Monitor PHILIPS TFT 220P4LPYES P-Line LED (6542213395)

zakończona
349,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Żary
  • przekątna ekranu (cale): 22.00
  • stan: nowy
  • rozdzielczość natywna: 1680×1050
  • złącze: D-SUB, DVI, displayPort
  • opcje dodatkowe: pivot, regulacja wysokości

Przedmiotem aukcji jest

nowy 22 calowy monitor z ekspozycji sklepowej

Monitor PHILIPS TFT 220P4LPYES P-Line LED

kontrast 20 000 000:1 !!!

jest w idealnym stanie technicznym i wizualnym

gwarancja producenta 24 miesięcy
wystawiam paragon lub fakturę VAT 23%

W razie pytań proszę dzwonić:
tel.kom. 602 197 605

w komplecie sprzedaję: monitor,stopka,kabel zasilający brak oryginalnego pudełka

22 "
VGA
DVI-D (HDCP)
DisplayPort
srebrzysty
16:10
1680 x 1050
tak
55.9 cm
5 ms
LED
obracalne
sworzeń
z możliwością pochylania
z możliwością regulacji wysokości
170°/160°
250 cd/m²
17 W
TN/Film-TN-Panel (Triple Super Twisted Nematic)
1000:1
20.000.000:1
504 x 517 x 220 mm
5.5 kg
2 x 1.5 W
Bez tunera
0.3 W
504 mm
517 mm
220 mm
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci równowartość zakupionego towaru bez zwrotu za przesyłki. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail podany w opisie aukcji. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres firmy podany w ustawieniach konta. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy : 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia, powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z wszelkimi dodatkami. Koszty wysyłki i odesłania towaru nie będą podlegały zwrotowi. Przed wysłaniem przesyłki należy skontaktować się z pracownikiem sklepu. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu ( konsumentowi) w odniesieniu do umów: . o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; . w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; . w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; . w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; . w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; . w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; . w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; . w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; . w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy . o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; . o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http:// www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.Czy kupujący musi informować sprzedającego, że chce odstąpić od umowy i zwrócić towar? Ustawa wymaga formy pisemnej, jednak sprzedający powinien zaakceptować również oświadczenie kupującego przesłane w innej formie np. poprzez e-mail. Oświadczenie należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Czy kupujący musi dołączyć paragon do odsyłanego towaru? Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto go dołączyć, w przeciwnym wypadku Kupujący powinien wysłać skan tego dokumentu na adres mailowy podany w opisie aukcji. Obowiązki sprzedawcy wynikające z ustawy o ochronie danych osobowych Otrzymując od Grupy Allegro dane osobowe kupujących, zobowiązany jesteś do zapewnienia kupującym realizacji uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych. W związku z powyższym kupującym przysługują następujące prawa: . prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, . prawo do ich poprawiania oraz modyfikacji, . prawo do kontroli przetwarzania ich danych osobowych, na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, kupujący mają: . prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych przez sprzedających, ze względu na swoją szczególną sytuację, . prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych lub prawo do ich usunięcia. Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy względem konsumenta Jeśli jesteś użytkownikiem konta Firma i prowadzisz sprzedaż na Allegro jako przedsiębiorca, obejmują Cię specjalne prawa, ale i specjalne obowiązki. Pamiętaj, że w umowach zawieranych w handlu internetowym stroną słabszą jest kupujący – nie ma on możliwości obejrzenia towaru przed zakupem i dlatego chroniące go przepisy są bardziej restrykcyjne niż w przypadku zwykłego handlu. Zakres ochrony konsumentów przy zakupach przez Internet określają dokumenty: . Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2000/31/EC z dnia 8 czerwca 2000 roku o niektórych aspektach prawnych usług społeczeństwa informacyjnego (Dyrektywa o handlu elektronicznym)(OJ 2000, No L 178, 1.), . Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 97/7/WE z dnia 20 maja 1997 dotycząca ochrony konsumentów w umowach zawieranych na odległość (OJ 1997, L 144, 19.), . Wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 15.04.2010 r., sprawa C 511/08. Dokumentom tym odpowiadają następujące przepisy krajowe: . Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), . Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz.271 z późn. zm.), . Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego . Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym podanym w opisie aukcji , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: o imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, o datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.