MONTIBELLO LAKIER MOCNO UTRWALAJĄCY STRONG (6912165917)
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Przesyłka kurierska 15,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
- Zakupy od 999 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Kielce, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]
Lokalizacja: Kielce, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u faleloki za co najmniej 999.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy77124044161111001062621127
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Wszystkie naprawy gwarancyjne dokonuje nasz PUNKT SERWISOWY w Bydgoszczy.
POLWELL-SERWIS
UL.OŁOWIANA 12
85-461 BYDGOSZCZ
TEL: 52 325 20 63
Sprzet z gwarancja ,dowodem zakupu i opisem usterki należy wysłać na podany wyżej adres.
Na czystej kartce trzeba napisać swoje dane i opis usterki.
Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesiecy (zakup na FV) i 24 miesiecy (zakup na paragon).Ewentualne wady ujawnione w tym okresie będą usuwane bezpłatnie przez AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY w terminie 21 dni od daty dostarczenia sprzetu do naprawy.
Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłki sprzętu nie podlegają naprawą gwarancyjnym.Reklamujacy nie może żądać gratyfikacji, jeżeli niewłaściwie zabezpieczy wysyłkę sprzetu.Obsługa gwarancyjna nie obejmuje czynności konserwacyjnych.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
VI. Prawo do odstąpienia od umowy
1.
Zgodnie z przepisem art. 27 ustawy o prawach konsumenta, Kupujący będący
Konsumentem który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem
kosztów określonych w ppkt 2 i 3 poniżej.
2.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego będącego Przedsiębiorcą,
Przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych
przez niego dodatkowych kosztów.
3.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba
że Przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta
o konieczności poniesienia tych kosztów.
4.
Bieg terminu określonego w ppkt 1 powyżej rozpoczyna się:
a)
dla umowy, w wykonaniu której Przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc
zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie
przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż
przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –
od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia
w posiadanie pierwszej z rzeczy;
b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
5.
Konsument może odstąpić od umowy, składając Przedsiębiorcy oświadczenie
o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem.
6.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się
za niezawartą.
7.
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty
dostarczenia rzeczy. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
z żadnymi kosztami. Jeżeli Przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze
rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych
od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
8.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie
upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później
niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Przedsiębiorca
zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy
odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy, chyba że Przedsiębiorca nie poinformował Konsumenta o prawie
odstąpienia od umowy.
Formularz zwrotu http://tromax.com.pl/images/stories/formularz%20zwrotu.pdf
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@************* (pokaż)
- 693******** (pokaż)
Pozostałe informacje
Regulamin Sklepu Internetowego Tromax K. Troszczyński P. Troszczyński S. C.
I. Postanowienia ogólne
1.Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez Tromax K. Troszczyński P. Troszczyński S. C. z siedzibą w Kielcach, przy ul. Sandomierskiej 240, warunki zawieranie i realizacji umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym i Kupującym,zasady korzystania przez Kupującego z prawa do odstąpienia od umowy, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
2.Niniejszy Regulamin stosowany jest w zakresie nieuregulowanym Regulaminem Allegro. W razie sprzeczności postanowień Regulaminu z postanowieniami Regulaminu Allegro, stosuje się postanowienia Regulaminu Allegro
3.Kupujący zawierający z Sprzedający umowę sprzedaży ma obowiązek zapoznać się z treścią
niniejszego Regulaminu.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Allegro.pl - Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu,
przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań- Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, NIP 527-252-59-95,REGON 140762508,Kapitał zakładowy 33 976 500,00 PLN;
2.Dni robocze- dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy;
3.Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z
2016 r. poz. 380 ze zm.);
4.Konsument- osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową (art. 221 Kodeksu Cywilnego);
5.Kupujący– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają
zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedającym umowę sprzedaży;
6.Przedsiębiorca- osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka
organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają
zdolność prawną prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub
zawodową (art. 431 Kodeksu Cywilnego);
7.Regulamin- niniejszy dokument;
8.Regulamin Allegro- regulamin portalu aukcyjnego Allegro
opublikowany na stronie internetowej www. allegro. pl;
9.Sklep (Sklep Internetowy)- sklep internetowy prowadzony w
ramach serwisu internetowego www. allegro.pl przez Tromax K. Troszczyński P.
Troszczyński S. C. z siedzibą w Kielcach, przy ul.Sandomierskiej 240;
10.Sprzedający- Tromax K. Troszczyński P. Troszczyński S. C. z
siedzibą w Kielcach, przy ul. Sandomierskiej 240, NIP: 657-291-74-41, REGON:
361131892;
11.Towar- produkt oferowany i sprzedawany przez Sprzedającego w
Sklepie internetowym;
12.Umowa- umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym;
13.Umowa zawarta na odległość- umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się
na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
14.Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. poz.827 ze zm.);
15.Użytkownik- podmiot korzystający z portalu aukcyjnego Allegro.
