Monitor LCD 15" DELL e156Fp gwar 12mc FV (6482184790)

zakończona
45,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Katowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • przekątna ekranu (cale): 15.00
  • stan: używany
  • rozdzielczość natywna: 1024×768
  • proporcje matrycy: klasyczna 4:3
  • kontrast (x:1): 450
  • jasność (cd/m2): 250
  • złącze: D-SUB


Sprzedawca:

firma Tech-Soft ul. Spedycyjna 22,
03-191 Warszawa.

Mapka dojazdu


Kontakt:

telefon
(22)376-29-89,
509-932-260
mail:
allegro@tech-soft.pl­

Wysyłka, odbiór osobisty:

Wysyłka tylko kurierem DPD.
Przy wpłacie 20zł,
za pobraniem 22zł.
dla 1-5szt.

Odbiór osobisty 0zł

Zobacz nasze
pozostałe aukcje

oraz zapoznaj się ze
stroną o mnie
Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Gwarancja
12 miesięcy

+

D2D
(przez pierwsze 2 dni, na ewentualność uszkodzenia towaru podczas transportu, wysyłamy wtedy drugi egzemplarz, a poprzedni odbiera nasz kurier)
Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym istnieje możliwość odbioru w oddziale Katowice ul. Francuska 17

Monitor LCD 15" DELL
model e156Fp

Specyfikacja:
- technologia wykonania: aktywna matryca TFT LCD,
- przekątna: 15",
- rozdzielczość nominalna: 1024x768 pikseli,
- kontrast: 450:1,
- jasność: 250 cd/m2,
- analogowe złącze d-sub: tak,
- wymiary z podstawką: 13,2 x 33,7 x 34,0 [cm] (gł./wys./szer.)
- waga: 3,7kg,
- pobór mocy: 20W
(1W w standby)
- zasilacz : wbudowany,
- monitor zgodny z normą ISO 13406-2 cl. II

W komplecie nie ma okablowania, na życzenie dokładamy kabel sygnałowy VGA, po zaznaczeniu takiej prośby w uwagach formularza zakupu. Kabel zasilający to standardowy komputerowy, można go u nas ew. dokupić .


Stan techniczny

Sprzęt używany, w pełni sprawny. Matryca ładnie świeci, nie ma bad pixeli ani wad wpływających na komfort pracy biurowej.

Stan wizualny

Stan zewnętrzny db/db+ jak na sprzęt używany.

Realizacja transakcji

Wysyłki realizowane są codziennie w dni pracujące. Zakup do godziny 11 zazwyczaj oznacza, iż tego samego dnia paczka zostanie nadana.
Dowód zakupu - paragon lub faktura VAT, wszystkie podane ceny są brutto


Bezpieczeństwo

Jesteśmy legalnie działającą firmą z fizycznie istniejącym sklepem, nie prowadzimy sprzedaży tylko wysyłkowej.
W serwisie Allegro działamy nieprzerwanie od ponad 10 lat

Zdjęcia

Zdjęcia rzeczywiste przykładowej sztuki.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym pozostałym asortymentem
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Odbiór zakupionego towaru możliwy jest również w oddziale w Katowicach. Zależy to jednak od aktualnej dostępności, dlatego przed ew. zakupem prosimy o kontakt.

kontakt

  • (22)376-29-89
    Warszawa, telefon czynny w godzinach pracy, tj. 8-17
  • 509-932-260
    Warszawa, telefon komórkowy staramy się odebrać również poza godzinami pracy
  • 608 621 750
    Katowice, telefon czynny w godzinach pracy, tj. 9-17

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z polskim prawem kupujący może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14dni od dostarczenia paczki. Zwrotom nie podlega towar opisany w Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. 2. Możliwość zwrotu dotyczy tylko aukcji typu Kup Teraz. 3. Aby zwrócić towar należy przed upływem 14 dni poinformować nas o tym drogą listowną na adres korespondencyjny lub mailem z załączonym skanem wypełnionego formularza (odpowiedni formularz znajduje się pod adresem http://ftp.comtech.sc.pl/public/Rezygnacja/Rezygnacja.doc) 4. Towar wysłać należy na adres korespondencyjny lub dostarczyć do nas osobiście. Czas na odesłanie wynosi 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Koszt wysyłki ponosi kupujący. 5. Przysłany towar musi być w nienaruszonym stanie wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie zakupu w serwisie Allegro). W paczce należy zamieścić też informację o swoich danych, w szczególności nicku allegrowym oraz numerze konta bankowego. 6. Zwrot za towar zostanie zrealizowany na wskazany rachunek bankowy w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. 7. Zwracana jest kwota, za jaką towar był sprzedany. Nie zwracamy kosztów transportu towaru do nas.

