawartej pomiędzy sklepem Sezon na leszcza prowadzony przez firmę P. H. MOOORE a Klientem, które obciążają Klienta, trwają przez okres 24 miesięcy (2 lata), poczynając od momentu zawarcia umowy. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Dane osobowe będą przetwarzane przez P. H. MOOORE, z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest konieczne, celem umożliwienia realizacji złożonego Zamówienia. 3. Dane osobowe są przetwarzane tylko i włącznie przez P. H. MOOORE, w celu realizacji złożonego Zamówienia. 4. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Kupujący ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. P. H. MOOORE zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich udostępnienia może uniemożliwić zrealizowanie Zamówienia Kupującego.