III. Zaproszenie do zawarcia umowy
1.Sklep internetowy umożliwia zapoznanie się z Towarami (ich rodzajem, ceną itp.). Zdjęcia i opisy Towarów należy traktować jako materiały poglądowe mające na celu umożliwienie Użytkownikowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Towarów. Wygląd Towaru na zdjęciach może nieznacznie różnić się od zewnętrznego wyglądu Towaru wydanego Kupującemu. Różnice te mogą stanowić następstwo innych ustawień monitora Kupującego, warunków oświetlenia itp. Zastrzeżenia powyższe nie będą miały zastosowania do udostępnionych w Sklepie Internetowym specyfikacji technicznych
oraz oznaczeń marki i modelu danego Towaru.
2.Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone w Sklepie Internetowym poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu Cywilnego).
IV. Zawarcie i realizacja umowy, zasady płatności
1.Sprzedaż Towarów następuje na zasadach określonych
Regulaminem Allegro, z uwzględnieniem poniższych zapisów.
2.Ceny Towarów podawana jest w złotych polskich i zawierają
wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz wszelkie inne składniki.
3.Kupujący ponosi koszty dostawy Towaru.
4.Kupujący może wybrać jedną z form płatności umieszczonych w rubryce Koszty dostawy danego Towaru (w serwisie internetowym Allegro).
5.Sprzedający może umożliwić Kupującemu skorzystanie z następujących form płatności:
a)za pobraniem– Kupujący należność za Towary i przesyłkę uiszcza przy odbiorze paczki na poczcie lub doręczycielowi;przelewem- Kupujący przedpłaca na konto Sprzedającego
(wskazane przez Sprzedającego po zawarciu umowy i wybraniu przez Kupującego tej
formy płatności) należności za Towary i przesyłkę na podstawie danych otrzymanych
od Sprzedawcy;
b)poprzez system płatności internetowych- Payu.pl; płatność w
tej formie następuje zgodnie z regulaminem systemu Payu.pl dostępnym na stronie
www. payu.pl.
6.Sprzedawca w opisie Towaru informuje Kupującego o terminie w
jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Towar W przypadku braku płatności przez
Kupującego w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedający
po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z
wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży
na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
7.Termin dostawy Towaru liczony jest w dniach roboczych. Sprzedawca
w opisie Towaru informuje Kupującego o liczbie dni roboczych potrzebnych
do wykonania postanowień Umowy (dostawy Towaru).
8. Dostawa Towaru realizowana jest za pośrednictwem Poczty
Polskiej lub formy kurierskiej (zgodnie z wolą Kupującego, wyrażoną poprzez
wybranie formy płatności, w sposób określony w ppkt 4 powyżej).
9.Sprzedawca, zgodnie z wolą Kupującego, dostarcza wraz z Towarem paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
10.Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury lub rachunku
bez podpisu Sprzedającego.
V. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
1.Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy
zawartej na odległość, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta (art. 27-46)
2.Konsument który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ppkt 3 i 4 poniżej.
3.Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego będącego Przedsiębiorcą, Przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
4.Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy,
chyba że Przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta
o konieczności poniesienia tych kosztów.
5.Konsument może odstąpić od umowy, składając Przedsiębiorcyoświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia
przed jego upływem.
6.Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty
dostarczenia rzeczy.
7.Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie,jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie
odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami ustawy.
VI. Postępowanie reklamacyjne
1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (art. 556- 5764).
2.Kupującemu przysługuje prawo składania reklamacji Towaru zakupionego u Sprzedawcy.
3.Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej
następujące informacje:
a)oznaczenie Kupującego z podaniem: nazwy pod jaką Kupujący
występuje na Allegro (login), nazwisko i imię, adresu siedziby w przypadku przedsiębiorców;
b)identyfikującego Kupującego adresu elektronicznego;
c)dokładny opis występującego problemu będącego podstawą reklamacji;
d)datę wystąpienia problemu;
e)numer telefonu kontaktowego Kupującego.
4.Celem rozpatrzenia reklamacji Kupujący powinien wraz ze
zgłoszeniem reklamacji przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, a jeżeli
istnieje taka możliwość również dołączyć do reklamacji dowód zakupu Towaru oraz protokół szkody sporządzony w obecności osoby doręczającej Towar.
5.Towar należy przesłać lub dostarczyć na adres Sprzedającego tj. ul. Sandomierskiej 240, 25-329 Kielce.
6.Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni
od daty wpłynięcia kompletnej reklamacji (reklamacji wraz z reklamowanym Towarem).
7.W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Kupującego
do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie, nie później niż w terminie 7 dni od
dnia otrzymania wezwania przez Kupującego.
VII. Postanowienia końcowe
1.W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem,
zastosowanie znajdą przepisu prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności
Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
2.Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Informacje o treści zmian regulaminowych są zamieszczane niezwłocznie w serwisie
internetowym www.alegro.pl. (na stronie Sklepu Internetowego).
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu