Monitor SAMSUNG SyncMaster LS23A350HS F.VAT 23% (6875904813)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
999,00 zł
z 99 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 4,90 zł
  • lokalizacja: Zator, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przekątna ekranu (cale): 23.0
  • rozdzielczość natywna: 1920×1080
  • złącze: HDMI

Monitor SAMSUNG SyncMaster LS23A350HS
  • Przekątna ekranu [cal]: 23
  • Format ekranu: 16:9
  • Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080
  • Typ matrycy: TFT
  • Czas reakcji matrycy [ms]: 5
  • Jasność ekranu [cd/m²]: 250
  • Wbudowane głośniki: Nie

ID198

Przejdź do pełnej specyfikacji

Cechy

Główne cechy i najważniejsze funkcje

16:9

Jeden z najpopularniejszych formatów wyświetlanego obrazu. Następca formatu kinowego 4:3 stosowany jest powszechnie w telewizji wysokiej rozdzielczości HDTV oraz w telewizji cyfrowej. Rozdzielczość 16:9 to międzynarodowy standard obrazu wykorzystywany w Australii, Japonii, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych oraz w Europie, w transmisjach satelitarnych. 16:9 stał się standardowym formatem wykorzystywanym w najnowszych technologiach zapisu Blu-ray oraz HD DVD.

HDMI

Interfejs HDMI (High Definition Multimedia Interface) służy do przesyłania cyfrowego, nieskompresowanego sygnału audio i wideo o najwyższej jakości. Zaletą interfejsu jest także możliwość łączenia ze sobą dowolnych i zgodnych ze standardem urządzeń – odtwarzaczy DVD, Blu-ray, konsol do gier, komputerów, monitorów, telewizorów cyfrowych. Przy pomocy jednego kabla zagwarantowana jest najwyższa jakość przesyłanego dźwięku i obrazu oraz pełna funkcjonalność urządzenia. Dzisiejsze s

Specyfikacja produktu

Parametry techniczne

Format ekranu 16:9
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080
Typ matrycy TFT
Czas reakcji matrycy [ms] 5
Jasność ekranu [cd/m²] 250
Kontrast ekranu 1000:1
Kąt widzenia w poziomie [°] 170
Przekątna ekranu [cal] 23
Kąt widzenia w pionie [°] 160
Zużycie energii [W] 29
Zużycie energii w trybie czuwania [W] 0.3
Zużycie energii w trybie wyłączenia [W] 0.0
Konstrukcja Regulacja kąta pochylenia
Wejścia / Wyjścia Analogowe (D-Sub), HDMI
Gniazdo CI Nie
Wbudowane głośniki Nie
Zastosowane technologie Magic Angle, Magic Bright, Magic Color, Magic Tune
Funkcje dodatkowe Brak danych

Parametry fizyczne

Kolor Czarno-czerwony
Wysokość [mm] 425.4
Szerokość [mm] 555.7
Głębokość [mm] 239.2
Waga [kg] 3.1

Wsparcie

Pliki /files/produkty/SAMS­UNG-S23A350HS-Instru­kcja-Obsługi.pdf
Gwarancja producenta 24 miesiące

Galeria

Kupując u nas zyskujesz

Jakość obsługi klienta

Nasi konsultanci zawsze są gotowi w doradzeniu odno- śnie wyboru odpowiedniego sprzętu. To wszystko dzięki wiedzy posiadanej na temat oferowanych przez nas produktów.

Błyskawiczną dostawę

Jako jeden z czołowych dostawców sprzętu RTV i AGD na Polskim gwaran- tujemy wysyłkę towaru w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dostępność produktów

Oferowane przez nas produkty na aukcjach Allegro są dostępne na magazynie. Nie sprzedajemy sprzętu, którego fizycznie nie posiadamy. Powoduje to znaczne skrócenie oczekiwania na realizację zamówienia.

Oryginalność sprzętu

Wszystkie produkty są nowe i fabrycznie zapakowane przez producenta. Wszystkie produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Natomiast naprawy gwarancyjne, są całkowicie bezpłatne.

14 dni na rezygnację

Jeżeli dokonałeś u nas zakupu, zgodnie z obowią- zującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzyma- nia towaru. Z prawa odstą- pienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając stosowne oświadczenie.

Formy płatności

  • Pobranie - przy odbiorze paczki
  • Przelew - przedpłata
  • Płatność gotówką
  • PayU

Transport

  • Przesyłka kurierska
  • Odbiór w Paczkomacie
  • Odbiór w punkcie odbioru osobistego
  • Dostawa z wniesieniem

Zobacz inne nasze aukcje


© PanelReklamowy

Kontakt
Sprzedającym jest:

Zator - Sklep
ul. Różana 4
32-640 Zator
Godziny otwarcia:
Pn-Pt: 9.00-17.00, Soboty: 9.00-13.00
E-Mail: 295zator.allegro@mycenter.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 46 1050 1230 1000 0023 5617 6400
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 4,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

My Center S.A.
Pyskowicka 17
41-807 Zabrze
NIP: 631-265-49-73
REGON: 243705198
KRS: 0000272610
Adres sklepu: Salon MyCenter ul. Różana 4 32-640 Zator

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AGD MARKET Sp. z o.o.
Różana 4
32-640 Zator
Polska
 
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 295zator.allegro@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Różana 4, 32-640 Zator. 4. Sklep MyCenter w Zatorze niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Zatorze niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Zatorze, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Różana 4, 32-640 Zator. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Zatorze w stanie nie zniszczonym. 9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Sklep MyCenter w Zatorze, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Zatorze dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Jeżeli Sklep MyCenter w Zatorze nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 12. Sklep MyCenter w Zatorze nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

reklamacje

1. Sklep MyCenter w Zatorze ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Zatorze posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Zatorze niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: 295zator.allegro@mycenter.pl, pod adresem pocztowym ul. Różana 4, 32-640 Zator lub telefonicznie pod nr telefonu 33 841 41 13. 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Zatorze. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Zatorze nie ponosi odpowiedzialności.