reklamacje

1. Jeżeli na dany przedmiot udzielamy gwarancji, wyraźnie zaznaczamy to w opisie aukcji. Wszelkie koszty ew. przesyłek reklamacyjnych ponosi kupujący, chyba że na aukcji podane jest inaczej. 2. Czas gwarancji podany jest zawsze w opisie aukcji i wynosi zazwyczaj 1-12mc. 3. Każdy sprzedawany sprawny towar objęty jest dodatkowo dwudniową gwarancją D2D (Door To Door), wtedy kupujący nie ponosi żadnych kosztów przesyłek. Kurier dostarcza nową paczkę i odbiera starą. Gwarancja dotyczy wad ukrytych, które nie zostały wychwycone podczas sprawdzania sprzętu oraz uszkodzeń wynikających ze zmiennych warunków podczas transportu (wstrząs, zawilgocenie, itp.). 4. Podstawą do gwarancji jest dowód sprzedaży (paragon lub faktura). W przypadku zgubienia paragonu, w niektórych przypadkach wystarczy fakt zalicytowania towaru na Allegro. 5. Czas odpowiedzialności za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową regulowany jest w Art. 27. Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta i wynosi 14 dni od otrzymania towaru. 6. W przypadku fizycznego uszkodzenia towaru przez kuriera należy rozpocząć procedurę reklamacyjną z firmą spedycyjną. Z uwagi na to przy odbiorze proszę sprawdzić stan opakowania, czy nie nosi śladów uszkodzenia. 7. Okres odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi dla towaru używanego wynosi 1 rok. Procedura gwarancji: 1. W przypadku uszkodzenia towaru najpierw prosimy o kontakt, często zdarza się, że problem da się rozwiązać telefonicznie. 2. Jeżeli towar jest na gwarancji D2D wymieniany jest przez nas na nasz koszt. 3. Jeżeli w okresie gwarancyjnym nastąpi uszkodzenie sprzętu niewynikające w winy użytkownika zostanie on przez nas wymieniony na wolny od wad w terminie 14 dni roboczych. W przypadku braku danego towaru zwracamy koszt jego nabycia (bez ew. kosztów transportu). 4. Uszkodzony sprzęt może być do nas dostarczony osobiście lub wysłany na własny koszt razem z dowodem zakupu, opisem usterki oraz podaniem swoich danych osobowych wraz z nickiem allegrowym. 5. Aby gwarancja była rozpatrzona plomby gwarancyjne (stickery) nie mogą być zerwane oraz nie może być śladów własnej ingerencji w sprzęt. 6. Komputery sprzedawane przez nas mogą być otwierane przez klienta i modyfikowane (zmiana kart rozszerzeń, pamięci, napędów itp.) - nie plombujemy obudów, sticker zakładany jest zazwyczaj tylko na zasilacz. 7. Jeżeli naprawiony sprzęt nie będzie odebrany osobiście, koszt jego wysyłki ponosi kupujący. 8. Nie zwracamy kosztów napraw, diagnoz lub innych podobnych rzeczy robionych indywidualnie przez klienta. To kupujący wybiera, czy oddaje towar na gwarancji do nas, czy oddaje odpłatnie do jakiegoś lokalnego serwisu.

pozostałe informacje

Wysyłka towaru: 1. Paczki wysyłane są kurierem DPD, dla niektórych aukcji jest możliwość wybrania paczkomatów. 2. Lista wysyłkowa przygotowywana jest codziennie do godz. 11-12. Jeżeli wpłata jest zaksięgowana (informacja o pobraniu podana) zazwyczaj tego samego dnia nadajemy zakupiony towar. 3. Po wysyłce kupujący dostaje od firmy spedycyjnej maila z numerem listu przewozowego, status przesyłki można sprawdzić na stronie DPD. 4. Kurier powinien dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego. W przypadku opóźnienia nie odpowiadamy za firmę spedycyjną i nie składamy reklamacji odnośnie jakości świadczonych usług. Reklamację taką może złożyć odbiorca przesyłki.